Gelukkig maar, ik heb er slecht van geslapen.quote:
Dit kunnen ze ook gewoon helemaal niet. Het is vaak gewoon ordinaire onderbuik wartaal. Vooral op politiek gebied. Ik kies bij deze rel de kant van Derksen, vond Gijp echt vies reageren op hem. Maar wat Derksen wil (over politiek lullen) is net zo goed een afgang.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
Hadden nooit moeten switchen van voetbal naar vandaag inside.
Ze denken gewoon allebei dat ze heel wat zijn. Derksen denkt dat half Nederland naar zijn mening over bepaalde onderwerpen smacht, denkt oprecht dat zijn mening nódig is dus wordt mad als niet alles besproken wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit kunnen ze ook gewoon helemaal niet. Het is vaak gewoon ordinaire onderbuik wartaal. Vooral op politiek gebied. Ik kies bij deze rel de kant van Derksen, vond Gijp echt vies reageren op hem. Maar wat Derksen wil (over politiek lullen) is net zo goed een afgang.
Mokerirritante act, geef gewoon toe dat het je aan het hart gaat. Je kan wel de hele dag 'lekker man' en 'laat gaan' roepen, maar als je al een paniekaanval krijgt omdat de brug openstaat dan zit je nou eenmaal niet zo in elkaar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gijp beweert weer dat het hem niks boeit, terwijl aan alles te zien is dat het niet zo is.
Dat was top. Met die van Breukelen die op zijn pik getrapt was. Leuk voetbal op dat WK (behalve de finale).quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
Tijdens het WK 2010 in Scheveningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |