Of als tong80.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze dreigen nog vaker met stoppen dan Max Verstappen.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ook op hun site en op hun fansite is de sfeer heel anders.. Eigenlijk alleen nog gescheld en extremistisch gedoe.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hun achterban ook veranderd is de laatste jaren. Veel oude harde kern fans die ik ken kijken niet meer, vinden er niks meer aan. Toch hebben ze nog steeds rond de miljoen kijkers, misschien nog wel meer dan in de VI tijd. Ik schat zo in dat ze meer PVV-kijkers hebben gekregen. Dat dat zo’n beetje de doelgroep is geworden.
Ik kijk laatste tijd weer iets meer door de roering, maar daarvoor ook maar af en toe.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, veel oude kijkers (waaronder ik) zijn afgehaakt en ze hebben er allerlei nieuwe kijkers bij gekregen. Veel wappies in elk geval.
Bewust gecreëerde roering, en dat was niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk laatste tijd weer iets meer door de roering, maar daarvoor ook maar af en toe.
Dit leek me best serieus. Goeie acteurs dan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewust gecreëerde roering, en dat was niet de eerste keer.
Altijd goed voor de kijkcijfers.
SSSSSSSSSSSSSSSSisser dus.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:07 schreef spapaars het volgende:
Gijp zit straks ‘gewoon’ aan tafel bij Vandaag Inside: ‘Zit niet op excuses van Johan te wachten.
https://www.ad.nl/show/gi(...)te-wachten~a80961bc/
Juist wel, dat moet ik Johan beamen. Het kan alleen in deze tijd maar gaat nergens over.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:17 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben zo bij Eva op NPO1 een groot item over de meneer van Harrods die aan die juffrouwen heeft gezeten, dus zo'n non-item is dat ook niet.
Jaja...quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:35 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe update!
Al langer spanningen. Deze rel is serieus:
https://archive.ph/2024.0(...)-is-toch-wel-serieus
Dit is de spijker op de kop wat mij betreft. De balans lijkt een beetje zoek. Interessante onderwerpen worden door Wilfred vaak op random momenten afgekapt met een dom bruggetje naar een flauw nietszeggend item waarmee meteen de hele 'flow' uit de aflevering lijkt te zijn. Naar mijn idee ging dat 'vroeger' wel wat soepeler.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk begon die ruzie gister gewoon omdat Gijp vond dat Douwe Bob enorm vals zong en Johan van mening was dat het echt geweldig was. Kunnen ze blijkbaar totaal niet hebben allebei dat ze geen gelijk krijgen. Puur egootjes.
Leuk dat Johan alleen over serieuze onderwerpen wil praten, maar dan moet hij toch echt bij een ander programma gaan aanschuiven. De kijkers vinden juist de combinatie met de luchtigheid en humor leuk, al wordt dat ook steeds minder met dezelfde flauwe grapjes en filmpjes. Wat dat betreft had René dus zeker een punt.
Aan de andere kant is die René ook niet helemaal goed, of eerder helemaal niet, en ook dat weten we al langer. Gaat dan maar voor zichzelf uitkijken de rest van de uitzending en zal vandaag de hele dag achter z’n bank hebben gezeten. Als het programma nog serieuzer wordt, wordt zijn al steeds kleiner wordende rol nog kleiner en kan hij idd net zo goed thuis de hele dag op de bank blijven liggen.
Had ze maar beter moeten luisteren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens zijn vrouw van de trap gegooid
@:De_Kraam @:old_pal
Ik denk dat ik dan zeker niet meer kijk. Wimpie > Vd Meijdequote:Op dinsdag 24 september 2024 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
Hadden nooit moeten switchen van voetbal naar vandaag inside. Programma is redelijk woke geworden. Zo vertelde Johan ooit dat ze Baudet aan tafel wilde en de redactie begon te schuimen
Tevens Boskamp aan de kant geschoven etc
Nieuw programma Gijp, Vd Meijde, Sneijder en ladyshave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |