Geen heks zoals Kaag ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is dit voor enge vrouw, die zou ik ook niet aannemen
die heeft dit bij Boulevard ook al tig keer meegemaakt met valse Beuaquote:
En terecht. Ze lullen er te snel overheen.quote:
Eindelijk eens een mening van Merel ipv politieke uitlegquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En terecht. Ze lullen er te snel overheen.
Dat geouwehoer ook steeds ja. Rechts komt meer dan royaal aan bod en de PVV wil zelf niet komen, anders was het nog veel meer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:51 schreef tong80 het volgende:
"Een" onderwerp.Drie mannetjes weten het weer niet maar denken van wel.
En dat gelul weer. 80 % van de NPO is rechts. Zelfs een extreem rechtse omroep.
Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was dat nou waar van die ladyshave? Enige bron was roddelpraat maar die worden te pas en onpas door de rechter op de vingers getikt
Bron?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
als je al een paniekaanval krijgt omdat de brug openstaat
En ik ga graag aan de bar zitten. Waar is de enveloppe ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bas "ik kan niks over mn eigen affaire zeggen maar ik neem wel graag anderen de maat" Nijhuis
Die is wel de enige die er steeds maar over blijft zuigen. Derksen en Vd Gijp hebben gewoon gezegd wat ze van elkaar dachten en dat was inderdaad snel klaar. Genee blijft maar doorgaan over lijstjes en kutprogramma's. Derksen negeert het wijselijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wilfried vindt zichzelf echt heel erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |