Dat gejank laat ik wel aan jou over.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Neuh, je bent gewoon afgeserveerd. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Wat Een Comebackquote:Op dinsdag 24 september 2024 14:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gejank laat ik wel aan jou over.
Jammer dat ze geen piepers dragen.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:22 schreef Zoddie het volgende:
[ x ]
Ah leuk, nieuwe slogans over het vernietigen van Israel en zijn mensen.
En de Nazi-groet brengende psychopaat Trudeau zag dat het goed was.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:22 schreef Zoddie het volgende:
[ x ]
"Israel will soon be gone"? Wtf? Zijn ze vergeten dat er no pride in genocide is?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:22 schreef Zoddie het volgende:
[ x ]
Hoho, dat is alleen voor hun kant.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Israel will soon be gone"? Wtf? Zijn ze vergeten dat er no pride in genocide is?
Wat hebben we onszelf in het westen toch aangedaan met decennia immigratie uit de verkeerde gebieden.. de hoop dat er daadwerkelijke integratie en acceptatie van westerse waarden zou zijn is nu wel overduidelijk verdwenen. Ik ben al helemaal voor afschaffing van het asielrecht en strengere regels voor andere vormen van migratie en naturalisatie, maar ik begin ook meer voor het stimuleren van remigratie te worden.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:22 schreef Zoddie het volgende:
[ x ]
Kunnen ze niet gewoon allemaal een enkeltje Gaza krijgenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:21 schreef oblo het volgende:
Bloeddorstige jihadisten in hartje Brussel, ziet er gezellig uit.
[ x ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:21 schreef oblo het volgende:
[ x ]
Goed plan. Dan kunnen ze zij aan zij met hamas Israel bestrijden, en dan zijn ze opgedonderd uit Europa. Een win-winsituatie voor iedereen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon allemaal een enkeltje Gaza krijgen
Met een gratis portofoon erbij , om contact te kunnen houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon allemaal een enkeltje Gaza krijgen
Waarom zijn mensen toch zo anti-Gaza?!!! *een of andere linksklapper, probably.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:21 schreef oblo het volgende:
[ x ]
Allemaal incels die dromen over vier vrouwen en slaven.quote:
Mooi! Ga je er ook iets tegen doen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik kan hier dus echt met het beste inlevingsvermogen ter wereld nul begrip voor opbrengen
Succes, zeker bij de sit-in op Amsterdam CS, dikke kans dat Femke er zelf bij gaat zitten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:55 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Mooi! Ga je er ook iets tegen doen?
Ik zoek eigenlijk nog naar initiatieven die ehm, een tegengeluid laten horen op die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |