SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel, nieuwe kansen!![]()
Hardloopevenementen zijn ongekend populair – en het hoge aantal ‘funrunners’ zorgt voor frictie
https://archive.ph/YkErdAls jij de 10km niet onder 't uur kunt lopen waarom schrijf je je dan in voor een 16,1km?quote:Op zondag 22 september 2024 16:09 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ik zei het nog tegen een collega: ik hoop dat je mag starten.
Volgende keer allemaal 1.20 als eindtijd opgeven!![]()
sheesh, ik kom hier ook eens kijken
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Tot 15u was het niet bewolkt. Met 24 graden in de zon lang hardlopen kunnen veel mensen gewoon niet aan, en dat is ook weer niet zo verrassend. Te weinig getraind, te weinig in de warmte getraind, te hard willen lopen, gewoon pech. Als er 40k mensen onderweg zijn is de kans gewoon groot dat er wat mis gaat.quote:Op zondag 22 september 2024 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
24 graden en bewolkt is opeens gevaarlijk warm?![]()
N=1 ook gelopen vandaag maar na 5km had ik het zo ontiegelijk warm. Ik weet niet wat er gebeurde naar heb mijn water over mee heen gegooid polsen nat gemaakt en ben linea directa naar huis gelopen met een tempo van 6:55![]()
Wat een zure boomers.quote:Op zondag 22 september 2024 18:40 schreef Nober het volgende:
Hardloopevenementen zijn ongekend populair – en het hoge aantal ‘funrunners’ zorgt voor frictie
https://archive.ph/YkErd
[..]
Als jij de 10km niet onder 't uur kunt lopen waarom schrijf je je dan in voor een 16,1km?![]()
![]()
24 graden is niet perse warm. Maar in combinatie met niet gewend aan hardlopen in de warmte, nagenoeg geen wind en een hoge luchtvochtigheid kan het wel eens verkeerd uitpakken.
Ik heb de tweede ronde 5 lopers langs de route op de grond zien liggen. Als dan op een gegeven moment de ambulances op zijn dat houdt het gewoon op.
Hopelijk gaat de organisatie nu eens serieus overwegen om aanpassingen te doen want je kunt er vergif opnemen dat volgend jaar of het jaar erop weer hetzelfde staat te gebeuren.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Los van dat ik zelf een stuk sneller kan lopen, is hardlopen een breedtesport. Daar zitten zat lopers bij die minder snel dan 10 km/uur lopen.quote:Op zondag 22 september 2024 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij de 10km niet onder 't uur kunt lopen waarom schrijf je je dan in voor een 16,1km?
Mijn training zou beter kunnen. Eigenlijk horen er ook langzame duurlopen tussen te zitten. Lijkt dat dit in het Strava-tijdperk niet meer bestaat...Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte![]()
En toch is dit een reden van het niet laten starten van de laatste 2 startgroepen. Er doen gewoon teveel onervaren lopers mee tegenwoordig. Ik merk in lokale wat grotere loopjes al dat je met een niet zeer bijzondere tijd zo bij de 10% besten zit.quote:Op zondag 22 september 2024 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij de 10km niet onder 't uur kunt lopen waarom schrijf je je dan in voor een 16,1km?
Ik moedig iedereen aan hard te lopen maar wat hierboven ook staat als je geen 10km onder het uur loopt heb je niets te zoeken op een 10 EM.![]()
Ik ben zelf een behoorlijk getrainde hardloper (42min op de 10km), maar ik had vandaag ook echt veel last van de warmte en zat tegen het einde aan volledig stuk. Dik 20 graden met een volle zon op je hoofd vind ik gewoon echt warm bij een flinke fysieke inspanning van meer dan een uur. Vervelende beslissing van de organisatie, maar ik begrijp 'm wel.![]()
Ik zat in de 15:15 groep dus ik mocht nog net.
Normaal ga je op zulke dagen om 08.00, maar nu loop je gewoon 16 km in de bloedhitte. Dat doet echt veel met je lichaam.![]()
Ik heb de Dam tot Damloop vrij goed kunnen lopen en heb in goed gezondheid de finish gehaald. Met 1:26 was ik tevreden, want een paar minuten onder de tijd die ik in gedachten had gezien het verwachte weer.
Over dat weer:
24°C is de luchttemperatuur in de schaduw in een niet-stedelijk gebied.
In de zon warm jij als homp vlees sneller op dan de lucht.
Daarom zitten we midden op een zomerse dag graag onder de parasol op een terrasje.
De route van de Damloop gaat voor een deel door open gebieden met alleen maar asfalt, steen en/of beton.
Dat betekent dat het veel warmer is dan die 24°C.
Overigens, de weersverwachtingen die ik gezien heb waren volledig correct. 24 graden en veel zon, met enkele dunne wolkenvelden ergens rond 3,5 km hoogte.
Over de zogenaamde zwakke mensen die nooit mee hadden mogen doen, omdat we altijd zo gretig zijn als het om de schuldvraag gaat:
Over het algemeen zie ik juist vaak mensen op brancards en in de berm liggen die er gewoon goed getraind uitzien. Dat wil niet zeggen dat ze dat ook zijn, maar het zou mij niks verbazen als het vooral deze twee groepen zijn die meer risico lopen:
1) zij die zich niet aanpassen aan de warmte en toch voor een snelle tijd gaan
2) zij die getraind zijn, alles goed doen, maar toch overvallen worden door de warmte
Over het stilleggen, is het nou echt zo belachelijk:
De organisatie kan niet anders dan de boel stilleggen als de zorgcapaciteit bereikt is. Dat is heel logisch en wie dat niet begrijpt, wil het waarschijnlijk ook niet begrijpen. Alle geluiden over dat er dan maar minder deelnemers moeten toegelaten worden zijn erg naïef. Het is immers een commerciële organisatie en ik vrees dat een groot evenement als de Damloop helemaal niet georganiseerd kan worden door een non-profitorganisatie. Het is erg onwaarschijnlijk dat er veel subsidie van belastingcenten naar een hardloopwedstrijd zou gaan in het huidige politieke klimaat.
Nabrander. Als iedereen een veel snellere tijd opgeeft zijn er nog steeds net zoveel startvakken.
Mijn grootste ergenis waren trouwens de hittepetitjes die heel verliefd zijn op zichzelf en zichzelf voortdurend zaten te selfiefilmen in de IJtunnel. Mijn startvak werd zelfs weggeschoten door een "runfluencer/fitfluencer". Het is goed dat zoveel mensen zijn gaan sporten, maar al die onvermijdelijke ijdelheid en modelwannabes ben ik niet echt de doelgroep van, als zure oude gammele man. Het ergste is als ze nog erg goed kunnen hardlopen ook![]()
Rant over.![]()
Wat is N=1?quote:Op zondag 22 september 2024 18:50 schreef xzaz het volgende:
N=1 ook gelopen vandaag maar na 5km had ik het zo ontiegelijk warm. Ik weet niet wat er gebeurde naar heb mijn water over mee heen gegooid polsen nat gemaakt en ben linea directa naar huis gelopen met een tempo van 6:55![]()
@xzaz in dit geval.quote:
n=1 betekent een sample van één, oftewel, je mag geen generaliserende uitspraken doen op basis van deze anecdote.My friends all drive horses![]()
Als ik het goed begrijp moet ik mij niet afvragen of ik zelf tevreden kan zijn met mijn prestatie maar wat een ander er van vind..?![]()
![]()
![]()
Werkt de huisarts in Nederland niet aan meequote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef Evangelion het volgende:
Misschien kunnen we een soort doktersbriefje dat je fit bent verplicht maken 🤔Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ja dus post hem maarquote:Op zondag 22 september 2024 21:35 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Als ik het goed begrijp moet ik mij niet afvragen of ik zelf tevreden kan zijn met mijn prestatie maar wat een ander er van vind..?![]()
![]()
@Zwabberhark Le Champion is geen commerciële organisatie maar een stichting.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ik heb gisteren de Dam tot Dam by night in 52:34 gelopen maar moet mij volgens dit topic doodschamenGroot fan van User Wotte![]()
Mis ik iets? Waar komt deze sneer naar dit topic vandaan?quote:Op zondag 22 september 2024 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb gisteren de Dam tot Dam by night in 52:34 gelopen maar moet mij volgens dit topic doodschamenMy friends all drive horses![]()
Vroeger liepen we nog gewoon marathons in Afghanistan bij 40 plus graden.quote:Op zondag 22 september 2024 19:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat een zure boomers.
[ afbeelding ]![]()
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/marathon~bb70652d/![]()
Ik vond de Dam tot Damloop vandaag ook pittig hoor; erg druk en weinig schaduw.
Ik kamp ook (voor het eerst) met open blaren onder mijn grote teen, terwijl ik - naar mijn weten - de juiste sokken en schoenen draag. Binnenkort heb ik mijn eerste marathon op de planning staan, dus ik hoop dat het mijn training niet in de weg staat en ik er tegen die tijd ook geen last meer van heb. Iemand tips om dit zsm te laten genezen en in de toekomst te voorkomen?![]()
Dat kan twee dingen betekenen:quote:Op zondag 22 september 2024 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
@:zwabberhark Le Champion is geen commerciële organisatie maar een stichting.
1) het is een commerciële stichting. Die heeft niet per se als doel om winst te maken, maar het mág wel.
2) ze maken geen winst, maar om de Damloop kostendekkend te maken moeten er veel deelnemers zijn.![]()
Voorlopig is het dus alleen maar speculatie dat de mensen die uitvielen niet fit genoeg waren. Ik snap de gedachte, maar er is geen data van. En ik zag geen mensen met een rokershoestje en welvarende zwembandjes op brancards liggen. Vandaag niet, maar ook niet in de 14 jaar hiervoor. Gek genoeg lijken het altijd mensen te zijn van wie je het niet zou verwachten. Op het oog althans, eigenlijk best discriminerend van mijzelf.quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef Evangelion het volgende:
Misschien kunnen we een soort doktersbriefje dat je fit bent verplicht maken 🤔Ja dat klopt. En ik bepaal ook of jij je PR mag tellen of niet. Goed nieuws: vandaag telde jouw PR.quote:Op zondag 22 september 2024 21:35 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
![]()
Ik heb ook een super irritante blaar momenteel, dus ben ook benieuwd naar tips. Doorprikken of niet doorprikken?quote:Op zondag 22 september 2024 22:22 schreef Alaianaya het volgende:
Ik vond de Dam tot Damloop vandaag ook pittig hoor; erg druk en weinig schaduw.
Ik kamp ook (voor het eerst) met open blaren onder mijn grote teen, terwijl ik - naar mijn weten - de juiste sokken en schoenen draag. Binnenkort heb ik mijn eerste marathon op de planning staan, dus ik hoop dat het mijn training niet in de weg staat en ik er tegen die tijd ook geen last meer van heb. Iemand tips om dit zsm te laten genezen en in de toekomst te voorkomen?
Ik weet wel hoe het komt: vorige week liep ik m'n duurloop met teensokken, nergens last van, deze week zaten de teensokken in de was, blaar tussen de tenen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tele6 op 23-09-2024 09:16:27 ]![]()
Ik denk dat het vooral onderschatting is geweest bij sommigen. Van te voren sprak ik iemand die tijdens de race is afgehaakt. Hij was bezig met marathontraining en dacht de DtD even snel tussendoor te kunnen doen na een drukke werkweek met weinig slaap en slecht eten. Dan kan die 'slechts' 16 km toch rauw op je dak komen als je te snel start en veelal in de zon loopt.quote:Op zondag 22 september 2024 22:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Voorlopig is het dus alleen maar speculatie dat de mensen die uitvielen niet fit genoeg waren. Ik snap de gedachte, maar er is geen data van. En ik zag geen mensen met een rokershoestje en welvarende zwembandjes op brancards liggen. Vandaag niet, maar ook niet in de 14 jaar hiervoor. Gek genoeg lijken het altijd mensen te zijn van wie je het niet zou verwachten. Op het oog althans, eigenlijk best discriminerend van mijzelf.![]()
+1quote:Op zondag 22 september 2024 21:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben geen funrunner maar ben gewoon niet zo talentvol
Wat is er gebeurd met respect voor medelopers en aanmoedigen van iedereen in dit topic?![]()
Dat is er nog steeds hoor. Er was één iemand die een kutopmerking maakte over een bepaalde tijd op de 10km. Die werd - zoals je dat maar beter kan doen met dat soort trollen - genegeerd.quote:Op maandag 23 september 2024 07:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
+1
Wat is er gebeurd met respect voor medelopers en aanmoedigen van iedereen in dit topic?
Veel mensen lopen hard. De meesten niet niet. Doe je het wel, ben je goed bezig. Hoe snel je ook bent.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oké mooiquote:Op maandag 23 september 2024 07:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat is er nog steeds hoor. Er was één iemand die een kutopmerking maakte over een bepaalde tijd op de 10km. Die werd - zoals je dat maar beter kan doen met dat soort trollen - genegeerd.
Veel mensen lopen hard. De meesten niet niet. Doe je het wel, ben je goed bezig. Hoe snel je ook bent.![]()
Ik zag de kutopmerking die vervolgens door 1 iemand beaamd werd en mijn ochtend humeur is meteen getriggerd![]()
Ik was net werk 4 aan het herhalen toen ik bijholteontsteking kreeg. Hakte er flink in en 2 weken niet gelopen. Vorige week een les van week 2 herhaald, toen eentje van week 3 en daarna -jawel- week 4. Nu moest ik 3x5 minuten met 3 wandelminuten maar door de warmte heb ik de laatste 5 minuten gesplitst.
Volgende les is 2x8 en dan 20 minuten aan een stuk. Beetje snelle opbouw opeens?!? Dat ga ik dus niet doen. Zeker niet hier op Kreta![]()
Iemand postte hier trouwens een leuk loopje in Houten. Ga ik denk ik als doel stellen ergens dit najaar!![]()
Afgelopen weken gemerkt dat de marathontraining er behoorlijk inhakte. Heel erg vermoeid tijdens de laatste twee duurlopen. Vooral bij die van 34 kilometer vorige week, maar ook afgelopen zaterdag bij 20km.
De afstanden worden nu wat korter. Goed uitrusten nu. Volgende week zaterdag de Kustmarathon. Als het rusten goed lukt, komt dat vast goed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar fitheid zegt ook niet alles. Een kennis van me heeft goed getraind aan een wedstrijd meegedaan en kreeg een hitteberoerte.quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef Evangelion het volgende:
Misschien kunnen we een soort doktersbriefje dat je fit bent verplicht maken 🤔
Niet alles heeft te maken met fitheid.
Overigens als ik dan zo'n artikel lees waar serieuze lopers het maar niks vinden dat funrunners meedoen, dan krijg ik de neiging om me maar helemaal nergens meer aan te wagen, want ik ben zo'n funrunner en ga op mijn gemakje (overigens zonder selfiestick e.d.)
Ik heb ook niet de ambitie om mee te doen aan steeds langere afstanden.
Ik vond de 4 mijl prima en misschien kan ik ook nog wel een stukje verder, maar meer dan 10 km zie ik mezelf echt niet doen en dat wil ik ook niet.
Ik ren voor een betere conditie, drang om te winnen heb ik niet met hardlopen.Fake it till you make it...![]()
Nou dat was dus geen dam tot damloop voor mij uiteindelijk. Al die maanden getraind, dan was dit best een beetje een anticlimax. Ook al begrijp ik de beslissing van de organisatie heel goed.
Ik had ook zoiets op mijn twitter account geplaatst en daar heel veel reacties op gekregen die veel gingen over "23 graden te warm, mietjes" en ook mensen die zeiden dan ga je hem toch alsnog lopen. Gewoon de ij tunnel omzeilen en daarna de route zelf lopen.
Dan verdien je wel echt een Darwin award wat mij betreft hoor. Vooral doen, lekker gaan lopen zonder officiële drankposten en verzorgingsposten en wetende dat het ambulance netwerk overbelast is. Snugger...:)![]()
Anyhow. Volgend jaar doe ik denk ik nog wel een poging. Maar wellicht dat ik lid van le champion wordt? Ik las dat je dan in de startvakken in de ochtend mag starten, toch wel echt veel fijner. Nu zou ik om 15.35 starten (maar dus niet gestart uiteindelijk).
De sfeer leek me echt waanzinnig. Jammer dat ik die Ij tunnel gemist heb, het ziet er geweldig uit op de video's. De spullen moesten we ophalen in Zaandam, en dan loop je dus langs het parcours waar nog volop mensen rennen en finishen, voelde wel een tikje wrang maar goed, zag ook ambulances weg rijden dus nogmaals, terechte beslissing.
De sfeer in Zaandam was echt fantastisch en het festivalterrein achteraf zag er ook superleuk uit. Echt een feestje.
Komende week krijgen we een email van le champion stond er online. Ben benieuwd wat daar in gaat staan maar ik verwacht er niet veel van qua compensatie. Het zal best dicht getimmerd zijn in de voorwaarden.:)![]()
Ik denk dat je een tegoed krijgt voor een ander event van Le Champion. Ik meen me te herinnneren dat mij ook eens zoiets is overkomen.quote:Op maandag 23 september 2024 08:06 schreef mignonne het volgende:
Anyhow. Volgend jaar doe ik denk ik nog wel een poging. Maar wellicht dat ik lid van le champion wordt? Ik las dat je dan in de startvakken in de ochtend mag starten, toch wel echt veel fijner. Nu zou ik om 15.35 starten (maar dus niet gestart uiteindelijk).
De sfeer leek me echt waanzinnig. Jammer dat ik die Ij tunnel gemist heb, het ziet er geweldig uit op de video's. De spullen moesten we ophalen in Zaandam, en dan loop je dus langs het parcours waar nog volop mensen rennen en finishen, voelde wel een tikje wrang maar goed, zag ook ambulances weg rijden dus nogmaals, terechte beslissing.
De sfeer in Zaandam was echt fantastisch en het festivalterrein achteraf zag er ook superleuk uit. Echt een feestje.
Komende week krijgen we een email van le champion stond er online. Ben benieuwd wat daar in gaat staan maar ik verwacht er niet veel van qua compensatie. Het zal best dicht getimmerd zijn in de voorwaarden.
Balen dat je niet kon starten zeg.![]()
Al zijn die maanden training natuurlijk niet voor niets geweest.My friends all drive horses![]()
Nee zeker niet voor niks! Ben ook heel blij dat ik het zo getraind heb. Maar dit was dan eigenlijk de climax geweest na al die weken training en dat valt dan een beetje tegen. Maar goed, vast genoeg andere leuke evenementen nog.quote:Op maandag 23 september 2024 08:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een tegoed krijgt voor een ander event van Le Champion. Ik meen me te herinnneren dat mij ook eens zoiets is overkomen.
Balen dat je niet kon starten zeg.![]()
Al zijn die maanden training natuurlijk niet voor niets geweest.:)![]()
Ik ben ingehaald door iemand in een bananenpak, maar dat doet mij natuurlijk niks!quote:Op maandag 23 september 2024 07:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
+1
Wat is er gebeurd met respect voor medelopers en aanmoedigen van iedereen in dit topic?Groot fan van User Wotte![]()
Lijkt mij lastig om reporter te zijn en niet te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 september 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mis ik iets? Waar komt deze sneer naar dit topic vandaan?Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 08:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ingehaald door iemand in een bananenpak, maar dat doet mij natuurlijk niks!![]()
![]()
Ik snap alle overwegingen en ik vind het ergens vooral heel mooi dat zoveel mensen aan het hardlopen slaan. Ik hoop vooral dat ze ook een beetje de lol gaan inzien van kleine lokale evenementen, zonder bandjes en djs langs de kant, maar wel altijd een gezellig praatje bij de start, aardige vrijwilligers, goedkoop of gratis en nergens opstoppingen. Dan spreid de drukte zich wat meer en kunnen we allemaal naar mooie evenementen toetrainen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mwa. Voor de casual hardloper moet je er toch tijd voor vrij maken en dan wil je er toch wat voor terug. Hier in de omgeving heb je best wat evenementen. Zelf loop ik liever een rondje in Zaandam dan twee keer een rondje in Hem.quote:Op maandag 23 september 2024 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap alle overwegingen en ik vind het ergens vooral heel mooi dat zoveel mensen aan het hardlopen slaan. Ik hoop vooral dat ze ook een beetje de lol gaan inzien van kleine lokale evenementen, zonder bandjes en djs langs de kant, maar wel altijd een gezellig praatje bij de start, aardige vrijwilligers, goedkoop of gratis en nergens opstoppingen. Dan spreid de drukte zich wat meer en kunnen we allemaal naar mooie evenementen toetrainen.Groot fan van User Wotte![]()
Voor volgend jaar denk ik gelijk aan de Dam tot Dam en daarna de halve marathon van Amsterdam??? Het is niet dat ik de Hemmeromloop op het vinkje zet zeg maar. Ook kan iedereen mij hier en dan wil ik niet zo sloom gaanGroot fan van User Wotte![]()
Eén iemand maakt één, door niemand gelikete, post en daar wordt een heel topic op aangesproken? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 23 september 2024 08:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om reporter te zijn en niet te kunnen lezen.![]()
Als af-en-aan poster hier is mij wel duidelijk dat iedereen gewaardeerd wordt. Of je nou marathons loopt of aan het trainen bent om voor het eerst 5k uit te lopen. De laatste groep nog wel meer denk ik.My friends all drive horses![]()
Maar waarom denk je dat je er bij een klein evenement minder voor terug zou krijgen?quote:Op maandag 23 september 2024 08:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Voor de casual hardloper moet je er toch tijd voor vrij maken en dan wil je er toch wat voor terug. Hier in de omgeving heb je best wat evenementen. Zelf loop ik liever een rondje in Zaandam dan twee keer een rondje in Hem.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vooral omdat ik iedereen in deze omgeving ken. En ik niet zo snel ben.quote:Op maandag 23 september 2024 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat je er bij een klein evenement minder voor terug zou krijgen?
Groot fan van User Wotte![]()
De TT is zelfs zo hoor.quote:Op maandag 23 september 2024 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eén iemand maakt één, door niemand gelikete, post en daar wordt een heel topic op aangesproken? Laat me niet lachen.![]()
Als af-en-aan poster hier is mij wel duidelijk dat iedereen gewaardeerd wordt. Of je nou marathons loopt of aan het trainen bent om voor het eerst 5k uit te lopen. De laatste groep nog wel meer denk ik.Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: