Daar moet je A) met behoorlijk lange afstands-raketten de lanceer plaatsen onder vuur nemen, of B) met gevechtsvliegtuigen met Beyond Visual Range raketten de vliegtuigen die ze afwerpen onder vuur nemen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom mogen ze er niets tegen doen?
C: Ze hebben geen/onvoldoende grondgebonden luverd voor de langere afstand.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar moet je A) met behoorlijk lange afstands-raketten de lanceer plaatsen onder vuur nemen, of B) met gevechtsvliegtuigen met Beyond Visual Range raketten de vliegtuigen die ze afwerpen onder vuur nemen.
A) mag niet met de raketten die de VS levert, B) die hebben ze niet/ te weinig, merendeel van hun vliegtuigen is natuurlijk van rus/sovjet makelij en die zullen die raketten niet leveren.
Hahah geloof het zelfquote:
Ikke wel. Ik weet ook wel wat van de persoon die het post zijn achtergrond.quote:
Flinke verslaving maakt je wel snel oud.. Als die vrouw de hele dag Vodka zit te zuipen.. plus mss nog wel andere shit..quote:
Leuk voor de toeristen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:20 schreef michaelmoore het volgende:
1 Euro is gelijk aan
104,26 Russische roebel
27 sep, 3:18 p.m. UTC · Disclaimer
gaat weer erg hard met de roebel
ja maar ik ga er niet meer heenquote:
Ze zouden die vliegtuigen op de vliegvelden kunnen aanvallen, als ze toestemming van Amerika zouden krijgen om de wapens zo diep in te zetten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom mogen ze er niets tegen doen?
En welke wapens met een bereik van zo'n 1300km zouden dat moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:48 schreef MaxMark het volgende:
Ze zouden die vliegtuigen op de vliegvelden kunnen aanvallen, als ze toestemming van Amerika zouden krijgen om de wapens zo diep in te zetten.
Nou?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welke wapens met een bereik van zo'n 1300km zouden dat moeten zijn dan?
Er zijn toch genoeg meldingen van SU-34's en 37's ruim daarbinnen, zelfs net over de 300km op satellietbeelden gespot?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welke wapens met een bereik van zo'n 1300km zouden dat moeten zijn dan?
Ja maar vliegtuigen zijn redelijk mobiel en schuiven bij een dergelijke dreiging gewoon op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:48 schreef MaxMark het volgende:
Er zijn toch genoeg meldingen van SU-34's en 37's ruim daarbinnen, zelfs net over de 300km op satellietbeelden gespot?
Ik kan me niet voorstellen dat Oekraïne al zo lang om vrijgave vraagt als ze er geen behoefte aan hadden (shoot the archer, not the arrow blabla), los van de commando- en munitiepunten.
Tuurlijk, maar als rus werkelijk bij elke gelegenheid de regelen der kunst zou volgen, zou deze oorlog al lang en breed afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja maar vliegtuigen zijn redelijk mobiel en schuiven bij een dergelijke dreiging gewoon op.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ikke wel. Ik weet ook wel wat van de persoon die het post zijn achtergrond.
Je kunt van de Russen alles zeggen. Maar die lekkere wijven pakken jullie niet af.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:42 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Flinke verslaving maakt je wel snel oud.. Als die vrouw de hele dag Vodka zit te zuipen.. plus mss nog wel andere shit..
Zas is ze jokequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Een mortier die 1500km ver komt?
Gestopt na RFK Jr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |