SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 20-09-2024 19:43:19 ]Smile, it's free therapy.![]()
Friet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
KB die een topic opent?![]()
![]()
Waar gaat het heen met deze wereld?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ahah u bent nieuw in DTS begrijp ik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:35 schreef Lovely het volgende:
Bovenin de OP staat een link die niet werkt![]()
Zo is onze OP nu eenmaal![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah u bent nieuw in DTS begrijp ik.![]()
Zo is onze OP nu eenmaal![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Er stond ook een tijd in de OP dat het patat was, dat was ook een fout die niet te vergeven isquote:
Omdat het ook patat is jij barbaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er stond ook een tijd in de OP dat het patat was, dat was ook een fout die niet te vergeven is
heb ff niet meer zoveel gekeken op Fok eigenlijk laatste tijd, iets wat ik nog moet weten?
Do what you love, love what you do!![]()
Je patateert aardappelen niet, die Frituur jequote:Op vrijdag 20 september 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat het ook patat is jij barbaar
Blablaquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je patateert aardappelen niet, die Frituur je
Hoe noem jij dan gebakken aardappelenquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:35 schreef Lovely het volgende:
Bovenin de OP staat een link die niet werktik zat hem al te zoeken maar vond hem niet
![]()
![]()
het is weg
Smile, it's free therapy.![]()
Oja kwam nog stukje over roken en date tegen in een mention....
Hmmmms mss moet ik die nog uitleggen?Do what you love, love what you do!![]()
Ruilenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Sow, dat UHD HDR 10+ shizzle is wel behoorlijk intens op het netvlies.
Echt ff wennen.
Gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan gebakken aardappelen
de ellende is, dat je dat dus hebt want had 32 inch ofzo tv oude.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Echt ff wennen.
En kocht toen een nieuwe veel grotere en dacht echt van WTF helemaal UHD shit enzo. en dacht veels te groot.
Na een week, totaal aan gewend
Je wou iets te snelquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zat hem al te zoeken maar vond hem niet
![]()
![]()
het is weg![]()
Ik keek eerst nog of het in de andere topic stondMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En 9 van de 10 keer heb je er helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Echt ff wennen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dus het is volgens jou logisch om gebakken aardappels, gebakken aardappels te noemen.quote:
Maar totaal onlogisch om geFRItuurde aardappels FRIet te noemen maar compleet logisch om ze patat te noemen![]()
![]()
nee? ik heb dat plaatje later toegevoegd maar had niet eerst onderaan de OP geklikt waar het moest komen.. stond dus bovenin.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wou iets te snel![]()
Ik keek eerst nog of het in de andere topic stond
plaatje wat nu in de op staat is eigenlijk een gifje.. maar krijg hem niet werkend. (hoort nog een kat bij)
Nou aardappelen die je kookt en daarna op bakt heten gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het is volgens jou logisch om gebakken aardappels, gebakken aardappels te noemen.
Maar totaal onlogisch om geFRItuurde aardappels FRIet te noemen maar compleet logisch om ze patat te noemen![]()
![]()
eens hiermeequote:Op vrijdag 20 september 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou aardappelen die je kookt en daarna op bakt heten gebakken aardappelen
Ergo gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou aardappelen die je kookt en daarna op bakt heten gebakken aardappelen![]()
Aardappelen die je in reepjes snijd, kookt en daarna 2 maal FRItuurt noemt men FRiet
Vreemd dat het plaatje niet goed werktquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee? ik heb dat plaatje later toegevoegd maar had niet eerst onderaan de OP geklikt waar het moest komen.. stond dus bovenin.
plaatje wat nu in de op staat is eigenlijk een gifje.. maar krijg hem niet werkend. (hoort nog een kat bij)
Nee gefrituurde aardappels zijn gefrituurde aardappels. Snij je ze in repen en frituur je ze, dan heet het patat.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het is volgens jou logisch om gebakken aardappels, gebakken aardappels te noemen.
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is logischer om geFRItuurde patatten gefrituurde patatten te noemen dan Patat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hee, het gaat weer eens over patat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ga me weer even bezig houden met gevulkaniseerde samenstelling van rubber, plastic en chemische stoffen die daarna gerust hebben in een donkere en droge ruimte bezig houden
ik heb nog niet gegeten, straks even langs de snackbar voor een patatje mét
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja er zit een verschil in iddquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
Bij de mac eet ik friet bij de snackbar patat
Ik zie dat het enorm verschilt per film/serie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
de ellende is, dat je dat dus hebt want had 32 inch ofzo tv oude.
En kocht toen een nieuwe veel grotere en dacht echt van WTF helemaal UHD shit enzo. en dacht veels te groot.
Na een week, totaal aan gewend
Ik begon met Lord of the RIngs, maar ik had toevallig een paar dagen geleden al in een filmpje gehoord dat de kleuren van de UHD-versie compleet kut zijn.
Ff iets willekeurig anders op gezet en dat was al een verbetering.
Toen "Rings Of Power" (![]()
![]()
) op gezet en dat is qua beeld en kleur en alles echt veel beter, ook al is die serie zelf verder echt betreurenswaardig slecht!
![]()
![]()
french friesquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
Bij de mac eet ik friet bij de snackbar patatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
het hangt er dan ook onwijs vanaf van waarvoor het geproduceerd is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat het enorm verschilt per film/serie.
Ik begon met Lord of the RIngs, maar ik had toevallig een paar dagen geleden al in een filmpje gehoord dat de kleuren van de UHD-versie compleet kut zijn.
Ff iets willekeurig anders op gezet en dat was al een verbetering.
Toen "Rings Of Power" (![]()
![]()
) op gezet en dat is qua beeld en kleur en alles echt veel beter, ook al is die serie zelf verder echt betreurenswaardig slecht!
zeg maar de optimalisatie die er dan wel/niet is voor UHD ofzo.
soms zien 1080p er beter uit bij mij als bv wat UHD 4k is gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Net als met 3D.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
het hangt er dan ook onwijs vanaf van waarvoor het geproduceerd is.
zeg maar de optimalisatie die er dan wel/niet is voor UHD ofzo.
soms zien 1080p er beter uit bij mij als bv wat UHD 4k is gemaakt![]()
![]()
ja precies, heb er eentje in de bios gezien. En tuurlijk spectaculair. maar de ellende is dat ze dan films maken daarop en niet zozeer het verhaal of "mooie" film beelden.quote:
En dan viel dat tocht tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Ach, ik heb wel wat goede 3D-films gezien, maar de meesten vallen idd erg tegen en draaien vooral om die gimmick.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies, heb er eentje in de bios gezien. En tuurlijk spectaculair. maar de ellende is dat ze dan films maken daarop en niet zozeer het verhaal of "mooie" film beelden.
En dan viel dat tocht tegen.![]()
ja idd. nou welke vond jij bv wel goed? zeg maar ook als totaal film en 3d en die dan ook nog goed waren aan film?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel wat goede 3D-films gezien, maar de meesten vallen idd erg tegen en draaien vooral om die gimmick.Do what you love, love what you do!![]()
Priest vond ik nog wel tof; een film over dat de Katholieke kerk zich in de toekomst 100% is gaan richten op het jagen op vampieren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. nou welke vond jij bv wel goed? zeg maar ook als totaal film en 3d en die dan ook nog goed waren aan film?![]()
ken hem niet check hem evenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Priest vond ik nog wel tof; een film over dat de Katholieke kerk zich in de toekomst 100% is gaan richten op het jagen op vampieren.
deze
Ik denk het!quote:Prime vindt het blijkbaar niet leuk dat ik Rings Of Power aan het kijken was; het stopt er spontaan mee en ik kan Prime helemaal niet eens meer opstarten op de tv!
Op de laptop nog wel.
![]()
Sushi ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
hier is het rustig
fietskoerier is onderwegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Flink ff ingeschakeld?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
hier is het rustig
fietskoerier is onderwegDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Ja het is niet uniek qua stijl en verhaallijn, maar ik vind hem wel tof!![]()
![]()
de soundtrack sprak me sowieso gelijk aan, moet ik toch ff kijken denk die.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is niet uniek qua stijl en verhaallijn, maar ik vind hem wel tof!
is dat dan Russische film van oorsprong?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
de soundtrack sprak me sowieso gelijk aan, moet ik toch ff kijken denk die.
is dat dan Russische film van oorsprong?![]()
![]()
ik ook niet, maar zocht ff op titel en kwam ie zo als link in Russisch.quote:
weten jullie nog dat spelletje red alert enzo RTS. heel vroeger, volgens mij die zelfde soundtrackof iets erin?
weet het niet helemaal meer, maar voor die van mijn generatie zijn, wellicht herkenbaar?
met weemoed denk ik er al aan terug toen nog niet alles AI was :SDo what you love, love what you do!![]()
Gezellig. Geniet er van. En van die aansluitingen zeg mij allemaal nietsquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ach, ik krijg zo bezoek hier (zal niet zo heel lang blijven, denk ik) en ik denk dat ik daarna een Amazon Prime abonnementje of proefperiode aanschaf om de tv wat uit te proberen.
Deze tv heeft geen 3,5mm jackplug aansluiting en mijn versterker en dac hebben geen Toslink aansluiting, dus ff een goedkope dac besteld die dat wel heeft; geluid vind ik nog belangrijker dan beeld, om eerlijk te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tegenwoordig vermaak ik me ook met Wordfeud btw. LOL. heb die spelletjes tijd wel gehad min of meer
Dat heb ik jaren geleden ook veel gespeeld. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:36 schreef kree het volgende:
tegenwoordig vermaak ik me ook met Wordfeud btw. LOL. heb die spelletjes tijd wel gehad min of meer![]()
Zat vanmiddag bij trendhopper vast in de lift met de scoot mobielquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat meen je !!quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat vanmiddag bij trendhopper vast in de lift met de scoot mobiel![]()
Lang?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En toen moest je poepen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat vanmiddag bij trendhopper vast in de lift met de scoot mobiel![]()
![]()
Koenemeloenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
en is het hier nog een beetje gezellig?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toen vond ik dat echt helemaal geweldig, maar sowieso die hele games enzo ben ik niet meer zo mee bezig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren geleden ook veel gespeeld. Nu niet meer.
altijd tochquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
en is het hier nog een beetje gezellig?
Vast welquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
en is het hier nog een beetje gezellig?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
een beetje....quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
en is het hier nog een beetje gezellig?![]()
![]()
![]()
Jus zit te poepen en Dot zit vast in de liftquote:
Nee gelukkig niet. Mijn scoot zat vast waardoor de lift met een schok en flink wat herrie vast kwam te staan. Ik fillen en die verkoopsters gillen. Is zo glazen lift en ik was nog niet ver naar beneden. Maar goed ik scheet wek 7 kleuren stront. Ik dacht en nu? Toen kwam er iemand bij en die riep probeers eens of je wel naar boven kan. Ik durfde eerst niet. Maar goed ik moest wel. En gelukkig ging dat wel. Hebben ze iets van de scootmobiek afgehaald en ks er een verkoper met de scoot naar beneden gegaan. Ik held ben boven blijven wachten en later alleen met de lift naar beneden gegaan. Maarrr pffff had ik weeerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
spanning ende sensatiequote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus zit te poepen en Dot zit vast in de lift
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hey Koen. Geen idee kom net binnen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
en is het hier nog een beetje gezellig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schindlers list? (lift). LOLquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Mijn scoot zat vast waardoor de lift met een schok en flink wat herrie vast kwam te staan. Ik fillen en die verkoopsters gillen. Is zo glazen lift en ik was nog niet ver naar beneden. Maar goed ik scheet wek 7 kleuren stront. Ik dacht en nu? Toen kwam er iemand bij en die riep probeers eens of je wel naar boven kan. Ik durfde eerst niet. Maar goed ik moest wel. En gelukkig ging dat wel. Hebben ze iets van de scootmobiek afgehaald en ks er een verkoper met de scoot naar beneden gegaan. Ik held ben boven blijven wachten en later alleen met de lift naar beneden gegaan. Maarrr pffff had ik weeerDo what you love, love what you do!![]()
#metooquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koen. Geen idee kom net binnen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Mijn scoot zat vast waardoor de lift met een schok en flink wat herrie vast kwam te staan. Ik fillen en die verkoopsters gillen. Is zo glazen lift en ik was nog niet ver naar beneden. Maar goed ik scheet wek 7 kleuren stront. Ik dacht en nu? Toen kwam er iemand bij en die riep probeers eens of je wel naar boven kan. Ik durfde eerst niet. Maar goed ik moest wel. En gelukkig ging dat wel. Hebben ze iets van de scootmobiek afgehaald en ks er een verkoper met de scoot naar beneden gegaan. Ik held ben boven blijven wachten en later alleen met de lift naar beneden gegaan. Maarrr pffff had ik weeer
Brrrr ik ben ook niet gek van liften en als die dan hapert en je moet wel omhoog
Niet mijn ding
Jemig Dotquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Mijn scoot zat vast waardoor de lift met een schok en flink wat herrie vast kwam te staan. Ik fillen en die verkoopsters gillen. Is zo glazen lift en ik was nog niet ver naar beneden. Maar goed ik scheet wek 7 kleuren stront. Ik dacht en nu? Toen kwam er iemand bij en die riep probeers eens of je wel naar boven kan. Ik durfde eerst niet. Maar goed ik moest wel. En gelukkig ging dat wel. Hebben ze iets van de scootmobiek afgehaald en ks er een verkoper met de scoot naar beneden gegaan. Ik held ben boven blijven wachten en later alleen met de lift naar beneden gegaan. Maarrr pffff had ik weeer![]()
![]()
Heb je ook De Lift gezien?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeetje
Brrrr ik ben ook niet gek van liften en als die dan hapert en je moet wel omhoog
Niet mijn dingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klassiekerquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook De Lift gezien?![]()
wowquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Mijn scoot zat vast waardoor de lift met een schok en flink wat herrie vast kwam te staan. Ik fillen en die verkoopsters gillen. Is zo glazen lift en ik was nog niet ver naar beneden. Maar goed ik scheet wek 7 kleuren stront. Ik dacht en nu? Toen kwam er iemand bij en die riep probeers eens of je wel naar boven kan. Ik durfde eerst niet. Maar goed ik moest wel. En gelukkig ging dat wel. Hebben ze iets van de scootmobiek afgehaald en ks er een verkoper met de scoot naar beneden gegaan. Ik held ben boven blijven wachten en later alleen met de lift naar beneden gegaan. Maarrr pffff had ik weeer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neequote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook De Lift gezien?
Wil ik ook helemaal niet zien
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat ja. zoals ze alleen vroeger maakte
![]()
![]()
Ppfff was echt eng. Zijn van die kleine liftje. Kan je wel nagaan als hij vast blijft zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Elke keer zie ik op het station dikke jeugd de lift pakken ipv ff trap omhoogUw ADH vitamine Worst
vooral het vallende hoofdquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Wil ik ook helemaal niet zien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo van de fatbike in de liftquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
Elke keer zie ik op het station dikke jeugd de lift pakken ipv ff trap omhoog
Bewegen wordt je moe vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Scooter/fatbike jeugdquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
Elke keer zie ik op het station dikke jeugd de lift pakken ipv ff trap omhoog![]()
als de voorgaande jeugd tenminste de lift niet gemold hadquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo van de fatbike in de lift
Bewegen wordt je moe vanSame shit, different day
SC hopper present![]()
snap ik ja, nu weet ik er nog genoeg van dat je niet zo naar beneden zal storten. maar lijkt me vrij kut wel om daarin vast te zitten en drukken op alarm knop dat er iemand komt :Squote:Op vrijdag 20 september 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ppfff was echt eng. Zijn van die kleine liftje. Kan je wel nagaan als hij vast blijft zittenDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb amsterdamned gekekenquote:
In mijn pubertijd
Echt weken niet geslapen
Is niet mijn genre filmsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
allebei Dick Maasquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb amsterdamned gekeken
In mijn pubertijd
Echt weken niet geslapen
Is niet mijn genre films
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Komt daar niet een remake van?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn pubertijd
Echt weken niet geslapen
Is niet mijn genre films![]()
Ja dat soort types. Ze lopen op een manier alsof het stukje van poortjes naar de lift al heel zwaar zijn. Ondertussen zie ik niet zo heel soepel lopende ouderen gewoon de trap pakkenquote:Uw ADH vitamine Worst
de klassiekers NL film he. hahaha komt niet echt meer terug laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn pubertijd
Echt weken niet geslapen
Is niet mijn genre filmsDo what you love, love what you do!![]()
Lopen ze niet alsof ze in hun broek hebben gepiept ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat doet types. Ze lopen op een manier alsof het stukje van poortjes naar de lift al heel zwaar zijn. Ondertussen zie ik niet zo heel soepel lopende ouderen gewoon de trap pakken
Omhoog vond ik al eng. De scoot kraste volgens mij steeds ergens tegen de aan en ging niet echt lekker soepel naar boven Maar terug ging anders bleef hij ergens achterhaken. Het was trouwens best een eind met de scoot naar eijerkamp Was zonder vest/ jas en was best frisjequote:Op vrijdag 20 september 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeetje
Niet mijn dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waggelen als een walrus op het landquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lopen ze niet alsof ze in hun broek hebben gepiept ?Uw ADH vitamine Worst
Ik zag mij al naar beneden kukkelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja das wel een eindje vanaf jou jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omhoog vond ik al end. De scoot kraste volgens mij steeds ergens tegen de aan en ging niet echt lekker soepel naar boven Maar terug ging anders bleef hij ergens achterhaken. Het was trouwens best een eind met de scoot naar eijerkamp Was zonder vest/ jas en was best frisje
Waar was je naar op zoek dot?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja jaren en jaren geleden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook De Lift gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
met de obligate gekleurde Nederlanders, trans en homo, en geen seks uiteraardquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zit er ook niet op te wachtenSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag mij al naar beneden kukkelen.![]()
![]()
Je zou toch denken dat zo’n lift wel berekend is op een scootmobiel
Ze hebben tenslotte een roltrap naar boven voor de mobiele mensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als je kijkt wat vroeger normaal was, zeker in NL films....quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met de obligate gekleurde Nederlanders, trans en homo, en geen seks uiteraard
hmmmm mss zijn we beetje te kneuterig erin geworden wel onderhand denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
hele wereld lijdt mee , niet alleen NLquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
als je kijkt wat vroeger normaal was, zeker in NL films....
hmmmm mss zijn we beetje te kneuterig erin geworden wel onderhand denk ik.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zou je denken. Bij de hema kan ik ook niet met de lift. Net te smal. In het ziekenhuis moet ik ook goed uitkijken moet er altijd scheef inquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Je zou toch denken dat zo’n lift wel berekend is voor een scootmobiel
Ze hebben tenslotte een roltrap naar boven op de mobiele mensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeker voor een ziekenhuis kansloosquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je denken. Bij de hema kan ik ook niet met de lift. Net te smal. In het ziekenhuis moet ik ook goed uitkijken moet er altijd scheef inSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Das toch ook stomquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je denken. Bij de hema kan ik ook niet met de lift. Net te smal. In het ziekenhuis moet ik ook goed uitkijken moet er altijd scheef inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouja wil het niet helemaal verkondigen, maar ik denk beetje van USA van fuck gecensureerd enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele wereld lijdt mee , niet alleen NL
Tis natuurlijk je kop in het zand steken ten top dat. het is gewoon spreektaal? Nu zekerDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit de lift heb gepakt op een station.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat soort types. Ze lopen op een manier alsof het stukje van poortjes naar de lift al heel zwaar zijn. Ondertussen zie ik niet zo heel soepel lopende ouderen gewoon de trap pakken![]()
zijn meestal toch stukquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit de lift heb gepakt op een station.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Of stinkenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
ik moest laatst de lift hier in een parkeergarage nemen, was met mijn moeder met d'r rollator, dus traplopen was voor haar ietwat lastigSame shit, different day
SC hopper present![]()
trouwens ik kijk nog wel eens filmpjes van youtubers enzo.
En ken deze gozer totaal niet dus is geen promo dus deel het ff omdat ik het wel vermakelijk vond om te kijken.
maar
ik vind het leuke wegkijk iig voor op YouTube en denk hij doet dat wel leuk. dus voor wie wil kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Tering, de kleuren knallen soms echt debiel extreem, en soms zijn ze gewoon prima.
Terugschroeven zou in sommige gevallen dan dus misschien weer wat te grauwe beelden opleveren.
Ach ja, kwestie van wennen idd.![]()
![]()
de term 'slaapplek' is door Ter Apel ook al verneuktquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:57 schreef kree het volgende:
trouwens ik kijk nog wel eens filmpjes van youtubers enzo.
En ken deze gozer totaal niet dus is geen promo dus deel het ff omdat ik het wel vermakelijk vond om te kijken.
maar
ik vind het leuke wegkijk iig voor op YouTube en denk hij doet dat wel leuk. dus voor wie wil kijkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ook dat. En je bent sneller met de trap dan de lift volgens mij.![]()
![]()
Cavia pr0nquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Oh en het eerste wat bij de ze nieuwe tv op beeld kwam, was een cavia-filmpje voor Mini-ToT!![]()
![]()
![]()
Ik had bij pronto een 4 zit bank met elektrische uitschuifbare zittingen gekocht. Tegenwoordig staat er sllemaal hoekbanken in de winkelmen kan je je bank samenstellen. Gekocht aan en aanbetaald krijg ik dinsdag een telefoontje dat het niet kan. Die uitschuif delen kunnen alleen gekoppeld worden aan een hoek of lounge onder deel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja das wel een eindje vanaf jou ja
Waar was je naar op zoek dot?
Ik donderdag terug dacht dan neem ik de handmatig schuifbare. Maar dat kon ook niet. Dus geld terug gekregen. Had bij eijerkamp ook iets gezien dus ik dacht ga ff kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff nog edit had een oud filmpje perongeluk. nu de nieuwequote:Op vrijdag 20 september 2024 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de term 'slaapplek' is door Ter Apel ook al verneukt
tis bekend concept natuurlijk dit, maar hij doet dat wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)katowice-peuken-shag
Dit is wel bizar dat het kan om te besparen op rookwaarUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga mijn hamster-plaatje er niet weer bij zoeken hoor!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel bizar dat het kan om te besparen op rookwaar![]()
Daarom prijzen Europees reguleren![]()
Ja die Oostblokkers roken ook als een schoorsteenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Daarom prijzen Europees regulerenUw ADH vitamine Worst
Gewoon me een beschaafde 93,7% accijns.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Daarom prijzen Europees reguleren![]()
Met ¤25 per pakkie leren ze dat wel afquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die Oostblokkers roken ook als een schoorsteen![]()
dan laten mensen het uit Turkije overkomen ofzo, echte verslaafde rokers hou je niet tegen met betuttelende regeltjesquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Daarom prijzen Europees regulerenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon verbieden en bestraffen met stokslagenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met ¤25 per pakkie leren ze dat wel afUw ADH vitamine Worst
Het wordt dan wel steeds moeilijker gemaaktquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan laten mensen het uit Turkije overkomen ofzo, echte verslaafde rokers hou je niet tegen met betuttelende regeltjes![]()
was er wat anders verwacht dan als ik kijk?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is wel bizar dat het kan om te besparen op rookwaar
in Duitsland 13 euro pakje shag. in NL 28
Ik ga niet meer kopen in NL trouwens dus had zoiets kap ermee als de laatste op is want ik ga dat niet betalen aan de staat. aan accijns.
maar ok toen kwam er collega van heb broertje kan wel wat regelen slofje enzo. en doe ik nu nog mee
hahaha tis wel het begin van mee kappen want ik weiger om dit te betalen nl en zit in westen land
Nog beterquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon verbieden en bestraffen met stokslagen![]()
Weet je wel hoeveel groente en rookworsten ik daarvan kan kopen, doe ik veel langer mee dan een pakje shagquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
was er wat anders verwacht dan als ik kijk?
in Duitsland 13 euro pakje shag. in NL 28Uw ADH vitamine Worst
zekers. daarom vind ik het ook raar, maar bedenk de regering hier heeft dit zolang gerekt he voor inkomstenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel groente en rookworsten ik daarvan kan kopen, doe ik veel langer mee dan een pakje shag
Want rokers zijn nl voordeliger voor de staat als niet rokers, ze leveren nl meer op aan accijns met dat kopen. alsdan ze kosten aan zorg.
Ben sowieso geen fan van dat hele idee want regering heeft het Staps bewijs verhoogt die kosten accijns. Niet voor gezondheid maar om zo lang mogelijk de inkomsten ervan te rekken.
Voordeel is nl rokers gaan eerder dood en kosten daarom al veel minder. En daarbij hebben ze wel veel meebetaalt aan rest zorg.
Zo denk ik erover he?Do what you love, love what you do!![]()
prima beredeneerdquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
zekers. daarom vind ik het ook raar, maar bedenk de regering hier heeft dit zolang gerekt he voor inkomsten
Want rokers zijn nl voordeliger voor de staat als niet rokers, ze leveren nl meer op aan accijns met dat kopen. alsdan ze kosten aan zorg.
Ben sowieso geen fan van dat hele idee want regering heeft het Staps bewijs verhoogt die kosten accijns. Niet voor gezondheid maar om zo lang mogelijk de inkomsten ervan te rekken.
Voordeel is nl rokers gaan eerder dood en kosten daarom al veel minder. En daarbij hebben ze wel veel meebetaalt aan rest zorg.
Zo denk ik erover he?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nouja dat denk ik ook echt, ik wil geen roken promoten uiteindelijk.quote:
Maar vind af en toe het gezeik op rokers ook niet terecht, ga al weg staan van de rest,
Maar waar ik vooral een hekel aan heb is als een niet roker dan een vleugje ervan ruikt er drama van gaat maken.
Want ongezond.
Ok durf te wedden als ze op de snelweg rijden of ernaast wonen dat ze meer slechte shit binnen krijgen als een vleugje het ruiken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Rokers gaan eerder dood, maar voordat ze doodgaan hebben ze longkanker (of andere kanker) op COPD of andere gezondheidsproblemen. Kost ook handen vol geld.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
zekers. daarom vind ik het ook raar, maar bedenk de regering hier heeft dit zolang gerekt he voor inkomsten
Zo denk ik erover he?
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel niemand die rookt, maar om te zeggen dat het voordeliger is voor de staat als mensen roken, dat klopt volgens mij niet.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)isch-element-in.html
man man man![]()
![]()
Ben benieuwd wat @AardappelSchotel hiervan vindtquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat denk ik ook echt, ik wil geen roken promoten uiteindelijk.
Maar vind af en toe het gezeik op rokers ook niet terecht, ga al weg staan van de rest,
Maar waar ik vooral een hekel aan heb is als een niet roker dan een vleugje ervan ruikt er drama van gaat maken.
Want ongezond.
Ok durf te wedden als ze op de snelweg rijden of ernaast wonen dat ze meer slechte shit binnen krijgen als een vleugje het ruiken enzo.![]()
De zinken regenpijp zit! En daarmee is de overkapping compleet![]()
Hierna nog wat aankleding uiteraard zoals een TV, speakers, schilderijen of buitenkeuken?!Maar dit was zoals gepland het complete plaatje wat de overkapping zelf betreft
![]()
De HWA (HemelWaterAfvoer) (of regenpijp) viel trouwens nog best tegen. Dat op maat slijpen enzo gaat allemaal prima, maar de manier waarop het is opgebouwd is, is dat je in van boven naar onder gaat (van boven naar onder zit alles in een volgend deel zodat je geen lekkages krijgt. Dus klein --> groot --> klein --> groot, enz.). De PVC pijp in de grond zit daar al vast in, dus gaat het laatste stukje nooit passen!
Toch gelukt!![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beide kanten in dat spectrum zijn strontvervelendquote:~FEYENOORD~
racisme is fout, maar achter elke struik een racist zien en elke blanke framen als racist isquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beide kanten in dat spectrum zijn strontvervelend
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Precies dat ja.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
racisme is fout, maar achter elke struik een racist zien en elke blanke framen als racist is~FEYENOORD~
ik snap je en ik veroordeel ook niemand die er tegen is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Rokers gaan eerder dood, maar voordat ze doodgaan hebben ze longkanker (of andere kanker) op COPD of andere gezondheidsproblemen. Kost ook handen vol geld.
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel niemand die rookt, maar om te zeggen dat het voordeliger is voor de staat als mensen roken, dat klopt volgens mij niet.
Maar als ik het beredeneer iig, want heb de cijfers niet natuurlijk.
Denk nog steeds dat het voor het financiële eigenlijk uitgebuit is ook bij de rokers.
Hoe die hele verhouding is? kosten rokers nu meer of minder uiteindelijk? Als jij het weet hoor ik het graag, maar ik neig ernaar dat de rokers meer opleveren als ze kosten.
Uiteindelijk heb ik het idee, want ik ga niet roken als mensen er last van hebben, maar als ik dan al ergens ver weg sta en iemand wat vleugje rook ruikt moeten ze ook niet zeiken, want dan kom ik met punt van je ademt wss meer slecht in elke dag als dat vleugje rook.Do what you love, love what you do!![]()
Ik lever de staat ook veel te weinig op met de vele groente en fruit die ik koop en onder het lage btw valt
Uw ADH vitamine Worst
Ik rook, en het kost de staat alleen maar geld, ik haal het namelijk al een jaar of 5 uit Duitsland.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je en ik veroordeel ook niemand die er tegen is.
Maar als ik het beredeneer iig, want heb de cijfers niet natuurlijk.
Denk nog steeds dat het voor het financiële eigenlijk uitgebuit is ook bij de rokers.
Hoe die hele verhouding is? kosten rokers nu meer of minder uiteindelijk? Als jij het weet hoor ik het graag, maar ik neig ernaar dat de rokers meer opleveren als ze kosten.
Uiteindelijk heb ik het idee, want ik ga niet roken als mensen er last van hebben, maar als ik dan al ergens ver weg sta en iemand wat vleugje rook ruikt moeten ze ook niet zeiken, want dan kom ik met punt van je ademt wss meer slecht in elke dag als dat vleugje rook.~FEYENOORD~
nouja dat komt doordat ze nu die prijzen hier veel hoger maken als in Duitsland. (lang leve EU en gelijke regelgevingquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rook, en het kost de staat alleen maar geld, ik haal het namelijk al een jaar of 5 uit Duitsland.)
Maar bedoelde het meer in het algemeen dus hier in NLDo what you love, love what you do!![]()
De Duitsers zijn al jarenlang goedkoper, nu is het verschil alleen nog groter sinds dit jaar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat komt doordat ze nu die prijzen hier veel hoger maken als in Duitsland. (lang leve EU en gelijke regelgeving)
Maar bedoelde het meer in het algemeen dus hier in NL~FEYENOORD~
En wat de meesten niet beseffenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rook, en het kost de staat alleen maar geld, ik haal het namelijk al een jaar of 5 uit Duitsland.
Na de sigaretten en shag gaan ze voor de alcoholThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou.... Ze hebben dit jaar de accijnzen op tabak weer flink opgeschroefd en daardoor loopt de schatkist zo'n 400.000.000,- mis blijkbaar. Omdat mensen dat uit het buitenland halen of adresjes weten waar het goedkoper te halen is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Rokers gaan eerder dood, maar voordat ze doodgaan hebben ze longkanker (of andere kanker) op COPD of andere gezondheidsproblemen. Kost ook handen vol geld.
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel niemand die rookt, maar om te zeggen dat het voordeliger is voor de staat als mensen roken, dat klopt volgens mij niet.
Nu wil de overheid eigenlijk dat die verhoging terug gedraaid wordt.Gaat het dan om de gezondheid of om het geld?
![]()
Daar ligt je antwoord toch? Hoef je zelf niet meer uit te rekenen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er zit hier ook al minstens 5 jaar Duitse wasmiddel in de wasmachine en de helft ook aan benzine.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat de meesten niet beseffen
Na de sigaretten en shag gaan ze voor de alcohol~FEYENOORD~
Wat wordt je overkapping mooiquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou.... Ze hebben dit jaar de accijnzen op tabak weer flink opgeschroefd en daardoor loopt de schatkist zo'n 400.000.000,- mis blijkbaar. Omdat mensen dat uit het buitenland halen of adresjes weten waar het goedkoper te halen is.
Nu wil de overheid eigenlijk dat die verhoging terug gedraaid wordt.Gaat het dan om de gezondheid of om het geld?
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een feestje is buiten of ik zit op een terrasje en er roken mensen, dan vind ik dat prima, maar niet prettig wanneer de wind mijn richting opstaat en ik dan bij iedere trek die ze nemen en uitblazen de rook dus ook moet inademen.![]()
Ik doe er ook aan meequote:Op vrijdag 20 september 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zit hier ook al minstens 5 jaar Duitse wasmiddel in de wasmachine en de helft ook aan benzine.
Gewoon naar DuitslandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thanks Greys!quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat wordt je overkapping mooi![]()
![]()
![]()
ja en is niet eens over tabak dus?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De Duitsers zijn al jarenlang goedkoper, nu is het verschil alleen nog groter sinds dit jaar.
nu heeft natuurlijk die daar dicht bij woont soort van voordeel op inkopen boodschappen ook?
Hoe onwijs zegt dit dan niet dat de EU dus eigenlijk faalt?Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer er wel altijd aan te denken als mensen om mij heen op het terras aan het eten zijn, buiten dat rook ik gewoon.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:23 schreef Shii het volgende:
Als er een feestje is buiten of ik zit op een terrasje en er roken mensen, dan vind ik dat prima, maar niet prettig wanneer de wind mijn richting opstaat en ik dan bij iedere trek die ze nemen en uitblazen de rook dus ook moet inademen.~FEYENOORD~
Jij houdt misschien niet van roken, maar wel van stoken!quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat @:Aardappelschotel hiervan vindt
Een tevreden stoker is geen onrust rokerquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij houdt misschien niet van roken, maar wel van stoken!
Ik moet een rit van 120km maken om heen en weer te gaan, maar dat kan al jarenlang makkelijk uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja en is niet eens over tabak dus?
nu heeft natuurlijk die daar dicht bij woont soort van voordeel op inkopen boodschappen ook?
Hoe onwijs zegt dit dan niet dat de EU dus eigenlijk faalt?~FEYENOORD~
snap en ik hou zelfs met windrichting nog rekening. hahahaha. maargoed uiteindelijk is het nou ook weer niet zo dodelijk om ff de reuk te hebben als je in ademt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:23 schreef Shii het volgende:
Als er een feestje is buiten of ik zit op een terrasje en er roken mensen, dan vind ik dat prima, maar niet prettig wanneer de wind mijn richting opstaat en ik dan bij iedere trek die ze nemen en uitblazen de rook dus ook moet inademen.
wss meer iemand met zweet zure lucht irriteer ik me meer aan. en heb ik nog zoiets van ja heb je wel is.Do what you love, love what you do!![]()
Eens.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:23 schreef Shii het volgende:
Als er een feestje is buiten of ik zit op een terrasje en er roken mensen, dan vind ik dat prima, maar niet prettig wanneer de wind mijn richting opstaat en ik dan bij iedere trek die ze nemen en uitblazen de rook dus ook moet inademen.
En het gaat me dan niet eens om mn gezondheid, maar gewoon omdat ik de geur onprettig vind.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dit, bijna decemberquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een tevreden stoker is geen onrust roker![]()
@Stoorzendert~FEYENOORD~
Ik probeer er ook op te letten als ik ergens ga zitten op een terras en ik zie rokers hoe de wind staat enz. Maar prima als mensen lekker een sigaretje willen roken buiten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik probeer er wel altijd aan te denken als mensen om mij heen op het terras aan het eten zijn, buiten dat rook ik gewoon.![]()
Ik vond het ook echt waanzinnig leuk om te maken (vooral het houtwerk). Ik heb de hoeveelheid werk en het slechte weer toen ik begon wel een beetje onderschat (ik heb alles in mijn eentje gedaan), maar daar moet je van tevoren niet teveel over nadenken toch?quote:
Toch maar eens opzoek naar een stad waar het wat minder druk is als Kleve dit jaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit, bijna december![]()
@:stoorzendert![]()
Diepe buiging stoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt waanzinnig leuk om te maken (vooral het houtwerk). Ik heb de hoeveelheid werk en het slechte weer toen ik begon wel een beetje onderschat (ik heb alles in mijn eentje gedaan), maar daar moet je van tevoren niet teveel over nadenken toch?![]()
nouja als je gaat omrekenen prijzen tabak hier en Duitsland, dan loont het de moeite om gewoon 500km heen en terug te rijden met alleen al paar slofjes tabak en ben je nog goedkoper uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet een rit van 120km maken om heen en weer te gaan, maar dat kan al jarenlang makkelijk uit.
echt goeie regelgeving EU dit ja
En kan ze opnoemen die dit nu doen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Kijk, zo hoort het ook gewoon te gaan, als we nou allemaal een klein beetje rekening met elkaar houden worden we allemaal net iets gelukkigerquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik probeer er ook op te letten als ik ergens ga zitten op een terras en ik zie rokers hoe de wind staat enz. Maar prima als mensen lekker een sigaretje willen roken buiten.
~FEYENOORD~
Dat is best te doen. Mijn woon-werk afstand is 130km / dagquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet een rit van 120km maken om heen en weer te gaan, maar dat kan al jarenlang makkelijk uit.
Het is niet dodelijk, maar ik heb er ook geen behoefte aan om rook in te ademen. En zo ja, dan probeer ik wel te verzitten zodat ik het niet inadem.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
snap en ik hou zelfs met windrichting nog rekening. hahahaha. maargoed uiteindelijk is het nou ook weer niet zo dodelijk om ff de reuk te hebben als je in ademt.
wss meer iemand met zweet zure lucht irriteer ik me meer aan. en heb ik nog zoiets van ja heb je wel is.![]()
Die fout maak ik al zeker 10 jaar niet meer, ik rij 20 dieper Duitsland in en kan rustig inladen, wel minder voorraad maar genoeg supermarkten in de buurt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch maar eens opzoek naar een stad waar het wat minder druk is als Kleve dit jaar
~FEYENOORD~
Rekenjng houden met elkaar is de oplossingquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet dodelijk, maar ik heb er ook geen behoefte aan om rook in te ademen. En zo ja, dan probeer ik wel te verzitten zodat ik het niet inadem.
Ten minste
Mijn ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die van mij 100km, ik haal mijn schouders er voor opquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is best te doen. Mijn woon-werk afstand is 130km / dag
~FEYENOORD~
We gaan al jaren naar Klevequote:Op vrijdag 20 september 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die fout maak ik al zeker 10 jaar niet meer, ik rij 20 dieper Duitsland in en kan rustig inladen, wel minder voorraad maar genoeg supermarkten in de buurt.
Dit jaar was echt bizar
En ook nu gewone vrijdagen/zaterdagen stampend drukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn verwarming staat uit hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij houdt misschien niet van roken, maar wel van stoken!![]()
![]()
Ik zit al een 2 jaar aan de vape. Dat ruikt nergens naar (je vingers stinken daarna ook niet). Zit nu nog op een nicotinegehalte van 1 of 2 sigaretten per dag. Bijna klaar dus. Ik heb een jaar of 20 sigaretten en shag gerookt, maar het stinkt inderdaad wel!quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:23 schreef Shii het volgende:
Voor de gewone boodschappen ga ik altijd naar Emlichheim, zaterdagochtend vroeg is dat nog redelijk te doen, in de middag is het vreselijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
We gaan al jaren naar Kleve
Dit jaar was echt bizar
En ook nu gewone vrijdagen/zaterdagen stampend druk~FEYENOORD~
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2859 / +183 / +109 / 6677 / 7628
2. aeque / 1248 / +221 / +78 / 2651 / 3066
3. KillemWieft / 913 / +17 / +11 / 377 / 601
4. Dr.Mikey / 657 / +7 / +10 / 1082 / 1429
5. Lovely / 632 / +46 / +22 / 2696 / 3201
6. hemarookworst / 506 / +55 / +17 / 1264 / 1617
7. MizzezAmy / 374 / +21 / +14 / 1726 / 2019
8. HappyCharly / 361 / +3 / +17 / 1116 / 1282
9. marc0871 / 341 / +2 / +0 / 201 / 297
10. AardappelSchotel / 330 / +38 / +35 / 1516 / 1749
11. Pinnenmutske / 330 / +45 / +2 / 775 / 988
12. mario390 / 322 / +5 / +48 / 188 / 290
13. Sally / 307 / +13 / +30 / 324 / 442
14. loveyoulongtime / 306 / +4 / +0 / 1212 / 1379
15. drakin / 295 / +1 / +6 / 656 / 826
16. Bally-b / 272 / +0 / +0 / 61 / 124
17. gebrokenglas / 271 / +13 / +20 / 855 / 1056
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 132 / 190
19. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
20. maily / 241 / +19 / +3 / 1047 / 1214SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja of ik te verplaatsen, vind nl ook niet dat mensen er last van moeten hebben als ik een peuk rook.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet dodelijk, maar ik heb er ook geen behoefte aan om rook in te ademen. En zo ja, dan probeer ik wel te verzitten zodat ik het niet inadem.
maargoed helemaal voorkomen kan je het ook niet, en denk persoonlijk is er genoeg al gecreëerd voor rokers en niet rokers dat ze gescheiden zitten.
De hele waanzin om daar nog meer op te focussen etc en van klote rokers, tja. dan moet je verhuizen ergens naar Alaska zonder uitlaatgassen etc ook ipv randstad.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben niet pro roken enzo in deze, laat dat duidelijk zijn.
En echt er komt wel een moment dat ik er ook mee kap, want denk iedere roker (nu iig) weet ook wel dat het niet gezond is toch?
Maar net zoveel zijn er andere dingen aan eten of levensstijl of noem het op, wat je doet omdat je ervan geniet of leuk vind of iets.....
Ik ben van mening dat je iedereen daar zelf zijn keuze in moet laten en is met roken net zo als met alle andere dingen.Do what you love, love what you do!![]()
ik wilde dat ff kwijt, voor de rest was het wel weer eigenlijk beetje te serieus iddquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga toch harder op de proza van mario
hahaha
]
maar weet zo denk ik erover, terug naar luchtige onderwerpen
Mijne ookquote:
Lekker onder een dekentje op de bank
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Eens hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:35 schreef kree het volgende:
ik ben niet pro roken enzo in deze, laat dat duidelijk zijn.
En echt er komt wel een moment dat ik er ook mee kap, want denk iedere roker (nu iig) weet ook wel dat het niet gezond is toch?
Maar net zoveel zijn er andere dingen aan eten of levensstijl of noem het op, wat je doet omdat je ervan geniet of leuk vind of iets.....
Ik ben van mening dat je iedereen daar zelf zijn keuze in moet laten en is met roken net zo als met alle andere dingen.![]()
Van woede misschien soms?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Sigaar misschien ?quote:
Zie ik hem wel voor aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
thanks ik voelde me beetje in het nauw gedreven nl al door niet rokers kamp. Maar zo zie ik het maar realistisch. En goed kunnen sommigen het niet mee eens zijn. Maar dat is okquote:
Ik verhuis zo naar bedquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne ook
Lekker onder een dekentje op de bank![]()
![]()
Daar komt geen nicotine en kankerverwekkende stoffen vrij tochquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ieder zijn of haar fetisjquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga toch harder op de proza van mario
Soms moet je ff paffenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Echtquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sigaar misschien ?
Zie ik hem wel voor aan
Uw ADH vitamine Worst
Maar wel overlast als je met m op het terras zitquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar komt geen nicotine en kankerverwekkende stoffen vrij toch![]()
Rondvliegend bestek en serviesquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wel overlast als je met m op het terras zit
Uw ADH vitamine Worst
Handy’squote:Op vrijdag 20 september 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rondvliegend bestek en servies
hoeveel maak jij dat nog mee? op terras dat er rokers naast je zitten?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wel overlast als je met m op het terras zit
echt moet eerlijk zeggen ik heb dat eigenlijk niet vaak meer gezien. of voor mezelf loop wel ff van terras af als ik peukje wil doen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik wacht nog een uurtje tot de was klaar is. En daarna mn topper met een bezoekje vererenquote:
Alleen je topper of ook de rest van je bedquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wacht nog een uurtje tot de was klaar is. En daarna mn topper met een bezoekje vereren
Rustig maar kree, het was een grap over marioquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel maak jij dat nog mee? op terras dat er rokers naast je zitten?
echt moet eerlijk zeggen ik heb dat eigenlijk niet vaak meer gezien. of voor mezelf loop wel ff van terras af als ik peukje wil doen?![]()
![]()
haha ok, maar tis beetje principe kwestie dit voor mij he. en van wat denk is wel normaal en niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rustig maar kree, het was een grap over mario
Neem dit zeer hoog op oudste
Dan zie ik je wel verschijnenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wacht nog een uurtje tot de was klaar is. En daarna mn topper met een bezoekje vereren![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen je topper of ook de rest van je bed
De restjes ook wel
Maar waarschijnlijk slaap je al en dan sluip ik weer weg voor je weer wakker wordtquote:
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: