SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 20-09-2024 19:43:19 ]Smile, it's free therapy.![]()
Friet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
KB die een topic opent?![]()
![]()
Waar gaat het heen met deze wereld?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ahah u bent nieuw in DTS begrijp ik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:35 schreef Lovely het volgende:
Bovenin de OP staat een link die niet werkt![]()
Zo is onze OP nu eenmaal![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah u bent nieuw in DTS begrijp ik.![]()
Zo is onze OP nu eenmaal![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Er stond ook een tijd in de OP dat het patat was, dat was ook een fout die niet te vergeven isquote:
Omdat het ook patat is jij barbaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er stond ook een tijd in de OP dat het patat was, dat was ook een fout die niet te vergeven is
heb ff niet meer zoveel gekeken op Fok eigenlijk laatste tijd, iets wat ik nog moet weten?
Do what you love, love what you do!![]()
Je patateert aardappelen niet, die Frituur jequote:Op vrijdag 20 september 2024 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat het ook patat is jij barbaar
Blablaquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je patateert aardappelen niet, die Frituur je
Hoe noem jij dan gebakken aardappelenquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:35 schreef Lovely het volgende:
Bovenin de OP staat een link die niet werktik zat hem al te zoeken maar vond hem niet
![]()
![]()
het is weg
Smile, it's free therapy.![]()
Oja kwam nog stukje over roken en date tegen in een mention....
Hmmmms mss moet ik die nog uitleggen?Do what you love, love what you do!![]()
Ruilenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Sow, dat UHD HDR 10+ shizzle is wel behoorlijk intens op het netvlies.
Echt ff wennen.
Gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe noem jij dan gebakken aardappelen
de ellende is, dat je dat dus hebt want had 32 inch ofzo tv oude.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Echt ff wennen.
En kocht toen een nieuwe veel grotere en dacht echt van WTF helemaal UHD shit enzo. en dacht veels te groot.
Na een week, totaal aan gewend
Je wou iets te snelquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zat hem al te zoeken maar vond hem niet
![]()
![]()
het is weg![]()
Ik keek eerst nog of het in de andere topic stondMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En 9 van de 10 keer heb je er helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Echt ff wennen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dus het is volgens jou logisch om gebakken aardappels, gebakken aardappels te noemen.quote:
Maar totaal onlogisch om geFRItuurde aardappels FRIet te noemen maar compleet logisch om ze patat te noemen![]()
![]()
nee? ik heb dat plaatje later toegevoegd maar had niet eerst onderaan de OP geklikt waar het moest komen.. stond dus bovenin.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wou iets te snel![]()
Ik keek eerst nog of het in de andere topic stond
plaatje wat nu in de op staat is eigenlijk een gifje.. maar krijg hem niet werkend. (hoort nog een kat bij)
Nou aardappelen die je kookt en daarna op bakt heten gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het is volgens jou logisch om gebakken aardappels, gebakken aardappels te noemen.
Maar totaal onlogisch om geFRItuurde aardappels FRIet te noemen maar compleet logisch om ze patat te noemen![]()
![]()
eens hiermeequote:Op vrijdag 20 september 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou aardappelen die je kookt en daarna op bakt heten gebakken aardappelen
Ergo gebakken aardappelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou aardappelen die je kookt en daarna op bakt heten gebakken aardappelen![]()
Aardappelen die je in reepjes snijd, kookt en daarna 2 maal FRItuurt noemt men FRiet
Vreemd dat het plaatje niet goed werktquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee? ik heb dat plaatje later toegevoegd maar had niet eerst onderaan de OP geklikt waar het moest komen.. stond dus bovenin.
plaatje wat nu in de op staat is eigenlijk een gifje.. maar krijg hem niet werkend. (hoort nog een kat bij)
Nee gefrituurde aardappels zijn gefrituurde aardappels. Snij je ze in repen en frituur je ze, dan heet het patat.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het is volgens jou logisch om gebakken aardappels, gebakken aardappels te noemen.
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is logischer om geFRItuurde patatten gefrituurde patatten te noemen dan Patat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hee, het gaat weer eens over patat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ga me weer even bezig houden met gevulkaniseerde samenstelling van rubber, plastic en chemische stoffen die daarna gerust hebben in een donkere en droge ruimte bezig houden
ik heb nog niet gegeten, straks even langs de snackbar voor een patatje mét
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja er zit een verschil in iddquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
Bij de mac eet ik friet bij de snackbar patat
Ik zie dat het enorm verschilt per film/serie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
de ellende is, dat je dat dus hebt want had 32 inch ofzo tv oude.
En kocht toen een nieuwe veel grotere en dacht echt van WTF helemaal UHD shit enzo. en dacht veels te groot.
Na een week, totaal aan gewend
Ik begon met Lord of the RIngs, maar ik had toevallig een paar dagen geleden al in een filmpje gehoord dat de kleuren van de UHD-versie compleet kut zijn.
Ff iets willekeurig anders op gezet en dat was al een verbetering.
Toen "Rings Of Power" (![]()
![]()
) op gezet en dat is qua beeld en kleur en alles echt veel beter, ook al is die serie zelf verder echt betreurenswaardig slecht!
![]()
![]()
french friesquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
Bij de mac eet ik friet bij de snackbar patatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
het hangt er dan ook onwijs vanaf van waarvoor het geproduceerd is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie dat het enorm verschilt per film/serie.
Ik begon met Lord of the RIngs, maar ik had toevallig een paar dagen geleden al in een filmpje gehoord dat de kleuren van de UHD-versie compleet kut zijn.
Ff iets willekeurig anders op gezet en dat was al een verbetering.
Toen "Rings Of Power" (![]()
![]()
) op gezet en dat is qua beeld en kleur en alles echt veel beter, ook al is die serie zelf verder echt betreurenswaardig slecht!
zeg maar de optimalisatie die er dan wel/niet is voor UHD ofzo.
soms zien 1080p er beter uit bij mij als bv wat UHD 4k is gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Net als met 3D.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
het hangt er dan ook onwijs vanaf van waarvoor het geproduceerd is.
zeg maar de optimalisatie die er dan wel/niet is voor UHD ofzo.
soms zien 1080p er beter uit bij mij als bv wat UHD 4k is gemaakt![]()
![]()
ja precies, heb er eentje in de bios gezien. En tuurlijk spectaculair. maar de ellende is dat ze dan films maken daarop en niet zozeer het verhaal of "mooie" film beelden.quote:
En dan viel dat tocht tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Ach, ik heb wel wat goede 3D-films gezien, maar de meesten vallen idd erg tegen en draaien vooral om die gimmick.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies, heb er eentje in de bios gezien. En tuurlijk spectaculair. maar de ellende is dat ze dan films maken daarop en niet zozeer het verhaal of "mooie" film beelden.
En dan viel dat tocht tegen.![]()
ja idd. nou welke vond jij bv wel goed? zeg maar ook als totaal film en 3d en die dan ook nog goed waren aan film?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel wat goede 3D-films gezien, maar de meesten vallen idd erg tegen en draaien vooral om die gimmick.Do what you love, love what you do!![]()
Priest vond ik nog wel tof; een film over dat de Katholieke kerk zich in de toekomst 100% is gaan richten op het jagen op vampieren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. nou welke vond jij bv wel goed? zeg maar ook als totaal film en 3d en die dan ook nog goed waren aan film?![]()
ken hem niet check hem evenquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Priest vond ik nog wel tof; een film over dat de Katholieke kerk zich in de toekomst 100% is gaan richten op het jagen op vampieren.
deze
Ik denk het!quote:Prime vindt het blijkbaar niet leuk dat ik Rings Of Power aan het kijken was; het stopt er spontaan mee en ik kan Prime helemaal niet eens meer opstarten op de tv!
Op de laptop nog wel.
![]()
Sushi ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
hier is het rustig
fietskoerier is onderwegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Flink ff ingeschakeld?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
hier is het rustig
fietskoerier is onderwegDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Ja het is niet uniek qua stijl en verhaallijn, maar ik vind hem wel tof!![]()
![]()
de soundtrack sprak me sowieso gelijk aan, moet ik toch ff kijken denk die.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is niet uniek qua stijl en verhaallijn, maar ik vind hem wel tof!
is dat dan Russische film van oorsprong?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
de soundtrack sprak me sowieso gelijk aan, moet ik toch ff kijken denk die.
is dat dan Russische film van oorsprong?![]()
![]()
ik ook niet, maar zocht ff op titel en kwam ie zo als link in Russisch.quote:
weten jullie nog dat spelletje red alert enzo RTS. heel vroeger, volgens mij die zelfde soundtrackof iets erin?
weet het niet helemaal meer, maar voor die van mijn generatie zijn, wellicht herkenbaar?
met weemoed denk ik er al aan terug toen nog niet alles AI was :SDo what you love, love what you do!![]()
Gezellig. Geniet er van. En van die aansluitingen zeg mij allemaal nietsquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ach, ik krijg zo bezoek hier (zal niet zo heel lang blijven, denk ik) en ik denk dat ik daarna een Amazon Prime abonnementje of proefperiode aanschaf om de tv wat uit te proberen.
Deze tv heeft geen 3,5mm jackplug aansluiting en mijn versterker en dac hebben geen Toslink aansluiting, dus ff een goedkope dac besteld die dat wel heeft; geluid vind ik nog belangrijker dan beeld, om eerlijk te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: