Bosma wil vooral op tijd eten en op tijd naar huis, wat niet de slechtste eigenschappen van een voorzitter zijn.quote:
Ho hoquote:Op donderdag 19 september 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bosma wil vooral op tijd eten en op tijd naar huis, wat niet de slechtste eigenschappen van een voorzitter zijn.
Hamas wil Israel sowieso niet meer laten bestaan!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:41 schreef xzaz het volgende:
Zal Hamas voor een tweestaten oplossing zijn?
Kijk eens: POL / De Israel-Palestina kwestie #2quote:Op donderdag 19 september 2024 13:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hamas wil Israel sowieso niet meer laten bestaan!
Als sommige kippen de vogelgriep hebben ruim je ze ook allemaalquote:Op donderdag 19 september 2024 13:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hamas wil Israel sowieso niet meer laten bestaan!
Wat een verschrikkelijke, misselijke opmerking zeg. Je doet hier niets anders dan (verkapt) oproepen tot genocide.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als sommige kippen de vogelgriep hebben ruim je ze ook allemaal
Wat een walgelijke uitspraakquote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, niet te geloven dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Barney.gifquote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Wilders echt aan het hart gaat.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Geert vond dat het al lang genoeg niet meer over hem ging? Of was dit een slappe poging om Schoof even te redden van de spervuur van de rest
Zelfs dit 1-2tje komt niet uit de verf. Let ook op die trillende van Schoofs, blinde paniek
De enige die het warm lijkt te hebben is Baudet, die ook weer (zoals bijna altijd) onder invloed lijkt van middelen of alcohol. Denk dat daar ook de oorzaak zit.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:52 schreef Bocaj het volgende:
Het zal wel weer warm zijn in de 2e kamer. Hebben ze daar geen airco, of heeft ouwehand/jetten die uitgezet?
Toevallig dit stukje even kunnen zien. Wordt zo nog wat als schoof nu al zo schichtig kijkt bij het beantwoorden van vragen.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Geert vond dat het al lang genoeg niet meer over hem ging? Of was dit een slappe poging om Schoof even te redden van de spervuur van de rest
Zelfs dit 1-2tje komt niet uit de verf. Let ook op die trillende van Schoofs, blinde paniek
Precies dus dan bedoel ze dat ze het huidige beleid helemaal prima vind, maar dat is niet wat er naar de achterban gecommuniceerd wordt.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat wat ze bedoelt?! Lijkt me dat je gewoon moet lezen wat er staat...
Ook in de 'rustige periode' tierde de Israelische kolonialisme welig in Westelijke Jordaanoever en in Gaza werden de Palestijnen nog altijd onderdrukt.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar het is een hele periode rustig geweest en hun hebben het vuur weer doen oplaaien.
Metoo ...quote:Op donderdag 19 september 2024 13:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blij als dit blokje voorbij is.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef duitseboy het volgende:
Baudet snapt niet waarom de EU bestaat.
Ik denk niet dat mensen ontvoeren en vermoorden de oplossing is voor onderdrukkingquote:Op donderdag 19 september 2024 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook in de 'rustige periode' tierde de Israelische kolonialisme welig in Westelijke Jordaanoever en in Gaza werden de Palestijnen nog altijd onderdrukt.
Als jij een betere oplossing had dan hadden ze het heel graag gehoord van je. Internationale verontwaardiging of resoluties bij VN waren allicht niet voldoende om het te beeindigen.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen ontvoeren en vermoorden de oplossing is voor onderdrukking
Dat lastigvallen ging over dat de voorzitter het blokje wilde afsluiten en Schoof wist dat hij nog niet alle vragen had beantwoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:58 schreef duitseboy het volgende:
Zelfs "makkelijke" parlementaire discussies over vrede en veiligheid gaat de premier niet lekker af. En dan nog zeggen, dat hij vast wel wordt "lastiggevallen" door kritische kamerleden. Freudian slip
Hij kan nog beter duiken dan Mark.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toevallig dit stukje even kunnen zien. Wordt zo nog wat als schoof nu al zo schichtig kijkt bij het beantwoorden van vragen.
Het zou toch prettig zijn geweest als je dat er direct bij zou hebben vermeld. Dat gezegd hebbende, je kan hier verder: POL / De Israel-Palestina kwestie #2quote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
Voor de duidelijkheid....die opmerking over opruimen is niet mijn mening maar die van Netanyahu
Werkelijk? Als er ruzie gemaakt moet worden dan ga ik het nou nooit uit de weg en daarbij zet ik geen geslacht op welk voetstuk dan ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw waarmee ik graag ruzie heb
Ik vond hem toen voor het eerst scherp en duidelijk, maarja tegenover Baudet is dat misschien ook niet zo moeilijk.quote:
Sowieso Schoof is Rutte niet, dat moeten we echt gaan ontwennen want Rutte is nu gewoon weg en komt echt niet meer terug. Het is altijd wennen aan een nieuwe premier, misschien kan iemand het onhandige gestamel van Balkenende herrineren? Die was ook redelijk nieuw in die rol, maar ook Kok toen ie in 1986 overstapte van de vakbond naar de politiek had wel iets weg van Schoof nu, toch werd hij door vriend en vijand gezien als een staatsman toen ie wat meer ervaren was.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef Zorro het volgende:
Schoof doet het prima. Rutte had gewoon een manier van spreken die zoiets zei als "dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen". Schoof klinkt minder vastbesloten.
De keutel intrekken als je kritiek krijgtquote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
Voor de duidelijkheid....die opmerking over opruimen is niet mijn mening maar die van Netanyahu
Naast dat Mark gewoon goed is in wat ie doet, had die het voordeel dat hij zelf ook die plannen uitgewerkt en, belangrijker nog, waren die plannen goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij kan nog beter duiken dan Mark.
Net alsof ik niet dacht dat er kritiek zou komenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De keutel intrekken als je kritiek krijgtWees dan ook een vent lafaard.
Niet zo gek na dergelijke verwerpelijke uitspraken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof ik niet dacht dat er kritiek zou komen
Zo ja, dan trek ik een flesje open. Dat zou wel politieke zelfmoord zijn van het NSC, maar ja, misschien is dat het ook wel waard. Ik bedoel, wat willen ze anders de komende vier jaar doen en hoe zal het er dan bij de volgende verkiezingen uitzien? Die partij is sowieso geen lang leven beschoren.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat het vandaag nog klapt, NSC heeft al een voorschot genomen door het delen van de stukken te steunen.
Dat lijkt me wensdenken. Het is wel duidelijk dat ze het eensgezind zijn wel maar 1 dag hebben volgehouden.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat het vandaag nog klapt, NSC heeft al een voorschot genomen door het delen van de stukken te steunen.
Dat zou einde nsc zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat NSC als conservatieve club die veel aan de rechtsstaat hecht best heel lang 3-6 zetels kan scoren. Er waren zelfs niet christenen die inmiddels SGP stemden omdat ze zoiets zochten, dan is NSC toch een logischere optie.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo ja, dan trek ik een flesje open. Dat zou wel politieke zelfmoord zijn van het NSC, maar ja, misschien is dat het ook wel waard. Ik bedoel, wat willen ze anders de komende vier jaar doen en hoe zal het er dan bij de volgende verkiezingen uitzien? Die partij is sowieso geen lang leven beschoren.
Het vragen om stukken is natuurlijk wel modus operandi van NSC.quote:
Daar heb je ook gelijk in, ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat NSC als conservatieve club die veel aan de rechtsstaat hecht best heel lang 3-6 zetels kan scoren. Er waren zelfs niet christenen die inmiddels SGP stemden omdat ze zoiets zochten, dan is NSC toch een logischere optie.
Ik gun Pieter wel rust, en een functie el.. oh wacht laten we daar niet aan beginnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo ja, dan trek ik een flesje open. Dat zou wel politieke zelfmoord zijn van het NSC, maar ja, misschien is dat het ook wel waard. Ik bedoel, wat willen ze anders de komende vier jaar doen en hoe zal het er dan bij de volgende verkiezingen uitzien? Die partij is sowieso geen lang leven beschoren.
Enige voordeel van het wel doen is dat Pieter nooit meer iets kan bleren over "ondemocratisch dit, rechtsstaat dat, democratie zus, ordentelijk zo"quote:Op donderdag 19 september 2024 14:25 schreef Hanca het volgende:
Mij lijkt trouwens het steunen van deze ondemocratische zogenaamde crisisroute het einde van NSC, ik zie ook niet gebeuren dat NSC dat kan doen zonder dat de fractie uit elkaar valt.
Ik zie de vrij hypocriete Omtzigt dat gewoon doen, hoor... ik zie alleen niet alle kamerleden van NSC dat trekken.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Enige voordeel van het wel doen is dat Pieter nooit meer iets kan bleren over "ondemocratisch dit, rechtsstaat dat, democratie zus, ordentelijk zo"
klopt, maar het is dan wel een stuk makkelijker te pareren...quote:Op donderdag 19 september 2024 14:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie de vrij hypocriete Omtzigt dat gewoon doen, hoor... ik zie alleen niet alle kamerleden van NSC dat trekken.
Bosma is een lichtpuntje binnen de PVV, want ik vind 'm 'ok' "als voorzitter". Scoort een 7 ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bosma wil vooral op tijd eten en op tijd naar huis, wat niet de slechtste eigenschappen van een voorzitter zijn.
Als ze dit gaan doen dan zal dit aan Omtzigt blijven kleven zodra hij terug is, behalve de kamerleden van de NSC zullen ook de overige kamerleden van de oppositie het niet los laten. En wat mij betreft terecht.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie de vrij hypocriete Omtzigt dat gewoon doen, hoor... ik zie alleen niet alle kamerleden van NSC dat trekken.
Jij bent in de war met van Miltenburgquote:Op donderdag 19 september 2024 14:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bosma is een lichtpuntje binnen de PVV, want ik vind 'm 'ok' "als voorzitter". Scoort een 7 ofzo.
Khadija Arib is imho nog altijd een van de besten en Frans Weisglas was totaal ongeschikt; die man had geen idee wat hij aan het doen was.
Het duurde even maar dan heb je ook watquote:
Ze hadden er moeten zijn , ze zijn er nog nietquote:Op donderdag 19 september 2024 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het duurde even maar dan heb je ook wat
Nog niet? en nu?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden er moeten zijn , ze zijn er nog niet
Ik hoop van welquote:Op donderdag 19 september 2024 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet? en nu?
Komen ze vandaag nog wel?
Kamerleden.quote:
Van Bosma mag extreemrechts niet maar extreemlinks wel. Bosma heeft de term nepparlement meermaals in de mond genomen. Bosma spreekt over journalisten als tuig van de richel.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bosma is een lichtpuntje binnen de PVV, want ik vind 'm 'ok' "als voorzitter". Scoort een 7 ofzo.
Khadija Arib is imho nog altijd een van de besten en Frans Weisglas was totaal ongeschikt; die man had geen idee wat hij aan het doen was.
Snap ook nooit zo goed waar die mythe "het is zo'n goeie voorzitter" vandaan komt.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van Bosma mag extreemrechts niet maar extreemlinks wel. Bosma heeft de term nepparlement meermaals in de mond genomen. Bosma spreekt over journalisten als tuig van de richel.
Bosma is geen acceptabele voorzitter. Bosma scoort geen 7 maar een krappe 2.
Bosma nare manquote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van Bosma mag extreemrechts niet maar extreemlinks wel. Bosma heeft de term nepparlement meermaals in de mond genomen. Bosma spreekt over journalisten als tuig van de richel.
Bosma is geen acceptabele voorzitter. Bosma scoort geen 7 maar een krappe 2.
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
Snap ook nooit zo goed waar die mythe "het is zo'n goeie voorzitter" vandaan komt.
Hij praat zo lekker met een glibberige stem.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
Snap ook nooit zo goed waar die mythe "het is zo'n goeie voorzitter" vandaan komt.
wat ik begreep de juridische fundering voor de noodwetquote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef koemleit het volgende:
Maar! Ik kan nog steeds niet kijken. Zijn er stukken? Wat staat er in de stukken? Of zijn er smoesjes?
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Wanneer gaat het debat van vanochtend verder?
Is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef koemleit het volgende:
Maar! Ik kan nog steeds niet kijken. Zijn er stukken? Wat staat er in de stukken? Of zijn er smoesjes?
Misschien zijn ze er niet omdat er geen juridische fundering bestaatquote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef Puzzie het volgende:
Dat gaat nog wat worden met die stukken die er nog steeds niet zijn
We gaan het zien maar geen stukken voorlopigquote:Op donderdag 19 september 2024 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er niet omdat er geen juridische fundering bestaat
Schandaligquote:Op donderdag 19 september 2024 15:16 schreef duitseboy het volgende:
Schoof eerst maar voor de camera´s. Ook gewoon geen stukken. Wat een schertsvertoning.
Als de stukken er zijnquote:Op donderdag 19 september 2024 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Wanneer gaat het debat van vanochtend verder?
Niet voor of tijdens de lunch natuurlijk…quote:Op donderdag 19 september 2024 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
De stukken zijn er binnen enkele minuten
Dan ga je mokerdiep de nacht in. Dan kan je maar beter een minder interessant blokje doenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:19 schreef duitseboy het volgende:
Nou schors dat debat maar. Punt van orde. Doodleuk doorgaan. Wat een ellende
Hij hield als commissievoorzitter de debatten altijd goed in de hand, met de nodige flair. Het blijkt ook telkens weer dat voorzitter zijn in een debat met al die kinderachtige fractievoorzitters een stuk moeilijker is.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
We gaan zien hoe betrouwbaar dit kabinet isquote:Op donderdag 19 september 2024 15:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet voor of tijdens de lunch natuurlijk…
ik begrijp niet waarom de oppositie hier zo makkelijk overheen gaat? stukken zijn te laat en de MP gaat doodleuk door. dat is toch niet in orde zo?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je mokerdiep de nacht in. Dan kan je maar beter een minder interessant blokje doen
Ze zijn vanmorgen al akkoord gegaan met de voortgang van het debat op andere onderwerpen in afwachting van de stukken. Nu weer dwars gaan liggen heeft niet zo veel zin.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:22 schreef duitseboy het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom de oppositie hier zo makkelijk overheen gaat? stukken zijn te laat en de MP gaat doodleuk door. dat is toch niet in orde zo?
Niet iedereen heeft daar geld voor natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
ik ken echt niemand die stopt met sporten vanwege een paar euro.
M'n sportschool heeft afgelopen 3 jaren de prijzen met 50% verhoogd en het is drukker dan ooit
Geert wil niet nog meer betalen voor een rondje in Droomvlucht natuurlijk!quote:Op donderdag 19 september 2024 15:22 schreef Nielsch het volgende:
maar waarom dan nog wel laag btw-tarief voor pretparken zoals de efteling? dan geldt toch ook dat rijke gezinnen meer profiteren van het lage tarief?
Niet alleen de prijzen van de sportscholen gaat omhoog he. De niet rijke mensen moeten dus keuzes gaan maken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
ik ken echt niemand die stopt met sporten vanwege een paar euro.
M'n sportschool heeft afgelopen 3 jaren de prijzen met 50% verhoogd en het is drukker dan ooit
dat is nu ook al het geval.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar geld voor natuurlijk.
Je kan tegenwoordig in een digitale wachtrij , superhandigquote:Op donderdag 19 september 2024 15:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geert wil niet nog meer betalen voor een rondje in Droomvlucht natuurlijk!
de koopkracht stijgt onderaan de streepquote:Op donderdag 19 september 2024 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niet alleen de prijzen van de sportscholen gaat omhoog he. De niet rijke mensen moeten dus keuzes gaan maken.
Ik geloof die cijfers ook echt niet. Mensen die met de afgelopen verhogingen niet zijn verdwenen, verdwijnen nu ook echt niet. Daarbij hebben veel sportscholen na de piek in de energiecrisis ook hun prijzen niet weer omlaag gedaan, terwijl hun energiekosten vast weet wat gedaald zullen zijn. Wellicht berekenen ze de btw verhoging dus niet eens volledig door.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is nu ook al het geval.
Dat er 500k mensen gaan stoppen met sporten is echt uit de lucht gegrepen door een lobbyorganisatie
Dat deed Jetten gisteren ook heel leuk met cultuur btwquote:Op donderdag 19 september 2024 15:28 schreef Nielsch het volgende:
Als je de achterban van de coalitie wil aanspreken moet je het gewoon hebben over het feit dat een seizoenskaart voor Go Ahead en ADO ook een stuk duurder wordt...
Wellicht ontstaat er een sportkloof of sportarmoede.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
Al dat gezeik over sportscholen......zoals ik gister zag in een reportage komt er 12% bij op een abbo van 35 euro per maand
Die is er dan al lang, veel mensen kunnen 30 euro per maand echt niet betalen. Maar er zijn gratis opties als hardlopen of goedkope als fietsen of een apparaat van marktplaats thuis zetten.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht ontstaat er een sportkloof of sportarmoede.
Die pilot is alweer afgelopenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig in een digitale wachtrij , superhandig
Dan heb ik geluk gehadquote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die pilot is alweer afgelopen
Eens, het is geen idealistische maatregel, het is gewoon een smak miljoenen binnenhalen die je niet op een andere manier binnen hoeft te halen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
Schoof moet nu toch gewoon zeggen dat het puur is om de begroting rond te krijgen. Waarom probeert hij dit recht te praten
Ja, maar dat is onderhandelen he, aldus Van der Plasquote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
Dus de fractieleiders vonden de BTW verhoging erg pijnlijk maar volgens Schoof geen punt van discussie? Beetje vreemd
Klopt wel, volgens deze reconstructie: https://www.ad.nl/politie(...)-verbazing~a155c5e8/quote:Op donderdag 19 september 2024 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
Dus de fractieleiders vonden de BTW verhoging erg pijnlijk maar volgens Schoof geen punt van discussie? Beetje vreemd
Er eh, gaan 500.000 mensen minder eh, naar de sportschool. Stuur even een briefje, eh, ik betaal de postzegel.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
Al dat gezeik over sportscholen......zoals ik gister zag in een reportage komt er 12% bij op een abbo van 35 euro per maand
En de botsautooooo's.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:28 schreef Nielsch het volgende:
Als je de achterban van de coalitie wil aanspreken moet je het gewoon hebben over het feit dat een seizoenskaart voor Go Ahead en ADO ook een stuk duurder wordt... of een kaartje voor de Zwarte Cross.
En die ging komen, accijns op roken toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg gewoon dan kom met een tegenvoorstel dank u
Volgend punt graag
Ok dan, Audrey en Kimberley en Wesley kunnen niet meer hockey'n.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik geloof die cijfers ook echt niet. Mensen die met de afgelopen verhogingen niet zijn verdwenen, verdwijnen nu ook echt niet. Daarbij hebben veel sportscholen na de piek in de energiecrisis ook hun prijzen niet weer omlaag gedaan, terwijl hun energiekosten vast weet wat gedaald zullen zijn. Wellicht berekenen ze de btw verhoging dus niet eens volledig door.
Op vapen dacht ik gisteren te horen ja. Dan lullen ze hier nog wel lang over doorquote:Op donderdag 19 september 2024 15:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
En die ging komen, accijns op roken toch?
Jawel, er zit geen btw op lidmaatschap van een sportvereniging.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan, Audrey en Kimberley en Wesley kunnen niet meer hockey'n.
Of gewoon wandelen. Sportschool is echt geen must.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die is er dan al lang, veel mensen kunnen 30 euro per maand echt niet betalen. Maar er zijn gratis opties als hardlopen of goedkope als fietsen of een apparaat van marktplaats thuis zetten.
En sportverenigingen zijn vrijgesteld van btw.
Leg eens uit waarom hij minister president is ? Heeft-ie politieke ervaring ?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
Schoof moet nu toch gewoon zeggen dat het puur is om de begroting rond te krijgen. Waarom probeert hij dit recht te praten
Bikker heeft mijn post gelezen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Hier heeft Rob Jetten wel volkomen gelijk. Als je deze btw-verhoging doet omdat - zoals Schoof zegt - het btw-stelsel niet efficint is, dan moet je gewoon voor alles 1 tarief rekenen en niet voor een aantal zaken wel en een aantal zaken niet.
SPITS. Heurde d Janis, da waarde gij toch ok ?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef papert het volgende:
Mochten die stukken niet komen, is het dan de vraag of NSC doorzet of dat ze het niet op de spits gaan drijven?
Voor sport wellicht niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens, het is geen idealistische maatregel, het is gewoon een smak miljoenen binnenhalen die je niet op een andere manier binnen hoeft te halen.
Zij niet, toen stond ze buiten te roken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, maar dat is onderhandelen he, aldus Van der Plas![]()
Ik vraag mij af of ze er wel over gesproken hebben
ff wachten tot de stukken er zijn , of zijn gelezen ...of iets andersquote:Op donderdag 19 september 2024 15:37 schreef JAM het volgende:
Nou, wanneer gaan we het over de noodwet hebben?
gek dat dit geen prioriteit heeft, want het is toch CRISIS!!!!!!11111quote:Op donderdag 19 september 2024 15:37 schreef JAM het volgende:
Bizarwwww jaquote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gek dat dit geen prioriteit heeft, want het is toch CRISIS!!!!!!11111![]()
![]()
Bier blijft 9% toch? oh nee 21quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
Verenigingsleven is bier drinken. Lekker gezond
Als ze de stukken hebben gekregen en doorgelezen en klaar zijn met dit onderwerp. En als niet, dan eerst weer een ander onderwerp als dat er nog is?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:37 schreef JAM het volgende:
Geniet jij ook zo? Komt toch allemaal niks van. Die halen St. Maarten niet.quote:
Oh, dan maakt het niet uit. Ze kunnen gewoon buiten schaatsen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel, er zit geen btw op lidmaatschap van een sportvereniging.
Dit gaat echt om sportscholen, zwembaden en schaatshallen.
vind ik juist wel prima. Ze stellen omstebeurt dezelfde vraag. Hoef niet iedere keer hetzelfde antwoord te horenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:39 schreef Charmian het volgende:
'Ik heb gezegd wat ik erover heb gezegd...'. Ik ben wel een beetje klaar met deze man.
Blijkt niet uit de reconstructie in het AD.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor sport wellicht niet.
Voor onderwijs, boeken, festivals en cultuur vermoed ik toch echt zuiver nihilisme en afkeer van 'linkse hobbies' zonder dat verder te specificeren.
Dat zie je immers in al het 'beleid' van dit kabinet tot nu. Lekker alles slopen wat niet bevalt.
Wellicht ben ik wat cynisch. Maar ik zie er weldegelijk ideologie in.
Rutte was toch wel wat leuker om naar te luisteren.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:39 schreef Charmian het volgende:
'Ik heb gezegd wat ik erover heb gezegd...'. Ik ben wel een beetje klaar met deze man.
Ergens hoop ik dat ze het nog ff volhouden en dan keihard op hun bek gaan. Dan hebben we het maar gehad zoietsquote:Op donderdag 19 september 2024 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo? Komt toch allemaal niks van. Die halen St. Maarten niet.
Je meent het nog ook h ?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
Verenigingsleven is bier drinken. Lekker gezond
Ik kwam gisteren een neger tegen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gek dat dit geen prioriteit heeft, want het is toch CRISIS!!!!!!11111![]()
![]()
Omstebeurt. En dan bezuinigen op het onderwijs.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik juist wel prima. Ze stellen omstebeurt dezelfde vraag. Hoef niet iedere keer hetzelfde antwoord te horen
en dat is juist zo bizar, want ook 'rechtse' mensen gaan naar cultuurzaken als Thunderdome, Zwarte Cross, Groots met een Zachte G, de Toppers in de ArenA, Defqon, Jan Smit, Andre Hazes en noem maar op...quote:Op donderdag 19 september 2024 15:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor onderwijs, boeken, festivals en cultuur vermoed ik toch echt zuiver nihilisme en afkeer van 'linkse hobbies' zonder dat verder te specificeren.
Was je buiten?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een neger tegen.
is regionale spreektaalquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omstebeurt. En dan bezuinigen op het onderwijs.
Nee man. Snuf en snuitje na Pinokkioquote:Op donderdag 19 september 2024 15:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Rutte was toch wel wat leuker om naar te luisteren.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ze het nog ff volhouden en dan keihard op hun bek gaan. Dan hebben we het maar gehad zoiets
Maakt niet uit, leg het nog maar een keer uit dan. Je gooit met zo'n opmerking de deur dicht. Lijkt mij niet de bedoeling in een debat.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik juist wel prima. Ze stellen omstebeurt dezelfde vraag. Hoef niet iedere keer hetzelfde antwoord te horen
En de Ikea vlak bij Eindhovenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en dat is juist zo bizar, want ook 'rechtse' mensen gaan naar cultuurzaken als Thunderdome, Zwarte Cross, Groots met een Zachte G, de Toppers in de ArenA, Defqon, Jan Smit, Andre Hazes en noem maar op...
Kut, daar gaat m'n imago.quote:
Min de gij d nou ? Meude woude schrijve ache wilde bedoelt ?quote:
Politiek en de Toppers schijnt ook een ding te zijn , dan weet je ook meteen genoegquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en dat is juist zo bizar, want ook 'rechtse' mensen gaan naar cultuurzaken als Thunderdome, Zwarte Cross, Groots met een Zachte G, de Toppers in de ArenA, Defqon, Jan Smit, Andre Hazes en noem maar op...
Gewoon zwartquote:Op donderdag 19 september 2024 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel is de BTW op een Fok! abbo eigenlijk?
Ook zo iets. De wallen zijn ook al door buitenlanders ingenomen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:43 schreef Dutch_view het volgende:
Het lijkt wel of Schoof ontstoken wallen heeft zo dik en groot
Of bang dat BTW op OnlyFans abbo wordt verhoogtquote:Op donderdag 19 september 2024 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
Als Jetten bang is dat de hogere btw tot minder boekverkopen leidt... is hij dan ook voor afschaffing van de vaste boekenprijs
Die krijg ik altijd van @Caland of @belzen Ik ben een klaploper met uitkering.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
Het is al meer dan een paar minutenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
Bijna vier uur . kom nou maar op met de praat over de stukken
Vind ik wel. Die hele houding en uitstraling van Schoof begint me ook te irriteren.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Rutte was toch wel wat leuker om naar te luisteren.
Ik kon pas net meekijken. Hoe doet Jimmy het ?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
Bijna vier uur . kom nou maar op met de praat over de stukken
40-45%quote:Op donderdag 19 september 2024 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
Have funquote:Op donderdag 19 september 2024 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
Nou jongens, ik ga naar de sportschool! Ongeacht de btw
Die doet het wel redelijk..quote:Op donderdag 19 september 2024 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon pas net meekijken. Hoe doet Jimmy het ?
Die is minister omdat ze aan boer zoekt vrouw mee deed, hoe diep kan een land zinken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:48 schreef BlackLining het volgende:
Mij valt toch ook steeds Wiersma op die daar achter Schoof zit. Die houding zegt echt alles. Voor zover de onderhandelingsblunder van de BBB dat nog niet voldoende heeft onderstreept, moet dat toch wel echt de meest clueless 'minister' zijn uit de hele verzameling.
Die heeft werkelijk geen flauw idee waar ze mee bezig is.
Alsof je naar de regering van een hele andere staat zit te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:50 schreef Janneke141 het volgende:
Het heeft wel een heel nieuw elan h, zo'n extraparlementair kabinet. Hele andere verhouding tussen regering en kamer ineens.
Oh wacht.
quote:Op donderdag 19 september 2024 15:50 schreef probeer het volgende:
We hebben keuzes gemaakt op basis van criteria.
En dat dan geenszins toelichten. Ugh.
Nu pas. Dat had bij de eerste foto al van hem. Als Christopher Lee een gemoedelijker uitstraling heeft moet je nog eens goed nadenken......quote:Op donderdag 19 september 2024 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind ik wel. Die hele houding en uitstraling van Schoof begint me ook te irriteren.
Dat is niet goed genoeg.quote:
Meh, dan moet je ook de gezondheidseffecten op lange termijn meenemenquote:Op donderdag 19 september 2024 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
Breng de BTW op tabak naar beneden dan komt er meer in de kas
omdat expats van belang zijn voor het grootkapitaal en jongeren die sporten niet...quote:Op donderdag 19 september 2024 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
mee eens waarom die expats tegemoetkomen en op sport bezuinigen...
Agema ook. Zo cynisch dat dedain.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:48 schreef BlackLining het volgende:
Mij valt toch ook steeds Wiersma op die daar achter Schoof zit. Die houding zegt echt alles. Voor zover de onderhandelingsblunder van de BBB dat nog niet voldoende heeft onderstreept, moet dat toch wel echt de meest clueless 'minister' zijn uit de hele verzameling.
Die heeft werkelijk geen flauw idee waar ze mee bezig is.
het is gewoon een papegaaiquote:Op donderdag 19 september 2024 15:51 schreef duitseboy het volgende:
Jezus kan die Schoof eens een keer antwoorden? Dit kabinet hangt echt van ellende en slechte dekking aan elkaar.
Waar heb je dat gelezen ? Feestboek ?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:48 schreef omgevallenboom het volgende:
Boeken lezen linkse hobby toch.
ZWART GELAKTquote:
Het bleek geen grap.quote:
Paul Verhoeven in het elitaire Zomergasten van de extreem-linkse VPRO.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:49 schreef Dutch_view het volgende:
Schoof doet een duurheidstest "pootjes van leesbril open en dicht klappen"
Actquote:
Agema heeft zich dan nog enigszins verdiept in de zorg. Heeft ook al redelijk wat politieke ervaring. Niet dat ze daar wat nuttigs mee heeft gedaan, maar Agema weet nog enigszins hoe de hazen lopen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Agema ook. Zo cynisch dat dedain.
Ja, het is Timmermans met de act. Niet vak K met mijn hond lakte de stukken zwart.quote:
Dit verzin je niet, ik zit hardop te lakken.quote:
Hahahahaha hahahahaha.quote:
Lukt hem niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef duitseboy het volgende:
Nou success Schoof. Lul je er maar uit.
Hij heeft gezegd wat hij er over heeft gezegd...quote:Op donderdag 19 september 2024 15:55 schreef duitseboy het volgende:
Nou success Schoof. Lul je er maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |