Bosma wil vooral op tijd eten en op tijd naar huis, wat niet de slechtste eigenschappen van een voorzitter zijn.quote:
Ho hoquote:Op donderdag 19 september 2024 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bosma wil vooral op tijd eten en op tijd naar huis, wat niet de slechtste eigenschappen van een voorzitter zijn.
Hamas wil Israel sowieso niet meer laten bestaan!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:41 schreef xzaz het volgende:
Zal Hamas voor een tweestaten oplossing zijn?
Kijk eens: POL / De Israel-Palestina kwestie #2quote:Op donderdag 19 september 2024 13:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hamas wil Israel sowieso niet meer laten bestaan!
Als sommige kippen de vogelgriep hebben ruim je ze ook allemaalquote:Op donderdag 19 september 2024 13:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hamas wil Israel sowieso niet meer laten bestaan!
Wat een verschrikkelijke, misselijke opmerking zeg. Je doet hier niets anders dan (verkapt) oproepen tot genocide.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als sommige kippen de vogelgriep hebben ruim je ze ook allemaal
Wat een walgelijke uitspraakquote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, niet te geloven dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Barney.gifquote:Op donderdag 19 september 2024 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Wilders echt aan het hart gaat.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Geert vond dat het al lang genoeg niet meer over hem ging? Of was dit een slappe poging om Schoof even te redden van de spervuur van de rest
Zelfs dit 1-2tje komt niet uit de verf. Let ook op die trillende van Schoofs, blinde paniek
De enige die het warm lijkt te hebben is Baudet, die ook weer (zoals bijna altijd) onder invloed lijkt van middelen of alcohol. Denk dat daar ook de oorzaak zit.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:52 schreef Bocaj het volgende:
Het zal wel weer warm zijn in de 2e kamer. Hebben ze daar geen airco, of heeft ouwehand/jetten die uitgezet?
Toevallig dit stukje even kunnen zien. Wordt zo nog wat als schoof nu al zo schichtig kijkt bij het beantwoorden van vragen.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Geert vond dat het al lang genoeg niet meer over hem ging? Of was dit een slappe poging om Schoof even te redden van de spervuur van de rest
Zelfs dit 1-2tje komt niet uit de verf. Let ook op die trillende van Schoofs, blinde paniek
Precies dus dan bedoel ze dat ze het huidige beleid helemaal prima vind, maar dat is niet wat er naar de achterban gecommuniceerd wordt.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat wat ze bedoelt?! Lijkt me dat je gewoon moet lezen wat er staat...
Ook in de 'rustige periode' tierde de Israelische kolonialisme welig in Westelijke Jordaanoever en in Gaza werden de Palestijnen nog altijd onderdrukt.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar het is een hele periode rustig geweest en hun hebben het vuur weer doen oplaaien.
Metoo ...quote:Op donderdag 19 september 2024 13:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blij als dit blokje voorbij is.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef duitseboy het volgende:
Baudet snapt niet waarom de EU bestaat.
Ik denk niet dat mensen ontvoeren en vermoorden de oplossing is voor onderdrukkingquote:Op donderdag 19 september 2024 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook in de 'rustige periode' tierde de Israelische kolonialisme welig in Westelijke Jordaanoever en in Gaza werden de Palestijnen nog altijd onderdrukt.
Als jij een betere oplossing had dan hadden ze het heel graag gehoord van je. Internationale verontwaardiging of resoluties bij VN waren allicht niet voldoende om het te beeindigen.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen ontvoeren en vermoorden de oplossing is voor onderdrukking
Dat lastigvallen ging over dat de voorzitter het blokje wilde afsluiten en Schoof wist dat hij nog niet alle vragen had beantwoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:58 schreef duitseboy het volgende:
Zelfs "makkelijke" parlementaire discussies over vrede en veiligheid gaat de premier niet lekker af. En dan nog zeggen, dat hij vast wel wordt "lastiggevallen" door kritische kamerleden. Freudian slip
Hij kan nog beter duiken dan Mark.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toevallig dit stukje even kunnen zien. Wordt zo nog wat als schoof nu al zo schichtig kijkt bij het beantwoorden van vragen.
Het zou toch prettig zijn geweest als je dat er direct bij zou hebben vermeld. Dat gezegd hebbende, je kan hier verder: POL / De Israel-Palestina kwestie #2quote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
Voor de duidelijkheid....die opmerking over opruimen is niet mijn mening maar die van Netanyahu
Werkelijk? Als er ruzie gemaakt moet worden dan ga ik het nou nooit uit de weg en daarbij zet ik geen geslacht op welk voetstuk dan ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw waarmee ik graag ruzie heb
Ik vond hem toen voor het eerst scherp en duidelijk, maarja tegenover Baudet is dat misschien ook niet zo moeilijk.quote:
Sowieso Schoof is Rutte niet, dat moeten we echt gaan ontwennen want Rutte is nu gewoon weg en komt echt niet meer terug. Het is altijd wennen aan een nieuwe premier, misschien kan iemand het onhandige gestamel van Balkenende herrineren? Die was ook redelijk nieuw in die rol, maar ook Kok toen ie in 1986 overstapte van de vakbond naar de politiek had wel iets weg van Schoof nu, toch werd hij door vriend en vijand gezien als een staatsman toen ie wat meer ervaren was.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef Zorro het volgende:
Schoof doet het prima. Rutte had gewoon een manier van spreken die zoiets zei als "dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen". Schoof klinkt minder vastbesloten.
De keutel intrekken als je kritiek krijgtquote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
Voor de duidelijkheid....die opmerking over opruimen is niet mijn mening maar die van Netanyahu
Naast dat Mark gewoon goed is in wat ie doet, had die het voordeel dat hij zelf ook die plannen uitgewerkt en, belangrijker nog, waren die plannen goed uitgewerkt.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij kan nog beter duiken dan Mark.
Net alsof ik niet dacht dat er kritiek zou komenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De keutel intrekken als je kritiek krijgtWees dan ook een vent lafaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |