En die plofkrakers zijn asielzoekers? Of gewoon mensen die in nederland zijn geboren?quote:Op donderdag 19 september 2024 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik woon in Overvecht, wat denk je zelf? Ik kan je de plofkrakers zo aanwijzen, wat ik overigens niet ga doen want ik ben nog niet levensmoe.
Is dat je comeback?quote:Op donderdag 19 september 2024 01:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
En die plofkrakers zijn asielzoekers? Of gewoon mensen die in nederland zijn geboren?
Fyi ik woon zelf in Rotterdam west. Aka plofkraakcity. Waarom geef je niet gewoon eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 19 september 2024 01:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat je comeback?
Ik ga slapen, zoek het maar uit met je gezever.
Al is dat gelul, zelfs als wat jij stelt waar zou zijn, dan sluit het ene het andere niet uit.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kwaadaardig volk is hetgeen wij hier naar binnen halen, maar dat blijf jij maar niet snappen.
Gewoon berbers met een nederlands paspoort. Dat weet iedereenquote:Op donderdag 19 september 2024 01:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
En die plofkrakers zijn asielzoekers? Of gewoon mensen die in nederland zijn geboren?
Een blanke limburger bedoel je of wil je zeggen dat dat niet voor komt?quote:Op donderdag 19 september 2024 03:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gewoon berbers met een nederlands paspoort. Dat weet iedereen
Wie zegt dat dat niet mocht? Dat is helemaal geen regel. Ik lees echt alleen maar desinformatie vanuit een bepaalde hoek...quote:Op woensdag 18 september 2024 21:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
We mochten ook niet <2% van het bbp aan defensie uitgeven om maar wat te noemen, hoe lang hebben we dat wel niet gedaan?
Mijn salaris is niet afhankelijk van Europese en Internationale verdragen waar ik mee akkoord ben gegaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een vrij laag salaris of niet? Als je de basis van onderhandelen nog niet begrijpt.
"Kan niet, mag niet"
"Ok"
Die regels zijn alleen niet van toepassing voor Nederland. Men haalt altijd Denemarken aan als voorbeeld, maar die hebben daadwerkelijk kunnen aantonen dat ze grote inspanningen hebben gedaan om de instroom in goede banen te leiden.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet gewoon de regels zo ruim interpreteren dat een goede jurist altijd op de kleine letters en uitzonderingen kan wijzen.
Jij denkt dat Nederland een machtspositie heeft binnen de EU omdat ze een zogenaamde netto-betaler zijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:02 schreef tjoptjop het volgende:
Dit moet je ook gewoon als mededeling formuleren, niet als een vraag, Kom op zeg je gaat toch niet met hangende pootjes naar die lamlullen in Brussel
? De interne markt van de EU zorgt voor 25 tot 40 miljard euro aan inkomsten alleen al. Dat ene punt is al stukken meer dan de netto 9~ miljard die we op jaarbasis uitgevenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zijn al netto betaler dus we kunnen gewoon besluiten minder bij te dragen. Er is genoeg onderhandelingsruimte om zo'n afwijzing uit te onderhandelen.
Het zijn alleen die zure linkse sneeuwvlokjes die overal maar mee akkoord willen gaan. Als je toch zo in het leven staat man. Dan kom je toch ook serieus nergens...
Het probleem hier is dat de PVV de commissie benaderd met een vraag voor een opt-out, terwijl de commissie daar helemaal geen zeggenschap in heeft.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef Pendora het volgende:
[..]
Er is een verdrag, die wil het huidige kabinet aangepast hebben (wat vaker gebeurd) en daarover wil het kabinet onderhandelen. Nu zeggen wat mensen bij de EU; BOEEHOOEE je hebt het ondertekend dus kan niet. Wat gewoon onzin is aangezien de huidige verdrag, een nieuw verdrag was van het verdrag uit 2009. Aanpassen kan dus wel degelijk. Er staat niet in het verdrag (denk ik, geen idee eigenlijk) dit gaan we doen voor X jaar zonder dat er een aanpassing mogelijk is.
Tevens zijn er meer landen die zich niet meer zo kunnen vinden in het verdrag. In Duitsland is de roep ook al "Wir schaffen das nicht", in Frankrijk zijn men ook al niet meer zo positief. Er zijn dus steeds meer landen die mogelijk ook makkelijker immigranten kunnen weren.
Je reageert dus op een reactie over verdragen waarvan je niet weet welke die bedoeld? En doet dat verbaasd als aan je gevraagd wordt wat er achterhaald is aan deze verdragen die jij achterhaald noemt?quote:Op woensdag 18 september 2024 23:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je begint zelf over verdragen en dan vraag je aan mij welke dat zijn?Wat probeer je hier nou te doen?
Hangt er vanaf wat je wil bereiken. Als je alleen de EU wil gebruiken om de schuld aan te geven dan volstaat een raar briefje.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:21 schreef capricia het volgende:
Wat denken jullie wat de beste weg is:
Zomaar een raar briefje sturen naar een willekeurige EU instantie die er niet over gaat, of als Minister President en als minister van migratie eens gaan praten in Brussel?
Nou, inderdaad zeg.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wil bereiken. Als je alleen de EU wil gebruiken om de schuld aan te geven dan volstaat een raar briefje.
Denemarken heeft bij het lid worden van de EU al een opt-out regeling afgedwongen. Zij mogen dus helemaal zelf bepalen hoe ze met asielzoekers omgaan en hoeveel er binnen mogen komen.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die regels zijn alleen niet van toepassing voor Nederland. Men haalt altijd Denemarken aan als voorbeeld, maar die hebben daadwerkelijk kunnen aantonen dat ze grote inspanningen hebben gedaan om de instroom in goede banen te leiden.
Als je zoals Nederland al jaren bezuinigd en onder het EU gemiddelde zit qua opvang, dan heb je geen poot om op te staan.
Wat ik al schreef. Proberen de dom-rechtse stemmers richting een nexit te bewegen.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wil bereiken. Als je alleen de EU wil gebruiken om de schuld aan te geven dan volstaat een raar briefje.
Ze schrijft niet dat ze een nieuw verdrag wil.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:09 schreef sp3c het volgende:
Raar verhaal
Dus Faber wil een opt out als er een nieuw verdrag komt
EU zegt het huidige verdrag is bindend broer![]()
Duh, daarom willen we een nieuw verdrag met een opt out voor Nederland toch?
Wat mis ik hier?
Hier de brief:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |