abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215022062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:22 schreef Pendora het volgende:

[..]
Oh ik niet, jij stel alleen dat er niks te onderhandelen valt en daar ben ik het niet mee eens.
Wat wil je dan onderhandelen :?

Maar nee er valt niks te onderhandelen daar op elk verdrag al de handtekening van NL staat
pi_215022135
Compleet losgeslagen focus tegen asiel is er alleen maar om arbeidsmigratie buiten schot te houden voor het grote publiek. Net zoals hoe PiS trots militairen erop uit stuurde om asielzoekers illegaal te deporteren naar Wit-Rusland maar tegelijkertijd een paar honderdduizend visums onder de tafel verkocht aan illegale migranten uit India en Afrika
pi_215022188
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat wil je dan onderhandelen :?

Maar nee er valt niks te onderhandelen daar op elk verdrag al de handtekening van NL staat
Er is een verdrag, die wil het huidige kabinet aangepast hebben (wat vaker gebeurd) en daarover wil het kabinet onderhandelen. Nu zeggen wat mensen bij de EU; BOEEHOOEE je hebt het ondertekend dus kan niet. Wat gewoon onzin is aangezien de huidige verdrag, een nieuw verdrag was van het verdrag uit 2009. Aanpassen kan dus wel degelijk. Er staat niet in het verdrag (denk ik, geen idee eigenlijk) dit gaan we doen voor X jaar zonder dat er een aanpassing mogelijk is.

Tevens zijn er meer landen die zich niet meer zo kunnen vinden in het verdrag. In Duitsland is de roep ook al "Wir schaffen das nicht", in Frankrijk zijn men ook al niet meer zo positief. Er zijn dus steeds meer landen die mogelijk ook makkelijker immigranten kunnen weren.
  woensdag 18 september 2024 @ 20:30:59 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215022205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:22 schreef Pendora het volgende:

[..]
Oh ik niet, jij stel alleen dat er niks te onderhandelen valt en daar ben ik het niet mee eens.
De “praktisch opgeleiden” kneden om de EU de volledige schuld van hun ellendige leventje te geven en voor een nexit te gaan zodat iedereen een kut-bestaan krijgt, meer is het niet.

De EU als klassenvijand. Bijna nog beter dan joden.
pi_215022355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)and-niet-aan-de-orde
[..]
:')

Wel typisch PVV. Een brief schrijven en opsturen met een verzoek waarvan je het antwoord al weet. En dat dan opsturen naar een orgaan dat er helemaal niet over gaat :')

Maarja, Geert natuurlijk posten dat Faber GESCHIEDENIS aan het schrijven is _O-

[ afbeelding ]
Geeft ook maar weer eens aan dat Nederland eigenlijk gewoon een slet van de EU is. Snap dat niet. De EU is gewoon een clubje van landen, die blijkbaar niks meer te zeggen hebben over hun eigen beleid.
  woensdag 18 september 2024 @ 20:50:02 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215022571
De tijden van Rutte zijn voorbij.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 18 september 2024 @ 21:25:06 #57
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215023174
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Er valt niks te onderhandelen. Onze handtekening staat al onder de verdragen.
De verdragen zijn achterhaald. Genoeg landen die al hebben laten zien dat je er best ruim mee om kunt springen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 18 september 2024 @ 21:34:02 #58
pi_215023334
Ik word een beetje moe van die kan niet, mag niet-mentaliteit. Er mag zoveel niet. We mochten ook niet <2% van het bbp aan defensie uitgeven om maar wat te noemen, hoe lang hebben we dat wel niet gedaan?
Wat gaan ze doen, ons als netto betaler eruit gooien en die andere landen die maatregelen hebben genomen dan ook maar? :D Desnoods betalen we een boete en dan is die waarschijnlijk nog een stuk lager dan we besparen op het asielbeleid. Maar zelfs dat denk ik niet, en zolang we ons als bijna enige aan de regels houden zullen we het nooit weten.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215023402
Dat we hier niet eerder aangedacht hebben, schrijf een brief.

Nou hup Eelco Heinen schrijf naar de Europese Commissie dat we niet meer wensen te betalen, maar de subsidies voor onze boeren nog wel willen blijven ontvangen. 💪
  woensdag 18 september 2024 @ 21:41:16 #60
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_215023461
Opzich goed dat er ´nee´ gezegd wordt vanuit Brussel. En nu gewoon elke keer dat je iets wilt doen om het land te verbeteren, maar waarvan je weet dat Brussel ´nee´ zegt, het naar ze sturen. Dan wordt vanzelf het correcte beeld gecreëerd dat Brussel het probleem is.

Overigens in de tussentijd wel alles uitvoeren waar ze ´nee´ tegen zeggen. Wat willen ze doen ons binnenvallen?
The more debt, the better
  woensdag 18 september 2024 @ 21:55:56 #61
pi_215023667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:41 schreef flyguy het volgende:
Opzich goed dat er ´nee´ gezegd wordt vanuit Brussel. En nu gewoon elke keer dat je iets wilt doen om het land te verbeteren, maar waarvan je weet dat Brussel ´nee´ zegt, het naar ze sturen. Dan wordt vanzelf het correcte beeld gecreëerd dat Brussel het probleem is.

Overigens in de tussentijd wel alles uitvoeren waar ze ´nee´ tegen zeggen. Wat willen ze doen ons binnenvallen?
Ja dat laatste moet ik dus nog zien gebeuren. Maar zou inderdaad de volgende stap moeten zijn.
  woensdag 18 september 2024 @ 21:58:41 #62
pi_215023714
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:37 schreef opgebaarde het volgende:
Dat we hier niet eerder aangedacht hebben, schrijf een brief.

Nou hup Eelco Heinen schrijf naar de Europese Commissie dat we niet meer wensen te betalen, maar de subsidies voor onze boeren nog wel willen blijven ontvangen. 💪
Wat wensen we niet meer te betalen? Het gaat hier volgens mij om een aanpassing in beleid, die andere landen ook al hebben uitgevoerd. Bovendien zijn we nog steeds netto betaler.

Maar goed, deze kan niet mag niet-mentaliteit bedoel ik dus.
  woensdag 18 september 2024 @ 22:16:58 #63
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215023947
quote:
82s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Wat wensen we niet meer te betalen? Het gaat hier volgens mij om een aanpassing in beleid, die andere landen ook al hebben uitgevoerd. Bovendien zijn we nog steeds netto betaler.

Alles kan, alles mag, wanneer je de consequenties maar accepteert.

Leg eens uit waarom andere landen zin zouden hebben om wel een groter deel van de asielproblematiek op te nemen? Waarom zouden andere landen onze shit willen oplossen?
  woensdag 18 september 2024 @ 22:28:21 #64
pi_215024070
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:16 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Alles kan, alles mag, wanneer je de consequenties maar accepteert.

Leg eens uit waarom andere landen zin zouden hebben om wel een groter deel van de asielproblematiek op te nemen? Waarom zouden andere landen onze shit willen oplossen?
Dat doen ze dus juist steeds minder. Waarom zou dat zijn denk je? En wat zal er gebeuren als wij dan juist op dezelfde voet doorgaan?

En ja, consequenties. Welke zijn dat dan?
pi_215024110
Ik weet niet hoe jullie die brief lezen. Maar ik lees hier gewoon: Wij zullen het Europees asielbeleid niet aanvechten.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_215024111
quote:
82s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee over welke mentaliteit je het hebt. Ik vind het gewoon hilarisch dat wij een brief schrijven naar een instantie met een verzoek terwijl die instantie er niet over gaat.

Dat Faber de brief stuurt terwijl ze daar waarschijnlijk vooraf over is geïnformeerd, zegt iets over de mentaliteit van haar leider. Maar daar doel je vast niet op
pi_215024134
"We willen een opt-out pas aanvragen als alle Europese landen ooit in de toekomst gaan onderhandelen over een groot nieuw verdrag."

Sint juttemis dus.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 18 september 2024 @ 22:53:15 #68
pi_215024274
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb geen idee over welke mentaliteit je het hebt. Ik vind het gewoon hilarisch dat wij een brief schrijven naar een instantie met een verzoek terwijl die instantie er niet over gaat.

Dat Faber de brief stuurt terwijl ze daar waarschijnlijk vooraf over is geïnformeerd, zegt iets over de mentaliteit van haar leider. Maar daar doel je vast niet op
Ik dacht dat de term wel self explanatory was, maar ik heb in post 58 een omschrijving geplaatst. :)

Dat een brief sturen weinig zoden aan de dijk zet ben ik wel met je eens trouwens.
pi_215024355
Ze wisten volgens mij zelf ook wel dat dit niet ging werken, maar ze hebben het beloofd dus gaan ze het doen (over de rest van de gebroken beloftes hebben ze het niet maar goed, details). Als je er echt iets mee had gewild had je het anders moeten doen. Je maatjes bij elkaar zoeken in dat rechtse blok en Van Te Voren Onderhandelen zodat meerdere landen dit tegelijk doen op één bepaald moment. Je moet sowieso iedereen laten instemmen hier mee, en dat gaat nu nooit meer lukken. Maar ze kunnen nu zeggen "we hebben het echt geprobeerd en ze hebben ons uitgelachen die vuile commissie en dat vuile parlement daar in Brussel. "Alles voor de buhne
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215024378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:49 schreef Harvest89 het volgende:
En helemaal terecht.
Een of andere crisis fantaseren omdat je geen fan bent van bepaalde burgers, en zo je zin proberen door te drukken.
Gevaarlijke partij met kwaadaardig volk aan het roer.
Kwaadaardig volk is hetgeen wij hier naar binnen halen, maar dat blijf jij maar niet snappen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215024451
[/quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kwaadaardig volk is hetgeen wij hier naar binnen halen, maar dat blijf jij maar niet snappen.
2nd this.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215024510
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef Pendora het volgende:

[..]
Er is een verdrag, die wil het huidige kabinet aangepast hebben (wat vaker gebeurd) en daarover wil het kabinet onderhandelen.
welk verdrag?
quote:
Nu zeggen wat mensen bij de EU; BOEEHOOEE je hebt het ondertekend dus kan niet. Wat gewoon onzin is aangezien de huidige verdrag, een nieuw verdrag was van het verdrag uit 2009. Aanpassen kan dus wel degelijk. Er staat niet in het verdrag (denk ik, geen idee eigenlijk) dit gaan we doen voor X jaar zonder dat er een aanpassing mogelijk is.
Nogmaals welk verdrag, en wat wil de pvv veranderen/ een opt out op?
quote:
Tevens zijn er meer landen die zich niet meer zo kunnen vinden in het verdrag. In Duitsland is de roep ook al "Wir schaffen das nicht", in Frankrijk zijn men ook al niet meer zo positief. Er zijn dus steeds meer landen die mogelijk ook makkelijker immigranten kunnen weren.
Immigranten of asielzoekers?
pi_215024522
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
De verdragen zijn achterhaald. Genoeg landen die al hebben laten zien dat je er best ruim mee om kunt springen.
Welke verdagen en wat is er achterhaald aan?
pi_215024533
quote:

[..]
Mijn vader is net door een cardioloog gered van een hartaanval. Een zeek capabele Turkse uit een achterstandswijk.
Heel kwaadaardig
  woensdag 18 september 2024 @ 23:30:04 #75
pi_215024541
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Welke verdagen en wat is er achterhaald aan?
Je begint zelf over verdragen en dan vraag je aan mij welke dat zijn? :D Wat probeer je hier nou te doen?
pi_215024558
Dreigen met een Nexit en onszelf belachelijk maken als ze allemaal hard beginnen te lachen!
pi_215024559
quote:

[..]
Hoeveel van dat kwaadaardig volk ben jij eigenlijk persoonlijk al tegengekomen, of lees je er alleen over op je computerschermpje?
  woensdag 18 september 2024 @ 23:32:54 #78
pi_215024564
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mijn vader is net door een cardioloog gered van een hartaanval. Een zeek capabele Turkse uit een achterstandswijk.
Heel kwaadaardig
"Ik heb het koud dus de aarde warmt niet op". Je snapt toch wel dat het hier gaat om statistieken?
pi_215024568
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Je begint zelf over verdragen en dan vraag je aan mij welke dat zijn? :D Wat probeer je hier nou te doen?
Klopt, ik heb het over oa de uvrm
Maar dat is geen EU verdrag, dus die kun je niet bedoelen toch?
  woensdag 18 september 2024 @ 23:36:01 #80
pi_215024589
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klopt, ik heb het over oa de uvrm
Maar dat is geen EU verdrag, dus die kun je niet bedoelen toch?
"Onze handtekeningen staan onder alle verdragen". Heb jij gezegd, jouw argument. Dus vertel zelf maar of dat EU verdragen zijn en hoe relevant enzo.
pi_215024639
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
"Onze handtekeningen staan onder alle verdragen". Heb jij gezegd, jouw argument. Dus vertel zelf maar of dat EU verdragen zijn en hoe relevant enzo.
Simpel, je hebt het EU grondvesten waarin oa al onze vrijheden en rechten staan opgesomd, waaronder recht op asiel. Zeg maar een soort grondwet.
Daarnaast zijn er de Dublin afspraken waar we een handtekening onder hebben gezet maar die wordt in juli 2026 vervangen. Daarin staan de processen omschreven tav asielprocedure zodat elk land ongeveer dezelfde aanpak heeft.

Wie wel of geen asiel krijgt is aan het land zelf, zolang het in lijn is met "het recht op asiel"

Dus nogmaals waar wil de PVV een opt out op

Bovenstaand dus apart van de universele verklaring rechten mens
  woensdag 18 september 2024 @ 23:48:03 #82
pi_215024672
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Simpel, je hebt het EU grondvesten waarin oa al onze vrijheden en rechten staan opgesomd, waaronder recht op asiel. Zeg maar een soort grondwet.
Daarnaast zijn er de Dublin afspraken waar we een handtekening onder hebben gezet maar die wordt in juli 2026 vervangen. Daarin staan de processen omschreven tav asielprocedure zodat elk land ongeveer dezelfde aanpak heeft.

Wie wel of geen asiel krijgt is aan het land zelf, zolang het in lijn is met "het recht op asiel"

Dus nogmaals waar wil de PVV een opt out op
Vraag dat maar aan de PVV, ik ben niet de woordvoerder daarvan. Ik heb alleen gezegd dat als we iets willen veranderen, we het niet eerst lief moeten vragen aan ome EU, bot vangen en het vragen an sich vervolgens als prestatie verkopen. Het is duidelijk dat er iets moet gebeuren, dus maak een plan en voer het uit. Als Duitsland, Denemarken, Zweden, Polen en Hongarije het kunnen, dan wij ook.

Persoonlijk opteer ik voor het beleid van Zweden en als dat niet kan wegens weet ik het welk verdrag hoor ik graag waarom Zweden hun beleid wel, en met aanmerkelijk succes, hebben uitgezet.
pi_215024674
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
"Ik heb het koud dus de aarde warmt niet op". Je snapt toch wel dat het hier gaat om statistieken?
Ohh die statistieken waar Wilders telkens mee gooit waar het cbs de tekst bij heeft staan dat als je corrigeert naar sociaal economische achtergrond (oftewel appels met appels vergelijkt) er niks overblijft van die "oververtegenwoordiging". Die statistieken?
  woensdag 18 september 2024 @ 23:49:24 #84
pi_215024684
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ohh die statistieken waar Wilders telkens mee gooit waar het cbs de tekst bij heeft staan dat als je corrigeert naar sociaal economische achtergrond (oftewel appels met appels vergelijkt) er niks overblijft van die "oververtegenwoordiging". Die statistieken?
Alsnog beter dan "een Turk deed een keer iets goeds dus alle asielzoekers zijn fantastisch".
pi_215024715
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Vraag dat maar aan de PVV, ik ben niet de woordvoerder daarvan. Ik heb alleen gezegd dat als we iets willen veranderen, we het niet eerst lief moeten vragen aan ome EU, bot vangen en het vragen an sich vervolgens als prestatie verkopen. Het is duidelijk dat er iets moet gebeuren, dus maak een plan en voer het uit. Als Duitsland, Denemarken, Zweden, Polen en Hongarije het kunnen, dan wij ook.
wat wil je dan aan de EU vragen? Zie je eigen voorbeelden, het opvangen en op orde hebben van een goede procedure is het enige wat er op EU niveau is geregeld.
quote:
Persoonlijk opteer ik voor het beleid van Zweden en als dat niet kan wegens weet ik het welk vedrag hoor ik graag waarom Zweden hun beleid wel, en met aanmerkelijk succes, hebben uitgezet.
Daar is geen verdrag voor dat is het hele punt. Buiten de mensenrechten en asiel rechten verplichtingen
PVV loopt vooral weer voor de bühne te kakelen

Dit is het stuk wat ze eruit willen hebben waarschijnlijk

quote:
Overeenkomstig artikel 19 is collectieve uitzetting verboden en mogen personen niet worden verwijderd of uitgezet naar, noch worden uitgeleverd aan een staat waar een ernstig risico bestaat dat zij aan de doodstraf, aan folteringen of aan andere onmenselijke of vernederende behandelingen of bestraffingen worden onderworpen
Zoiets staat dus ook in de universele rechten omschreven
pi_215024738
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Alsnog beter dan "een Turk deed een keer iets goeds dus alle asielzoekers zijn fantastisch".
Nog afgezien van het feit dat de meeste Turken geen asielzoekers waren, is het leugenachtigheid die Wilders als "feiten" brengt
  woensdag 18 september 2024 @ 23:58:38 #87
pi_215024742
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]
wat wil je dan aan de EU vragen? Zie je eigen voorbeelden, het opvangen en op orde hebben van een goede procedure is het enige wat er op EU niveau is geregeld.
Ik wil helemaal niks aan de EU vragen. Waarom denk je dat ik de PVV ben?
quote:
[..]
Daar is geen verdrag voor dat is het hele punt. Buiten de mensenrechten en asiel rechten verplichtingen

[..]
Wat wil je nou zeggen? Wij kunnen niet Zweden nadoen want er is geen verdrag? Wat voor verdrag is er niet en wie heeft dat dan wel en wie niet getekend? En wat gebeurt er dan als we het wel doen? En hoe zit het dan met alle andere landen die ik noemde?

En wat is jouw oplossing?
  donderdag 19 september 2024 @ 00:00:14 #88
pi_215024753
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nog afgezien van het feit dat de meeste Turken geen asielzoekers waren, is het leugenachtigheid die Wilders als "feiten" brengt
Dat de meeste Turken geen asielzoekers waren maakt je opmerking dus ook om die reden irrelevant. En dat asielzoekers vaker voorkomen in de statistieken over criminaliteit weet jij ook wel.
pi_215024785
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
quote:
Persoonlijk opteer ik voor het beleid van Zweden en als dat niet kan wegens weet ik het welk vedrag hoor ik graag waarom Zweden hun beleid wel, en met aanmerkelijk succes, hebben uitgezet.

quote:
Overeenkomstig artikel 19 is collectieve uitzetting verboden en mogen personen niet worden verwijderd of uitgezet naar, noch worden uitgeleverd aan een staat waar een ernstig risico bestaat dat zij aan de doodstraf, aan folteringen of aan andere onmenselijke of vernederende behandelingen of bestraffingen worden onderworpen
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niks aan de EU vragen. Waarom denk je dat ik de PVV ben?

quote:
"je" in algemene zin
[..]
Wat wil je nog zeggen? Wij kunnen niet Zweden nadoen want er is geen verdrag? Wat voor verdrag is er niet en wie heeft dat dan wel en wie niet getekend? En wat gebeurt er dan als we het wel doen? En hoe zit het dan met alle andere landen die ik noemde?
quote:
nee ik zeg dat dat allang kan. Je kunt immigranten een bak geld aanbieden, zelfs asielzoekers. Je kunt niet mensen deporteren of asiel weigeren als ze groot gevaarlopen
Waarvoor? Voor die paar asielzoekers? Veestapel drastisch inkrimpen zodat we fatsoenlijk kunnen bouwen en statushouders en Nederlanders weer fatsoenlijk aan een huis kunnen komen.
Dan heeft Ter Apel weer plek zat
pi_215024792
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 00:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat de meeste Turken geen asielzoekers waren maakt je opmerking dus ook om die reden irrelevant. En dat asielzoekers vaker voorkomen in de statistieken over criminaliteit weet jij ook wel.
Nee, dat weet jij ook niet, daar de statistieken over niet Westerse immigranten praten en niet over asielzoekers. En ze niet corrigeren naar sociaal economische achtergrond
  donderdag 19 september 2024 @ 00:13:35 #91
pi_215024823
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]

[..]
[..]
[..]
Wat wil je nog zeggen? Wij kunnen niet Zweden nadoen want er is geen verdrag? Wat voor verdrag is er niet en wie heeft dat dan wel en wie niet getekend? En wat gebeurt er dan als we het wel doen? En hoe zit het dan met alle andere landen die ik noemde?
[..]
quote:
Waarvoor? Voor die paar asielzoekers? Veestapel drastisch inkrimpen zodat we fatsoenlijk kunnen bouwen en statushouders en Nederlanders weer fatsoenlijk aan een huis kunnen komen.
Dan heeft Ter Apel weer plek zat
Dus "wat wil de PVV aan de EU vragen?" bedoelde je. Weet ik het. Nogmaals, waarom vraag je dit aan mij?

Je kunt immigranten een bak geld aanbieden? Is dat wat Zweden doet? Volgens mij niet. Maar we kunnen dus wel Zweden nadoen zeg je. Dat is mooi, die wisten het aantal asielzoekers heel drastisch terug te dringen.

Paar asielzoekers :') 27.140 verblijfsvergunningen in 2023, en dat dus ongeveer elk jaar opnieuw in een al dichtbevolkt land met bijbehorende uitdagingen. En degenen die niet mogen blijven verdwijnen nog vaak de illegaliteit in. Veestapel verkleinen is niet genoeg, en sowieso een tijdelijke oplossing. Wat gaan we doen als er geen koeien meer zijn maar nog wel asielzoekers?
  donderdag 19 september 2024 @ 00:19:17 #92
pi_215024870
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 00:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee, dat weet jij ook niet, daar de statistieken over niet Westerse immigranten praten en niet over asielzoekers. En ze niet corrigeren naar sociaal economische achtergrond
Je kent natuurlijk ook wel alle nieuwsberichten over overlast, geweld en zedenzaken. En je beseft ook wel dat het best vreemd zou zijn als de groep niet-westerse immigranten eruit springt qua criminaliteit en juist asielzoekers dat gemiddelde weer omlaag zouden halen. Kom op.
  donderdag 19 september 2024 @ 00:24:10 #93
pi_215024907
Hier trouwens de eerste Google hit op statushouders criminaliteit. 14.400 incidenten en misdrijven in 2022, op een aantal van 83.080 asielzoekers. Maar nee, dat asielzoekers oververtegenwoordigd zijn blijkt nergens uit.
pi_215024991
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Heel kwaadaardig
Dit is nou het meest stumperige voorbeeld waarmee je kan komen om me dus niet te overtuigen van je gelijk. Leuk voor die cardioloog en je vader, maar het weegt niet op tegen al die verkrachters/inbrekers/geweldplegers/religekkies en haatbaarden die we er eveneens bijgekregen hebben.
pi_215024996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dreigen met een Nexit en onszelf belachelijk maken als ze allemaal hard beginnen te lachen!
Zal wel meevallen denk, NL mag een klein land zijn, maar de bijdragen zijn dat niet.
pi_215025006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:31 schreef Farenji het volgende:

[..]
Hoeveel van dat kwaadaardig volk ben jij eigenlijk persoonlijk al tegengekomen, of lees je er alleen over op je computerschermpje?
Moet ik hier serieus op reageren?

En een beetje meer respect voor mijn 'schermpje' het is 24 inch, hoe groot is de jouwe? :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Hathor op 19-09-2024 00:44:38 ]
pi_215025026
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar dat zijn ze nu wel, en aangezien de nieuwe weg die Turkije is ingeslagen lijken me dat gewoon ongewenste vreemdelingen. Zolang ze hier met vlaggen gaan lopen wapperen als Erdogan een natte scheet laat, kunnen al die Turken wat mij betreft ook gewoon opdonderen. Liever vandaag dan morgen.
pi_215025041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 00:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Moet ik hier serieus op reageren?

Ja, graag.
pi_215025049
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 00:45 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ja, graag.
Ik woon in Overvecht, wat denk je zelf? Ik kan je de plofkrakers zo aanwijzen, wat ik overigens niet ga doen want ik ben nog niet levensmoe.
pi_215025069
Gewoon uitvoeren, Brussel heeft helemaal niets te willen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')