abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215019526
https://nos.nl/artikel/25(...)and-niet-aan-de-orde

quote:
Europese Commissie bevestigt: asiel-opt-out Nederland niet aan de orde
De regels voor asiel en migratie "blijven bindend voor Nederland" en een wijziging van het Europees verdrag is niet aan de orde. Dat zegt een woordvoerder van de Europese Commissie in een reactie op de brief van minister Faber van Asiel en Migratie waarin zij de commissie liet weten dat Nederland een opt-out wil als er een nieuw Europees verdrag komt.

Faber schreef in de brief aan Eurocommissaris Johansson dat Nederland graag een uitzondering wil voor bepaalde Europese regels op het gebied van migratie, een zogeheten opt-out. Zo wil ze Nederland meer controle geven over het eigen asielbeleid.

Politiek verslaggever Jorn Jonker:
"Dat het kabinet deze stap zo snel zet, is vooral een symbolisch gebaar. Faber wil uitstralen dat ze opschiet en dat ze werk maakt van het regeerprogramma. Kabinetsleden weten zelf ook dat als dit al lukt, en over de kansen daarop zijn ze achter de schermen zelf nogal cynisch, het jaren duurt.

Maar het signaal dat er in Nederland een andere wind waait is wel alvast gegeven. Faber heeft daarmee een belangrijk punt voor de PVV nu al uitgevoerd, ook al is het de eerste stap in dat lange traject.

Met de timing van deze brief, op de ochtend van de Algemene Politieke Beschouwingen, weet Faber in elk geval toch de politieke aandacht naar een PVV'er toe te trekken. Bij dat belangrijke debat was Wilders altijd de eerste spreker en wist hij, op zijn minst, de eerste uren de verslaggeving te domineren. Wilders is niet meer de eerste spreker, want die eer is altijd voor de grootste oppositiepartij, nu GroenLinks-PvdA, maar toch staat de PVV in de schijnwerpers."

De woordvoerder van de commissie laat weten dat ze de brief van Faber hebben ontvangen. "We verwachten niet dat het EU-verdrag snel wordt gewijzigd", zegt ze. Ook verwacht ze op korte termijn geen Europese wijzigingen op het gebied van asiel en migratie.

Migratiepact prioriteit
De woordvoerder wijst erop dat Faber in haar brief erkent dat voor een opt-out een verdragswijziging nodig is. Verder zegt de commissie te verwelkomen dat Nederland in de brief schrijft dat de uitvoering van het recent aangenomen migratiepact van de EU prioriteit heeft.

In dat migratiepact hebben EU-landen afspraken gemaakt, zoals het meteen screenen van migranten aan de Europese buitengrenzen en het aanmerken van asielzoekers als kansrijk en kansarm. Migranten krijgen volgens het akkoord vanaf halverwege 2026 aan de buitengrenzen van de EU te horen of ze naar binnen mogen.
:')

Wel typisch PVV. Een brief schrijven en opsturen met een verzoek waarvan je het antwoord al weet. En dat dan opsturen naar een orgaan dat er helemaal niet over gaat :')

Maarja, Geert natuurlijk posten dat Faber GESCHIEDENIS aan het schrijven is _O-

Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215019612
Logische stap en zowel op Nederlands als Europees niveau een vrij slimme move met degelijke timing. Wat mensen posten op de socials is dan weer een stuk minder interessant.
Conscience do cost.
pi_215019624
quote:
8s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:38 schreef ems. het volgende:
Logische stap en zowel op Nederlands als Europees niveau een vrij slimme move met degelijke timing. Wat mensen posten op de socials is dan weer een stuk minder interessant.
Wat is er logisch aan dan?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 18 september 2024 @ 16:41:48 #4
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215019648
Ik had niks anders verwacht. Wel arrogant hoe snel de reactie komt. Dat kunnen ze blijkbaar dus wél.

En dit is natuurlijk een spel. Een spel dat nog lang niet voorbij is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215019657
A C H
C
H
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 18 september 2024 @ 16:45:08 #6
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_215019672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)and-niet-aan-de-orde
[..]
:')

Wel typisch PVV. Een brief schrijven en opsturen met een verzoek waarvan je het antwoord al weet. En dat dan opsturen naar een orgaan dat er helemaal niet over gaat :')

Maarja, Geert natuurlijk posten dat Faber GESCHIEDENIS aan het schrijven is _O-

[ afbeelding ]
Je hebt waarschijnlijk een vrij laag salaris of niet? Als je de basis van onderhandelen nog niet begrijpt. :')

"Kan niet, mag niet"

"Ok" :')
pi_215019695
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wat is er logisch aan dan?
Dat de PVV in ieder geval door laat schemeren dat ze dat agendapunt nog steeds nastreven en dat ze, zoals het artikel zegt, er vaart achter zetten en alleen de EC laten weten dat Nederland 'anders' over dingen is na gaan denken.

Het levert niet direct iets op natuurlijk maar politiek gezien is dit tamelijk goed doordacht allemaal. Elke partij poneert wel eens een idee waarvan ze toch wel weten dat het wordt afgeschoten. SGP zegt ook constant shit waarvan ze heus wel begrijpen dat niemand dat serieus neemt behalve domme gelovigen. Toch zeggen ze het. En dat moeten ze ook doen.
Conscience do cost.
pi_215019698
Je verwacht het niet :+
pi_215019705
En helemaal terecht.
Een of andere crisis fantaseren omdat je geen fan bent van bepaalde burgers, en zo je zin proberen door te drukken.
Gevaarlijke partij met kwaadaardig volk aan het roer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215019709
Een Verdragswijziging waarin specifiek dit wordt opgenomen is inderdaad kansloos.

Er is nu wel veel meer mogelijk dan we doen. Maak het leven van die asielzoekers en statushouders zo zuur mogelijk. Laat ze op het gras slapen, laat ze jaren wachten op gezinsheriniging, beperk de toegang tot de sociale voorzieningen voor migranten met subsidiare bescherming (b-status) tot een absoluut minimum, geen voorrang op huisvesting etc etc.

Er is nog gigantisch veel mogelijk. Als we hier op het niveau van Roemenie of Bulgarije gaan zitten komt er bijna niemand meer, dat garandeer ik je. Het blijven opportunisten.
  woensdag 18 september 2024 @ 16:53:18 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215019743
Je moet gewoon de regels zo ruim interpreteren dat een goede jurist altijd op de kleine letters en uitzonderingen kan wijzen.
pi_215019797
Beetje een merkwaardig antwoord aan een lidstaat van het uitvoeringsorgaan van de lidstaten. Merkwaardig getimed ook. Het lijkt wel alsof ze denken dat er een gezagsrelatie is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 18 september 2024 @ 17:01:32 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215019813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:49 schreef Harvest89 het volgende:
En helemaal terecht.
Een of andere crisis fantaseren omdat je geen fan bent van bepaalde burgers, en zo je zin proberen door te drukken.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215019827
Dit moet je ook gewoon als mededeling formuleren, niet als een vraag, Kom op zeg je gaat toch niet met hangende pootjes naar die lamlullen in Brussel :')
  woensdag 18 september 2024 @ 17:04:09 #15
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_215019843
Tijd om het Franse spelletje te spelen en op alles een veto uit te spreken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_215020140
Gewoon alles naar Brussel sturen.
Klaar laat hun het maar uit zoeken

En dan verder gewoon schijt hebben aan de Europese Commissie.

Eigen land is in belang.

Betaal liever op die manier miljarden maar geen asielzoekers meer via boetes.

Dan miljarden aan asielbeleid.
Geen huizen voor eigen bevolking.
En verhoog criminaliteit.

Dus van mij part fuck de EU.
En stap er morgen er maar uit.
  woensdag 18 september 2024 @ 17:32:37 #17
498210 KoningWouter
pi_215020158
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
Klaar laat hun het maar uit zoeken

En dan verder gewoon schijt hebben aan de Europese Commissie.

Eigen land is in belang.

Betaal liever op die manier miljarden maar geen asielzoekers meer via boetes.

Dan miljarden aan asielbeleid.
Geen huizen voor eigen bevolking.
En verhoog criminaliteit.

Dus van mij part fuck de EU.
En stap er morgen er maar uit.
We zijn al netto betaler dus we kunnen gewoon besluiten minder bij te dragen. Er is genoeg onderhandelingsruimte om zo'n afwijzing uit te onderhandelen.

Het zijn alleen die zure linkse sneeuwvlokjes die overal maar mee akkoord willen gaan. Als je toch zo in het leven staat man. Dan kom je toch ook serieus nergens... :')
pi_215020200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:32 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
We zijn al netto betaler dus we kunnen gewoon besluiten minder bij te dragen. Er is genoeg onderhandelingsruimte om zo'n afwijzing uit te onderhandelen.

Het zijn alleen die zure linkse sneeuwvlokjes die overal maar mee akkoord willen gaan. Als je toch zo in het leven staat man. Dan kom je toch ook serieus nergens... :')
De EU is onstaan van uit de ww2 dat nooit meer een oorlog zal komen.

De eerste oorlog die wie hier gaan krijgen is dadelijk een burgeroorlog tegen de EU.
Je ziet dit van alle kanten komen omdat er steeds meer rechts word gestemd.

Tenslotte de EU is door ouwe generatie opgericht maar wie zegt dat huidige generatie hier op zat te wachten.
Trouwens dat hele asielbeleid staat nergens op .
Als of je de hele wereld in de EU kan stoppen.

De mensenrechten van oorsprong is voor komen dat er mensen handel als slaven en kinderarbeid.
En dat is gewoon uitgegroeid tot kom maar hier .
Gratis alles te kosten van onze huidige werkende slaven die via de belasting alles betalen.

Flikker er maar mee op.
  woensdag 18 september 2024 @ 17:39:48 #19
498210 KoningWouter
pi_215020258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
De EU is onstaan van uit de ww2 dat nooit meer een oorlog zal komen.

De eerste oorlog die wie hier gaan krijgen is dadelijk een burgeroorlog tegen de EU.
Je ziet dit van alle kanten komen omdat er steeds meer rechts word gestemd.

Tenslotte de EU is door ouwe generatie opgericht maar wie zegt dat huidige generatie hier op zat te wachten.
Trouwens dat hele asielbeleid staat nergens op .
Als of je de hele wereld in de EU kan stoppen.

De mensenrechten van oorsprong is voor komen dat er mensen handel als slaven en kinderarbeid.
En dat is gewoon uitgegroeid tot kom maar hier .
Gratis alles te kosten van onze huidige werkende slaven die via de belasting alles betalen.

Flikker er maar mee op.
Nee joh, een burgeroorlog komt er niet.

Het is heel simpel: Als de EU hier niet in meebeweegt dan doen wij dat ook niet. Dus zie maar eens je subsidiepot te vullen als wij gewoon niets meer bijdragen. Wel onze grenzen gaan controleren. Wel een asielcrisis uitroepen.

Wat wil de EU doen dan? Ik kan me het praktische scenario voorstellen dat ze niet op de subsidie-verzenden-knop drukken als je netto ontvanger bent. Maar in ons geval staan we gewoon ontzettend sterk.

De EU is een papieren tijger. Kan niets, mag niets.
pi_215020844
schattig dit.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_215020900
Het is aan de orde zodra ze straks instemming van Nederland nodig hebben voor een of ander verdrag of besluit.
pi_215020947
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 18:42 schreef RotatoR het volgende:
Het is aan de orde zodra ze straks instemming van Nederland nodig hebben voor een of ander verdrag of besluit.
En jij denkt dat die handelswijze strookt met Omtzigt's idee van een nieuwe bestuurscultuur?
pi_215021178
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 18:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En jij denkt dat die handelswijze strookt met Omtzigt's idee van een nieuwe bestuurscultuur?
Omtzigt die in zijn recente lezing aangaf dat hij vond dat er meer taken vanuit Europa terug naar nationaal niveau moeten? Die zou daar best voor te porren zijn.
  woensdag 18 september 2024 @ 19:28:53 #24
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215021306
quote:

[..]
Dit is een onderhandelingsstrategie. In principe zou je het vetorecht kunnen misbruiken om elk besluit te torpederen zodoende je zin door te drijven a la Orbán.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_215021321
quote:

[..]
Omtzigt heeft zelf voor zo'n opt-out gepleit.
Omtzigt: Nederland moet zich harder opstellen in Europese Unie
  woensdag 18 september 2024 @ 19:32:52 #26
498210 KoningWouter
pi_215021339
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:30 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Omtzigt heeft zelf voor zo'n opt-out gepleit.
Omtzigt: Nederland moet zich harder opstellen in Europese Unie
:D

Het zal vanaf nu wel stil blijven van onze vaste groep alles-behalve-klimaat-ontkenners.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 september 2024 @ 19:33:37 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_215021348
quote:
8s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:38 schreef ems. het volgende:
Niet gelezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 18 september 2024 @ 19:34:50 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_215021357
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:49 schreef Harvest89 het volgende:
En helemaal terecht.
"Ze" komen er nog wel achter. Ik geniet momenteel met volle teugen. Wat een kermis. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 18 september 2024 @ 19:35:10 #29
498210 KoningWouter
pi_215021358
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:34 schreef tong80 het volgende:

[..]
"Ze" komen er nog wel achter. Ik geniet momenteel met volle teugen. Wat een kermis. :D

Ben je weer aan de drank? :?
  Trouwste user 2022 woensdag 18 september 2024 @ 19:37:49 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_215021384
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 17:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

Trouwste user 2022 woensdag 18 september 2024 @ 19:38:14 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_215021393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:35 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ben je weer aan de drank? :?
Ja. Hoezo :?

pi_215021479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:49 schreef Confetti het volgende:
Een Verdragswijziging waarin specifiek dit wordt opgenomen is inderdaad kansloos.

Er is nu wel veel meer mogelijk dan we doen. Maak het leven van die asielzoekers en statushouders zo zuur mogelijk. Laat ze op het gras slapen, laat ze jaren wachten op gezinsheriniging, beperk de toegang tot de sociale voorzieningen voor migranten met subsidiare bescherming (b-status) tot een absoluut minimum, geen voorrang op huisvesting etc etc.

Er is nog gigantisch veel mogelijk. Als we hier op het niveau van Roemenie of Bulgarije gaan zitten komt er bijna niemand meer, dat garandeer ik je. Het blijven opportunisten.
Nee de procedure om iedere keer in bezwaar gaan moeten ze afschaffen, gewoon binnen 6 maanden ja of nee en dan het land uit en dan om de 2 jaar herzien.
  woensdag 18 september 2024 @ 19:51:41 #33
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215021617
Nederland is dat kind dat aan de juf vraagt of het mag spijbelen.

Duitsland en Zweden zijn ondertussen gewoon naar buiten gelopen. Denemarken is nooit naar school geweest, België begint er langzaam ook bij te horen, Polen en Hongarije staan verderop te roken in tracksuit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 18 september 2024 @ 19:59:15 #34
498210 KoningWouter
pi_215021700
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nederland is dat kind dat aan de juf vraagt of het mag spijbelen.

Duitsland en Zweden zijn ondertussen gewoon naar buiten gelopen. Denemarken is nooit naar school geweest, België begint er langzaam ook bij te horen, Polen en Hongarije staan verderop te roken in tracksuit.
Ja het is onderhand zielig. "Kan niet, mag niet" dat zijn de enige woorden die zuur links nog uit haar mond krijgt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 september 2024 @ 20:01:04 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215021721
Heel veel mensen die niet snappen dat dit een eerste onderhandelingsstap is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215021749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 16:41 schreef thedeedster het volgende:
Ik had niks anders verwacht. Wel arrogant hoe snel de reactie komt. Dat kunnen ze blijkbaar dus wél.

En dit is natuurlijk een spel. Een spel dat nog lang niet voorbij is.
Hoezo arrogant? Antwoord is duidelijk, daar hoef je niet over na te denken
  woensdag 18 september 2024 @ 20:04:17 #37
498210 KoningWouter
pi_215021754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja precies. Het begint onderhand wel een beetje zielig te worden om eerlijk te zijn.

Ik ben in ieder geval blij dat het kabinet stappen zet om eens wat te gaan doen aan alle migratie-ellende.
  woensdag 18 september 2024 @ 20:04:37 #38
pi_215021757
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:59 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja het is onderhand zielig. "Kan niet, mag niet" dat zijn de enige woorden die zuur links nog uit haar mond krijgt.
Alleen aan natuurwetten moet je je houden. Zijn ze door mensen gemaakt, dan is het een keuze.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215021758
quote:
Deur is al dichtgegooid. Valt niks te onderhandelen
  woensdag 18 september 2024 @ 20:05:23 #40
498210 KoningWouter
pi_215021768
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hoezo arrogant? Antwoord is duidelijk, daar hoef je niet over na te denken
Alleen als je ondenkbaar dom bent ga je akkoord met een simpel antwoord. Dat zij nu nee zeggen wil niet zeggen dat wij dat hoeven te accepteren.

We zijn nog altijd netto-betaler. Daar zou de EU eens over moeten nadenken.
  woensdag 18 september 2024 @ 20:06:07 #41
498210 KoningWouter
pi_215021777
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Deur is al dichtgegooid. Valt niks te onderhandelen
Woon je toevallig in een bijstandsflat?
  woensdag 18 september 2024 @ 20:06:46 #42
pi_215021785
quote:
De beste eerste onderhandelingsstap is gewoon doen, en de reactie af te wachten.
pi_215021884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:04 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja precies. Het begint onderhand wel een beetje zielig te worden om eerlijk te zijn.

Ik ben in ieder geval blij dat het kabinet stappen zet om eens wat te gaan doen aan alle migratie-ellende.
Oh, gaan ze de opvang fatsoenlijk regelen dan?
pi_215021886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Woon je toevallig in een bijstandsflat?
Niet echt. Jij?
pi_215021902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:05 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Alleen als je ondenkbaar dom bent ga je akkoord met een simpel antwoord. Dat zij nu nee zeggen wil niet zeggen dat wij dat hoeven te accepteren.
jawel
quote:
We zijn nog altijd netto-betaler. Daar zou de EU eens over moeten nadenken.
We verdienen dan ook het meeste aan de EU
pi_215021923
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
De beste eerste onderhandelingsstap is gewoon doen, en de reactie af te wachten.
Er valt niks te onderhandelen. Onze handtekening staat al onder de verdragen.
  woensdag 18 september 2024 @ 20:18:42 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215021950
Mooi om te lezen dat de Geert-pijpers nog volledig vertrouwen hebben in de goede afloop. Ga zo door jongens, dan komen die andere PVV beloftes vast ook helemaal goed.

Het zijn slechts de eerste stappen tenslotte.
pi_215021959
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Er valt niks te onderhandelen. Onze handtekening staat al onder de verdragen.
Er valt altijd wat te onderhandelen. Gewoon vanaf nu alles veto-en. Nee je maakt geen vrienden.
Tevens er zijn al veel meer landen bezig om de regels aan te scherpen. Hoeveel landen zijn er ondertussen nog volledig pro de huidige regels? Kan me niet een land meer bedenken eigenlijk.
pi_215021995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:19 schreef Pendora het volgende:

[..]
Er valt altijd wat te onderhandelen. Gewoon vanaf nu alles veto-en. Nee je maakt geen vrienden.
Tevens er zijn al veel meer landen bezig om de regels aan te scherpen. Hoeveel landen zijn er ondertussen nog volledig pro de huidige regels? Kan me niet een land meer bedenken eigenlijk.
Vertel welke EU regel wil je veranderen mbt asiel
pi_215022022
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vertel welke EU regel wil je veranderen mbt asiel
Oh ik niet, jij stel alleen dat er niks te onderhandelen valt en daar ben ik het niet mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')