SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
Ik had een andere TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een andere TTAls je nou niet zo traag was....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, het werd rood voor mn ogen toen ik op versturen kliktequote:Op dinsdag 17 september 2024 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je nou niet zo traag was....
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Huh een nieuweDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wil 'm liever alleen zelf startenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
LiefNiet raar opkijken als de volgende keer iemand anders de bingo inzet he
♡♡♡♡![]()
Mensen kopiëren graagquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil 'm liever alleen zelf starten![]()
![]()
Als je zo graag punten wil scoren speel dan gewoon mee i.p.v. het slot erop gooienquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef SwJ het volgende:
Het ging ook wel erg lang goed.
Al meer dan een halve maand
Nieuw record.
Nu even tr's afhandelen en rotzooi ruimen. Brb.![]()
![]()
Zo is het toch veel makkelijkerquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je zo graag punten wil scoren speel dan gewoon mee i.p.v. het slot erop gooien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je zo graag punten wil scoren speel dan gewoon mee i.p.v. het slot erop gooien![]()
![]()
Slaap lekker!
Doe maar aangenaam verdoofdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind je?
De week moet nog doormidden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zou het wel om willen draaien.. 2 dagen werk en 5 dagen vrij tegen een hoger salaris want vrije tijd kost geld.![]()
Goed ideequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet weer hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had swj al wel in de top 20 verwacht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Na het volgend slotjequote:Op dinsdag 17 september 2024 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik had swj al wel in de top 20 verwacht.![]()
Betje maken dan voor donatie aan forum voor 5 euro?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:18 schreef Rob het volgende:
zekers
eigenlijk had ik de 23ste in gedachten
Lach met een schone bips![]()
Ik geef het tot vrijdagochtend.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zet mijn 5 euro op voor ZaterdagOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hmm niet de moeite waardquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Betje maken dan voor donatie aan forum voor 5 euro?![]()
De weddenschap niet of het forum niet de 5 euro?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
AmatantThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maandag de 23ste 18:00 uurquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik, noem je dag en tijd. Doe ik het ook![]()
Dat is bekant al bijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Dan gooi ik hem op Zondag de 22e voor 12u in de nacht. Wie het er dichtst bij zit wint en de ander doneert 25 aan forum akkoord? En beide niet de boel verstieren, maar doen we toch al nietquote:Deal?
Mooie dealThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg "Helemaal niet deze maand".quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem op Zondag de 22e voor 12u in de nacht. Wie het er dichtst bij zit wint en de ander doneert 25 aan forum akkoord? En beide niet de boel verstieren, maar doen we toch al nietDeal?
Moet ik dan ook een donatie doen...?
Neh is korte termijn bet omdat er weer veel gebitch isquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zeg "Helemaal niet deze maand".
Moet ik dan ook een donatie doen...?
dealquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem op Zondag de 22e voor 12u in de nacht. Wie het er dichtst bij zit wint en de ander doneert 25 aan forum akkoord? En beide niet de boel verstieren, maar doen we toch al nietDeal?
![]()
Viel nu toch mee?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh is korte termijn bet omdat er weer veel gebitch is
(maar ik heb lang niet alles gevolgd ivm werken![]()
)
En dan net als kree zeker maar een fractie van het bedrag daadwerkelijk doneren.
Iedereen weet van mij dat ik voor het hele bedrag sta waar ik een weddenschap op maak. Er loopt nog wel iets met @MizzezAmy omdat toen het niet mogelijk was het premium account cadeau te doen. Iets met forum issues maar daarvoor gebruikt ze nu mijn Netflix account.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:29 schreef aeque het volgende:
En dan net als kree zeker maar een fractie van het bedrag daadwerkelijk doneren.
Heb eerder namens verloren weddenschap met @Kijkertje 100 euro aan stichting aap gedoneerd.
Dus ja ik sta wel volledig achter iedere weddenschap die ik maak
Je weet dat ze niet bestaan he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel netjes!quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen weet van mij dat ik voor het hele bedrag sta waar ik een weddenschap op maak. Er loopt nog wel iets met @:MizzezAmy omdat toen het niet mogelijk was het premium account cadeau te doen. Iets met forum issues maar daarvoor gebruikt ze nu mijn Netflix account.
Heb eerder namens verloren weddenschap met @:Kijkertje 100 euro aan stichting aap gedoneerd.
Dus ja ik sta wel volledig achter iedere weddenschap die ik maak![]()
Ik wilde dat ik ongelimiteerd geld uit kon geven, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij ook nietKarikatuur van jezelf wel.
Er loopt ook nog steeds zoiets als een nieuwe UI voor mij tot en met eind deze maand. De winnaar van de inzending krijgt een ook een FOK! Abbo cadeau. Dat loopt alleen in dit sub forum, maar blijkbaar niet veel animo voor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
Wel netjes!
Ik wilde dat ik ongelimiteerd geld uit kon geven, lolLach met een schone bips![]()
Oh jammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor sommige is dat wanneer ze in de spiegel kijkenquote:
Bedoel ik niet jou mee he
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dacht ik al hahaha.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor sommige is dat wanneer ze in de spiegel kijken
Bedoel ik niet jou mee he
Slapen of poging tot
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee dacht ik al hahaha.
Slapen of poging tot![]()
Sowieso poepen. Maar dat staat elke dag op de planning.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben er niet geweldig mee, maar heb je wel een richting die je zou wensen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er loopt ook nog steeds zoiets als een nieuwe UI voor mij tot en met eind deze maand. De winnaar van de inzending krijgt een ook een FOK! Abbo cadeau. Dat loopt alleen in dit sub forum, maar blijkbaar niet veel animo voor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beetje saai wel, een verwarmd bidet maakt de ervaring wel een belevenis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:50 schreef aeque het volgende:
Sowieso poepen. Maar dat staat elke dag op de planning.Lach met een schone bips![]()
Nope, er is een jury voorquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweldig mee, maar heb je wel een richting die je zou wensen?Ik kies niet zelf.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu honger heb.....
Dorst ook♡♡♡♡![]()
Even wat drinken pakken, heb dorst.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ook v mij?quote:Op woensdag 18 september 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dorst niet, maar denk zo wel ff knoflook stokbroodje in de oven
♡♡♡♡![]()
![]()
Kan, heb er 2 nog in de koelkast. 1 is genoeg voor mij, dus ja kan gewoon!quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan, heb er 2 nog in de koelkast. 1 is genoeg voor mij, dus ja kan gewoon!![]()
♡♡♡♡![]()
Ik ben niet goed in UI's maken (mijn UI's zijn ook door iemand anders gemaakt) en wat is er mis met jouw UI? Ik vind 'm eigenlijk wel zo treffend dat ik niet zo zou weten hoe deze beter/mooier/leuker gemaakt zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er loopt ook nog steeds zoiets als een nieuwe UI voor mij tot en met eind deze maand. De winnaar van de inzending krijgt een ook een FOK! Abbo cadeau. Dat loopt alleen in dit sub forum, maar blijkbaar niet veel animo voor.![]()
Ik hou wel van verandering. Deze loopt nu bijna een jaar. Een goeie andere mag ookquote:Op woensdag 18 september 2024 00:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in UI's maken (mijn UI's zijn ook door iemand anders gemaakt) en wat is er mis met jouw UI? Ik vind 'm eigenlijk wel zo treffend dat ik niet zo zou weten hoe deze beter/mooier/leuker gemaakt zou kunnen worden.
Joh kan er zelfs nog wat gyros bij bakken, maar dat lag weer niet helemaal in de bedoeling.quote:Lach met een schone bips![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh kan er zelfs nog wat gyros bij bakken, maar dat lag weer niet helemaal in de bedoeling.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 18 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh kan er zelfs nog wat gyros bij bakken, maar dat lag weer niet helemaal in de bedoeling.![]()
Moet wel slapen eigenlijk♡♡♡♡![]()
Maar je hebt er ook niet zoveel bekendheid aan gegeven dat je op zoek bent naar een nieuwe UI in ruil voor een abo. Kan zijn dat veel users jouw oproep gemist hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou wel van verandering. Deze loopt nu bijna een jaar. Een goeie andere mag ook![]()
Fire awayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga er ook geen kermis van maken, sommigen lezen het anderen niet. Het is een paar keer ter sprake gekomen en ook goedquote:Op woensdag 18 september 2024 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook niet zoveel bekendheid aan gegeven dat je op zoek bent naar een nieuwe UI in ruil voor een abo. Kan zijn dat veel users jouw oproep gemist hebben.
Oehhhquote:Op woensdag 18 september 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
En gelijk wat tzatziki bij maken
♡♡♡♡![]()
Snap ik niet is toch een riante prijsquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er loopt ook nog steeds zoiets als een nieuwe UI voor mij tot en met eind deze maand. De winnaar van de inzending krijgt een ook een FOK! Abbo cadeau. Dat loopt alleen in dit sub forum, maar blijkbaar niet veel animo voor.
Smile, it's free therapy.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 18 september 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
En gelijk wat tzatziki bij makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Super slecht idee om vol te vreten en dan in bed te liggen maar ik doe het tochUw ADH vitamine Worst
Krijg je dikke pens van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had vla met banaan en chocopastaquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 18 september 2024 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap ik niet is toch een riante prijsJij kan ook rijmen en dichten zonder je truitje ervoor op te lichten als je dat zo koppelt wat je zegt.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik had n broodje net die pastaquote:Op woensdag 18 september 2024 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vla met banaan en chocopasta
♡♡♡♡![]()
#me2quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb me net volgevreten en ga nu liggenquote:Op woensdag 18 september 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Super slecht idee om vol te vreten en dan in bed te liggen maar ik doe het toch
ik heb geen truitje aanquote:Op woensdag 18 september 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Jij kan ook rijmen en dichten zonder je truitje ervoor op te lichten als je dat zo koppelt wat je zegt.
Smile, it's free therapy.![]()
Slaap lekker drakinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je ook liggen? Dan krijgen we een dikke pensquote:Op woensdag 18 september 2024 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had n broodje net die pasta
Voor meer tips volg @hemarookworstDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het maakt mij ook niet uit. Als ik er goed in in was, zou ik een poging wagen. Maar dat ben ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen kermis van maken, sommigen lezen het anderen niet. Het is een paar keer ter sprake gekomen en ook goed![]()
![]()
Hoe dik is jouw pens nu al?quote:Op woensdag 18 september 2024 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ja lig al tijdje
Slapen lukte niet
Ik heb er nu minstens 3 cm bijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik 5quote:Op woensdag 18 september 2024 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe dik is jouw pens nu al?
Ik heb er nu minstens 3 cm bij
Ik win♡♡♡♡![]()
Vergeet niet te doneren voor meer contentquote:Op woensdag 18 september 2024 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je ook liggen? Dan krijgen we een dikke pens
Voor meer tips volg @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Ga niks meer eten vanavond wel M&M’s biscuit op want nostalgie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wauw wat goed! #teamviesdik of #teamvettepensquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is allang achterhaald!quote:Op woensdag 18 september 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Super slecht idee om vol te vreten en dan in bed te liggen maar ik doe het toch![]()
Net zoals dat het ontbijt het al-ler-bel-ang-rijk-ste maal van de dag is..![]()
Zat in nagenoeg dezelfde verpakking als vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trekt nog een zak chips open.quote:Op woensdag 18 september 2024 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Is allang achterhaald!![]()
Net zoals dat het ontbijt het al-ler-bel-ang-rijk-ste maal van de dag is..![]()
![]()
![]()
Ik kom al afentoe in CULquote:Op woensdag 18 september 2024 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet niet te doneren voor meer content
Ja gaat toch om hoeveel in totaalquote:Op woensdag 18 september 2024 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Is allang achterhaald!![]()
Net zoals dat het ontbijt het al-ler-bel-ang-rijk-ste maal van de dag is..
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Vroeger?
Vroegâh is deaud en begraofè!![]()
Change is imminent. Future is ahead.
Doe je nixxxx aan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 18-09-2024 01:13:38 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
1 uur bijna weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Juichen!
Net de maan even bekekenSaturnus stond 'ernaast'
En de sterrenhemel, voor zover het te zien was![]()
![]()
Polaris en Zwaan (deels; het 'hoedje van papier') gezien. En Altair met de ster daar weer naast, van Arend.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen weet van mij dat ik voor het hele bedrag sta waar ik een weddenschap op maak. Er loopt nog wel iets met @:MizzezAmy omdat toen het niet mogelijk was het premium account cadeau te doen. Iets met forum issues maar daarvoor gebruikt ze nu mijn Netflix account.
Heb eerder namens verloren weddenschap met @:Kijkertje 100 euro aan stichting aap gedoneerd.
Dus ja ik sta wel volledig achter iedere weddenschap die ik maakdit kan ik bevestigen
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou, toedels.
Niet de zuurpruimpjes uithangen he.
quote:Op woensdag 18 september 2024 00:59 schreef Sally het volgende:
Nou, toedels.
Niet de zuurpruimpjes uithangen he.
Hopelijk mooi even rustigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe even nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Spel. Spel. Spel.
Iedereen heeft net zo veel recht om hier te posten als ieder ander.
Tenzij je een ban hebt.
Vacatures vrij?
DTS GEBODEN
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
[...]
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Net achter amy was hij ook niet zo snel.quote:Op woensdag 18 september 2024 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Spel. Spel. Spel.
Iedereen heeft net zo veel recht om hier te posten als ieder ander.
Tenzij je een ban hebt.
Vacatures vrij?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat begrijpt iemand niet aan:quote:Op woensdag 18 september 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
DTS GEBODEN
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
[...]
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja ja jullie twee zijn al weken vervelend nu wil ik graag wat punten ksst
R.I.P DTS.![]()
Toedels.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mooie maan zag net ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe eens nier specifiek alleen gelijk achter mij doe je net hierboven bij sally ook niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je waarom? Omdat ik met een reactie bezig was op jou. Maar nee dat ga ik je niet gunnen en dit is het laatste wat ik erover zeg. You do you en dan doe ik wat ik doe.quote:Op woensdag 18 september 2024 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe eens nier specifiek alleen gelijk achter mij doe je net hierboven bij sally ook niet.![]()
Bij sally er voer minuten tussen bij amy een kwartier en gelijk bij mij bam erachter doe eens niet zo .
Ik ben ook een mens net als hun.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet snel het woordje geesteziekelijk eruit editten.quote:Op woensdag 18 september 2024 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij sally er voer minuten tussen bij amy een kwartier en gelijk bij mij bam erachter doe eens niet zo .
Ik ben ook een mens net als hun.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja is goed doe maar keertje vriendelijk
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 01:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet snel het woordje geesteziekelijk eruit editten.
Stond dat er echt?!
Kan toch niet jongens. Foei foei.
Mods kunnen toch wel zien wat er stond.
En dan is het raar dat er gezeik is over sluiten van DTS...?!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HogwartsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al schreeuwt hij het wel wat bozig, lol.
![]()
R.I.P DTS.![]()
- laat ook maar. heeft niet veel nut vrees ik. -Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik lig alweer wakker sinds half elf.
Het moment dat ik besloot dat ik te moe was om wakker te blijven.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vervelend als je niet kan slapen.quote:Op woensdag 18 september 2024 01:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig alweer wakker sinds half elf.
Het moment dat ik besloot dat ik te moe was om wakker te blijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja super kutOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is dat net als de supermaan een groter ogende kut?quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo ook maar slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zot hogwarts legacy te doen toch een mooie wereld die magic world.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sprookjes...
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een interessante storylineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje dorst, even mijn bed uit
[ afbeelding ]
Gewoon filteren op de lange filmpjes.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mis ik wel als ik naar pornhub surf
Wel happy ending, er gaat nooit iemand doodquote:Op woensdag 18 september 2024 02:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon filteren op de lange filmpjes.Uw ADH vitamine Worst
Hm. Daar heb je wel een punt. Het zou zo bij Disney kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel happy ending, er gaat nooit iemand dood
Dan moet je braddy sisters kijken als dat nog bestaat of alles van alex adams zo slecht acteerwerk dat het weer grappig is.quote:Op woensdag 18 september 2024 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mis ik wel als ik naar pornhub surfThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien druk aan het eten rond dit tijdstip.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Of het er weer uit persen.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Trusten hemaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kap jij nou eens joh alleen maar elke keer achter mij te zitten verveel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Steek van de stress alweer een extra sigaret op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geef meerdere keren aan dat ik het vervelend vindt zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2364 / +133 / +0 / 5716 / 6525
2. KillemWieft / 885 / +67 / +0 / 340 / 546
3. aeque / 829 / +124 / +46 / 2120 / 2453
4. Dr.Mikey / 632 / +24 / +14 / 901 / 1187
5. Lovely / 551 / +10 / +0 / 2313 / 2759
6. hemarookworst / 431 / +6 / +3 / 1106 / 1407
7. HappyCharly / 339 / +1 / +0 / 1045 / 1200
8. marc0871 / 338 / +1 / +0 / 177 / 270
9. MizzezAmy / 328 / +7 / +3 / 1511 / 1761
10. loveyoulongtime / 285 / +7 / +2 / 1151 / 1305
11. Pinnenmutske / 277 / +11 / +0 / 722 / 916
12. mario390 / 269 / +11 / +0 / 136 / 210
13. Sally / 264 / +39 / +6 / 199 / 298
14. Homijn / 250 / +0 / +0 / 131 / 189
15. drakin / 248 / +22 / +1 / 567 / 713
16. AardappelSchotel / 246 / +16 / +0 / 1187 / 1354
17. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
18. gebrokenglas / 225 / +29 / +0 / 661 / 818
19. maily / 214 / +1 / +0 / 898 / 1043
20. Bally-b / 204 / +0 / +0 / 61 / 123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Soms heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2024 02:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik geef meerdere keren aan dat ik het vervelend vindt zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: