SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
Ik had een andere TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een andere TTAls je nou niet zo traag was....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, het werd rood voor mn ogen toen ik op versturen kliktequote:Op dinsdag 17 september 2024 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je nou niet zo traag was....
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Huh een nieuweDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik wil 'm liever alleen zelf startenquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
LiefNiet raar opkijken als de volgende keer iemand anders de bingo inzet he
♡♡♡♡![]()
Mensen kopiëren graagquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil 'm liever alleen zelf starten![]()
![]()
Als je zo graag punten wil scoren speel dan gewoon mee i.p.v. het slot erop gooienquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef SwJ het volgende:
Het ging ook wel erg lang goed.
Al meer dan een halve maand
Nieuw record.
Nu even tr's afhandelen en rotzooi ruimen. Brb.![]()
![]()
Zo is het toch veel makkelijkerquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je zo graag punten wil scoren speel dan gewoon mee i.p.v. het slot erop gooien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je zo graag punten wil scoren speel dan gewoon mee i.p.v. het slot erop gooien![]()
![]()
Slaap lekker!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Doe maar aangenaam verdoofdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind je?
De week moet nog doormidden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zou het wel om willen draaien.. 2 dagen werk en 5 dagen vrij tegen een hoger salaris want vrije tijd kost geld.![]()
Goed ideequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet weer hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had swj al wel in de top 20 verwacht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Na het volgend slotjequote:Op dinsdag 17 september 2024 23:16 schreef aeque het volgende:
Ik had swj al wel in de top 20 verwacht.![]()
Betje maken dan voor donatie aan forum voor 5 euro?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:18 schreef Rob het volgende:
zekers
eigenlijk had ik de 23ste in gedachten
Lach met een schone bips![]()
Ik geef het tot vrijdagochtend.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zet mijn 5 euro op voor ZaterdagOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hmm niet de moeite waardquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Betje maken dan voor donatie aan forum voor 5 euro?![]()
De weddenschap niet of het forum niet de 5 euro?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
AmatantThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maandag de 23ste 18:00 uurquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik, noem je dag en tijd. Doe ik het ook![]()
Dat is bekant al bijnaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Dan gooi ik hem op Zondag de 22e voor 12u in de nacht. Wie het er dichtst bij zit wint en de ander doneert 25 aan forum akkoord? En beide niet de boel verstieren, maar doen we toch al nietquote:Deal?
Mooie dealThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg "Helemaal niet deze maand".quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem op Zondag de 22e voor 12u in de nacht. Wie het er dichtst bij zit wint en de ander doneert 25 aan forum akkoord? En beide niet de boel verstieren, maar doen we toch al nietDeal?
Moet ik dan ook een donatie doen...?
Neh is korte termijn bet omdat er weer veel gebitch isquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zeg "Helemaal niet deze maand".
Moet ik dan ook een donatie doen...?
dealquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem op Zondag de 22e voor 12u in de nacht. Wie het er dichtst bij zit wint en de ander doneert 25 aan forum akkoord? En beide niet de boel verstieren, maar doen we toch al nietDeal?
![]()
Viel nu toch mee?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh is korte termijn bet omdat er weer veel gebitch is
(maar ik heb lang niet alles gevolgd ivm werken![]()
)
En dan net als kree zeker maar een fractie van het bedrag daadwerkelijk doneren.
Iedereen weet van mij dat ik voor het hele bedrag sta waar ik een weddenschap op maak. Er loopt nog wel iets met @MizzezAmy omdat toen het niet mogelijk was het premium account cadeau te doen. Iets met forum issues maar daarvoor gebruikt ze nu mijn Netflix account.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:29 schreef aeque het volgende:
En dan net als kree zeker maar een fractie van het bedrag daadwerkelijk doneren.
Heb eerder namens verloren weddenschap met @Kijkertje 100 euro aan stichting aap gedoneerd.
Dus ja ik sta wel volledig achter iedere weddenschap die ik maak
Je weet dat ze niet bestaan he.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel netjes!quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen weet van mij dat ik voor het hele bedrag sta waar ik een weddenschap op maak. Er loopt nog wel iets met @:MizzezAmy omdat toen het niet mogelijk was het premium account cadeau te doen. Iets met forum issues maar daarvoor gebruikt ze nu mijn Netflix account.
Heb eerder namens verloren weddenschap met @:Kijkertje 100 euro aan stichting aap gedoneerd.
Dus ja ik sta wel volledig achter iedere weddenschap die ik maak![]()
Ik wilde dat ik ongelimiteerd geld uit kon geven, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij ook nietKarikatuur van jezelf wel.
Er loopt ook nog steeds zoiets als een nieuwe UI voor mij tot en met eind deze maand. De winnaar van de inzending krijgt een ook een FOK! Abbo cadeau. Dat loopt alleen in dit sub forum, maar blijkbaar niet veel animo voor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
Wel netjes!
Ik wilde dat ik ongelimiteerd geld uit kon geven, lolLach met een schone bips![]()
Oh jammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor sommige is dat wanneer ze in de spiegel kijkenquote:
Bedoel ik niet jou mee he
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dacht ik al hahaha.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor sommige is dat wanneer ze in de spiegel kijken
Bedoel ik niet jou mee he
Slapen of poging tot
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee dacht ik al hahaha.
Slapen of poging tot![]()
Sowieso poepen. Maar dat staat elke dag op de planning.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben er niet geweldig mee, maar heb je wel een richting die je zou wensen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er loopt ook nog steeds zoiets als een nieuwe UI voor mij tot en met eind deze maand. De winnaar van de inzending krijgt een ook een FOK! Abbo cadeau. Dat loopt alleen in dit sub forum, maar blijkbaar niet veel animo voor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beetje saai wel, een verwarmd bidet maakt de ervaring wel een belevenis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:50 schreef aeque het volgende:
Sowieso poepen. Maar dat staat elke dag op de planning.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: