abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215014332
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
Alle verheven Israel-verdedigers deze actie weer goedpraten natuurlijk :') een agressieve actie, op het grondgebied van een soevereine staat die meer dan 4000 mensen treft, Helemaal prima hoor!
Waarom ben je nou weer viesmad hierover?
  woensdag 18 september 2024 @ 07:16:36 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215014349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Blij dat het niet meer onze mindef is, als ze al niet eens meer inziet welke partij hier de terroristen zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215014353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Niet mensen, terroristen.
Maar dan was de aanval van Hamas in oktober toch ook tegen Israëlische terroristen aangezien een groot gedeelte van de omgekomen mensen natuurlijk reservisten in het Israëlische leger waren en de rest van de slachtoffers gewoon als colletral damage beschouwd wordt.

Het komt nooit meer goed daar in dat stukje wereld. :')
pi_215014382
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar dan was de aanval van Hamas in oktober toch ook tegen Israëlische terroristen aangezien een groot gedeelte van de omgekomen mensen natuurlijk reservisten in het Israëlische leger waren en de rest van de slachtoffers gewoon als colletral damage beschouwd wordt.

Wat voor hersenkronkel is het om het (Israëlische) leger gelijk te stellen aan een terreurorganisatie. :’)
pi_215014385
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Israel doet over het algemeen niet echt aan "per ongeluk " -acties, ze zullen heus wel hun redenen hebben gehad hiervoor :)
Alle acties van Israel zijn letterlijk per ongeluk acties lol....
Of denk je dat al die dorpen, steden en tentenkampen allemaal militaire plekken waren :')

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:40 schreef Scorpie het volgende:

7 lieve onschuldige burgers die per ongeluk gedood zijn door de smerige zionistische terroristen
Ach ja hoor 1 van onze genocide steuners vindt weer eens een plaatje.
Er zijn vele duizenden slachtoffer, maar meneertje vindt een plaatje van 7 mannen die mogelijk dan wel terroristen zijn. Hoe diep genocide terroristen steuners moeten gaan om die onzin te blijven steunen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Niet mensen, terroristen.
Terroristen en burgers.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:57 schreef wpor het volgende:

[..]
Treft enkel terroristen, dus wat is precies het probleem?

Net zo goed burgers
pi_215014390
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 23:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Keihard aanpakken? Hoe dan? En waarom?
Laat het ze lekker zelf uitzoeken daar.

Israel bemoeit zich toch ook niet met de oorlog in Oekraïne.

Vind trouwens wel onnodig verder wapens aan ze te leveren. Het is hun feestje daar.
Omdat ze de meest walgelijke humanitaire en oorlogsmisdaden begaan die maar mogelijk zijn?
Waarom zouden we ons daar niet mee bemoeien?

Doen we toch ook bij Oekraine-Rusland? En Israel is nog 10x erger dan Rusland.
pi_215014484
Ik las online dat er ook veel testikels gesneuveld zouden zijn maar daar heb ik nog niet veel bewijs van gezien.

Lijken vooral lichtgewonden te zijn.
pi_215014492
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat ze de meest walgelijke humanitaire en oorlogsmisdaden begaan die maar mogelijk zijn?

https://nos.nl/artikel/25(...)-hezbollah-op-israel

Waarom valt Hezbollah stelselmatig Israël aan?

Dan kun je een tegenreactie verwachten.

Rusland wordt niet aangevallen door terreurorganisaties vanuit buurlanden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215014502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je weet dat iedereen in Israël verplicht het leger in moet? Dus ja, bijna alle Israëlische festival gangers die stonden te dansen en gekidnapt, verkracht en vermoord werden zijn dan ook "terroristen"?

Logica...
pi_215014573
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215014591
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-hezbollah-op-israel

Waarom valt Hezbollah stelselmatig Israël aan?

Dan kun je een tegenreactie verwachten.

Rusland wordt niet aangevallen door terreurorganisaties vanuit buurlanden.
Jawel hoor, in Rusland zijn ook aanslagen gepleegd door met name Tsjetsjenen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215014621
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 01:42 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
De enige reden die ik kan bedenken is een oorlog met Hezbollah uitlokken.
Een oorlog uitlokken?

Dit is hoe je een oorlog beëindigt. Met minimale burgerslachtoffers.
quote:
Zolang Israel oorlog voert blijft Netanyahu aan de macht, en uit de gevangenis.
Met dit, dus door dit. (Ad hoc, ergo propter hoc). Een drogreden.

Dat deze oorlog is gestart én dat Netanyahu aan de macht blijft, betekent niet dat Netanyahu de oorlog is gestart.
Intolerant voor intolerantie
pi_215014649
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jawel hoor, in Rusland zijn ook aanslagen gepleegd door met name Tsjetsjenen.
Tsjetsjenië was onderdeel van Rusland en is door Rusland aangevallen tijdens een poging onafhankelijk te worden van Rusland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215014653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
Alle verheven Israel-verdedigers deze actie weer goedpraten natuurlijk :')
Goedpraten? :?

Bewonderen. :Y

(Wat zou er goedgepraat moeten worden?
quote:
een agressieve actie, op het grondgebied van een soevereine staat die meer dan 4000 mensen treft, Helemaal prima hoor!
Dit ontkent niemand. :)

Verwarrend, niet?
pi_215014657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Alle acties van Israel zijn letterlijk per ongeluk acties lol....
Of denk je dat al die dorpen, steden en tentenkampen allemaal militaire plekken waren :')
[..]
Ach ja hoor 1 van onze genocide steuners vindt weer eens een plaatje.
Er zijn vele duizenden slachtoffer, maar meneertje vindt een plaatje van 7 mannen die mogelijk dan wel terroristen zijn. Hoe diep genocide terroristen steuners moeten gaan om die onzin te blijven steunen.
[..]
Terroristen en burgers.
[..]
Net zo goed burgers
Je bent echt viesmad dat de hezbollah terroristen zo geraakt zijn hè? :D genot.
pi_215014663
quote:

[..]
Omdat jouw fantasiewereld niet de échte wereld is, bianconeri. :)
pi_215014724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik las online dat er ook veel testikels gesneuveld zouden zijn maar daar heb ik nog niet veel bewijs van gezien.

Dan kom je bij je 72 maagden aan zonder testikels.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215014756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 01:48 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep, mmv - cq backdoor - de telecommaatschappij zijn alleen de piepers in Libann ontstoken.
Ik denk niet dat het zo werkt.

In deze apparaatjes heeft springstof gezeten en je gaat mij niet wijsmaken dat alle piepers die hebben.

De simpelste verklaring is waarschijnlijk de waarheid: het gaat om een specifieke lading pagers voor Hezbollah bestemd, waarbij ze gebruik maakten van het feit dat alleen Hezbollah die dingen nog gebruikt. Telefoons, en pagers van bekende merken, wilden ze niet gebruiken omdat ze bang waren dat Israël die zou hacken. :)

Maar de zwakheid is, dat als je dat eenmaal weet, het is uit te buiten. Israël heeft die dingetjes misschien gevonden op wat dode Hezbollahstrijders, of heeft zijn mensen in het Hezbollah-kamp die dit soort informatie doorsturen. Bijvoorbeeld een rekening van een bestelling bij die firma voor 5000 pagers. Dat triggert ze om eens te onderzoeken, "kunnen we daar wat mee".

Dit is allemaal speculatie hoor, maar ik sta nog steeds met mijn oren te klapperen. Hoe KOM je erop. :P

Dat is dus ook de reden dat er geen tot zeer weinig burgerslachtoffers zijn gevallen.
pi_215014795
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:13 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Dat is dus ook de reden dat er geen tot zeer weinig burgerslachtoffers zijn gevallen.
En ook de reden waarom je nu niet de claim ziet dat er massaal burgerdoden zouden zijn gevallen, er is geen enkele manier voor Hezbollah om deze aanval in hun voordeel te spinnen (behalve Bianconeri, die gelooft nog steeds dat alles en iedereen aan Hezbollah/Hamas zijde onschuldige omstanders zijn)
pi_215014801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 06:01 schreef Aether het volgende:
Taiwanese pager manufacturer says the beepers that detonated were made by European licensee
https://www.timesofisrael(...)y-european-licensee/
Dat bedrijf kan zich ook wel opheffen ook al treffen ze waarschijnlijk zelf helemaal geen blaam.
  woensdag 18 september 2024 @ 08:46:36 #171
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215015014
twitter
pi_215015068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dan kom je bij je 72 maagden aan zonder testikels.
Wel handig, nu kun je al die maagden blijven hergebruiken 8-)
pi_215015073
Toch even checken wie op marktplaats nu een pieper verkoopt
  woensdag 18 september 2024 @ 08:56:43 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215015101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En ook de reden waarom je nu niet de claim ziet dat er massaal burgerdoden zouden zijn gevallen, er is geen enkele manier voor Hezbollah om deze aanval in hun voordeel te spinnen (behalve Bianconeri, die gelooft nog steeds dat alles en iedereen aan Hezbollah/Hamas zijde onschuldige omstanders zijn)
Veel doelgerichter en chirurgischer dan dit krijg je niet in oorlogsvoering.

Bovendien is het niet heel glorieus om massaal je ballen eraf geblazen te krijgen als strijder van Allah. Bonuspunten voor psychologische oorlogvoering.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 18 september 2024 @ 08:59:13 #175
104963 ETA
European Travel Author
pi_215015128
Vanuitgaande dat Israel de piepers heeft onderschept en explosieven erin hebben gebouwd, dan komt wel een ander punt naar voren. Israel heeft het communicatienetwerk van Hezbollah op grote schaal weten te infiltreren. In plaats van explosieven hadden ze ook een microfoon kunnen inbouwen om iedereen af te luisteren.

Was het niet waardevoller geweest om ze op lange termijn af te luisteren ipv ze op te blazen? Of zat er toch wel een microfoon of andere spionage apparatuur ingebouwd + de explosieven? En dat ze dan werden opgeblazen zodra Hezbollah vermoedens kreeg dat er met de piepers waren gerotzooid? Tot zover mijn alu hoedje theorie.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 18 september 2024 @ 09:00:34 #176
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215015144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:59 schreef ETA het volgende:
Vanuitgaande dat Israel de piepers heeft onderschept en explosieven erin hebben gebouwd, dan komt wel een ander punt naar voren. Israel heeft het communicatienetwerk van Hezbollah op grote schaal weten te infiltreren. In plaats van explosieven hadden ze ook een microfoon kunnen inbouwen om iedereen af te luisteren.

Was het niet waardevoller geweest om ze op lange termijn af te luisteren ipv ze op te blazen? Of zat er toch wel een microfoon of andere spionage apparatuur ingebouwd + de explosieven? En dat ze dan werden opgeblazen zodra Hezbollah vermoedens kreeg dat er met de piepers waren gerotzooid? Tot zover mijn alu hoedje theorie.
Neem aan dat ze dat ook doen/hebben gedaan.

Als ik een terroristische organisatie in het Midden Oosten runde zou ik toch even alles laten controleren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215015150
pi_215015154
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:59 schreef ETA het volgende:

Er zit van origine niet een microfoon in een pieper, zou dus heel gemakkelijk op te sporen zijn. Denk dat ze na 5 maanden wel genoeg GPS data hadden en de trekker overhalen. Iedere dag later kan het ontdekt worden.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:02:00 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_215015159
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 08:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch even checken wie op marktplaats nu een pieper verkoopt
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_215015171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Top tegen het nageslacht van die beesten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 18 september 2024 @ 09:03:07 #181
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215015174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 07:25 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Wat voor hersenkronkel is het om het (Israëlische) leger gelijk te stellen aan een terreurorganisatie. :’)
Beste troubadour, als het loopt als een eend, kwaakt als een eend, dan is het eend.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:04:48 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:01 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
Er zit van origine niet een microfoon in een pieper, zou dus heel gemakkelijk op te sporen zijn. Denk dat ze na 5 maanden wel genoeg GPS data hadden en de trekker overhalen. Iedere dag later kan het ontdekt worden.
@Ulx dacht gister aan een startschot van iets groots, klinkt voor mij ook het waarschijnlijkst

Dat of deze specifieke troep was een 7 oktober achtige aanslag aan het plannen en Israel kwam erachter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:06:12 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015209
Of ze hebben het er zelf stiekem ingestopt als een manier om dissidenten aan te pakken en er is iets gruwelijk fout gegaan

Wie zal het zeggen
pi_215015211
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
:') x 1000!

Je zal maar een zogende moeder zijn die toevallig langs zo'n doelwit loopt. Ik ben heel redelijk en best bereid om in de spiegel te kijken, sta ik zelfs bekend om, maar laten we elkaar geen mietje noemen: het doel heiligt de middelen is zowat een israelische uitvinding. Dus onschuldige slachtoffers kan ze aan hun talkpoeder bips roesten.

Hou je waffel, halve gare.
1947-2016
pi_215015217
Het is vanuit terroristisch oogpunt briljant maar dit kan een deur openen die je liever niet had willen openen.
  woensdag 18 september 2024 @ 09:08:23 #186
13462 BansheeBoy
pi_215015226
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hou je waffel, halve gare.
Ik ben er zelf ook kwaad over man. Probleem is dat we er echt niks van anders kunnen maken. Dit zijn de feiten. Maar ik voel je zeker.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:08:58 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015234
Is maar anti terroristisch lijkt me
pi_215015236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja, van de ontvoering van Eichman, de afrekening met de Munchen terroristen, het "gappen" van hun snelle aanvalsboten die aan de ketting lagen in Le Havre, het in handen krijgen van de blauwdrukken van de Mirage, opblazen van de Syrische kerncentrales, het elimineren van Iraanse bombollebozen, de Raid op Entebbe, het evacueren van de Marokkaanse Joden, het redden van de Ethiopische Joden, Liquideren van Supergun Jeremy Bull, elimineren van Nazi wetenschappers die voor en in Egypte werkten, Eli Cohen in Damascus, het gappen van de brandnieuws MIG 21 uit Irak, Bombarderen van Iraks Nucleaire programma, liquideren van Imad Mugniye etc etc etc etc
Het boek: "Raise and kill First" van Ronen Bergman, beschrijft hun technologische creativiteit fantastisch.

Ik mis nog in je opsomming het opblazen van een hoge PLO-er, d.m.v. een van de eerste smartphones. Zat één ons tnt in verstopt, speciaal door de Mossad vervaardigd en in handen van die PLO-er gespeeld.

Een Mossad agent belde de PLO-er op, noemde z'n naam en toen was het met "een-druk-op-de-knop" poef, hoofd eraf.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_215015242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Ingenieus bedacht, maar wat schiet je hier nu mee op? Amper doden.

In het gunstigste geval heb je 8000 semi gecastreerde hezbollah extremisten tegen je in het harnas gejaagd.
Een optie is natuurlijk, dat ze signalen door kregen dat het ondekt zou worden. Dan maar vroeg tijdig laten afgaan in plaats van een strategisch gunstiger moment.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:09:57 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015245
quote:
15s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben er zelf ook kwaad over man. Probleem is dat we er echt niks van anders kunnen maken. Dit zijn de feiten. Maar ik voel je zeker.

Feiten zijn dat er duizenden pagers zijn ontploft waarbij doden en gewonden zijn gevallen, de rest is gokken
pi_215015248
Als Israel hier achter zit, is het echt weer een actie waarvoor je alleen maar respect kan hebben.

Wat een topper dit.
1947-2016
pi_215015262
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 september 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Konden ze de ontploffing ook remote initiëren? Of is dit een chemische reactie waardoor de ontploffing op een willekeurig moment gebeurde?
Eerdere actie met een GSM (zie mijn vorige post) werd remote getriggerd, en er was een speciale springstof in de smartphone geplaatst
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:14:34 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015276
Wel lol @ mossad mannetje die met een deadline (hehehe) duizenden van die dingen open heeft zitten priegelen

Monnikenwerk
  woensdag 18 september 2024 @ 09:15:10 #194
13462 BansheeBoy
pi_215015279
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Feiten zijn dat er duizenden pagers zijn ontploft waarbij doden en gewonden zijn gevallen, de rest is gokken
Laten we dat dat kader nou gebruiken om de boel te analyseren. Bij een aanval als deze kan je gewoon niet weten of er een puber of zogende moeder in de buurt is. Ergo > onschuldige slachtoffers. Maar als gezegd: het kan ze werkelijk aan hun malse achtwerken roesten: HET DOEL HEILIGT DE MIDDELEN. Toch?

En ik kan maar weinig respect hebben voor die bagatelliserende ondertoon. Even goede vrienden.

pi_215015282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Ingenieus bedacht, maar wat schiet je hier nu mee op? Amper doden.

In het gunstigste geval heb je 8000 semi gecastreerde hezbollah extremisten tegen je in het harnas gejaagd.
Zwaar gewonden/invaliden zijn nadeliger voor een strijdende partij, dan dodelijke slachtoffers. Dit heeft ook een preventieve werking.
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:17:18 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015297
quote:
15s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Laten we dat dat kader nou gebruiken om de boel te analyseren. Bij een aanval als deze kan je gewoon niet weten of er een puber of zogende moeder in de buurt is. Ergo > onschuldige slachtoffers. Maar als gezegd: het kan ze werkelijk aan hun malse achtwerken roesten: HET DOEL HEILIGT DE MIDDELEN. Toch?

[ afbeelding ]

En ik kan maar weinig respect hebben voor die bagatelliserende ondertoon. Even goede vrienden.

Dat kun je met een hellfire raket ook niet

Dat noemen we nevenschade

Geen idee wat die eend in je reactie zou moeten betekenen
pi_215015299
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:15 schreef blomke het volgende:

[..]
Zwaar gewonden/invaliden zijn nadeliger voor een strijdende partij, dan dodelijke slachtoffers. Dit heeft ook een preventieve werking.
En een deel ervan kan zich niet meer voortplanten :X
  woensdag 18 september 2024 @ 09:19:07 #198
13462 BansheeBoy
pi_215015313
quote:
88s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:17 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En een deel ervan kan zich niet meer voortplanten :X
Daar ben je als vrouw van zo'n strijder maar lekker mee. Ging groot geschapen boodschappen doen en komt terug als een schoolboy. :N

pi_215015319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:06 schreef sp3c het volgende:
Of ze hebben het er zelf stiekem ingestopt als een manier om dissidenten aan te pakken en er is iets gruwelijk fout gegaan

Wie zal het zeggen
Ik zet er mijn geld op dat Israël die pagers niet te lang in het veld wou laten. Er hoeft maar één wiseguy erachter te komen dat er een explosief in die piepers zit, dan zijn een uur later al die piepers weggegooid en is je actie mislukt.

Op het moment dat ze die pagers hadden verdeeld, was het op de knop drukken en gniffelen. :)

Het lange-termijneffect van deze actie is natuurlijk het belangrijkste: Hezbollah is nu praktisch ontdaan van effectieve communicatiemiddelen, want mobiele telefoons hadden ze ook niet. En het opzetten van een nieuw communicatienetwerk neemt tijd in beslag. Dit zal misschien de aanvallen op Noord-Israël al wel doen afnemen, want hoe coördineer je dat nu?
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 09:20:36 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215015324
quote:
15s.gif Op woensdag 18 september 2024 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar ben je als vrouw van zo'n strijder maar lekker mee. Ging groot geschapen boodschappen doen en komt terug als een schoolboy. :N

Dan slaat hij haar misschien niet meer de hele tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')