Walgelijkquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar ik zeg niet dat ik het niet toejuich. Als Europeaan zijnde heb ik helemaal niets met het midden Oosten en ook echt helemaal niets met Israëliërs. Kut volk.
Als je de batterij vernaggeld, heb je een gloednieuwe pieper met een opvallend korte batterij levensduur.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat er PETN gebruikt werd is best mogelijk, maar de rest van die uitleg lijkt me bullshit.
Van Iran heb ik geen hoge pet op. Veel geschreeuw weinig vol.quote:
Ja deze zullen vast bij elke willekeurige belwinkel in Beiroet te koop zijn geweestquote:
We moeten maar toejuichen wat Israël uitvreet daar? Flikker op.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Walgelijk
Nederland is echt kapot.
Nee, we moeten Israël eens keihard aanpakken....quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
We moeten maar toejuichen wat Israël uitvreet daar? Flikker op.
Dat geldt toch voor de meeste Arabieren? Al die landen hebben een grote mond, maar wie doet nu echt iets voor de Palestijnen bijvoorbeeld? Behalve blablaba?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van Iran heb ik geen hoge pet op. Veel geschreeuw weinig vol.²
Een heel algemeen gebruikte pieper zou volgens alle Israelische terroristen steuners inderdaad alleen door Hezbollah terroristen gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:58 schreef Frutsel het volgende:
Of idd alleen aangeschaft door Hezbollah, voor Hezbollah strijders
Ben je nou echt zo dom? Of doe je gewoon dom. Dit waren piepers die aangeschaft waren door Hezbollah en door hun leden gebruikt werden voor de communicatie. Duidelijker kan ik het niet maken. Maar je zal het nog steeds wel niet snappen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh ja, want al die duizenden slachtoffers zijn allemaal terroristen.
Ja joh
Grapjas.
Jullie zijn het juist eens hoor..quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
We moeten maar toejuichen wat Israël uitvreet daar? Flikker op.
Keihard aanpakken? Hoe dan? En waarom?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, we moeten Israël eens keihard aanpakken....
Dat is precies wat ik zeg.
Jij zegt juist dat je het toejuicht lol.
Zo werkt het vaak wel he?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:58 schreef Frutsel het volgende:
Of idd alleen aangeschaft door Hezbollah, voor Hezbollah strijders
Ik ga voor optie 1quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Of doe je gewoon dom.
Stond op de verpakking; 'Uitsluitend voor leden van Hezbollah!'.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een heel algemeen gebruikte pieper zou volgens alle Israelische terroristen steuners inderdaad alleen door Hezbollah terroristen gebruikt zijn.
Hahaha, ja blijft een goede grap.
Wel ten koste van onschuldige burgers.
Hier heb je wel een punt. Onze telefoons zijn op geen enkele manier meer veilig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet heel legendarisch doen, maar elke supply chain van welk product dan ook zal beveiligd moeten worden.²
Ze waren zelfs te goed voor Hamasquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Stond op de verpakking; 'Uitsluitend voor leden van Hezbollah!'.
En laptops, peecees, webcam etc etcquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Onze telefoons zijn op geen enkele manier meer veilig.
Onschuldige burgers aldus @bianconeri. Toevallig hielden ze zich op in oorlogsgebied maar ze waren echt onschuldige burgersquote:
Auto'squote:Op dinsdag 17 september 2024 23:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En laptops, peecees, webcam etc etc
Let wel een ieder die om 23.06 straks wat post gaat misschien de lucht in
Maar zonder primair explosief zal PETN enkel deflagreren, niet detoneren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je de batterij vernaggeld, heb je een gloednieuwe pieper met een opvallend korte batterij levensduur.
Maar het moet iets zijn.
Ze kunnen het ding niet te zwaar hebben gemaakt. Ze kunnen ook niet te veel veranderd hebben aan de batterij levensduur.
Ook een optie: een batterij van hogere kwaliteit, zodat je normale battery life hebt, maar kleiner, rest van het volume voor explosieven.
Die arme jongen... Tranen van frustratie en verdriet. Zijn hoop en toeverlaat... In één klap gecastreerd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onschuldige burgers aldus @:bianconeri. Toevallig hielden ze zich op in oorlogsgebied maar ze waren echt onschuldige burgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |