Je gaat dus een groep collectief straffen en pesten vanwege een aanslag. Juist Duitsland zou beter moeten weten.quote:
Inderdaad. Waarom is het op sommige plekken wel toegestaan? Waarom moet iemand een mes bij zich dragen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarnaast is het voortaan op minder plekken toegestaan om een mes bij je te dragen.
Uhm...
2024, klopkoek vormt een mening over een boek op basis van X postsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[ x ]
Om het weer naar Duitsland te trekken: gewoonweg een vrouwelijke Hitler. Een rauw soort voluntarisme.
Nee, op de werkelijke gedachtegang van zo een persoon. Waar jij geen antwoord op hebt. Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
2024, klopkoek vormt een mening over een boek op basis van X posts
Je had het de Musks, die aan subsidietiet hangen als voorbeeld van het objectivisme, waaruit ik zeg dat het duidelijk is je Atlas Schrugged niet gelezen hebt, vervolgens begin je over wat geheel anders.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, op de werkelijke gedachtegang van zo een persoon. Waar jij geen antwoord op hebt. Uiteraard.
Die Welt is een vod van AxelSpringer. Neem het met een grote schep zout, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:17 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog politici die zich met echte problemen bezighouden
Die Grnen wollten schon viel verbieten: Einfamilienhuser, das Reiten im Wald, Feuerwerk und Pools in Kleingrten. Jetzt verfolgt die Partei in Kiel einen neuen Plan: Es soll untersagt werden, dass Autofahrer in Grundstckseinfahrten rckwrts ein- und ausparken.
https://www.welt.de/vermi(...)arken-verbieten.html
Klopt het niet dat de Groenen vooral navelstaren?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die Welt is een vod van AxelSpringer. Neem het met een grote schep zout, zou ik zeggen.
https://www.kn-online.de/(...)PHCNQIBPXTDLR7U.htmlquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die Welt is een vod van AxelSpringer. Neem het met een grote schep zout, zou ik zeggen.
Die Welt als nepnieuws benoemen maar social media wel geloven. Klopkoek is een Querdenkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze toch veelal redelijk pragmatisch en constructief?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klopt het niet dat de Groenen vooral navelstaren?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze toch veelal redelijk pragmatisch en constructief?
Ik ga niet beweren dat ik het zo nauwlettend volg, maar ik herken hier de gebruikelijke rechtse medialogica.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klopt het niet dat de Groenen vooral navelstaren?
Wat zijn hun standpunten op gebied van internationale politiek en de positie van Duitsland daarin? Hoe kijken ze aan tegen de invasie van Oekrane?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze toch veelal redelijk pragmatisch en constructief?
Volle steun voor Oekrane voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat zijn hun standpunten op gebied van internationale politiek en de positie van Duitsland daarin? Hoe kijken ze aan tegen de invasie van Oekrane?
De Groenen zijn consequent veel meer pro-Navo/EU en veel Rusland-vijandiger; ook meer op het spoor van sancties en importheffingen tegen China. Misschien nog wel meer dan het CDU waar altijd de oude gevestigde bedrijfsbelangen wat mee spelen (zie het track record van Merkel, nu het geschipper van Merz).quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat zijn hun standpunten op gebied van internationale politiek en de positie van Duitsland daarin? Hoe kijken ze aan tegen de invasie van Oekrane?
Ben jij Pietverdriet onder een nieuwe naam?quote:
Duh…quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben jij Pietverdriet onder een nieuwe naam?
Volgens mij hoort Merz bij het deel van de CDU dat een verbondje met Afd wel ziet zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volle steun voor Oekrane voor zover ik weet.
https://www.gruene.de/artikel/volle-solidaritaet-mit-der-ukraine
Ze waren ook al snel voor het leveren van tanks, pakken daarin meer door dan bv de SPD.
Jouw favoriet is de FDP zeker, de ex-nazis (in de beginjaren hadden ze veel meer dan de andere partijen ex-nazis in hun gelederen). Met een goed begrip van hoe economie en nazi-bedrijven werken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De groenen zijn een soort Union Light, met als doelgroep (jonge) gezinnen die vroeger Union zouden stemmen, vooral stadbewoners met een goed inkomen en een baan als leraar of ambtenaar ofzo, geen enkel benul van economie hoe het bedrijfsleven werk. Hoe ze zich presenteren doet mij altijd aan deze oude zonnature reclame denken.
Bekijk deze YouTube-video
Huiver.
Verder heeft deze partij een veel groter aandeel complete gekkies als andere partijen, zijn nogal paternalistisch en self-righteous, waar trouwens veel partijen last van hebben.
Scholz kijkt ook weg bij de slachtingen in Gaza.quote:
Ze zijn opgericht door ex-nazis. Meer dan CDU en gelijk aan CSU hadden ze daar connecties mee. Veel meer dan andere partijen werden ze daardoor bevolkt. Je doet net alsof je dit niet weet.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef nostra het volgende:
De FDP nazi's, omdat er ergens 80 jaar geleden iets gebeurd zou zijn. Dat begrip wordt echt voor alles ingezet h.
Heb ik inderdaad van genoten.quote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Klopkoek het volgende:
FDP gaat in de toekomst met AfD besturen. Daar zal het naartoe gaan.
Net zoals dat hier VVD de PVV wel ok vindt, van Timmermans gruwt en juicht bij de uitslagenavond wanneer Bij1 uit de Kamer verdwijnt.
Je was niet alleen.quote:Op maandag 4 november 2024 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad van genoten.
https://dvhn.nl/buitenlan(...)%80%99-29270455.htmlquote:Duitsland voert 'nieuwe dienstplicht' in: Bundeswehr zoekt 200.000 reservisten vanwege actuele dreiging
Merz kanselier en Taurus rap naar Oekrane aubquote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef Perrin het volgende:
Bron Bild, dus nog een flinke slag om de arm.
[ x ]
Ah nu hoeven vrouwen niet meer gelijk te zijn aan mannen. Mannen moeten in dienst, vrouwen kunnen in dienst.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef capricia het volgende:
En de dienstplicht wordt weer ingevoerd. Of opkomstplicht.
[ x ]
[..]
https://dvhn.nl/buitenlan(...)%80%99-29270455.html
Iemand moet die babies baren. En het ijzeren moederkruis krijgen. Ehrenkreuz der Deutschen Mutter.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah nu hoeven vrouwen niet meer gelijk te zijn aan mannen. Mannen moeten in dienst, vrouwen kunnen in dienst.
Het doorgeslagen feminisme. Wel de lusten maar niet de lasten.
Dat wordt een vechtscheiding dus.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Bundeskanzler Olaf Scholz (SPD) hat seinen Finanzminister Christian Lindner (FDP) entlassen. Das meldet WELT-Journalist Robin Alexander.
Manmetpizzainbrandendekamer.gif
Daar heeft Lindner ook wel bewust op aangestuurdquote:
Slechter kan het nooit worden op gebied van buitenlands beleid..quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef Szura het volgende:
Maar goed, hoe eerder we van die slappe en Oekrane-steun vertragende vaatdoek van een Scholz verlost zijn, hoe beter
De VS is nu wel ff belangrijkerquote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Geen woord in het NOS journaal hierover overigensAlleen maar Yankeestan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |