Laters kerel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:07 schreef sly-nl het volgende:
Genoeg gewacht. Moet nog weg! Tot laterrr
[ afbeelding ]
Gedraag je je wel de komende uren?quote:
Gaan we deze avond relaxen en genieten met wat te drinken.quote:
Laten we de A12 gaan bezetten om te gaan zuipen.quote:
Bezattenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we de A12 gaan bezetten om te gaan zuipen.
Zuip zequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we deze avond relaxen en genieten met wat te drinken.
Halverwege naar de wc?quote:
Hier zit de elite. Wat kom je doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar ben ik nu ineens? Zijn dit de krochten van het forum?
Ik werd geroepen door mijn meesteresquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zit de elite. Wat kom je doen?
Welkom dan maar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd geroepen door mijn meesteresDie mentionde mij ineens hier......
quote:
40+ is als een warm bad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het hier wel veilig dan? Kan slecht tegen negatief commentaar
Zeiden ze van BNW ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is als een warm bad.
best wel heet lijkt mequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is als een warm bad.
Dat is het daar zolang je in het straatje valt.quote:
Om 40+ kun je beter ook niet meer vallen ..quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het daar zolang je in het straatje valt.
Niks mis met BNW hoor, het is hetzelfde als overal op het forumquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het daar zolang je in het straatje valt.
Daar moet ie ook al op zijn rug liggenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is als een warm bad.
Omdraaien is geen optie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ie ook al op zijn rug liggen
Niet de ontgroening verklappen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ie ook al op zijn rug liggen
Ow gaan we deze kant op? Dan zal ik mijn moeke Yvonne ff zeggen dan ik weer klaar ben om blauw te worden en note ik jullie allemaal de moederquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet de ontgroening verklappen.
Dat is heul de ontgroening nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet de ontgroening verklappen.
Gaan we dreigen? De vorige die dat deed loopt nog steeds wijdbeens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow gaan we deze kant op? Dan zal ik mijn moeke Yvonne ff zeggen dan ik weer klaar ben om blauw te worden en note ik jullie allemaal de moeder
Ik heb al een rolstoel klaar staanquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we dreigen? De vorige die dat deed loopt nog steeds wijdbeens.
Ik zou maar iets regelen zodat je op je buik kan liggen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb al een rolstoel klaar staan
De laatste keer dat ik op mijn buik lag was in Thailand, de maanden erna heb ik niet meer kunnen zitten. Dus nee die mogelijkheid vermijd ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou maar iets regelen zodat je op je buik kan liggen.
Ik schat zo in en hoop dat je zo iets ergs nooit hebt meegemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou maar iets regelen zodat je op je buik kan liggen.
Klodderke van mequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik schat zo in en hoop dat je zo iets ergs nooit hebt meegemaakt
Jij mag niet meer raden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je weet hij sprak alleen maar stront.... En ja dat was stront die voor anderen waarheid geweest zijn. Triest wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over mij?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hij sprak alleen maar stront.... En ja dat was stront die voor anderen waarheid geweest zijn. Triest wel.
Maar hoe ist?
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over mij?
Beetje geld voor een beetje liefde zeker? Sorrie zo ben ik niet.quote:
Moeje beter je best doen!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje geld voor een beetje liefde zeker? Sorrie zo ben ik niet.
Niveau.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje beter je best doen!
Tuinhuisjequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we dreigen? De vorige die dat deed loopt nog steeds wijdbeens.
Ga eens naar de keuken om de frituurschotel te regelen.quote:
Ik ben hier ook regelmatig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar ben ik nu ineens? Zijn dit de krochten van het forum?
Sinds ik geen BNW mod meer ben leer ik steeds meer van deze online wereld kennenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben hier ook regelmatig.Weet niet of dat positief of negatief voor je is, maar dan weet je het.
![]()
Kijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sinds ik geen BNW mod meer ben leer ik steeds meer van deze online wereld kennen
Mijn parkiet zal je missen als je hier niet meer komt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben hier ook regelmatig.Weet niet of dat positief of negatief voor je is, maar dan weet je het.
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zal je missen als je hier niet meer komt.
Alles voelt als een warm bad in de nieuwe wereldquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk.![]()
Maar van harte welkom hier hoor.
![]()
Vandaag haar kooi een grote beurt gegeven en nieuwe speeltjes in haar kooi gehangen. Ze moet er niets van hebben.quote:
Misschien even wennen, komt vast wel goed. Heb je een spiegeltje in de kooi hangen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag haar kooi een grote beurt gegeven en nieuwe speeltjes in haar kooi gehangen. Ze moet er niets van hebben.
Dan bende gij wel klaar voor de grote beurt ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag haar kooi een grote beurt gegeven en nieuwe speeltjes in haar kooi gehangen. Ze moet er niets van hebben.
Spiegeltje en bad had ze al vanaf het begin. Nu een klimrek etc bijgeplaatst maar ze moet er idd aan wennen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien even wennen, komt vast wel goed. Heb je een spiegeltje in de kooi hangen?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en een schommeltje om te slapen.![]()
Kooitje staat ook vaak open zodat ze kan fladderen.
Ze had wel wat moeite om terug in haar gepimpte kooitje te gaan. Maar ze zal er wel weer an wennen.quote:
Eigenwijze kut kraai ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had wel wat moeite om terug in haar gepimpte kooitje te gaan. Maar ze zal er wel weer an wennen.
Nou moet je op je woorden passenquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenwijze kut kraai ook
Ze verzuipt hem zo in haar badje.quote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa; neem ruim allen!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga eens naar de keuken om de frituurschotel te regelen.
Lekker.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa; neem ruim allen!![]()
[ afbeelding ]
Hongerquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa; neem ruim allen!![]()
[ afbeelding ]
Laat je nog wel wat voor ons over?quote:
Oook, ga eens bier halen.quote:
Nou vooruit dan:quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oook, ga eens bier halen.
Je bent te goed voor mij.quote:
Ja ho ff, samen delen he! @loveyoulongtime lust er ook nog wel eentje, en @Shii en misschien @chufi ook nog wel, en dan ik nog.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent te goed voor mij.
Nu we het daar toch over hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Vroeger wel in een BMW gereden wel wat jaartjes
Ik sla over maar bedanktquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ho ff, samen delen he! @:loveyoulongtime lust er ook nog wel eentje, en @:Shii en misschien @:chufi ook nog wel, en dan ik nog.
En dan is het gauw op![]()
Zeg maar nee want dan krijg je er twee.quote:
Ik drink ijsthee vanavondquote:Op zondag 15 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar nee want dan krijg je er twee.
Homo.quote:Op zondag 15 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink ijsthee vanavond
Zeg je ook alleen maar omdat mijn uitgang een ingang is....quote:
Drink jij je bier door je uitgang?quote:Op zondag 15 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat mijn uitgang een ingang is....
Wait whut?
Regelmatig door sonde, sneller dronken.quote:Op zondag 15 september 2024 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Drink jij je bier door je uitgang?
in een ander topic las ik iets andersquote:Op zondag 15 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink ijsthee vanavond
Kan niet de hele avond bier drinken of wel?quote:Op zondag 15 september 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
in een ander topic las ik iets anders![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 15 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan niet de hele avond bier drinken of wel?
Ow dan *lylt tyft de ijsthee uit het raam en denkt kut, heb geen bier meer in huis*quote:
Ik zet net een boel neer in het topic. Even terugscrollenquote:Op zondag 15 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dan *lylt tyft de ijsthee uit het raam en denkt kut, heb geen bier meer in huis*
Had gezien, maar zat geen Grolsch bijquote:Op zondag 15 september 2024 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zet net een boel neer in het topic. Even terugscrollen
Dan toch maar iceteaquote:Op zondag 15 september 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had gezien, maar zat geen Grolsch bij
Ik ben serieus een jankerd qua alcohol hoorquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben serieus een jankerd qua alcohol hoorPils is ok, maar dan Grolsch of Hertog jan. Op Vakantie in Thailand alleen Singha... Sterke drank kan ik niet tegen en andere pils smalen me gewoon niet en dan drink ik liever wat anders... Ja ik ben een jankerd.
Wat een schatjequote:
quote:
Heuyquote:
Liefquote:
Waarom zou die oefening rust hebben op zondag? De Russen komen niet op zondag?quote:Op zondag 15 september 2024 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vliegt hier van alles door de lucht, zal wel ergens een herdenking zijn. En er is geloof ik een grote oefening gaande.. maar die zullen wel rust hebben op zondag : )
[ afbeelding ]
Nee, die komen alleen op dinsdag toch?quote:Op zondag 15 september 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou die oefening rust hebben op zondag? De Russen komen niet op zondag?
Meen je dat? Hebben ze de planning veranderd?quote:Op zondag 15 september 2024 12:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, die komen alleen op dinsdag toch?
Ja klote is dat, heb je je agenda gepland.. komen ze op een andere dagquote:Op zondag 15 september 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meen je dat? Hebben ze de planning veranderd?
Ik ging uit van woensdagochtend tussen 10h00 en 11h42
Die linker is een aanslag op je aan het plannenquote:
Zal je zien dat die klote sirenes precies die maandag weer eens niet functionerenquote:Op zondag 15 september 2024 12:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klote is dat, heb je je agenda gepland.. komen ze op een andere dag![]()
Als ik de Russen was zou ik op de eerste maandag van de maand komen om 12 uur
Waarom ga je niet een keer kijken dan bij de sprong?quote:Op zondag 15 september 2024 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net dat volgende week weer het parachute springen is voor de herdenking. Dat verklaart een hoop, want in de aanloop daarvan komen ze hier altijd over om de route te oefenen. Mijn huis ligt precies op hun vluchtpad.
Wel mooi om te zien altijd, ik zie ze niet springen, maar ze komen vaak redelijk laag over , met een paar van die grote dingen achter elkaar.
Dat zijn van die dingen die ik me dan voorneem... en dan.. oh.. was dat gisterenquote:Op zondag 15 september 2024 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer kijken dan bij de sprong?
quote:In de tweede week landen ook parachutisten. Op 19 en 20 september wordt er gesprongen boven Heteren, op 21 september boven de Ginkelse Heide en Driel tijdens de herdenking van Operatie Market Garden, en op 22 september boven Oosterbeek.
Ik ben gisteren hier wezen kijken bij de optocht,quote:Op zondag 15 september 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik me dan voorneem... en dan.. oh.. was dat gisteren![]()
Maar voor de liefhebber:
[..]
Ik ga de 21e naar de Ginkelse Heide.quote:Op zondag 15 september 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik me dan voorneem... en dan.. oh.. was dat gisteren![]()
Maar voor de liefhebber:
[..]
Per vliegtuig?quote:Op zondag 15 september 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga de 21e naar de Ginkelse Heide.
Van alles een beetje denk ik.quote:Op zondag 15 september 2024 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Per vliegtuig?
Maar leuk, of goed, of mooi.. of indrukwekkend.. hoe benoem je zoiets eigenlijk?
Bommetje doen?quote:Op zondag 15 september 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga de 21e naar de Ginkelse Heide.
Het voorkomt uitdroging van hout, geeft glans en maakt schoon ( volgens het boekje ) het lijkt er wel wat van op te knappen. Het was erg dun, zoals water. Had het meer olie achtig verwacht.quote:Op zondag 15 september 2024 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Nog nooit gebruikt dat spul,
werkt het een beetje?
Maar olie is weer niet lekker als dat dan een laagje achterlaat op je hout?quote:Op zondag 15 september 2024 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het voorkomt uitdroging van hout, geeft glans en maakt schoon ( volgens het boekje ) het lijkt er wel wat van op te knappen. Het was erg dun, zoals water. Had het meer olie achtig verwacht.
En of het echt werkt? Vraag het me over een half jaar nog eens
We mogen niet naar de voetbal dus we gaan elders klieren.quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Schatjes die Ajax-supporters https://www.ad.nl/nederla(...)-grijpt-in~a50ac898/
Voetbal ging toch afgeschaft worden?
Stelletje Neanderthalersquote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Geen wonder dat de politie staakt...quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Stel nou dat ze het voetbal afschaffen, wat denk je dat er dan gaat gebeuren?quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Zag beelden van zo'n kutkind dat werd gearresteerd.quote:Op zondag 15 september 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit dat filmpje ff te kijken... dat zijn jochies van 14 ofzo ..
Die laatste zin moet je niet te serieus nemen, die was naar aanleiding van een tt van laatstquote:Op zondag 15 september 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat ze het voetbal afschaffen, wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
Dat het dan over is
Jij weet alles TT's vast nog wel hequote:Op zondag 15 september 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laatste zin moet je niet te serieus nemen, die was naar aanleiding van een tt van laatst
Die heb ik van de week al gezien,quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op het eind zie je z'n vrienden.. die komen niet meer bij![]()
[ x ]
Ik zou zo mee kunnen doen met Wedden dat!quote:Op zondag 15 september 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet alles TT's vast nog wel he
quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ x ]
P:En dan de volgende kandidaat Deissy, Deissy kom d'r maar inquote:Op zondag 15 september 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zo mee kunnen doen met Wedden dat!
dat is pas echt nutteloze kennis, iets van de f1 weten.quote:Op zondag 15 september 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
P:En dan de volgende kandidaat Deissy, Deissy kom d'r maar in
D: Hi!
P: En Deissy, vertel eens, wat kun jij?
D: Ik ken alle TT's van de laatste 27 jaar, hihi
P: Oh, geweldig! Zeg eens Deissy, wie won de TT in 2007 ?
D: Huh?
Nou doe je echt je eigen thuisteam zwaar tekortquote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het maakt niet zo heel veel uit dat er een wedstrijd niet doorging.
Bij elke wedstrijd van Feyenoord tegen Ajax moeten er dingen kapot.
Oh die kunnen er ook wat van ja.quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou doe je echt je eigen thuisteam zwaar tekort
Hek eromheenquote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh die kunnen er ook wat van ja.
Van mij mogen die relschoppers met zijn allen in dezelfde gevangenis. Dan zoeken ze het onderling maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo gevangenis? We maken er een sport van naar het oude Rome,quote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh die kunnen er ook wat van ja.
Van mij mogen die relschoppers met zijn allen in dezelfde gevangenis. Dan zoeken ze het onderling maar uit.
quote:Op zondag 15 september 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gevangenis? We maken er een sport van naar het oude Rome,
met zijn allen in een grote Arena. Er mag er 1 levend uitkomen.
En die krijgt de doodstraf
Mijn parkiet mag jou wel met je goede ideeën.quote:Op zondag 15 september 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gevangenis? We maken er een sport van naar het oude Rome,
met zijn allen in een grote Arena. Er mag er 1 levend uitkomen.
En die krijgt de doodstraf
Die komt er welquote:Op zondag 15 september 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet mag jou wel met je goede ideeën.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ x ]
Voor die debieltjes bij jou daar op de A12 heb ik andere ideeënquote:Op zondag 15 september 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet mag jou wel met je goede ideeën.
Die zullen niet veel afwijken met mijn ideeën.quote:Op zondag 15 september 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor die debieltjes bij jou daar op de A12 heb ik andere ideeën
Die moeten wel een eind terug zwemmen danquote:Op zondag 15 september 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms worden er ook dingen heel ........
https://diergaardeblijdor(...)en-uit-bij-de-azoren
Mwah, iets met een mix van het oude Rome en Mad Max hierquote:Op zondag 15 september 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zullen niet veel afwijken met mijn ideeën.
Death Race 2000quote:Op zondag 15 september 2024 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, iets met een mix van het oude Rome en Mad Max hier
Nee, juist niet. Met DNA-onderzoek is vastgesteld bij welke populatie ze horen. Daar worden ze naartoe gebracht.quote:Op zondag 15 september 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moeten wel een eind terug zwemmen dan
Uh nee, ze hebben in zijn buurt geschoten,quote:
Yep dat begreep ik ook net, maar degene die beschoten werd had wel de loop van zijn geweer door een hek.quote:Op zondag 15 september 2024 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, ze hebben in zijn buurt geschoten,
maar niet gericht op hem.
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2024 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat begreep ik ook net, maar degene die beschoten werd had wel de loop van zijn geweer door een hek.
Goede taxi danquote:Op zondag 15 september 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Met DNA-onderzoek is vastgesteld bij welke populatie ze horen. Daar worden ze naartoe gebracht.
Dat hek was wel langs het golfterrein waar Donnie aan het golfen was.quote:Op zondag 15 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijk![]()
Dit zal ook wel niet de uiteindelijke versie worden, voorlopig is het denk ik niet meer dan wat Marc zegt
Als zijn oor nog maar heel isquote:Op zondag 15 september 2024 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hek was wel langs het golfterrein waar Donnie aan het golfen was.
Het lijkt erop dat degene met het wapen het wel op Trump gemunt had, maar hij is niet in de buurt gekomen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijk![]()
Dit zal ook wel niet de uiteindelijke versie worden, voorlopig is het denk ik niet meer dan wat Marc zegt
Exactquote:Op zondag 15 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Trump zou best een Fokker kunnen zijn, Fok zit ook vol met acts
Ja maar wel snelle nerdsquote:
Het zou wel goed zijn als ie nu in zijn andere oor geschoten was,quote:
Komt goed, aan dat andere oor was ook niets te zienquote:Op zondag 15 september 2024 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als ie nu in zijn andere oor geschoten was,
symmetrie is belangrijk
Als het echt is dan heeft het op facebook gestaan.quote:
quote:
Ga jij die meuk even door?quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het echt is dan heeft het op facebook gestaan.
Niets geks aan toch aan wat ze zegt?quote:Op maandag 16 september 2024 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
“Violence has no place in America” schrijft Harris.
Ze weet wel beter![]()
Geweld is overal in Amerika.
Nee hoor. Ik hoop dat ze president wordt.quote:Op maandag 16 september 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets geks aan toch aan wat ze zegt?
quote:Op maandag 16 september 2024 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
“Violence has no place in America” schrijft Harris.
Ze weet wel beter![]()
Geweld is overal in Amerika.
Daaroquote:
quote:
@DerRabbit @Homijnquote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
Die heeft veel wortelen gegeten zeg
[ x ]
Hij houdt dat konijn vlak voor de camera. Dat geeft een vertekend beeld.quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
Die heeft veel wortelen gegeten zeg
[ x ]
Misschien is het ook nog een klein ventje.quote:Op maandag 16 september 2024 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij houdt dat konijn vlak voor de camera. Dat geeft een vertekend beeld.
GC / [KSC #18077] te FOK!erquote:Op maandag 16 september 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het ook nog een klein ventje.
Ik heb ook zo'n klein eendje voor in de USB poort in de telefoon.quote:
Schattigquote:Op maandag 16 september 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n klein eendje voor in de USB poort in de telefoon.
[ afbeelding ]
Gewoon voor de leuk.quote:
Net als een badeendjesblouse.quote:
Ik heb vorig jaar of het jaar daarvoor kasten vol badeendjes zien staan bij de Intratuin. En foto's gemaakt en hier geplaatst.quote:
Er is in Amsterdam ook een badeendenwinkel.quote:Op maandag 16 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar of het jaar daarvoor kasten vol badeendjes zien staan bij de Intratuin. En foto's gemaakt en hier geplaatst.
Misschien wel meerquote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is in Amsterdam ook een badeendenwinkel.
Vind ik ook.quote:Op maandag 16 september 2024 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij houdt dat konijn vlak voor de camera. Dat geeft een vertekend beeld.
Zie bovenstaande foto.quote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest dus wist niet dat die foto daar van kwam.quote:
Ja volgens mij op de Nieuwendijk in ieder geval eentjequote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh pluche duckiesquote:
Zo sbe heeft zich goed voortgepland 🤣quote:
Zo rollen badeendjes.quote:Op maandag 16 september 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo sbe heeft zich goed voortgepland 🤣
Volgens mij was het daar ergens ja. Ik was er een paar jaar geleden.quote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja volgens mij op de Nieuwendijk in ieder geval eentje
Ergens in het centrum iig.quote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij was het daar ergens ja. Ik was er een paar jaar geleden.
Hier is er ook 1quote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://mamaducksstore.nl/quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens in het centrum iig.
Serveren ze die badeentjes daar met Nutella ofzo?quote:
Origineel is het nietquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Serveren ze die badeentjes daar met Nutella ofzo?
En een stroopwafel voor maar liefst 13 euroquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Serveren ze die badeentjes daar met Nutella ofzo?
Idd.quote:
Ja Pfffquote:
3 mama duck's dat is gewoon een keten, hoe dan? Heb ik wat gemist. Wie koopt dat nouquote:
Idd, toeristen uitknijpen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En een stroopwafel voor maar liefst 13 euro
Ik kijk er ook met stomme verbazing naarquote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
3 mama duck's dat is gewoon een keten, hoe dan? Heb ik wat gemist. Wie koopt dat nou
Dat is nog onder het mom "typisch hollands" dat moet je gegeten hebben maar wat doen die eendjes dan?quote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, toeristen uitknijpen.
4 zelfs. Eén badeendenwinkel vond ik grappig maar dit is debiel.quote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
3 mama duck's dat is gewoon een keten, hoe dan? Heb ik wat gemist. Wie koopt dat nou
Misschien door die badeend kunstenaar?quote:Op maandag 16 september 2024 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog onder het mom "typisch hollands" dat moet je gegeten hebben maar wat doen die eendjes dan?
Ze hoeven het niet te kopenquote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, toeristen uitknijpen.
Oh ook geen idee wie of wat dat is.quote:Op maandag 16 september 2024 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien door die badeend kunstenaar?
Dat is ook wel zo maar dit is gewoonweg debiel.quote:
Florentijn Hoffman, bekend met zijn reuze badeenden.quote:Op maandag 16 september 2024 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ook geen idee wie of wat dat is.
Het wordt verkocht als iets speciaals in het cetrum en ja daar trappen ze in, op de markt hier koop je verse stroopwafels voor een paar euro, maar zo ver komen de meeste toeristen niet.quote:
Wel zo handig als je de deur niet uit wil.quote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
Badeendjes kun je ook gewoon op internet halen
Dat is hier ook, ik haal wel eens een harinkje hier om de hoek. Haal je er één in Scheveningen of bij het binnenhof dan betaal je bijna 2x zoveel.quote:Op maandag 16 september 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het wordt verkocht als iets speciaals in het cetrum en ja daar trappen ze in, op de markt hier koop je verse stroopwafels voor een paar euro, maar zo ver komen de meeste toeristen niet.
Neem inderdaad aan dar die eendjes daar in de winkel naast het paleis ook minimaal 2 x zo duur zijnquote:
Dan moet je toch juist een SUPERbadeentje meenemenquote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Maar goed, voor een origineel kado hoef je geen badeendje meer mee te nemen
Die badeendjes komen uit China en de Chinezen kopen ze hier.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Het kan twee kanten op vanaf hier....quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Die hebben ze ook overalquote:Op maandag 16 september 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist een SUPERbadeentje meenemen
Ik ga voor een badratjequote:Op maandag 16 september 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op vanaf hier....
Naar de Badzwaan... of de Waterhoen ..
Dat klinkt wel eng.quote:
Ik denk dat als ik wie dan ook die ik ken het zeker origineel zal vinden, lichtelijk verbaasd wel. Ik ken ook echt niemand die zo'n ding in huis heeft.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Jij komt ook niet bij mensen die kleine kinderen hebben.quote:Op maandag 16 september 2024 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik wie dan ook die ik ken het zeker origineel zal vinden, lichtelijk verbaasd wel. Ik ken ook echt niemand die zo'n ding in huis heeft.
En die ouders kopen dan in dat soort winkels voor boel geld bad speeltjes? Denk het niet.quote:Op maandag 16 september 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij komt ook niet bij mensen die kleine kinderen hebben.
Mjah dat is gewoon goed uitzieken in bed, werkt het bestquote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe kom je t snelste van de griep af. Koortsig. Zwaarder ademen. Steekjes overal.
Het heerst nu toch?
Naar ome plup luisterenquote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe kom je t snelste van de griep af. Koortsig. Zwaarder ademen. Steekjes overal.
Het heerst nu toch?
uitzieken.quote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Het heerst nu toch?
Het is zo stil in mij...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |