Die heb ik van de week al gezien,quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op het eind zie je z'n vrienden.. die komen niet meer bij![]()
[ x ]
Ik zou zo mee kunnen doen met Wedden dat!quote:Op zondag 15 september 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet alles TT's vast nog wel he
quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ x ]
P:En dan de volgende kandidaat Deissy, Deissy kom d'r maar inquote:Op zondag 15 september 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zo mee kunnen doen met Wedden dat!
dat is pas echt nutteloze kennis, iets van de f1 weten.quote:Op zondag 15 september 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
P:En dan de volgende kandidaat Deissy, Deissy kom d'r maar in
D: Hi!
P: En Deissy, vertel eens, wat kun jij?
D: Ik ken alle TT's van de laatste 27 jaar, hihi
P: Oh, geweldig! Zeg eens Deissy, wie won de TT in 2007 ?
D: Huh?
Nou doe je echt je eigen thuisteam zwaar tekortquote:Op zondag 15 september 2024 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het maakt niet zo heel veel uit dat er een wedstrijd niet doorging.
Bij elke wedstrijd van Feyenoord tegen Ajax moeten er dingen kapot.
Oh die kunnen er ook wat van ja.quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou doe je echt je eigen thuisteam zwaar tekort
Hek eromheenquote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh die kunnen er ook wat van ja.
Van mij mogen die relschoppers met zijn allen in dezelfde gevangenis. Dan zoeken ze het onderling maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo gevangenis? We maken er een sport van naar het oude Rome,quote:Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh die kunnen er ook wat van ja.
Van mij mogen die relschoppers met zijn allen in dezelfde gevangenis. Dan zoeken ze het onderling maar uit.
quote:Op zondag 15 september 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gevangenis? We maken er een sport van naar het oude Rome,
met zijn allen in een grote Arena. Er mag er 1 levend uitkomen.
En die krijgt de doodstraf
Mijn parkiet mag jou wel met je goede ideen.quote:Op zondag 15 september 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gevangenis? We maken er een sport van naar het oude Rome,
met zijn allen in een grote Arena. Er mag er 1 levend uitkomen.
En die krijgt de doodstraf
Die komt er welquote:Op zondag 15 september 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet mag jou wel met je goede ideen.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ x ]
Voor die debieltjes bij jou daar op de A12 heb ik andere ideenquote:Op zondag 15 september 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet mag jou wel met je goede ideen.
Die zullen niet veel afwijken met mijn ideen.quote:Op zondag 15 september 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor die debieltjes bij jou daar op de A12 heb ik andere ideen
Die moeten wel een eind terug zwemmen danquote:Op zondag 15 september 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms worden er ook dingen heel ........
https://diergaardeblijdor(...)en-uit-bij-de-azoren
Mwah, iets met een mix van het oude Rome en Mad Max hierquote:Op zondag 15 september 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zullen niet veel afwijken met mijn ideen.
Death Race 2000quote:Op zondag 15 september 2024 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, iets met een mix van het oude Rome en Mad Max hier
Nee, juist niet. Met DNA-onderzoek is vastgesteld bij welke populatie ze horen. Daar worden ze naartoe gebracht.quote:Op zondag 15 september 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Die moeten wel een eind terug zwemmen dan
Uh nee, ze hebben in zijn buurt geschoten,quote:
Yep dat begreep ik ook net, maar degene die beschoten werd had wel de loop van zijn geweer door een hek.quote:Op zondag 15 september 2024 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, ze hebben in zijn buurt geschoten,
maar niet gericht op hem.
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2024 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat begreep ik ook net, maar degene die beschoten werd had wel de loop van zijn geweer door een hek.
Goede taxi danquote:Op zondag 15 september 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Met DNA-onderzoek is vastgesteld bij welke populatie ze horen. Daar worden ze naartoe gebracht.
Dat hek was wel langs het golfterrein waar Donnie aan het golfen was.quote:Op zondag 15 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijk![]()
Dit zal ook wel niet de uiteindelijke versie worden, voorlopig is het denk ik niet meer dan wat Marc zegt
Als zijn oor nog maar heel isquote:Op zondag 15 september 2024 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hek was wel langs het golfterrein waar Donnie aan het golfen was.
Het lijkt erop dat degene met het wapen het wel op Trump gemunt had, maar hij is niet in de buurt gekomen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijk![]()
Dit zal ook wel niet de uiteindelijke versie worden, voorlopig is het denk ik niet meer dan wat Marc zegt
Exactquote:Op zondag 15 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Trump zou best een Fokker kunnen zijn, Fok zit ook vol met acts
Nerdsquote:
Ja maar wel snelle nerdsquote:
Het zou wel goed zijn als ie nu in zijn andere oor geschoten was,quote:
Komt goed, aan dat andere oor was ook niets te zienquote:Op zondag 15 september 2024 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als ie nu in zijn andere oor geschoten was,
symmetrie is belangrijk
Of deze nou echt is .........quote:
Als het echt is dan heeft het op facebook gestaan.quote:
quote:
Ga jij die meuk even door?quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het echt is dan heeft het op facebook gestaan.
Niets geks aan toch aan wat ze zegt?quote:Op maandag 16 september 2024 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
“Violence has no place in America” schrijft Harris.
Ze weet wel beter![]()
Geweld is overal in Amerika.
Nee hoor. Ik hoop dat ze president wordt.quote:Op maandag 16 september 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets geks aan toch aan wat ze zegt?
quote:Op maandag 16 september 2024 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
“Violence has no place in America” schrijft Harris.
Ze weet wel beter![]()
Geweld is overal in Amerika.
Het is vast iemand die honden en katten eet.quote:
@DerRabbit @Homijnquote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
Die heeft veel wortelen gegeten zeg
[ x ]
Hij houdt dat konijn vlak voor de camera. Dat geeft een vertekend beeld.quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
Die heeft veel wortelen gegeten zeg
[ x ]
Misschien is het ook nog een klein ventje.quote:Op maandag 16 september 2024 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij houdt dat konijn vlak voor de camera. Dat geeft een vertekend beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |