Yep dat begreep ik ook net, maar degene die beschoten werd had wel de loop van zijn geweer door een hek.quote:Op zondag 15 september 2024 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, ze hebben in zijn buurt geschoten,
maar niet gericht op hem.
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2024 22:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat begreep ik ook net, maar degene die beschoten werd had wel de loop van zijn geweer door een hek.
Goede taxi danquote:Op zondag 15 september 2024 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Met DNA-onderzoek is vastgesteld bij welke populatie ze horen. Daar worden ze naartoe gebracht.
Dat hek was wel langs het golfterrein waar Donnie aan het golfen was.quote:Op zondag 15 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijk![]()
Dit zal ook wel niet de uiteindelijke versie worden, voorlopig is het denk ik niet meer dan wat Marc zegt
Als zijn oor nog maar heel isquote:Op zondag 15 september 2024 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat hek was wel langs het golfterrein waar Donnie aan het golfen was.
Het lijkt erop dat degene met het wapen het wel op Trump gemunt had, maar hij is niet in de buurt gekomen.quote:Op zondag 15 september 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen natuurlijk![]()
Dit zal ook wel niet de uiteindelijke versie worden, voorlopig is het denk ik niet meer dan wat Marc zegt
Exactquote:Op zondag 15 september 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Trump zou best een Fokker kunnen zijn, Fok zit ook vol met acts
Nerdsquote:
Ja maar wel snelle nerdsquote:
Het zou wel goed zijn als ie nu in zijn andere oor geschoten was,quote:
Komt goed, aan dat andere oor was ook niets te zienquote:Op zondag 15 september 2024 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als ie nu in zijn andere oor geschoten was,
symmetrie is belangrijk
Of deze nou echt is .........quote:
Als het echt is dan heeft het op facebook gestaan.quote:
quote:
Ga jij die meuk even door?quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het echt is dan heeft het op facebook gestaan.
Niets geks aan toch aan wat ze zegt?quote:Op maandag 16 september 2024 00:18 schreef Domnivoor het volgende:
“Violence has no place in America” schrijft Harris.
Ze weet wel beter![]()
Geweld is overal in Amerika.
Nee hoor. Ik hoop dat ze president wordt.quote:Op maandag 16 september 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets geks aan toch aan wat ze zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |