Laters kerel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:07 schreef sly-nl het volgende:
Genoeg gewacht. Moet nog weg! Tot laterrr
[ afbeelding ]
Gedraag je je wel de komende uren?quote:
Gaan we deze avond relaxen en genieten met wat te drinken.quote:
Laten we de A12 gaan bezetten om te gaan zuipen.quote:
Bezattenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we de A12 gaan bezetten om te gaan zuipen.
Zuip zequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we deze avond relaxen en genieten met wat te drinken.
Halverwege naar de wc?quote:
Hier zit de elite. Wat kom je doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar ben ik nu ineens? Zijn dit de krochten van het forum?
Ik werd geroepen door mijn meesteresquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zit de elite. Wat kom je doen?
Welkom dan maar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd geroepen door mijn meesteresDie mentionde mij ineens hier......
quote:
40+ is als een warm bad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het hier wel veilig dan? Kan slecht tegen negatief commentaar
Zeiden ze van BNW ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is als een warm bad.
best wel heet lijkt mequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is als een warm bad.
Dat is het daar zolang je in het straatje valt.quote:
Om 40+ kun je beter ook niet meer vallen ..quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het daar zolang je in het straatje valt.
Niks mis met BNW hoor, het is hetzelfde als overal op het forumquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het daar zolang je in het straatje valt.
Daar moet ie ook al op zijn rug liggenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is als een warm bad.
Omdraaien is geen optie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ie ook al op zijn rug liggen
Niet de ontgroening verklappen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet ie ook al op zijn rug liggen
Ow gaan we deze kant op? Dan zal ik mijn moeke Yvonne ff zeggen dan ik weer klaar ben om blauw te worden en note ik jullie allemaal de moederquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet de ontgroening verklappen.
Dat is heul de ontgroening nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet de ontgroening verklappen.
Gaan we dreigen? De vorige die dat deed loopt nog steeds wijdbeens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow gaan we deze kant op? Dan zal ik mijn moeke Yvonne ff zeggen dan ik weer klaar ben om blauw te worden en note ik jullie allemaal de moeder
Ik heb al een rolstoel klaar staanquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we dreigen? De vorige die dat deed loopt nog steeds wijdbeens.
Ik zou maar iets regelen zodat je op je buik kan liggen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb al een rolstoel klaar staan
De laatste keer dat ik op mijn buik lag was in Thailand, de maanden erna heb ik niet meer kunnen zitten. Dus nee die mogelijkheid vermijd ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou maar iets regelen zodat je op je buik kan liggen.
Ik schat zo in en hoop dat je zo iets ergs nooit hebt meegemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou maar iets regelen zodat je op je buik kan liggen.
Klodderke van mequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik schat zo in en hoop dat je zo iets ergs nooit hebt meegemaakt
Jij mag niet meer raden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je weet hij sprak alleen maar stront.... En ja dat was stront die voor anderen waarheid geweest zijn. Triest wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over mij?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet hij sprak alleen maar stront.... En ja dat was stront die voor anderen waarheid geweest zijn. Triest wel.
Maar hoe ist?
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over mij?
Beetje geld voor een beetje liefde zeker? Sorrie zo ben ik niet.quote:
Moeje beter je best doen!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje geld voor een beetje liefde zeker? Sorrie zo ben ik niet.
Niveau.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje beter je best doen!
Tuinhuisjequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we dreigen? De vorige die dat deed loopt nog steeds wijdbeens.
Ga eens naar de keuken om de frituurschotel te regelen.quote:
Ik ben hier ook regelmatig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar ben ik nu ineens? Zijn dit de krochten van het forum?
Sinds ik geen BNW mod meer ben leer ik steeds meer van deze online wereld kennenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben hier ook regelmatig.Weet niet of dat positief of negatief voor je is, maar dan weet je het.
![]()
Kijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sinds ik geen BNW mod meer ben leer ik steeds meer van deze online wereld kennen
Mijn parkiet zal je missen als je hier niet meer komt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben hier ook regelmatig.Weet niet of dat positief of negatief voor je is, maar dan weet je het.
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zal je missen als je hier niet meer komt.
Alles voelt als een warm bad in de nieuwe wereldquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk.![]()
Maar van harte welkom hier hoor.
![]()
Vandaag haar kooi een grote beurt gegeven en nieuwe speeltjes in haar kooi gehangen. Ze moet er niets van hebben.quote:
Misschien even wennen, komt vast wel goed. Heb je een spiegeltje in de kooi hangen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag haar kooi een grote beurt gegeven en nieuwe speeltjes in haar kooi gehangen. Ze moet er niets van hebben.
Dan bende gij wel klaar voor de grote beurt ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag haar kooi een grote beurt gegeven en nieuwe speeltjes in haar kooi gehangen. Ze moet er niets van hebben.
Spiegeltje en bad had ze al vanaf het begin. Nu een klimrek etc bijgeplaatst maar ze moet er idd aan wennen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien even wennen, komt vast wel goed. Heb je een spiegeltje in de kooi hangen?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en een schommeltje om te slapen.![]()
Kooitje staat ook vaak open zodat ze kan fladderen.
Ze had wel wat moeite om terug in haar gepimpte kooitje te gaan. Maar ze zal er wel weer an wennen.quote:
Eigenwijze kut kraai ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had wel wat moeite om terug in haar gepimpte kooitje te gaan. Maar ze zal er wel weer an wennen.
Nou moet je op je woorden passenquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenwijze kut kraai ook
Ze verzuipt hem zo in haar badje.quote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa; neem ruim allen!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga eens naar de keuken om de frituurschotel te regelen.
Lekker.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa; neem ruim allen!![]()
[ afbeelding ]
Hongerquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa; neem ruim allen!![]()
[ afbeelding ]
Laat je nog wel wat voor ons over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |