Oook, ga eens bier halen.quote:
Nou vooruit dan:quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oook, ga eens bier halen.
Je bent te goed voor mij.quote:
Ja ho ff, samen delen he! @loveyoulongtime lust er ook nog wel eentje, en @Shii en misschien @chufi ook nog wel, en dan ik nog.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent te goed voor mij.
Nu we het daar toch over hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Vroeger wel in een BMW gereden wel wat jaartjes
Ik sla over maar bedanktquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ho ff, samen delen he! @:loveyoulongtime lust er ook nog wel eentje, en @:Shii en misschien @:chufi ook nog wel, en dan ik nog.
En dan is het gauw op![]()
Zeg maar nee want dan krijg je er twee.quote:
Ik drink ijsthee vanavondquote:Op zondag 15 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar nee want dan krijg je er twee.
Homo.quote:Op zondag 15 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink ijsthee vanavond
Zeg je ook alleen maar omdat mijn uitgang een ingang is....quote:
Drink jij je bier door je uitgang?quote:Op zondag 15 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat mijn uitgang een ingang is....
Wait whut?
Regelmatig door sonde, sneller dronken.quote:Op zondag 15 september 2024 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Drink jij je bier door je uitgang?
in een ander topic las ik iets andersquote:Op zondag 15 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink ijsthee vanavond
Kan niet de hele avond bier drinken of wel?quote:Op zondag 15 september 2024 00:09 schreef maily het volgende:
[..]
in een ander topic las ik iets anders![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 15 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan niet de hele avond bier drinken of wel?
Ow dan *lylt tyft de ijsthee uit het raam en denkt kut, heb geen bier meer in huis*quote:
Ik zet net een boel neer in het topic. Even terugscrollenquote:Op zondag 15 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dan *lylt tyft de ijsthee uit het raam en denkt kut, heb geen bier meer in huis*
Had gezien, maar zat geen Grolsch bijquote:Op zondag 15 september 2024 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zet net een boel neer in het topic. Even terugscrollen
Dan toch maar iceteaquote:Op zondag 15 september 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had gezien, maar zat geen Grolsch bij
Ik ben serieus een jankerd qua alcohol hoorquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben serieus een jankerd qua alcohol hoorPils is ok, maar dan Grolsch of Hertog jan. Op Vakantie in Thailand alleen Singha... Sterke drank kan ik niet tegen en andere pils smalen me gewoon niet en dan drink ik liever wat anders... Ja ik ben een jankerd.
Wat een schatjequote:
quote:
Liefquote:
Waarom zou die oefening rust hebben op zondag? De Russen komen niet op zondag?quote:Op zondag 15 september 2024 12:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vliegt hier van alles door de lucht, zal wel ergens een herdenking zijn. En er is geloof ik een grote oefening gaande.. maar die zullen wel rust hebben op zondag : )
[ afbeelding ]
Nee, die komen alleen op dinsdag toch?quote:Op zondag 15 september 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou die oefening rust hebben op zondag? De Russen komen niet op zondag?
Meen je dat? Hebben ze de planning veranderd?quote:Op zondag 15 september 2024 12:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, die komen alleen op dinsdag toch?
Ja klote is dat, heb je je agenda gepland.. komen ze op een andere dagquote:Op zondag 15 september 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meen je dat? Hebben ze de planning veranderd?
Ik ging uit van woensdagochtend tussen 10h00 en 11h42
Die linker is een aanslag op je aan het plannenquote:
Zal je zien dat die klote sirenes precies die maandag weer eens niet functionerenquote:Op zondag 15 september 2024 12:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klote is dat, heb je je agenda gepland.. komen ze op een andere dag![]()
Als ik de Russen was zou ik op de eerste maandag van de maand komen om 12 uur
Waarom ga je niet een keer kijken dan bij de sprong?quote:Op zondag 15 september 2024 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net dat volgende week weer het parachute springen is voor de herdenking. Dat verklaart een hoop, want in de aanloop daarvan komen ze hier altijd over om de route te oefenen. Mijn huis ligt precies op hun vluchtpad.
Wel mooi om te zien altijd, ik zie ze niet springen, maar ze komen vaak redelijk laag over , met een paar van die grote dingen achter elkaar.
Dat zijn van die dingen die ik me dan voorneem... en dan.. oh.. was dat gisterenquote:Op zondag 15 september 2024 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een keer kijken dan bij de sprong?
quote:In de tweede week landen ook parachutisten. Op 19 en 20 september wordt er gesprongen boven Heteren, op 21 september boven de Ginkelse Heide en Driel tijdens de herdenking van Operatie Market Garden, en op 22 september boven Oosterbeek.
Ik ben gisteren hier wezen kijken bij de optocht,quote:Op zondag 15 september 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik me dan voorneem... en dan.. oh.. was dat gisteren![]()
Maar voor de liefhebber:
[..]
Ik ga de 21e naar de Ginkelse Heide.quote:Op zondag 15 september 2024 12:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik me dan voorneem... en dan.. oh.. was dat gisteren![]()
Maar voor de liefhebber:
[..]
Per vliegtuig?quote:Op zondag 15 september 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga de 21e naar de Ginkelse Heide.
Van alles een beetje denk ik.quote:Op zondag 15 september 2024 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Per vliegtuig?
Maar leuk, of goed, of mooi.. of indrukwekkend.. hoe benoem je zoiets eigenlijk?
Bommetje doen?quote:Op zondag 15 september 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga de 21e naar de Ginkelse Heide.
Het voorkomt uitdroging van hout, geeft glans en maakt schoon ( volgens het boekje ) het lijkt er wel wat van op te knappen. Het was erg dun, zoals water. Had het meer olie achtig verwacht.quote:Op zondag 15 september 2024 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Nog nooit gebruikt dat spul,
werkt het een beetje?
Maar olie is weer niet lekker als dat dan een laagje achterlaat op je hout?quote:Op zondag 15 september 2024 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het voorkomt uitdroging van hout, geeft glans en maakt schoon ( volgens het boekje ) het lijkt er wel wat van op te knappen. Het was erg dun, zoals water. Had het meer olie achtig verwacht.
En of het echt werkt? Vraag het me over een half jaar nog eens
We mogen niet naar de voetbal dus we gaan elders klieren.quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Schatjes die Ajax-supporters https://www.ad.nl/nederla(...)-grijpt-in~a50ac898/
Voetbal ging toch afgeschaft worden?
Stelletje Neanderthalersquote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Geen wonder dat de politie staakt...quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Stel nou dat ze het voetbal afschaffen, wat denk je dat er dan gaat gebeuren?quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Zag beelden van zo'n kutkind dat werd gearresteerd.quote:Op zondag 15 september 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit dat filmpje ff te kijken... dat zijn jochies van 14 ofzo ..
Die laatste zin moet je niet te serieus nemen, die was naar aanleiding van een tt van laatstquote:Op zondag 15 september 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat ze het voetbal afschaffen, wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
Dat het dan over is
Jij weet alles TT's vast nog wel hequote:Op zondag 15 september 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laatste zin moet je niet te serieus nemen, die was naar aanleiding van een tt van laatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |