Maar daar is dus geen bewijs voor. Jij komt nota bene aanzetten met een bron die met een beschuldigende vinger wijst naar een compleet andere bevolkingsgroep naar een compleet andere stad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, geen enkel probleem mee. Haïtianen eten katten in Haïti. Dat is geen verzinsel of iets dergelijks. Het lijkt mij alleen maar logisch dat ze dat gebruik mee hebben genomen naar de VS.
Er is geen bewijs dat het specifiek Haïtianen zijn, dat klopt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar is dus geen bewijs voor. Jij komt nota bene aanzetten met een bron die met een beschuldigende vinger wijst naar een compleet andere bevolkingsgroep naar een compleet andere stad.
Ik herhaal: er is geen bewijs en Trump blijft de beschuldiging herhalen, waardoor een bevolkingsgroep krijgt te maken met haat en geweld. En wat Snert hierboven terecht opmerkt. Zelfs als het waar is, dan is het alsnog idioot om verwijten te maken richting een complete bevolkingsgroep.
En had je ook meegekregen dat de beschuldigingen van Trump worden toegejuicht door een neo-nazistische groep? Zie mijn eerdere post in het vorige topic.
Kortom, er is geen bewijs voor de beschuldigingen die door Trump worden geuit, maar een bevolkingsgroep krijgt wel te maken met haat en bedreigingen als gevolg van die ongefundeerde beschuldigingen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het specifiek Haïtianen zijn, dat klopt.
Desalniettemin is er wel aandacht voor Springfield Ohio waar de mensen wel te kampen hebben met Haïtianen.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kortom, er is geen bewijs voor de beschuldigingen die door Trump worden geuit, maar een bevolkingsgroep krijgt wel te maken met haat en bedreigingen als gevolg van ongefundeerde beschuldigingen.
Jij vindt dat niet problematisch?
Hilarisch man. Echt wel. Gewoon een gebbetje.quote:These incidents come after multiple government buildings and schools were evacuated and closed this week due to bomb threats and safety concerns.
Maar wat hebben ze in Springfield last van Haitianen he?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Springfield hospitals lock down due to bomb threats
[..]
Hilarisch man. Echt wel. Gewoon een gebbetje.
Lmao, is goed hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:17 schreef capricia het volgende:
Hier is het bewijs.
[ x ]
Is het nou een keer klaar![]()
(Ik kijk naar jou @:chivaz )
Wat een ronduit misselijke en domme opmerking zeg. Word je nou zelf nooit eens ziek van jezelf? Dit is je stelling: 'Het maakt niet uit dat er geen enkel bewijs is voor de sleetse, racistische lulkoek die er over Haïtianen wordt verkondigd, als er maar iets over verkondigd wordt zodat er aandacht voor komt.'quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het specifiek Haïtianen zijn, dat klopt.
Desalniettemin is er wel aandacht voor Springfield Ohio waar de mensen wel te kampen hebben met Haïtianen.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]
Wtf, deze had ik in 2021 even gemist.
Dus omdat jij vindt dat er misselijkmakende uitingen worden gedaan in deze reeks is het in jouw ogen geen probleem dat een bevolkingsgroep in de VS ten onrechte wordt beschuldigd en als gevolg daarvan krijgt te maken met haat en dreigementen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor zieke shit hier over mensen geroepen word waaronder ik zelf waarom zou ik dan ineens gespeeld moreel verontwaardigd moeten doen. Ga lekker iemand anders lastigvallen met je neppe verontwaardiging.
Ho ho, je mag het niet racistisch noemen hoor. Zie de geëdite post voor de jouwe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:30 schreef Barbusse het volgende:
Post racìstische shit wat gewoon aantoonbaar onwaar is en krijgt dan het verwijt racistische shit te posten wat aantoonbaar onwaar is. Rara politiepet.
Ik wist niet dat iemand daardoor zo van slag raaktie dattie zich daarom verplicht voelde nòg meer racistische shit te gaan posten.
Same playbook.
De helft van het land werd niet deplorabel genoemd. Wat je inmiddels toch wel zou moeten weten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nope, ik zag je morele verontwaardiging ook nergens toen de helft van het land deplorable werd genoemd. Ik zag je ook niets zeggen toen verschillende mensen waaronder ik zelf voor rechtsextremist werd uitgemaakt of nog veel erger zelfs. Nogmaals bespaar me je krokodillentranen, het interesseert mij echt weinig.
quote:I know there are only 60 days left to make our case – and don't get complacent; don't see the latest outrageous, offensive, inappropriate comment and think, "Well, he's done this time." We are living in a volatile political environment.
You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump's supporters into what I call the basket of deplorables. (Laughter/applause) Right? (Laughter/applause) They're racist, sexist, homophobic, xenophobic, Islamophobic – you name it. And unfortunately, there are people like that. And he has lifted them up. He has given voice to their websites that used to only have 11,000 people – now have 11 million. He tweets and retweets their offensive hateful mean-spirited rhetoric. Now, some of those folks – they are irredeemable, but thankfully, they are not America.
But the "other" basket – the other basket – and I know because I look at this crowd I see friends from all over America here: I see friends from Florida and Georgia and South Carolina and Texas and – as well as, you know, New York and California – but that "other" basket of people are people who feel the government has let them down, the economy has let them down, nobody cares about them, nobody worries about what happens to their lives and their futures; and they're just desperate for change. It doesn't really even matter where it comes from. They don't buy everything he says, but – he seems to hold out some hope that their lives will be different. They won't wake up and see their jobs disappear, lose a kid to heroin, feel like they're in a dead-end. Those are people we have to understand and empathize with as well.
Die kan ik dus niet meer zien. Neemt niet weg dat dit soort promotie van onversneden racisme gewoon benoemd en bestreden moet worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, je mag het niet racistisch noemen hoor. Zie de geëdite post voor de jouwe.
Dit is toch weer gewoon precies hetzelfde calimerogedrag? Dit is toch ook weer: 'Maar als hullie dat dat dat zeggen, dan zeg je er niets van en dat is niet éérlijk!' Dit is toch gewoon erkennen dat je een racist bent, maar dat het je niet interesseert wat een ander daarvan vindt, of begrijp ik dat nu verkeerd? Je hebt hiermee toch op geen enkele manier tegengesproken dat je rare uitlating van: 'Ach, ook al eten Haitianen geen honden en/of katten op, toch is het goed dat er aandacht (in dit geval dus haat en dreigementen) voor ze komt' inderdaad gewoon dom en sleets racisme is? Dan gaat het toch helemaal niet om wat die mensen doen en laten, maar púúr om het feit dat het Haitianen zijn? Dat kan je toch niet anders uitleggen dan misselijkmakend racisme?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nope, ik zag je morele verontwaardiging ook nergens toen de helft van het land deplorable werd genoemd. Ik zag je ook niets zeggen toen verschillende mensen waaronder ik zelf voor rechtsextremist werd uitgemaakt of nog veel erger zelfs. Nogmaals bespaar me je krokodillentranen, het interesseert mij echt weinig.
Nou gelukkig, dat maakt het zoveel beter.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De helft van het land werd niet deplorabel genoemd. Wat je inmiddels toch wel zou moeten weten.
[..]
Nou, gelukkig. Ook daar zat je dus weer uit je nek te lullen en te janken om niets.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou gelukkig, dat maakt het zoveel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |