Daar ligt hij echt wakker van?? De esf toestanden zijn klaar dus de ramptoeristen zijn vertrokken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Waarom ben je zo verontwaardigd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 06:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar ligt hij echt wakker van?? De esf toestanden zijn klaar dus de ramptoeristen zijn vertrokken.
Verontwaardigd ik? Nee hoor snap alleen niet waarom je Joost alleen maar naar beneden probeert te halen? Als je hem niet leuk vindt, stop je toch met volgen?quote:
Waarom ga je er vanuit dat ik hem volg?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Verontwaardigd ik? Nee hoor snap alleen niet waarom je Joost alleen maar naar beneden probeert te halen? Als je hem niet leuk vindt, stop je toch met volgen?
Za is al vanaf het begin als een obsessieve complotgekkie met Joost bezig. Het is best fascinerend, een hekel aan ‘m hebben, maar ‘m ook als een stalker volgen. Sommige users hier hebben gewoon een steekje los en misschien is negeren maar het beste.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Verontwaardigd ik? Nee hoor snap alleen niet waarom je Joost alleen maar naar beneden probeert te halen? Als je hem niet leuk vindt, stop je toch met volgen?
Ik ga er nu maar mee starten. Ze komt met dingen wat je random niet tegenkomt. Maar ze volgt hem nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Za is al vanaf het begin als een obsessieve complotgekkie met Joost bezig. Het is best fascinerend, een hekel aan ‘m hebben, maar ‘m ook als een stalker volgen. Sommige users hier hebben gewoon een steekje los en misschien is negeren maar het beste.
Ik heb hem een tijdje gevolgd maar ik heb persoonlijk dingen gezien in hem wat ik verontrustend vond. Volgens mij is het een vrij problematisch persoon waar continue drama aan hangt. Om die reden heb ik hem ontvolgd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga er nu maar mee starten. Ze komt met dingen wat je random niet tegenkomt. Maar ze volgt hem niet
Het fenomeen erotomanie en hibristofilie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:01 schreef ijs_beer het volgende:
Laten we bij deze weer een punt achter de episode zetten. Volgend onderwerp.
Tippie voor je:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:01 schreef Mishu het volgende:
maar bezig zijn met iemand die problematisch gedrag vertoont is vermoeiend zeg.
Zal toch wel dat ze even samen gaan Traficcen? Zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Volgend onderwerp: is het mogelijk dat Joost maandag een gastoptreden doet bij Käärijä in de melkweg?
Zou tof zijn. Hij zal wel bijna terug zijn van vakantiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Volgend onderwerp: is het mogelijk dat Joost maandag een gastoptreden doet bij Käärijä in de melkweg?
Ok. Wat heeft dit met Joost te maken? Hij doet letterlijk niks van wat deze post suggereert.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:14 schreef Mishu het volgende:
Worst part is when the idols are complicit. I know they have to abide by what their company tells them, but I hate it when a male idol trots out some line like "I only want to date (fandom name)", "(fandom name) are my girlfriends". And the worst; "Don't cheat on me, only look at me." It's so irresponsible.
Idols are essentially providing a girlfriend/boyfriend experience with music as their money making product, but they don't have to be so blatant about it, and they could consider their fans mental health more.
That's why there's no point being angry with Korean fans who can't accept an idol is in a relationship. They get love-bombed for years, sometimes in person with hand holding and prolonged eye contact if they spend enough money. It's "spend enough money and time on me, and who knows..." It's an unhealthy dynamic, and more vulnerable people will get sucked into it while K-Pop keeps growing.
Copy/paste van een comment op Reddit. Dit is hoe ik me er over voel.
Je mag het opnieuw proberenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:06 schreef Dave het volgende:
Oh, er zaten inmiddels wat stoorzenders door heen.
Nou....quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok. Wat heeft dit met Joost te maken? Hij doet letterlijk niks van wat deze post suggereert.
Neenee, als je "I love you" roept naar je fans is dat een open invitatie om je te stalken op vakantiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef Greys het volgende:
Zelfs een heilige als Dolly Parton zegt dat ze haar fans loved. Case closed.
In de videoclip van Filthy Dogquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik mis iets, waar lezen/horen jullie over die doodsbedreigingen?
Een van de teksten in die video gaat daarover. Je moet het beeld even stil zetten aangezien het maar 1 sec in beeld is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:56 schreef Greys het volgende:
In de clip zitten (vliegensvlugge) zwarte schermen met tekst erop waar het staat, hij vertelt eigenlijk hoe het nu met hem gaat (niet zo goed).quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:58 schreef Mishu het volgende:
Misschien een rare vraag hoor.
Maar zit hij niet gewoon in een psychose? Hij is eerder opgenomen geweest met een psychose en zijn moeder had ook psychoses.
Er zit namelijk ook een rare conspiracy theory in die video en dat de media hem probeert te vermoorden. Dead internet theory ofzo.
Er wordt in de videoclip hiernaar verwezen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dead_Internet_theory
Vraag me ook af waarom NOS niks publiceert over die doodsbedreigingen. Dat lijkt me toch nieuws, niet? Waarom wordt dit niet in praatshows besproken?
Psychoses en zionisten? Je mag wel een beetje speculeren hier maar het is geen BNW in ESF.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:04 schreef Mishu het volgende:
Als er echt doodsbedreigingen zijn lijkt me dat burgemeester Femke Halsema hier ook wat over moet gaan zeggen lijkt mij. Aangezien het dan vast zionistische mensen zijn.
Er is tegenwoordig een campagne van op tv waarin onder andere Loiza Lamers en ik geloof Nicolette Kluiver laten horen wat ze aan reacties online krijgen met ook doodsbedreigingen. Helaas leven we in een wereld/tijd waarin iedereen met een beetje faam (ook succesvolle influencers enzo) dat soort bedreigingen krijgen. Dus voor de NOS en Talkshows is dat al lang geen nieuws meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:58 schreef Mishu het volgende: Vraag me ook af waarom NOS niks publiceert over die doodsbedreigingen. Dat lijkt me toch nieuws, niet? Waarom wordt dit niet in praatshows besproken?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In de videoclip van Filthy Dog
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een van de teksten in die video gaat daarover. Je moet het beeld even stil zetten aangezien het maar 1 sec in beeld is.
Dank! Dat gaat zo vlug dat ik het gemist had.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:02 schreef d_elise het volgende:
[..]
In de clip zitten (vliegensvlugge) zwarte schermen met tekst erop waar het staat, hij vertelt eigenlijk hoe het nu met hem gaat (niet zo goed).
Heel sneuquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:02 schreef d_elise het volgende:
[..]
In de clip zitten (vliegensvlugge) zwarte schermen met tekst erop waar het staat, hij vertelt eigenlijk hoe het nu met hem gaat (niet zo goed).
Lichte overdrijving is hem natuurlijk ook niet vreemd, dus hoeveel er nou echt van waar is weet ik niet. Maar goed, het is een intense kerel, en die trekt blijkbaar ook nogal intense fans aan, zowel in positieve als in negatieve zin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heel sneu![]()
![]()
Screenshots van de teksten staan hier:
https://www.reddit.com/r/Joostklein/s/DmbsGpSwVs
Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:11 schreef Mishu het volgende:
Eerlijke vraag aan de mensen hier he.
Er wordt nu enorm meegeleefd met Joost Klein die bedreigingen ontvangt.
Maar met die 20-jarige fan uit Oekraine die bedreigd werd door Daan leven jullie niet mee. Dat is toch eigenlijk best scheef?
Kunnen jullie verklaren hoe dat komt?
He rubs people the wrong way.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lichte overdrijving is hem natuurlijk ook niet vreemd, dus hoeveel er nou echt van waar is weet ik niet. Maar goed, het is een intense kerel, en die trekt blijkbaar ook nogal intense fans aan, zowel in positieve als in negatieve zin.
We gaan hier niet doodsbedreigingen goed pratenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
He rubs people the wrong way.
Hij doet me aan Theo van Gogh denken. Dus een heel uitgesproken extravagant iemand die niet bang is om over heilige huisjes heen te walsen. Tja, en what you reap you sow.
Hij lijkt dat zelf niet helemaal te begrijpen want zelf vindt hij dat hij love en unity verspreid.
De realiteit is dat hij blijkbaar mensen tegen het borst heeft gestoten die nu pissig zijn (Israeli's).
Als je het niet erkent kan je er ook niks aan verbeteren.
Maar waarom praat je dan wel de doodsbedreiging van die 20 jarige Oekraiense fan goed? Dat is echt niet oke.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
We gaan hier niet doodsbedreigingen goed praten
Volgens mij doet niemand dat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar waarom praat je dan wel de doodsbedreiging van die 20 jarige Oekraiense fan goed? Dat is echt niet oke.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als ik de hoeveelheid obsessieve rotzooi op sociale media zie geloof ik helemaal dat er een paar stalkers tussen zitten hoor.
Kun je quoten waar ik precies doodbedreigingen goed praat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar waarom praat je dan wel de doodsbedreiging van die 20 jarige Oekraiense fan goed? Dat is echt niet oke.
Dit heeft geen zin, deze persoon is niet voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je quoten waar ik precies doodbedreigingen goed praat?
Is 100 genoeg danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:29 schreef summer52 het volgende:
Zo ik ga nu even op mijn handen zitten en tot 100 tellen want jeetje...
Helaas werkt de negeerfunctie niet als anderen er wel op reagerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik. En ze komt van een ander forum en daar deed ze hetzelfde.
quote:
Ja helaas is FOK desperate voor posts en denken ze dat zo overal op te lossen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas werkt de negeerfunctie niet als anderen er wel op reageren
Vind het vooral jammer van het topic, ik laat het nu het liefste links liggen door mensen.
Is dit een echo chamber van idolisatie dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:38 schreef H_T het volgende:
Mishu, wat wil je nu eigenlijk? Heb je eigenlijk een hekel aan Joost Klein? Indien ja, waarom blijf je dan steeds een topic over hem opzoeken?
Eh, je zei zelf:quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dit een echo chamber van idolisatie dan?
Dus waarom zou je jezelf nog kwellen? Je blijft je er maar mee bezig houden terwijl je het oh zo vermoeiend vindt. Dan klopt er iets niet aan je ben ik bang en kan je beter hulp zoeken met het obsessieve. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:01 schreef Mishu het volgende:
maar bezig zijn met iemand die problematisch gedrag vertoont is vermoeiend zeg.
Nee hoor, zeker geen echo chamber. Maar het is ook niet de bedoeling om er van alles en nog wat bij te halen en daar over door te blijven drammenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dit een echo chamber van idolisatie dan?
Ik snap dat hele blinde fan zijn niet echt. Ik vind muziek interessant en mijn zoektocht is naar de waarheid en niet naar een idool.
Ik vind het echt jammer dat ik dat gemist heb. De live van gisteravond leek hij weer een beetje zichzelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:09 schreef d_elise het volgende:
Wat verlang ik soms terug naar de eerste helft van 2024 waarin de enorme voorpret en de leuke tijd t/m 9 mei centraal stond![]()
Sommige mensen willen koste wat kost niet inzien (of kicken er juist op) dat ze onderdeel van een probleem zijn dat ze continu lopen te projecteren op iemand anders.
Of "fans" die in zijn geboortedorp gaan zoeken naar het graf van zijn ouders. Wtf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Sterker nog, ik ben weleens op wat instastories gestuit van 'fans' die ronduit knettergek waren. De teksten die ze erin gooiden waren doodeng en heb ze gerapporteerd maar dat helpt tegenwoordig geen zak meer op social media. Wat dat betreft echt een enorm voordeel van een forum dat er mods zijn, want van zo'n rapporteerfunctie op X of Insta word je echt niks wijzer.
Oh god ja dat was ook al zo ziek. En dat was nog best in het begin al toch. Was dat niet al vóór het ESF zelfs? Of verwar ik het nu met wat anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Of "fans" die in zijn geboortedorp gaan zoeken naar het graf van zijn ouders. Wtf.
https://www.rtl.nl/boulev(...)esprek-over-deelnamequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:01 schreef Zigsky het volgende:
AVROTros heeft gezegd, tegen boulevard, dat ze inderdaad in gesprek zijn met Joost Klein (maar ook met andere artiesten). Gelukkig was Wiwiwilliam er ook, anders was het feestje niet compleet.
Ik zou het de grootste stunt ooit vinden. Maar ik denk niet dat Europapa te overtreffen valt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:01 schreef Zigsky het volgende:
AVROTros heeft gezegd, tegen boulevard, dat ze inderdaad in gesprek zijn met Joost Klein (maar ook met andere artiesten). Gelukkig was Wiwiwilliam er ook, anders was het feestje niet compleet.
Hij zou het over een hele andere boeg moeten gooien dan. Mensen verrassen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:38 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik denk niet dat Europapa te overtreffen valt.
Nu metal heeft hij al een keer gedaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij zou het over een hele andere boeg moeten gooien dan. Mensen verrassen.
Nu-metal is bijvoorbeeld helemaal terug met de doorstart van Linkin Park. Dat roept ook nostalgie op, net als hardcore. Zoek een goede zangeres die in het Engels zingt en laat Joost de rapstukjes in het Nederlands doen. Tantu achter de draaitafel.
Mooi dat William zich uitspreekt over dat artiesten een private space moeten krijgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)esprek-over-deelname
Hier link naar video
Ik zit persoonlijk niet per se te wachten op de return van Joost, ik vind dat hij het eigenlijk zelf gewoon niet moet willen. En ik vind z'n gabberfase ook best wel slecht, muzikaal gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi dat William zich uitspreekt over dat artiesten een private space moeten krijgen.
En Aran is Aran zullen we maar zeggen
Zijn muziek was zoveel beter toen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu metal heeft hij al een keer gedaan.
De EBU en dat social media team die na alle censuur weer over Joost moeten posten zou inderdaad de mooiste fuck you zijn die ze kunnen geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk niet per se te wachten op de return van Joost, ik vind dat hij het eigenlijk zelf gewoon niet moet willen. En ik vind z'n gabberfase ook best wel slecht, muzikaal gezien.
Maar als ik dan zo Aran weer zie denk ik: ja, Joost moet gaan. De ultieme middelvinger naar alles wat nep is en achterbaks aan Eurovisie. Waar Aran dus onderdeel van is.
Ik ben het nog nooit zó eens geweest met een post van je haha. Want inderdaad, hij zou het eigenlijk zelf niet meer moeten willen maar óh wat zou ik genieten van Joost 2.0 op het ESF die Aran en alle andere bloedzuigers gewoon de vinkenpiep laten krijgen en die Zweed met dat rode mutsje ook en alleen interviews geeft aan mensen die vorige keer hem het voordeel van de twijfel gaven en in elk geval niet hem al schuldig verklaarden voor de clicks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk niet per se te wachten op de return van Joost, ik vind dat hij het eigenlijk zelf gewoon niet moet willen. En ik vind z'n gabberfase ook best wel slecht, muzikaal gezien.
Maar als ik dan zo Aran weer zie denk ik: ja, Joost moet gaan. De ultieme middelvinger naar alles wat nep is en achterbaks aan Eurovisie. Waar Aran dus onderdeel van is.
En dat hij dan mag kiezen om niet mee te doen aan de plee-polonaise die ze dan verzinnen ipv de shower karaoke.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
De EBU en dat social media team die na alle censuur weer over Joost moeten posten zou inderdaad de mooiste fuck you zijn die ze kunnen geven.
hij hoeft ook niet te winnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het nummer lijkt me ee lastige. Zijn nieuwe nummers zijn op Filthy Dog na niet zo best.. Hij is er eigenwijs genoeg voor.
Joost mag weten waarom je steeds je gal komt spuwen over Klein.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:02 schreef Mishu het volgende:
Als ik puur naar mezelf kijk dan is wat mij stoort aan Joost Klein en co vooral een gebrek aan respect voor andere mensen. Dus het is erg hen vs. de wereld.
Volgens mij heeft Joost Klein door wat hij heeft meegemaakt gewoon een hekel aan mensen. Al dat love en unity neem ik dan ook met een korrel zout. Volgens mij is het een einzelganger. 1 + 1 =1.
Dus de fangirls kunnen inpakken haha.
En tja dat disrespect. De ene ontvolgt en de ander zoals die Israeli's zijn een soort rare sekte en die wil je niet boos maken denk ik blijkbaar.
Ik was altijd anti commerciele omroepen en ik kijk geeneens commerciele TV uit protest maar Aran heeft me juist positief verrast.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, alleen een simpel nummer met een matige staging waarbij Nederland er op de achtergrond maar wat bij is vind ik al helemaal niets. Ik heb het gevoel dat elke deelname van wie dan ook nogal een negatief gevoel gaat geven aankomend jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook het liefst overslaan, of als Joost dit wil alsnog gaan voor die middelvinger. Omdat ik hem dit gun.
Maar ik kan me voor mezelf niet indenken dat ik dan ga genieten als hij meedoet, voelt hartstikke negatief. Op de teentjes lopen of een Fuck EBU houding. Echt geen zin in. De lol is eraf.
Alle drama nu met die ‘fans’ ook, ook al zo negatief. Voor mij is het hoofdstuk Joost wel een beetje uit.
Joost wilt gewoon winnen. Hij wilt nummer 1 zijn en het is zijn droom. Die blijft dit eindeloos elk jaar proberen totdat dit lukt. We gaan dit verhaaltje elk jaar vanaf nu krijgen geloof mij. Hij heeft niks anders in zijn leven wat hem interesseert (behalve hedonisme op zijn eigen genot gericht).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Ik vind het ook een beetje dubbel of we Joost wel of niet meer moeten sturen, er vanuit gaande dat degelijk nummer heeft. Voor hemzelf lijkt mij dat niet echt een leuke ervaring en brengt weer extra druk met zich mee. Mensen zullen ook kritischer naar hem kijken. Haalt hij echt voldoening uit nog een keer gaan?
Of iemand sturen die gewoon met zoveel plezier en luchtigheid gaat. Dan wordt het vanuit de artiest iig leuk en positief.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, alleen een simpel nummer met een matige staging waarbij Nederland er op de achtergrond maar wat bij is vind ik al helemaal niets. Ik heb het gevoel dat elke deelname van wie dan ook nogal een negatief gevoel gaat geven aankomend jaar.
Ja dan moet het iemand met ervaring zijn die schijt heeft aan dat alles. Een jonge onervaren artiest zou denk ik onverstandig zijn na zo’n jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of iemand sturen die gewoon met zoveel plezier en luchtigheid gaat. Dan wordt het vanuit de artiest iig leuk en positief.Dat de EBU verder klote is, ja dat probleem hebben we nog wel.
Trijntje ging toch voor de fun?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan moet het iemand met ervaring zijn die schijt heeft aan dat alles. Een jonge onervaren artiest zou denk ik onverstandig zijn na zo’n jaar.
Persoonlijk kan ik me voorlopig nog niet voorstellen dat het ooit weer leuk gaat worden.![]()
Onwijs gelachen. Nul stress enzo. Beetje meedoen on the side.quote:
Je moet bijna wel Hang Youth of zoiets sturen om qua hype in de buurt te komen van het hele Joost-verhaal. En dat gaat niet gebeuren, dus dan wordt het al snel een beginnend artiest met een Radio 2-nummer. Dat kan best leuk zijn, maar ja... het voelt dan wel alsof ze zijn gezwicht voor de EBU en weer terug in hun hok gaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, alleen een simpel nummer met een matige staging waarbij Nederland er op de achtergrond maar wat bij is vind ik al helemaal niets. Ik heb het gevoel dat elke deelname van wie dan ook nogal een negatief gevoel gaat geven aankomend jaar.
Complete meltdowns. Al die newbies denken maar dat het dit jaar met Joost intens was. Wij weten wel beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |