Wat moeten we hier van denken?quote:Volgens Poetin wordt tot en met 16 september geoefend op de Grote Oceaan, de Noordelijke IJszee, de Middellandse Zee, de Kaspische Zee en de Oostzee. Hij zei dat de oefening bedoeld was om de “gevechtsgereedheid” op de proef te stellen. Wat daarvan precies het doel is, lichtte hij niet toe.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 11 september 2024 13:00 schreef Gia het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Wat moeten we hier van denken?
Ik ga ervan uit dat de Navo hun vloten ook gevechtsklaar heeft, voor het geval dit meer dan een oefening wordt.
Apartquote:Volgens het ministerie zijn er meer dan 400 schepen en onderzeeboten betrokken op verschillende zeeën.
Msschien tellen ze ook alle opblaasbare reddingsbootjes enzo mee.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgens wiki hebben ze 370 actieve schepen
Inclusief de Chinese bootjes?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Zullen best wel wat luistervinkjes op pad zijn maar verder ... lekker belangrijk
[..]
Apart
Dat.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:26 schreef Hyperdude het volgende:
Hebben ze wel genoeg sleepboten om dat allemaal aan de gang te houden?
Of een WegenWaterWachtPremium abo.
Dacht ik ook aan maar ...quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inclusief de Chinese bootjes?
... neequote:China sloot aan met vier oorlogsschepen en een bevoorradingsschip.
Je telde de civiele sleepboten niet mee, begrijpelijkquote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Zullen best wel wat luistervinkjes op pad zijn maar verder ... lekker belangrijk
[..]
Apart
Eerst branden. Dan zinken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hoop dat ze zinken, smerige varkens.
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef Nyamuk het volgende:
Even de vrije doorvaart op de Noordzee garanderen voor Russische schepen.
Misschien onderweg wat NAVO afval doen afzinken.
quote:de Grote Oceaan, de Noordelijke IJszee, de Middellandse Zee, de Kaspische Zee en de Oostzee
dit klinkt als een matig plannetje jongonsquote:Op woensdag 11 september 2024 15:43 schreef Momo het volgende:
Als ze in NAVO wateren komen, gewoon bommen erop
Nou, hopelijk komt het niet zover dat we voor dit dilemma komen te staan. Ik vind dat helemaal niet ‘gewoon’quote:Op woensdag 11 september 2024 15:43 schreef Momo het volgende:
Als ze in NAVO wateren komen, gewoon bommen erop
Lijkt mij een prima plan! Ze hebben niets te zoeken hier. Oprotten of raketten koppen.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit klinkt als een matig plannetje jongons
nu weet ik zeker dat het een matig plannetje is jongonsquote:
Drachinifel is altijd goed, maar deze is top.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:40 schreef Shotty het volgende:
Laat mij raden, ze gaan het record fuckups over nemen van het 2de pacific squadron?
...
“We are not Japanese Torpedoboats!”
Wellicht tellen ze de reddingssloepjes alvast meequote:Op woensdag 11 september 2024 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan maar ...
[..]
... nee
hoe moet hij dat nou wetenquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:18 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Ik ben geen oorlogshitser dus ik weet het niet.
Vraag t poetin.quote:
die is er ook nog nooit geweestquote:
Dat gebeurde in de Sovjet-Unie zelf. Bij de dag van de overwinning op 9 mei.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Msschien tellen ze ook alle opblaasbare reddingsbootjes enzo mee.![]()
Er staat me zoiets bij dat er vroeger en of ander Sovjetland was (misschien was het Rusland zelf wel?) dat er tijdens parades een handje van had om de voertuigen meermaals langs te laten rijden, zo leek de hoeveelheid materieel veel groter dan daadwerkelijk het geval was. Dit soort landen zijn dol op het geopolitieke equivalent van rondlopen met allemaal sokken in je onderbroek gepropt en dan roepen dat je een gigantische lul hebt.
Als grote baas weet hij vast wel te vertellen hoeveel rottende Ruzzen in de loopgraven liggen.quote:
Dat vliegdekschip is eind 2022 afgefikt.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat gebeurde in de Sovjet-Unie zelf. Bij de dag van de overwinning op 9 mei.
Voor de rest vraag ik me af of ze ook dat gare vliegdekschip meesturen waar standaard 4 sleepboten bij moeten zijn omdat dat ding constant uitvalt. Als ik de berichten mag geloven is de staat van de marine in Rusland erg slecht en was de Zwarte zee vloot (die inmiddels de Zwarte zee bodem vloot is) nog het best er aan toe. Dus kan nog lachen worden.
Die is nog steeds in de revisie, sinds 2017.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat gebeurde in de Sovjet-Unie zelf. Bij de dag van de overwinning op 9 mei.
Voor de rest vraag ik me af of ze ook dat gare vliegdekschip meesturen waar standaard 4 sleepboten bij moeten zijn omdat dat ding constant uitvalt. ...
Het is Gia. Sowieso niet serieus te nemenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
[..]
Apart
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:30 schreef RotatoR het volgende:
Hebben ze nog een vloot dan? Oekraïne heeft een groot deel naar de zeebodem geschoten.
De verwachting is dat de Kuznetsov eind dit jaar weer vaart.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat vliegdekschip is eind 2022 afgefikt.
Meerderequote:Op woensdag 11 september 2024 21:30 schreef RotatoR het volgende:
Hebben ze nog een vloot dan? Oekraïne heeft een groot deel naar de zeebodem geschoten.
Er heeft urenlang een brand gewoed binnenin. Ik vraag het mij af.quote:Op donderdag 12 september 2024 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
De verwachting is dat de Kuznetsov eind dit jaar weer vaart.
Dan komen de laatste lichting dakdekkers en stucadoors met snelcursus hier ronddobberen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
keep your friends close but your enemies closer
Nodig die Russen uit voor een bakkie leut en biedt ze aan om te oefenen op de Noordzee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |