Wat moeten we hier van denken?quote:Volgens Poetin wordt tot en met 16 september geoefend op de Grote Oceaan, de Noordelijke IJszee, de Middellandse Zee, de Kaspische Zee en de Oostzee. Hij zei dat de oefening bedoeld was om de “gevechtsgereedheid” op de proef te stellen. Wat daarvan precies het doel is, lichtte hij niet toe.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 11 september 2024 13:00 schreef Gia het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Wat moeten we hier van denken?
Ik ga ervan uit dat de Navo hun vloten ook gevechtsklaar heeft, voor het geval dit meer dan een oefening wordt.
Apartquote:Volgens het ministerie zijn er meer dan 400 schepen en onderzeeboten betrokken op verschillende zeeën.
Msschien tellen ze ook alle opblaasbare reddingsbootjes enzo mee.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgens wiki hebben ze 370 actieve schepen
Inclusief de Chinese bootjes?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Zullen best wel wat luistervinkjes op pad zijn maar verder ... lekker belangrijk
[..]
Apart
Dat.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:26 schreef Hyperdude het volgende:
Hebben ze wel genoeg sleepboten om dat allemaal aan de gang te houden?
Of een WegenWaterWachtPremium abo.
Dacht ik ook aan maar ...quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inclusief de Chinese bootjes?
... neequote:China sloot aan met vier oorlogsschepen en een bevoorradingsschip.
Je telde de civiele sleepboten niet mee, begrijpelijkquote:Op woensdag 11 september 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Zullen best wel wat luistervinkjes op pad zijn maar verder ... lekker belangrijk
[..]
Apart
Eerst branden. Dan zinken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hoop dat ze zinken, smerige varkens.
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef Nyamuk het volgende:
Even de vrije doorvaart op de Noordzee garanderen voor Russische schepen.
Misschien onderweg wat NAVO afval doen afzinken.
quote:de Grote Oceaan, de Noordelijke IJszee, de Middellandse Zee, de Kaspische Zee en de Oostzee
dit klinkt als een matig plannetje jongonsquote:Op woensdag 11 september 2024 15:43 schreef Momo het volgende:
Als ze in NAVO wateren komen, gewoon bommen erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |