Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bullshit, zelfs je geliefde fektjekkers durven dit niet met droge ogen te beweren.
Ik heb mijn katten op voorhand naar boven gestuurd, anders zaten ze nu in de gordijnen.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:35 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn oren bloeden inmiddels wel van Hyena Harris
Lol!quote:
Verstandigquote:Op woensdag 11 september 2024 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb mijn katten op voorhand naar boven gestuurd, anders zaten ze nu in de gordijnen.
Hij stelde niet teleurquote:Op woensdag 11 september 2024 04:37 schreef AnneX het volgende:
Mijn bingokaart is vol en dubbel aangekruist.
De achterkant ook.
Next.
Nee maar dat zijn ze ook niet. Dat een paar hardcore Trumpfans dat denken maakt het geen realiteit.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je vind het goed dat een moderator partijdig is?
Als je maar tot de alfabetsoep behoort, dan mag je er zo bij.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze wil een sterk leger.
Daar hoef je in Amerika niet je best voor te doen.
Live factchecken bij Trump is gewoon nodig. Wel moeilijk omdat Trump zo veelvuldig aantoonbaar liegt maar deze moderators waren duidelijk goed voorbereid.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn ze ook niet. Dat een paar hardcore Trumpfans dat denken maakt het geen realiteit.
Als voetbalfans zeggen dat de scheids partijdig is is dat ook vaak onzin. Daarbij het betere team wint meestal ongeacht de scheids.
Oh nee katten barbecueën ks helemaal primaquote:Op woensdag 11 september 2024 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over stijgende criminaliteit, over het eten van honden in Springfield wat trouwens over een kat ging etc etc. Alle leugens die de moderators tegenspraken dus ....
Eensquote:Op woensdag 11 september 2024 04:50 schreef Chivaz het volgende:
Kamala heeft dit debat gewonnen, wel met heeeel veel hulp van de moderatie en dat zal ook het verhaal van de dag worden. Er is geen enkel neutraal persoon die gelooft dat dit debat eerlijk gemodereerd werd. Of je fact checked beiden of je houd je afzijdig. Opzichtig partij kiezen zal bij de neutrale kijker en de Trump kiezer niet lekker vallen.
Kortom de race word echt spannend en dit zal het laatste debat zijn en de laatste keer dat we Harris zien spreken tot de verkiezingen.
Trump moet er nu hard tegenaan in de swing States.
Daar was ook geen sprake van.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee katten barbecueën ks helemaal prima
De criminaliteit stijgt inderdaad. Maar als je winkeldiefstallen tot 1000 dollar niet bestraft, als je zaken niet rapporteert en ze dus buiten de statistieken houdt...quote:Op woensdag 11 september 2024 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over stijgende criminaliteit, over het eten van honden etc etc. Alle leugens die de moderators tegenspraken dus ....
Nope de cijfers wijzen anders uit. Nope dat verhaal van Springfield is tegengesproken door de politie en bovendien was het gewoon een Amerikaanse en niet uit Haiti.quote:Op woensdag 11 september 2024 04:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De criminaliteit stijgt inderdaad. Maar als je winkeldiefstallen tot 1000 dollar niet bestraft, als je zaken niet rapporteert en ze dus buiten de statistieken houdt...
En honden misschien niet. Maar katten en eenden wel.
quote:Op woensdag 11 september 2024 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar was ook geen sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |