Nou ja, ergens eerder hier in het topic benoemde je nog dat ze geen tas van 2000 euro voor haarzelf van haar eigen geld mocht kopen van je.quote:Op maandag 9 september 2024 12:05 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Toen was ze heel anders. Zij dat ik alles beter zou weten en dat zij mij vertrouwde. Ze heeft nooit gezegd dat ze financieel niet wil bijdragen of wat dank ook.
Nu, als ik iets voor mijzelf koop een motor of een rolex na een jaar hard werken, zegt ze: ik moet bijdragen aan gezamenlijke lasten, maar je kan wel een rolex of een motor voor jezelf kopen. Ik vind dit soort uitspraken al zorgelijk.
Voordat wij gingen trouwen waren wij collega's en hebben twee jaar relatie gehad. Toen geen probleem, ze was heel lief en zorgzaam.quote:Op maandag 9 september 2024 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie hebben dit voor het huwelijk niet besproken? Woonden jullie al samen? Hoe lang hadden jullie al een relatie toen jullie gingen trouwen?
Omdat zij erg impulsief is. Wij hebben net een zomervakantie gehad waarin wij 20 duizend euro hebben uitgegeven. De week daarop zegt zij dat ze een tas wil kopen van 2000 euro. Ik geef dan aan dat wij veel geld hebben uitgegeven en een huis willen kopen, dat ze echt haar geld beter moet managen. Hierop reageert zij dan boos en praat ze niet tegen me.quote:Op maandag 9 september 2024 12:07 schreef Ixia het volgende:
[..]
Nou ja, ergens eerder hier in het topic benoemde je nog dat ze geen tas van 2000 euro voor haarzelf van haar eigen geld mocht kopen van je.
Daarom, volgens mij ben jij niet helemaal eerlijk en vertel je niet het hele verhaal. Wat is de verdeling qua huishouden?
Of jullie zijn allebei knettergek of je verzint dit hele verhaal ter plekke.quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Omdat zij erg impulsief is. Wij hebben net een zomervakantie gehad waarin wij 20 duizend euro hebben uitgegeven. De week daarop zegt zij dat ze een tas wil kopen van 2000 euro. Ik geef dan aan dat wij veel geld hebben uitgegeven en een huis willen kopen, dat ze echt haar geld beter moet managen. Hierop reageert zij dan boos en praat ze niet tegen me.
Ik meen dit echt. Ik zit hier middenin.quote:Op maandag 9 september 2024 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of jullie zijn allebei knettergek of je verzint dit hele verhaal ter plekke.
Ik weet inmiddels wel waar ik naar neig.
Ja hoor.quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Nats100 het volgende:
Wij hebben net een zomervakantie gehad waarin wij 20 duizend euro hebben uitgegeven. De week daarop zegt zij dat ze een tas wil kopen van 2000 euro. Ik geef dan aan dat wij veel geld hebben uitgegeven en een huis willen kopen, dat ze echt haar geld beter moet managen.
We hebben 6 weken rondreis door Azië gehad. Het gaat ook niet om het bedrag, maar meer dat zij na zoiets al meteen weer aan dure dingen denkt. Daar zit ik ook mee.quote:
Zou dit raarder vinden als je 2 weken in Frankrijk op een camping had gestaan.quote:Op maandag 9 september 2024 12:13 schreef Nats100 het volgende:
[..]
We hebben 6 weken rondreis door Azië gehad. Het gaat ook niet om het bedrag, maar meer dat zij na zoiets al meteen weer aan dure dingen denkt. Daar zit ik ook mee.
Maar zelf een rolex of motor kopen is dan weer geen probleem? Volgens mij vertel je niet het hele verhaal.quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Omdat zij erg impulsief is. Wij hebben net een zomervakantie gehad waarin wij 20 duizend euro hebben uitgegeven. De week daarop zegt zij dat ze een tas wil kopen van 2000 euro. Ik geef dan aan dat wij veel geld hebben uitgegeven en een huis willen kopen, dat ze echt haar geld beter moet managen. Hierop reageert zij dan boos en praat ze niet tegen me.
Ja, tuurlijk. Drie jaar getrouwd, alles wordt betaald van jouw inkomen. Jullie wonen aan de zuidas, dus flinke huur. Je spaart een jaar voor een motor en een rolex, zij trekt iedere keer de spaarrekening leeg als er fikse ruzie is. Jullie willen een huis kopen. En dan maak jij ons wijs dat je nog ergens 20.000 euro had liggen om afgelopen zomer duur van op vakantie te gaan.quote:Op maandag 9 september 2024 12:12 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ik meen dit echt. Ik zit hier middenin.
Op maandag 9 september 2024 12:03 schreef Nats100 het volgende:
Ik geloof het wel eigenlijk. Je hebt mensen die op zulke dure vakanties gaan etc. Maar dit is zo’n enorm gekleurd verhaal, waarin de topicopener zogenaamd de heilige is. Maar als je door de regels heen leest dan zie je wel dat dat niet helemaal klopt.quote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Drie jaar getrouwd, alles wordt betaald van jouw inkomen. Jullie wonen aan de zuidas, dus flinke huur. Je spaart een jaar voor een motor en een rolex, zij trekt iedere keer de spaarrekening leeg als er fikse ruzie is. Jullie willen een huis kopen. En dan maak jij ons wijs dat je nog ergens 20.000 euro had liggen om afgelopen zomer duur van op vakantie te gaan.
Moest heel hard lachenquote:Op maandag 9 september 2024 11:47 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben ook een beetje van mening dat zo een kind ook een bruggenbouwer is en dat mensen bij elkaar brengt. Iets meer genade en respect naar elkaar toe. Al is het voor het kind.
Ja hoor, die mensen zijn er.quote:Op maandag 9 september 2024 12:20 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik geloof het wel eigenlijk. Je hebt mensen die op zulke dure vakanties gaan etc. Maar dit is zo’n enorm gekleurd verhaal, waarin de topicopener zogenaamd de heilige is. Maar als je door de regels heen leest dan zie je wel dat dat niet helemaal klopt.
Ik ken werkelijk alleen maar relaties die alsnog gestrand zijn na het krijgen van (nog) een kind om de relatie te verbeteren. Die bruggenbouwers breken de hele boel tot op de grond af.quote:Op maandag 9 september 2024 12:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Moest heel hard lachen![]()
Zelden dat een relatie er op vooruit gaat na kinderen.
Jullie relatie zou een nachtmerrie gaan worden en jullie kinderen zullen daar de dupe van worden
Ach, genoeg van dit soort hypocriete types hoor. Die hun eigen geluk/prioriteiten vooropstellen en menen te moeten bepalen waar hun partner haar geld aan uitgeeft.quote:Op maandag 9 september 2024 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, die mensen zijn er.
Maar die voor 20.000 euro op vakantie gaan, en dan zelf een Rolex en een motor kopen en hun vriendin dan vertellen dat ze met haar geld geen tas van 2.000 euro mag kopen, omdat ze moeten sparen.
De hoeveelheid bullshit in dit topic wordt met de post vna TS groter.
Ze maakt jou kapot.quote:Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Wil iets niet kapot maken. Ik ben ook geen opgever, maar dit duurt al 3 jaar.
Dit.quote:Op maandag 9 september 2024 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk alleen maar relaties die alsnog gestrand zijn na het krijgen van (nog) een kind om de relatie te verbeteren. Die bruggenbouwers breken de hele boel tot op de grond af.
Oh heb dingen gemist.quote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Drie jaar getrouwd, alles wordt betaald van jouw inkomen. Jullie wonen aan de zuidas, dus flinke huur. Je spaart een jaar voor een motor en een rolex, zij trekt iedere keer de spaarrekening leeg als er fikse ruzie is. Jullie willen een huis kopen. En dan maak jij ons wijs dat je nog ergens 20.000 euro had liggen om afgelopen zomer duur van op vakantie te gaan.
Oh god nee doe dit niet. Arm kind.quote:Op maandag 9 september 2024 11:47 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben ook een beetje van mening dat zo een kind ook een bruggenbouwer is en dat mensen bij elkaar brengt. Iets meer genade en respect naar elkaar toe. Al is het voor het kind.
Ik ook. Nergens gelezen dat alles wordt betaald van zijn inkomen. Wel dat zij dat graag zou willen (maar dat het dus NIET gebeurt).quote:
-Je zegt niets over het huishouden en die verdeling dus ik denk dat zij alles doet.quote:Op maandag 9 september 2024 12:13 schreef Nats100 het volgende:
[..]
We hebben 6 weken rondreis door Azië gehad. Het gaat ook niet om het bedrag, maar meer dat zij na zoiets al meteen weer aan dure dingen denkt. Daar zit ik ook mee.
Het verhaal wordt toch anders dan in de OP beschreven. @Nats100 is toch niet zo eerlijk, zielig en heilig als hij doet voorkomen. Maar goed, het is wel beter voor het verhaal, natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2024 12:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
-Je zegt niets over het huishouden en die verdeling dus ik denk dat zij alles doet.
-Ook gaf je aan dat zij 1500 euro inlegt in de gezamenlijke rekening en 1500 overhoud en dat jij 4000 inlegt en dus 4000 overhoud. Zie je het verschil? Beiden de helft maar zij houd veel minder over.
-Dan bemoei je je met haar uitgaven terwijl je zelf pokkedure dingen voor jezelf koopt.
-Dat kind voor jou is precies ook belangrijk en ik voel dat je haar daarvoor nog aanhoud.. ik krijg een beetje broedvrouw gevoelens hier![]()
Hoe dan ook een zieke relatie en absoluut gestoord om aan kinderen te beginnen.
Kap ermee
Nuja het eindresultaat is hetzelfde he? Relatie is ziek..quote:Op maandag 9 september 2024 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het verhaal wordt toch anders dan in de OP beschreven. @:Nats100 is toch niet zo eerlijk, zielig en heilig als hij doet voorkomen. Maar goed, het is wel beter voor het verhaal, natuurlijk.
Nee, klopt.quote:Op maandag 9 september 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Nergens felezen dat alles wordt betaald van zijn inkomen. Wel dat zij dat graag zou willen (maar dat het dus NIET gebeurt).
En dat huurhuis ad Zuidas heb ik ook gemist. Misschien moet ik het topic nogmaals lezen
Gewoon nog 2 jaar doorvechten voor deze vreemde relatie en dan komt de 7 year itch kan hij daar de schuld aan geven van scheiden..quote:Op maandag 9 september 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
OP nog eens goed gelezen en al eerder vijf maanden uit elkaar geweest. Verder continue ruzie. Kap er gewoon mee TS.
Enige juiste antwoord.quote:Op maandag 9 september 2024 03:38 schreef Scorpie het volgende:
Als mijn partner bij een ruzie gelijk spaargeld gaat opnemen is het wel klaar. Je partner is niet te vertrouwen vriend.
Pak je ballen even uit haar nachtkastje en vraag een scheiding aan man.
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Maar maak geen kinderen a.u.b.quote:Op maandag 9 september 2024 12:01 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ze zei ook dat er genoeg mannen zijn die hun vrouw niks laten betalen. Dat zij ook graag een huwelijk had waarin zij haar man had gerespecteerd en wist dat die haar beschermde. Ik roep dan altijd succes, maar weet dondersgoed dat wat zij zegt niet hoort in in een huwelijk en dat het erg kwetsbaar is voor mij.
Jij denkt aan deze. R&P / Naar hotel?quote:Op maandag 9 september 2024 13:12 schreef Luuntje het volgende:
Maarre TS....zat jij een tijdje geleden niet in een hotel vanwege haar gedrag??
Ik moest hier ook meteen aan denken.quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt aan deze. R&P / Naar hotel?
Het komt niet helemaal overeen, maar het doet er wel aan denken. Kan prima uit dezelfde koker komen.
Ja...beiden goed inkomen, gedoe om geld, geweldadig gedrag...quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het komt niet helemaal overeen, maar het doet er wel aan denken. Kan prima uit dezelfde koker komen.
quote:Op maandag 9 september 2024 12:05 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Nu, als ik iets voor mijzelf koop een motor of een rolex na een jaar hard werken, zegt ze: ik moet bijdragen aan gezamenlijke lasten, maar je kan wel een rolex of een motor voor jezelf kopen. Ik vind dit soort uitspraken al zorgelijk.
en verwijderde ik die om opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op maandag 9 september 2024 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of jullie zijn allebei knettergek of je verzint dit hele verhaal ter plekke.
Ik weet inmiddels wel waar ik naar neig.
TS manier van reageren komt wel overeen met de manier van "Nick".quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou zijn moeder toeteren?quote:Op maandag 9 september 2024 14:44 schreef Ricje het volgende:
Ofwel je bent aan het trollen ofwel je bent zelfingenomen.
TS manier van reageren komt wel overeen met de manier van "Nick".
Als het dezelfde persoon is dan heeft hij nog steeds niets geleerd of is het gewoon een trol.
Ik denk dat die inmiddels berichten stuurt via WhatsApp om aan te kondigen dat ze eraan komt zodat vrouwlief mentaal kan voorbereiden.quote:
Dat is echt 100% zeker dezelfde persoon.quote:Op maandag 9 september 2024 13:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik moest hier ook meteen aan denken.
https://forum.fok.nl/user/history/503841
Het is bijna een kopie van dat verhaalquote:Op maandag 9 september 2024 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is echt 100% zeker dezelfde persoon.
Straks reageert TS niet meer en over een paar maanden een nieuw topic.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is echt 100% zeker dezelfde persoon.
Straks reageert TS niet meer en over een paar maanden een nieuw topic.
Dat andere account (Nick) was 14 uur geleden nog online (laatst online om 02:16). Toevallig net een aantal minuten voordat het topic gemaakt werd (02:28).quote:Op maandag 9 september 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is bijna een kopie van dat verhaal
En jij mag dat wel, ga scheiden, vind andere vriendin die wel serieus is met je en met je kinderen wil. Anders is het gewoon te laat.quote:Op maandag 9 september 2024 03:40 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zeg. Ze zegt dat ze haar zelf in bescherming neemt, zodat ze niet met lege handen blijft.
Scherp.quote:Op maandag 9 september 2024 16:25 schreef Ricje het volgende:
[..]
[..]
Dat andere account (Nick) was 14 uur geleden nog online (laatst online om 02:16). Toevallig net een aantal minuten voordat het topic gemaakt werd (02:28).
Ik denk niet dat "Nick" online kwam om "even te kijken" hoe het met zijn topic van juni 2024 ging.
Hallo Nickquote:Op maandag 9 september 2024 04:07 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Bij een grote ruzie, had ik ook mijn ouders gebeld, omdat ik niet wist wat ik ermee moest, want ze begon keihard te huilen en met allerlei dingen te gooien. Toen mijn ouders er waren, begon zij ook met vazen te gooien richting mij. Toen hebben mijn ouders ook gezegd dat zij niet helemaal lekker is in haar hoofd, maar dat ik wel een keuze moest maken en er achter staan.
Ik heb het hele topic even doorgelezen. Ik denk niet dat haar gedrag voortkomt uit mentale problemen. Dan zou je verwachten dat ze hetzelfde gedrag dat ze thuis vertoont, ook op haar werk vertoont, en dan zou ze binnen de kortste keren ontslag krijgen.quote:Op maandag 9 september 2024 03:12 schreef Nats100 het volgende:
Ik heb serieus ook het gevoel dat zij gewoon mentale problemen heeft en dit allemaal onbewust doet.
Over een paar maanden wellicht op een derde accountquote:Op maandag 9 september 2024 22:29 schreef TornadoDK het volgende:
Nu Nick ontmaskert is zal die wel niet meer reageren
Ligt eraan. Narcisten doen aan isolatie. Anderen kunnen hun slachtoffer immers proberen over te halen om bij ze weg te gaan.quote:Op maandag 9 september 2024 22:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic even doorgelezen. Ik denk niet dat haar gedrag voortkomt uit mentale problemen. Dan zou je verwachten dat ze hetzelfde gedrag dat ze thuis vertoont, ook op haar werk vertoont, en dan zou ze binnen de kortste keren ontslag krijgen.
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ze maakt jou kapot.
Vraag jezelf eens af, waarom heb je een relatie?
Dat doe je toch omdat je dolgraag met die andere persoon samen wilt zijn. Omdat je denkt dat die het leven nog beter maakt. En je kan jezelf niet gelukkig zien worden zonder haar etc enzovoorts.
Je hebt het over wekelijks ruzie. Elkaar dagen niet spreken.... Waarom zou je met zo'n persoon samen willen zijn? Wat is het dat je niet wilt opgeven?
R&P / Naar hotel?quote:Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.
Hoe stop ik in dit geval? Moet ik weg uit huis? Als ik er over wil hebben noemt zij mij een mietje en loopt ze vloekend weg.
Ik heb vandaag een open en eerlijk gesprek gehad met mijn ouders, dat ik er niet uitkom en iedere week ruzie hebben al drie jaar. Dat die 5 maanden break ook niets heeft opgelost en we weer bij af zijn. Zelfs tijdens vakanties hebben wij ruzie. Achteraf kan ik niet eens meer benoemen waarom wij ruzie hadden, maar ineens praat ze niet als we het oneens zijn met elkaar en doen 3 dagen of we niet bestaan voor elkaar.quote:Op maandag 9 september 2024 22:31 schreef Ricje het volgende:
Ligt eraan. Narcisten doen aan isolatie. Anderen kunnen hun slachtoffer immers proberen over te halen om bij ze weg te gaan.
Aangezien ze beiden werken waar men aardig wat verdient zal ze haar opties dan ook openhouden en geen ruzies uitlokken daar denk ik zo.
"You don't shit where you eat".
Ouders van TS zijn behoorlijk geduldig maar zoals hij zelf al aangaf wilden ook zij dat hij gewoon een keuze zou maken (en gaven ook aan dat hij maar moest scheiden of zo) maar zouden hem schijnbaar steunen ongeacht zijn keuze. Zelfs als die keuze hem kapot maakt.
Waarom denk je dat? Verklaar nader aub.quote:Op maandag 9 september 2024 13:11 schreef Werkman het volgende:
Gevalletje borderline.
Inpakken en wegwezen.
En dan hier voor de zoveelste keer komen vragen wat je moet doen.quote:Op maandag 9 september 2024 23:20 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een open en eerlijk gesprek gehad met mijn ouders, dat ik er niet uitkom en iedere week ruzie hebben al drie jaar. Dat die 5 maanden break ook niets heeft opgelost en we weer bij af zijn. Zelfs tijdens vakanties hebben wij ruzie. Achteraf kan ik niet eens meer benoemen waarom wij ruzie hadden, maar ineens praat ze niet als we het oneens zijn met elkaar en doen 3 dagen of we niet bestaan voor elkaar.
Na dit gesprek ben ik naar werk gaan en mijn ouders zijn naar mijn huis gegaan op te praten, misschien dat ze alleen wat meer open kan zijn. Het eerste wat ze heeft geroepen: "Wat komen jullie hier doen? Ik moet dit oplossen met mijn man en niet met jullie. Ga maar weg." Mijn ouders zijn toch naar binnen gegaan en 30 min lang heeft zij geklaagd over mij; dat ik geen man ben die verantwoordelijkheid draagt, dat mannen in haar eigen familie anders zijn, een huis hebben gekocht en geen geld vragen van hun vrouw en ga zo maar door. Vervolgens hebben mijn ouders gezegd jullie botsen te veel, dit is toch ook niet meer leuk voor jou, heeft ze gezegd dat iedereen dit wel een tijdje meemaakt en dit zal volgens haar nog wel 2/3 jaar duren, voordat ik alles op rit heb. Ik ben niet drugsverslaafd of gok ook niet, rook niet zelfs, dus wat bedoelt zij met alles op rit krijgen? Niet meer vragen naar haar financiële inbreng? Weet het echt niet.
Ze heeft ook aangegeven dat er niet met mij valt te praten, omdat ik boos zou worden. Zij wordt juist boos als ik iets waarneem en vertel. Zij gaat dan boos opstaan en schreeuwend met stoelen gooien.
Zij draait dingen om.
Daarnaast denk ik: als zij mij zou respecteren of om mij zou geven, zou zij toch niet zo omgaan met mijn ouders? En als zij oprecht dingen wil oplossen, zou ze toch hulp van mijn ouders waarderen en dit samen oplossen.quote:Op maandag 9 september 2024 23:20 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een open en eerlijk gesprek gehad met mijn ouders, dat ik er niet uitkom en iedere week ruzie hebben al drie jaar. Dat die 5 maanden break ook niets heeft opgelost en we weer bij af zijn. Zelfs tijdens vakanties hebben wij ruzie. Achteraf kan ik niet eens meer benoemen waarom wij ruzie hadden, maar ineens praat ze niet als we het oneens zijn met elkaar en doen 3 dagen of we niet bestaan voor elkaar.
Na dit gesprek ben ik naar werk gaan en mijn ouders zijn naar mijn huis gegaan op te praten, misschien dat ze alleen wat meer open kan zijn. Het eerste wat ze heeft geroepen: "Wat komen jullie hier doen? Ik moet dit oplossen met mijn man en niet met jullie. Ga maar weg." Mijn ouders zijn toch naar binnen gegaan en 30 min lang heeft zij geklaagd over mij; dat ik geen man ben die verantwoordelijkheid draagt, dat mannen in haar eigen familie anders zijn, een huis hebben gekocht en geen geld vragen van hun vrouw en ga zo maar door. Vervolgens hebben mijn ouders gezegd jullie botsen te veel, dit is toch ook niet meer leuk voor jou, heeft ze gezegd dat iedereen dit wel een tijdje meemaakt en dit zal volgens haar nog wel 2/3 jaar duren, voordat ik alles op rit heb. Ik ben niet drugsverslaafd of gok ook niet, rook niet zelfs, dus wat bedoelt zij met alles op rit krijgen? Niet meer vragen naar haar financiële inbreng? Weet het echt niet.
Ze heeft ook aangegeven dat er niet met mij valt te praten, omdat ik boos zou worden. Zij wordt juist boos als ik iets waarneem en vertel. Zij gaat dan boos opstaan en schreeuwend met stoelen gooien.
Zij draait dingen om.
Nja, hij valt wel in herhaling ....quote:Op maandag 9 september 2024 23:23 schreef Seven. het volgende:
Ik moet zeggen TS, het leest best lekker weg. Geslaagde kloon.
Als dit serieus is en geen trol:quote:Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.
Hoe stop ik in dit geval? Moet ik weg uit huis? Als ik er over wil hebben noemt zij mij een mietje en loopt ze vloekend weg.
Dude, are you stupid? Ze houdt je keihard aan het lijntje.quote:Op maandag 9 september 2024 23:20 schreef Nats100 het volgende:
[..]
heeft ze gezegd dat iedereen dit wel een tijdje meemaakt en dit zal volgens haar nog wel 2/3 jaar duren
En hier zijn de twijfels weerquote:, voordat ik alles op rit heb. Ik ben niet drugsverslaafd of gok ook niet, rook niet zelfs, dus wat bedoelt zij met alles op rit krijgen? Niet meer vragen naar haar financiële inbreng? Weet het echt niet.
Zoals ik eerder dus al zei, probeert ze anderen tegen jou te keren.quote:Ze heeft ook aangegeven dat er niet met mij valt te praten, omdat ik boos zou worden. Zij wordt juist boos als ik iets waarneem en vertel. Zij gaat dan boos opstaan en schreeuwend met stoelen gooien.
Zij draait dingen om.
Dit kan niet serieus zijn......quote:
Respect begint bij jezelf. Waarom moeten jouw ouders jouw (overduidelijk) slechte keuzes oplossen?quote:Op maandag 9 september 2024 23:23 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik: als zij mij zou respecteren of om mij zou geven, zou zij toch niet zo omgaan met mijn ouders? En als zij oprecht dingen wil oplossen, zou ze toch hulp van mijn ouders waarderen en dit samen oplossen.
quote:Op maandag 9 september 2024 23:21 schreef [b]Nats100[/b] het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Verklaar nader aub.
Zelfde persoon. Inmiddels sinds 2023 bezig op meerdere accounts.quote:
Ben gewoon benieuwd naar andere inzichten. Dank voor je reactie.quote:Op maandag 9 september 2024 23:28 schreef Ricje het volgende:
Zelfde persoon. Inmiddels sinds 2023 bezig op meerdere accounts.
Dit kan gewoon niet serieus zijn, sorry.
Dit gaat niet meer goed komen dus? Geen tijd en energie meer steken?quote:Op maandag 9 september 2024 23:54 schreef Ricje het volgende:
Nats/Nick als dit serieus is:
Zoals ik eerder heb aangegeven lijkt het mij dat zij een narcist is. Je gedrag is een patroon van twijfels en onzekerheid.
Al die vragen die jij stelt en beantwoordt krijgt leiden tot meer twijfels en onzekerheid. Je valt in herhaling, elke keer weer.
Stappenplan om hier vanaf te komen en te herstellen:
1: Foto's maken van al je inboedel
2: Screenshots maken van al je rekeningen
3: Naar advocaat stappen om scheiding aan te vragen. Terwijl je bezig bent met de advocaat (ZEGT HIER NIETS OVER TEGEN JE VROUW, VOOR JE EIGEN BESTWIL) vraag je welke stappen jij moet nemen om jouw vermogen en bezittingen te beschermen.
4: Je volgt de stappen van de advocaat op. Als de advocaat jou zegt om de rekeningen te bevriezen, dan bevries jij die. Als de advocaat zegt dat jij de login gegevens moet wijzigen om ervoor te zorgen dat zij niets steelt en verkwast, dan volg jij die instructies op.
5: Je pakt je spullen
6: Je geeft de scheidingspapieren aan je vrouw en zegt tegen haar (je neemt desnoods het gesprek op, als bewijs om jezelf te beschermen) dat alle communicatie vanaf dat punt via jouw advocaat zal gaan. Je geeft haar de contactgegevens van je advocaat (als deze niet meegegeven worden).
7: Je gaat (tijdelijk) elders wonen. Gedurende deze periode staat zij geblokkeerd in jouw telefoon. Elk contact zal via jouw advocaat gaan.
8: Je zoekt ondertussen professionele hulp want als ik dit allemaal zo lees dan heb je dit duidelijk nodig om te herstellen.
9: Alle vragen die je hebt met betrekking tot haar gedrag kan je op den duur gaan stellen aangezien je, doordat je afstand hebt genomen van haar en niet meer beïnvloedbaar bent, meer mentale ruimte hebt en je rustiger kan nadenken. Zodoende kan je alle reacties weer doorlezen en zal alles duidelijker worden.
Je zal een lastige periode tegemoet gaan maar je zal er sterker door worden.
Jij wilt kinderen? Hoe sneller jij begint met deze stappen, hoe sneller dit realiteit kan worden.
Geen vragen meer stellen over de gedragingen van jouw vrouw, geen dingen meer vertellen over hoe zij zich gedraagt. Het wordt tijd dat je actie onderneemt.
Zodra je je zelfrespect terug hebt genomen, gescheiden bent en je leven voort hebt gezet, laat ons dan weten hoe het met je gaat.
Sterkte!
Correct.quote:Op maandag 9 september 2024 23:59 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer goed komen dus? Geen tijd en energie meer steken?
Gewoon 2 tot 3 jaar wachten zoals je vrouw wilt en dan regelmatig hier updates posten.quote:Op maandag 9 september 2024 23:59 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar andere inzichten. .
Ja he...hij verbeterd wel zijn schrijfstijlquote:Op maandag 9 september 2024 23:23 schreef Seven. het volgende:
Ik moet zeggen TS, het leest best lekker weg. Geslaagde kloon.
Omdat ik op dezelfde schuit gevaren heb maar op tijd met reddinsvest overboord ben gesprongen.quote:Op maandag 9 september 2024 23:21 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Verklaar nader aub.
Ik vind het juist wel plausibel klinken. Ze verdienen goed maar zijn niet verschrikkelijk rijk. Dat betekent dat je je uitspattingen kunt permitteren, maar ook dat je nog altijd voor grotere aankopen moet sparen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog.quote:
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?quote:Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat kan ik TS ook garanderen. Het kan anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?
Het kan echt anders hoor.
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, hij valt wel in herhaling ....
Oh mijn hemel, dat gaat gewoon om TS.quote:
Dat is ook heel normaal, dat het tijd nodig heeft om het helemaal te beseffen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.
En of het anders kan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?
Het kan echt anders hoor.
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel plausibel klinken. Ze verdienen goed maar zijn niet verschrikkelijk rijk. Dat betekent dat je je uitspattingen kunt permitteren, maar ook dat je nog altijd voor grotere aankopen moet sparen.
[…]
Waarom niet? Hij zegt ook dat hij bijna niet uitgaat/uit huis gaat, niet rookt, niet drinkt. En het belangrijkste: ze hebben geen kinderen. Met dit (gezamenlijk) inkomen kunnen ze heel goed sparen én zulke uitgaven doen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.
Dan klopt er echt iets niet.
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:42 schreef arvensis het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij zegt ook dat hij bijna niet uitgaat/uit huis gaat, niet rookt, niet drinkt. En het belangrijkste: ze hebben geen kinderen. Met dit (gezamenlijk) inkomen kunnen ze heel goed sparen én zulke uitgaven doen.
Hij zegt zelf 4k over te houden nadat de vaste lasten aan zijn kan er af zijn. Als hij echt zou willen sparen zou hij in 5/6 maanden die 20k kunnen sparen.
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.
Voor mij is het heel herkenbaar. Ik vervang vandaag met gemak mijn fiets voor een andere van 3.000 euro, maar ik spaar al jaren voor een nieuwe oprit en doe moeilijk over een spijkerbroek voor de kinderen duurder dan 30 euro. Uiteindelijk gaat het om wat je de moeite waard vindt om je geld aan uit te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.
Dat is eigen aan R&P. Ik vind dat dat bij TS best wel meevalt en dat de posters daar doorheen prikken en tegenwicht aan bieden. Voor mij is het bijvoorbeeld volstrekt duidelijk dat hij moet stoppen om familie en vrienden bij het oplossen van zijn relatieperikelen te betrekken en dat hij de wens van zijn vrouw moet respecteren dat zij niet zo'n intensieve relatie met zijn ouders wil.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.
Dat verongelijkte, huilerige toontje als hij heeft over ZIJN ouders die door HAAR worden genegeerd als ze op bezoek zijn.
Ik zie in TS juist een typisch persoon die vast is gelopen in z'n relatie en nog niet de moed bij elkaar heeft geraapt om er definitief een einde aan te maken.quote:Ik beschouw TS als een ordinaire trol die dit soort topics aanmaakt en zich vervolgens kapotlacht om de goedbedoelde adviezen.
Snap mijn punt nou eens, in plaats van het wederom aan te grijpen om je eigen financiële huishouden te etaleren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor mij is het heel herkenbaar. Ik vervang vandaag met gemak mijn fiets voor een andere van 3.000 euro, maar ik spaar al jaren voor een nieuwe oprit en doe moeilijk over een spijkerbroek voor de kinderen duurder dan 30 euro. Uiteindelijk gaat het om wat je de moeite waard vindt om je geld aan uit te geven.
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snap mijn punt nou eens, in plaats van het wederom aan te grijpen om je eigen financiële huishouden te etaleren.
Het ergerlijke vind ik vooral de argumenten die hij noemt om nog steeds niet een punt achter deze relatie te zetten. Dat hij verwacht dat het mogelijk nog wel verbetert, dat het mogelijk beter wordt als er kinderen komen. Dat als hij deze relatie beëindigt hij nog maar moet afwachten hoe snel hij een andere vrouw vindt en hij eindelijk vader kan worden. Dat de kans dat een volgende vrouw net zo’n onuitstaanbaar mens is heel groot is en hij daarom net zo goed met deze vrouw verder kan gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.
Dat verongelijkte, huilerige toontje als hij heeft over ZIJN ouders die door HAAR worden genegeerd als ze op bezoek zijn.
Ik beschouw TS als een ordinaire trol die dit soort topics aanmaakt en zich vervolgens kapotlacht om de goedbedoelde adviezen.
Prima.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.
Je bent er inmiddels achter om wie het gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.
Niet zo bozig reageren, ik snap het punt van Lienekien wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.
Nuja hij zegt niet dat die spaarrekening er al effectief is he? Alleen dat ze willen sparen voor een huis.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.
Juist.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja hij zegt niet dat die spaarrekening er al effectief is he? Alleen dat ze willen sparen voor een huis.
Als er dan reizen van 20000 euro, tasjes, klokjes en moto's van gekocht worden... Er zal niet veel opstaan.
Het zijn twee kleine kinderen.
De situatie klopt zeker niet, maar het verhaal is wel waarheid.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |