Allebij 3000.quote:Op maandag 9 september 2024 08:36 schreef Ixia het volgende:
[..]
- Waarom bepaal jij waar zij haar eigen geld aan uitgeeft?
- Hoeveel dagen werk jij en hoeveel dagen werkt zij?
- Hoeveel verdien jij en hoeveel verdient zij?
- Hoe is de verdeling van schoonmaken, koken, alle taken in huis?
- Wat is er tussen jouw familie en je vrouw voorgevallen dat het zo stroef loopt?
- Waarom wil je kinderen, terwijl het hier lijkt alsof er steeds spanning is tussen jullie? De basis is niet op orde, jullie zitten niet op 1 lijn.
Ze weet dondersgoed wat ze doet.quote:Op maandag 9 september 2024 03:12 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Zij verdient zelf ook bovenmodaal. Ik verdien ook heel goed, maar ik heb ook tegen haar gezegd, jij bent hier niet voror mij, maar voor het leven die ik je te bieden heb. Zegt ze nee, ik kan alles ook zelf bekostigen op mij zelf. Dat is ook waar, dus ik weet het niet. Is ze bang om alleen te zijn, denkt zij mij wel te kunnen veranderen dat ik haar continu gelijk zal geven. Weet het echt niet.
Ik heb serieus ook het gevoel dat zij gewoon mentale problemen heeft en dit allemaal onbewust doet.
Ik denk gewoon dat je een lui wijf hebt.quote:Op maandag 9 september 2024 02:57 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Beiden niet-westers, maar we zijn niet conservatief, zo leven wij ook niet, maar als het om geld gaat, dan lijkt ze wel daar naar te mikken. Mijn moeder en vader delen nog steeds alle kosten en alle inkomen genieten zij beiden van, dus ik ken die hele denkrichting niet.
Het valt mij dan ook op, dat zij dit continu bespreekbaar maakt bij een ruzie. Blijkbaar knaagt het heel erg aan haar, dat zij bijdraagt dat het bij zo een ruzie eruit floept.
Lees de OP nog eens.quote:Op maandag 9 september 2024 10:23 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat je een lui wijf hebt.
[ afbeelding ]
We lezen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal. Dat de ts zijn eigen ouders gaat betrekken in een ruzie tussen hem en zijn partner vind ik ook niet zo volwassen.quote:Op maandag 9 september 2024 11:04 schreef Kriegel het volgende:
Dit schreeuwt aan alle kanten dat je iemand in huis hebt die zwaar misbruik van je goedheid maakt en emotioneel bijna kinderlijk is,
Gebruikt ze alcohol of drugs?quote:Op maandag 9 september 2024 03:57 schreef Nats100 het volgende:
Haar handen trillen ook heel erg. Is dat een symptoom van iets?
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben ook een beetje van mening dat zo een kind ook een bruggenbouwer is en dat mensen bij elkaar brengt. Iets meer genade en respect naar elkaar toe. Al is het voor het kind.quote:Op maandag 9 september 2024 06:21 schreef Sumppi het volgende:
Je schrijft dat je kinderen wil. In wat voor situatie wil je dat zij opgroeien? Wat voor voorbeeld wil je ze geven als het gaat om relaties en liefde?
Voor mij was een van de voorwaarden: een stabiele, liefdevolle en veilige relatie. Dat zou voor jezelf al een voorwaarde moeten zijn, maar blijkbaar zorg je wat dat betreft nog niet goed voor jezelf. Misschien komt het binnen als je bedenkt wat je voor je toekomstige kinderen zou willen.
Nee, ik zit ruim boven 8K en zij 4K. Ik gok niet, rook niet, ga niet vaak uit zonder haar. Ben continu aan het werk, maar schetst een beeld van mij continu dat ik denk: dit ben ik helemaal niet. Ik zou geen man zijn die verantwoordelijkheid neemt en gezin onderhoudt, ik zou geen man zijn en daarom heb ik geen kinderen en ga zo maar door. Ik weet wel beter wat ik ben.quote:Op maandag 9 september 2024 09:06 schreef hoechst het volgende:
[..]
Allebij 3000.
Hij: 2000 aan vaste lasten en dan nog 1000 voor gezamelijk plezier.
Zij: 3000 voor haarzelf, leuk tasjes kopen.
Wil iets niet kapot maken. Ik ben ook geen opgever, maar dit duurt al 3 jaar.quote:Op maandag 9 september 2024 09:18 schreef rival het volgende:
Ben je zo bang om alleen te zijn dat je bij haar blijft?
Heel.slecht.idee.quote:Op maandag 9 september 2024 11:47 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben ook een beetje van mening dat zo een kind ook een bruggenbouwer is en dat mensen bij elkaar brengt. Iets meer genade en respect naar elkaar toe. Al is het voor het kind.
Wat wil ze hiermee bereiken?quote:Op maandag 9 september 2024 09:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ze weet dondersgoed wat ze doet.
Rennen en gauw!
Zij is niet uit liefde bij je.
Respectloos, manipuleert je, gaslight je, nee....wegwezen.
Volgens mij heeft iemand gebrek aan respect. Runnnnquote:Op maandag 9 september 2024 11:48 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Nee, ik zit ruim boven 8K en zij 4K. Ik gok niet, rook niet, ga niet vaak uit zonder haar. Ben continu aan het werk, maar schetst een beeld van mij continu dat ik denk: dit ben ik helemaal niet. Ik zou geen man zijn die verantwoordelijkheid neemt en gezin onderhoudt, ik zou geen man zijn en daarom heb ik geen kinderen en ga zo maar door. Ik weet wel beter wat ik ben.
Een kind nemen om een relatie op te lappen is echt een klassieke fout. De kans is groot dat het niet brengt wat je hoopte, en daar is dat kind vervolgens de dupe van.quote:Op maandag 9 september 2024 11:47 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben ook een beetje van mening dat zo een kind ook een bruggenbouwer is en dat mensen bij elkaar brengt. Iets meer genade en respect naar elkaar toe. Al is het voor het kind.
Weet het echt niet. Ik heb ook het idee dat ze mij heel anders neerzet in haar eigen omgeving, zodat zij gelijk geeft. Ze geeft ook vaak aan in ruzies dat mijn hele familie zou weten wat voor moeilijke man ik ben en dat ze medelijden met haar hebben dat ze met mij hier is. Ze doet alsof haar aanwezigheid heel veel is voor mij.quote:Op maandag 9 september 2024 09:33 schreef hoechst het volgende:
Waarom heeft ze zo'n verknipt wereldbeeld
Maar we zijn getrouwd. Zij wil neem ik aan ook kinderen en verder in het huwelijk. Zij weet dat wij continu botsen en het niet loopt deze manier. Ze gaat ook niet weg. Ik weet niet wat het is.quote:Op maandag 9 september 2024 11:04 schreef Kriegel het volgende:
Dit topic.Ik reageerde vannacht nogal zwart-wit met een videofragmentje als fipo, maar verdere toelichting is toch ook eigenlijk niet nodig? Dit schreeuwt aan alle kanten dat je iemand in huis hebt die zwaar misbruik van je goedheid maakt en emotioneel bijna kinderlijk is, en tussen alle voorbeelden van gestoord of antisociaal gedrag door heb ik nog geen enkele positieve eigenschap gehoord.
Dus ja, wat wil je dat ik/we zeggen? Gewoon wegwezen, hier moet je niet mee verder.
Waarom denk je dat? Dat ze dat tegen mij gaat gebruiken?quote:Op maandag 9 september 2024 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een gestoord wijf. Ga daar maar geen huis mee kopen of trouwen, dan wordt het vast nog 1000 procent erger.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen wat je bezielt om nog een toekomst te zien met iemand die jou ‘gaslight’ aan alle kanten, je zelfvertrouwen voortdurend ondermijnt (en gewoon echt niet van je houdt).quote:Op maandag 9 september 2024 11:48 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Nee, ik zit ruim boven 8K en zij 4K. Ik gok niet, rook niet, ga niet vaak uit zonder haar. Ben continu aan het werk, maar schetst een beeld van mij continu dat ik denk: dit ben ik helemaal niet. Ik zou geen man zijn die verantwoordelijkheid neemt en gezin onderhoudt, ik zou geen man zijn en daarom heb ik geen kinderen en ga zo maar door. Ik weet wel beter wat ik ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |