abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214930797
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 03:55 schreef Inbox het volgende:
Was dit alles ook al het geval voor het huwelijk, of is dat pas erna gekomen?
En, als het dan voor het huwelijk ook al speelde, waarom ben je dan uberhaupt met haar getrouwd?
Nee totaal niet voor het huwelijk, omdat wij 2 keer per week bij elkaar kwamen en leuke dingen deden. Ze was zo begripvol. Het lijkt nu allemaal gespeeld, zodat zij een beter leven heeft. Ik weet het echt niet. Ik denk niet dat ze dit allemaal zelf ook wil, waarom zou je een ongelukkig huwelijk willen. Zij is gewoon geestelijk niet helemaal goed, denk ik.
pi_214930798
Haar handen trillen ook heel erg. Is dat een symptoom van iets?
  maandag 9 september 2024 @ 03:59:02 #28
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_214930800
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 03:50 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Misschien wil ze ook niet dat haar huwelijk kapot gaat. Tuurlijk heeft zij baat bij mijn leven, maar is wel een serieuze beslissing. En wat mij ook opvalt is dat zij bij een ruzie die helemaal uit de hand is gelopen, dat zij ineens zegt waarom maak je het niet goed, alsof er niets is gebeurd?
Twijfel twijfel
"Misschien misschien"
Je probeert haar jarenlange emotionele misbruik goed te praten. Niet doen.
Geef jezelf de tijd om te herstellen maar zet die scheiding onmiddellijk in. Voor JOUW toekomst, voor JOUW zelfrespect, voor JOUW dromen en voor JOUW mentale welzijn.
Jij moet leven voor jezelf. Het wordt tijd dat je jezelf voorop zet.

quote:
[..]
Ja klopt. Ik twijfel ook vaak aan mijzelf, dan denk ik als ik zo en zo had gereageerd, mijn ouders zeggen ook, soms reageer je hard naar haar, omdat ze niet weten wat ik thuis allemaal meemaak en weer zie dat zij doet alsof ze niets om mij geeft.
je had jarenlang filmpjes kunnen opnemen en dit met je ouders kunnen delen zodat zij begrip kregen.
Jouw "vrouw" kon zich zo ook als slachtoffer opstellen bij jouw ouders om jouw in een kwaad daglicht te zetten (isolatie).
Zelfs als jij anders had gereageerd had het NIETS uitgemaakt.

quote:
Is toch ook raar, dat je met mij op vakantie gaat en niets deelt, alsof het je niets scheelt. We zijn drie jaar getrouwd, geen 1 foto van ons samen. Ze zegt: jij hebt het ook niet. Ik zeg maar komt het niet uit jezelf. Ik heb er nooit opgedaan, omdat jij nooit iets deelt.
Manipulatie om je aan het twijfelen te krijgen dat jij fout zit.
Dat doet ze al jaren.
Ik ben overigens blij dat je toegeeft dat je twijfels hebt.
"Het is toch raar" Klopt. Als zij daadwerkelijk om jou had gegeven (en niet alleen wat jij haar te bieden had) dan had ze zeker herinneringen willen maken.

Wat voor werk doet zij overigens? Zal vast iets zijn waar ze wat aanzien.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 03:57 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Nee totaal niet voor het huwelijk, omdat wij 2 keer per week bij elkaar kwamen en leuke dingen deden. Ze was zo begripvol. Het lijkt nu allemaal gespeeld, zodat zij een beter leven heeft. Ik weet het echt niet. Ik denk niet dat ze dit allemaal zelf ook wil, waarom zou je een ongelukkig huwelijk willen. Zij is gewoon geestelijk niet helemaal goed, denk ik.
Zoals ik dus eerder zei: "Bait & switch"

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 03:57 schreef Nats100 het volgende:
Haar handen trillen ook heel erg. Is dat een symptoom van iets?
Afkickverschijnselen, Ziekte van Parkinson... Ligt eraan op elke manier denk ik?
pi_214930801
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 03:59 schreef Ricje het volgende:
Twijfel twijfel
"Misschien misschien"
Je probeert haar jarenlange emotionele misbruik goed te praten. Niet doen.
Geef jezelf de tijd om te herstellen maar zet die scheiding onmiddellijk in. Voor JOUW toekomst, voor JOUW zelfrespect, voor JOUW dromen en voor JOUW mentale welzijn.
Jij moet leven voor jezelf. Het wordt tijd dat je jezelf voorop zet.
Ja dat is ook zo en daarom ben ik nog steeds wakker en zit ik met mijn handen in het haar.
Ze zegt ook vaak dat ze zelf ook niet weet waarom de knoop niet doorhakt, terwijl het niet loopt.

quote:
je had jarenlang filmpjes kunnen opnemen en dit met je ouders kunnen delen zodat zij begrip kregen.
Jouw "vrouw" kon zich zo ook als slachtoffer opstellen bij jouw ouders om jouw in een kwaad daglicht te zetten (isolatie).
Dat is toch geen huwelijk. Ik ga toch niet mijn partner stiekem opnemen terwijl we samen eten samen slapen. Als je al met zoiets begint, dan zegt dat ook al genoeg.

quote:
Wat voor werk doet zij overigens? Zal vast iets zijn waar ze wat aanzien.
We werken beiden op de Zuidas. Ik heb een managementfunctie en zij is uitvoerend aan het werk (ass.).
pi_214930802
quote:
Afkickverschijnselen, Ziekte van Parkinson... Ligt eraan op elke manier denk ik?
Nee, meer in relatie tot iets mentaals. Dacht ik.
pi_214930803
quote:
Bij een grote ruzie, had ik ook mijn ouders gebeld, omdat ik niet wist wat ik ermee moest, want ze begon keihard te huilen en met allerlei dingen te gooien. Toen mijn ouders er waren, begon zij ook met vazen te gooien richting mij. Toen hebben mijn ouders ook gezegd dat zij niet helemaal lekker is in haar hoofd, maar dat ik wel een keuze moest maken en er achter staan.
  maandag 9 september 2024 @ 04:09:53 #32
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_214930804
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 04:05 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Ze zegt ook vaak dat ze zelf ook niet weet waarom de knoop niet doorhakt, terwijl het niet loopt.
Wees eens eerlijk, jij weet donders goed waarom zij die knoop niet doorhakt.
Precies dezelfde reden dat ze dagelijks langs kwam om "het weer te proberen".
Hoe je het ook wendt of keert, ze blijft je bullshitten en manipuleren.

quote:
[..]
Dat is toch geen huwelijk. Ik ga toch niet mijn partner stiekem opnemen terwijl we samen eten samen slapen. Als je al met zoiets begint, dan zegt dat ook al genoeg.
Als jouw ouders twijfels krijgen aan jouw intenties tegenover jouw vrouw, dat jij haar "hard aanpakt" of wat dan ook, dan heb jij bewijs nodig. Zelfs een stemopname tijdens een ruzie zou je enorm helpen.
Zij kan zich later anders in een slachtofferrol wurmen en anderen tegen je keren.
Je huwelijk was jaren geleden al afgelopen vrees ik. Sorry.
pi_214930806
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 04:09 schreef Ricje het volgende:

[..]
Wees eens eerlijk, jij weet donders goed waarom zij die knoop niet doorhakt.
Precies dezelfde reden dat ze dagelijks langs kwam om "het weer te proberen".
Hoe je het ook wendt of keert, ze blijft je bullshitten en manipuleren.
[..]
Als jouw ouders twijfels krijgen aan jouw intenties tegenover jouw vrouw, dat jij haar "hard aanpakt" of wat dan ook, dan heb jij bewijs nodig. Zelfs een stemopname tijdens een ruzie zou je enorm helpen.
Zij kan zich later anders in een slachtofferrol wurmen en anderen tegen je keren.
Je huwelijk was jaren geleden al afgelopen vrees ik. Sorry.
Ja, maar zij wil ook verder neem ik aan en niet iedere week met ruzie het weekend doorbrengen.

Ik wil anderen niet beinvloeden of mijn gelijk halen. Ik zit hiermee en wil er vanaf. Mijn ouders zullen altijd achter mij staan.

Soms vraagt ze ineens aan mij of ze in mijn telefoon mag kijken en als ik het niet afgeef, zegt ze je praat zeker met andere meiden. Heel raar. Of vroeger ging ze continu in mijn laptops froemelen, heeft ze zelfs foto's van mijn ex van 8 jaar terug gevonden en naar mij toe gestuurd. Heel raar allemaal.
  maandag 9 september 2024 @ 04:22:08 #34
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_214930810
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 04:13 schreef Nats100 het volgende:
Ja, maar zij wil ook verder neem ik aan en niet iedere week met ruzie het weekend doorbrengen.
Ik denk niet dat je doorhebt hoe een narcist werkt.
Het zijn net bloedzuigers. Ze blijven doorgaan tot ze je leeg hebben gevreten of tot je ze van je af hebt getrokken.

quote:
Soms vraagt ze ineens aan mij of ze in mijn telefoon mag kijken en als ik het niet afgeef, zegt ze je praat zeker met andere meiden.
Dit lijkt mij projectie. Vreemdgangers projecteren soms op hun partner en krijgen de gedachte dat de partner vreemd gaat. Plotseling willen ze in de telefoon kijken, zijn ze verdacht als de partner met anderen praat et cetera.
herinner je haar dreigement van je eerdere bericht en mijn reactie daarop?

quote:
Of vroeger ging ze continu in mijn laptops froemelen, heeft ze zelfs foto's van mijn ex van 8 jaar terug gevonden en naar mij toe gestuurd. Heel raar allemaal.
Onzekerheid en eventuele ammunitie dat ze in argumenten kan gebruiken.
Narcisten zijn onzeker. Ze zijn echter erg goed in het veinzen van zelfvertrouwen. Immers mag niemand zien hoe breekbaar en zwak ze werkelijk zijn.

EDIT: Hier kan je meer lezen over NPS
pi_214930885
Je schrijft dat je kinderen wil. In wat voor situatie wil je dat zij opgroeien? Wat voor voorbeeld wil je ze geven als het gaat om relaties en liefde?

Voor mij was een van de voorwaarden: een stabiele, liefdevolle en veilige relatie. Dat zou voor jezelf al een voorwaarde moeten zijn, maar blijkbaar zorg je wat dat betreft nog niet goed voor jezelf. Misschien komt het binnen als je bedenkt wat je voor je toekomstige kinderen zou willen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 9 september 2024 @ 07:00:03 #36
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214930986
Zou snel scheiden voor er kinderen zijn en het allemaal duizend keer zo ingewikkeld wordt.
pi_214931069
Klinkt als een fijne, stabiele relatie
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_214931090
Wat wil je eigenlijk precies horen van ons?

Als je je posts zelf terugleest wat denk je dan?
  maandag 9 september 2024 @ 07:30:03 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214931232
Gooi haar eruit of ga zelf weg!

En waag het niet kinderen met haar te krijgen!!! Dat is op voorhand ervoor kiezen ze een scheiding door te moeten laten maken en daar zou jij dan bewust voor kiezen. Dat kun je niet maken!

Je weet heel goed dat dit gedoemd is te mislukken.

Ga!
pi_214931267
- Stoppen met geld storten op de spaarrekening
- Het minimale storten op de gezamenlijke rekening
- Huur een opslagbox ergens en breng daar je kostbare spullen geen
Geld ga je nodig hebben straks.

- Deadline voor je partner stellen (als je dit nog wil): deze maand mentale hulp zoeken, keiharde grens.

- Zero toegang voor haar tot jouw privacy (telefoon, laptops etc)

- Zoek eens op TikTok of YouTube naar filmpjes over hoe narcistisch gedrag tegen te gaan en gebruik deze tips.

- Scheiden, drie jaar ellende is wel genoeg.
pi_214931271
Heeft ze je nog geen toestemming gegeven, haar te verlaten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214931278
Pak je spullen en ga.
Je bent haar niets verschuldigd. Een scheiding kan behoorlijk clean als jullie financiële situatie is zoals je zegt. Maar zelfs als het je nog wat geld aan uit- of afkopen kost, is dat prima besteed geld.

Als dit al de volledige drie jaar van je huwelijk zo is, gaat dat niet meer veranderen.

Geen seks meer, want je wil niet alsnog een kind maken. Ook geen aankondiging van je vertrek en lange aanloop ernaartoe. Regel een andere woning en vertel dat je binnen een paar dagen weg bent. Geen discussies.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214931288
Dit klinkt nou echt als een relatie waarvan iedereen zou zeggen dat je weg moet wezen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 september 2024 @ 08:02:47 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214931383
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 04:05 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Nee, meer in relatie tot iets mentaals. Dacht ik.
Wij zijn geen dokter. Trek je ook niet te veel aan van ander rondgesmeten diagnoses. Op afstand onmogelijk te beoordelen. En in dit geval is het ook zoeken naar excuses om haar gedrag te verantwoorden omdat je weet dat je weg moet maar het niet doet (durft).

Neemt overigens niet weg dat ik pleite zou gaan want de relatie is toxisch.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_214931431
Weet je zeker dat ze geen 13 is??
pi_214931499
Ik ben heel benieuwd naar haar verhaal. Dit verhaal is compleet vanuit jouw perspectief en volgens mij ontbreken er wel wat details.

En overigens: het is HEEL apart dat ze überhaupt met jou samen is. Omdat het lijkt alsof ze een partner wil die de rol van de financiën volledig op zich neemt en haar daarin verzorgt. Jij bent overduidelijk van 50/50. Dus wat ik mij afvraag: waarom is ze met jou, zelfs getrouwd, terwijl er genoeg mannen zijn die wel dezelfde mindset hebben als zij heeft?
pi_214931514
Als jullie kinderen hebben gaat het vast allemaal anders worden!
-nee-
pi_214931538
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 02:28 schreef Nats100 het volgende:
Ik geloof ook niet in relatietherapie, omdat er in 3 jaar en 5 maanden uit elkaar te zijn geweest, niets is verholpen.
Iemand met dusdanige achterlijke seksistische denkbeelden die ziet relatietherapie ook als 'niet mannelijk', daar kun je vergif op innemen.
Klinkt heel erg toxisch en ik zie eigenlijk geen oplossing behalve gewoon uitmaken. Ze doet 0 moeite voor jou of je familie.

Zorg in ieder geval dat ze niet zwanger raakt.
pi_214931557
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 03:09 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Ik heb ook tegen haar gezegd, mocht jij niet willen of kunnen werken, dan neem ik alle lasten op mij, dat is het probleem niet, maar ik ga niet 50% van mijn inkomen inleveren, terwijl jij 100% van je inkomen aan kleding en uitjes gaat spenden, dit is toch oneerlijk. Zegt ze nee hoor, de man hoort dit te regelen.

En ja, waar gaan de ruzies over:
- Ze vraagt of ze een tas kan kopen voor ¤ 2.000. Ik zeg nee, want we sparen voor een koophuis en je hebt 9 maanden terug nog een dure tas van mij gehad. Loopt ze boos weg, want is haar geld en mag toch niet zelf uitgeven;
- Ik vraag om mee te gaan naar mijn ouders. Ze gaat met veel gezeik en tegenzin mee, en zegt twee uur lang geen woord, kijkt mijn ouders of broers niet eens aan en zegt na 1,5 uur of we naar huis kunnen. Als we thuis zijn geef ik aan dat ik het niet weer leuk vond bij mijn ouders met haar samen en dit al drie jaar lang. Hierop reageert zij boos en loopt weg;
- Soms geef ik aan dat ik vader wil worden, komt zij met een hele waslijst aan voorwaarden voordat ik vader kan worden, dan word ik boos en hebben we ook ruzie.

Ja, geen grote dingen, maar heel veel kleine dingen en er is ook geen warmte of barmhartigheid e.d. Zeker als ik het vergelijk met vrienden en familie die getrouwd zijn, dan denk ik: we wonen ruim, gaan 5/6 keer per jaar op vakantie, hebben mooie auto, kunnen lekker sparen, maar toch lukt het niet.
- Waarom bepaal jij waar zij haar eigen geld aan uitgeeft?
- Hoeveel dagen werk jij en hoeveel dagen werkt zij?
- Hoeveel verdien jij en hoeveel verdient zij?
- Hoe is de verdeling van schoonmaken, koken, alle taken in huis?
- Wat is er tussen jouw familie en je vrouw voorgevallen dat het zo stroef loopt?
- Waarom wil je kinderen, terwijl het hier lijkt alsof er steeds spanning is tussen jullie? De basis is niet op orde, jullie zitten niet op 1 lijn.
  Spellchecker maandag 9 september 2024 @ 08:40:24 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214931583
Dit is niks en dat wordt het ook niet.

Wegwezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')