Die herinner ik me ook nog.quote:
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?quote:Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.
Dat kan ik TS ook garanderen. Het kan anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?
Het kan echt anders hoor.
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, hij valt wel in herhaling ....
Oh mijn hemel, dat gaat gewoon om TS.quote:
Dat is ook heel normaal, dat het tijd nodig heeft om het helemaal te beseffen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.
En of het anders kan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?
Het kan echt anders hoor.
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel plausibel klinken. Ze verdienen goed maar zijn niet verschrikkelijk rijk. Dat betekent dat je je uitspattingen kunt permitteren, maar ook dat je nog altijd voor grotere aankopen moet sparen.
[…]
Waarom niet? Hij zegt ook dat hij bijna niet uitgaat/uit huis gaat, niet rookt, niet drinkt. En het belangrijkste: ze hebben geen kinderen. Met dit (gezamenlijk) inkomen kunnen ze heel goed sparen én zulke uitgaven doen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.
Dan klopt er echt iets niet.
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:42 schreef arvensis het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij zegt ook dat hij bijna niet uitgaat/uit huis gaat, niet rookt, niet drinkt. En het belangrijkste: ze hebben geen kinderen. Met dit (gezamenlijk) inkomen kunnen ze heel goed sparen én zulke uitgaven doen.
Hij zegt zelf 4k over te houden nadat de vaste lasten aan zijn kan er af zijn. Als hij echt zou willen sparen zou hij in 5/6 maanden die 20k kunnen sparen.
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.
Voor mij is het heel herkenbaar. Ik vervang vandaag met gemak mijn fiets voor een andere van 3.000 euro, maar ik spaar al jaren voor een nieuwe oprit en doe moeilijk over een spijkerbroek voor de kinderen duurder dan 30 euro. Uiteindelijk gaat het om wat je de moeite waard vindt om je geld aan uit te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.
Dat is eigen aan R&P. Ik vind dat dat bij TS best wel meevalt en dat de posters daar doorheen prikken en tegenwicht aan bieden. Voor mij is het bijvoorbeeld volstrekt duidelijk dat hij moet stoppen om familie en vrienden bij het oplossen van zijn relatieperikelen te betrekken en dat hij de wens van zijn vrouw moet respecteren dat zij niet zo'n intensieve relatie met zijn ouders wil.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.
Dat verongelijkte, huilerige toontje als hij heeft over ZIJN ouders die door HAAR worden genegeerd als ze op bezoek zijn.
Ik zie in TS juist een typisch persoon die vast is gelopen in z'n relatie en nog niet de moed bij elkaar heeft geraapt om er definitief een einde aan te maken.quote:Ik beschouw TS als een ordinaire trol die dit soort topics aanmaakt en zich vervolgens kapotlacht om de goedbedoelde adviezen.
Snap mijn punt nou eens, in plaats van het wederom aan te grijpen om je eigen financiële huishouden te etaleren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor mij is het heel herkenbaar. Ik vervang vandaag met gemak mijn fiets voor een andere van 3.000 euro, maar ik spaar al jaren voor een nieuwe oprit en doe moeilijk over een spijkerbroek voor de kinderen duurder dan 30 euro. Uiteindelijk gaat het om wat je de moeite waard vindt om je geld aan uit te geven.
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snap mijn punt nou eens, in plaats van het wederom aan te grijpen om je eigen financiële huishouden te etaleren.
Het ergerlijke vind ik vooral de argumenten die hij noemt om nog steeds niet een punt achter deze relatie te zetten. Dat hij verwacht dat het mogelijk nog wel verbetert, dat het mogelijk beter wordt als er kinderen komen. Dat als hij deze relatie beëindigt hij nog maar moet afwachten hoe snel hij een andere vrouw vindt en hij eindelijk vader kan worden. Dat de kans dat een volgende vrouw net zo’n onuitstaanbaar mens is heel groot is en hij daarom net zo goed met deze vrouw verder kan gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.
Dat verongelijkte, huilerige toontje als hij heeft over ZIJN ouders die door HAAR worden genegeerd als ze op bezoek zijn.
Ik beschouw TS als een ordinaire trol die dit soort topics aanmaakt en zich vervolgens kapotlacht om de goedbedoelde adviezen.
Prima.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.
Je bent er inmiddels achter om wie het gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.
Niet zo bozig reageren, ik snap het punt van Lienekien wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.
Nuja hij zegt niet dat die spaarrekening er al effectief is he? Alleen dat ze willen sparen voor een huis.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.
Juist.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja hij zegt niet dat die spaarrekening er al effectief is he? Alleen dat ze willen sparen voor een huis.
Als er dan reizen van 20000 euro, tasjes, klokjes en moto's van gekocht worden... Er zal niet veel opstaan.
Het zijn twee kleine kinderen.
De situatie klopt zeker niet, maar het verhaal is wel waarheid.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |