abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214939203
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 15:20 schreef maily het volgende:

[..]
Zou zijn moeder toeteren?
_O-
Protège moi de mes désirs.
pi_214939209
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef arvensis het volgende:

[..]
_O-
Die herinner ik me ook nog. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214939258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die herinner ik me ook nog. :D
R&P / Scheiden.. :D
pi_214939267
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.
Ben je ook in zo'n omgeving opgegroeid dan?

Het kan echt anders hoor.
pi_214939320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef rival het volgende:

[..]

Dat kan ik TS ook garanderen. Het kan anders.

TS, je weet wat je moet doen. Stop met verschillende topics aanmaken en ga in de handelmodus. Het doet er niet toe wat je ouders vinden. En nee, je bent er niet minder een man om. Dat zegt je vrouw alleen omdat ze weet dat ze je ermee heeft.

Regel alles netjes, zorg goed voor jezelf, sta op den duur open voor nieuwe liefde. Dat komt écht goed. Je hebt het prima voor elkaar en Amsterdam zit vol met leuke vrouwen. Zoek iemand die bij je past.

We vinden het natuurlijk leuk als je blijft posten en denken graag mee, maar waarom houd je het niet bij dit topic?
  dinsdag 10 september 2024 @ 09:21:49 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214939392
Als dit waar is en je krijgt het echt niet aan haar verstand gepeuterd dat samen leven samen delen is naar draagkracht (en eventueel valt daar nog wel wat in te schipperen) dan zou ik toch blij zijn dat jullie geen kinderen of koophuis hebben en rustig aan informatie vergaren over een eventuele scheiding. Sommige verschillen van inzicht zijn overheen te komen en andere zijn zodanig dat toegeven aan de onredelijke eis een zodanige verschuiving in de relatie veroorzaakt dat het waarschijnlijk niet meer goed komt. Met andere woorden 1 van de 2 wordt in dit geval benadeelt op een manier dat het dwars blijft zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214939423
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 23:24 schreef maily het volgende:

[..]
Nja, hij valt wel in herhaling ....
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.
pi_214939456
quote:
Oh mijn hemel, dat gaat gewoon om TS.

Ik wil er niet om lachen, want ik heb met TS te doen, maar dit is wel een Fok!-legende geworden. :D En hé, ook in dat topic geef ik goed advies. :7
  dinsdag 10 september 2024 @ 09:36:31 #184
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214939505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind jullie wel hard, hoor. Het heeft mij ook tijd gekost om het einde van mijn relatie te accepteren. Toen ik wist dat het niet meer goedkwam, ben ik nog een tijd gebleven. En opeens knapte er iets, heb ik mijn tassen gepakt en ben ik weggegaan zonder om te kijken en zonder me zorgen te maken om mijn toekomst. Ik hoop dat TS die realisatie krijgt voordat zijn vrouw ineens zwanger blijkt te zijn.
Dat is ook heel normaal, dat het tijd nodig heeft om het helemaal te beseffen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214939520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef rival het volgende:

[..]

En of het anders kan.
TS moet gewoon een donor ruggengraat gaan zoeken en die natte krant eens vervangen.
En daarna wegrennen.
Life is a highway...let's ride it!
  dinsdag 10 september 2024 @ 10:22:43 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214939851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het juist wel plausibel klinken. Ze verdienen goed maar zijn niet verschrikkelijk rijk. Dat betekent dat je je uitspattingen kunt permitteren, maar ook dat je nog altijd voor grotere aankopen moet sparen.

[…]
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.

Dan klopt er echt iets niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214939977
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kom op. Ze zijn (pas) drie jaar getrouwd. Huren een ruim huis. Doen regelmatig dure aankopen van duizenden euro’s (rolex en motor zijn genoemd), gaan vijf, zes keer per jaar op vakantie (waarvan de meest recente 20.000 euro heeft gekost). En dan zegt TS dat ze sparen voor een koopwoning.

Waarom niet? Hij zegt ook dat hij bijna niet uitgaat/uit huis gaat, niet rookt, niet drinkt. En het belangrijkste: ze hebben geen kinderen. Met dit (gezamenlijk) inkomen kunnen ze heel goed sparen én zulke uitgaven doen.

Hij zegt zelf 4k over te houden nadat de vaste lasten aan zijn kan er af zijn. Als hij echt zou willen sparen zou hij in 5/6 maanden die 20k kunnen sparen.
  dinsdag 10 september 2024 @ 10:45:47 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214939993
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:42 schreef arvensis het volgende:

[..]
Waarom niet? Hij zegt ook dat hij bijna niet uitgaat/uit huis gaat, niet rookt, niet drinkt. En het belangrijkste: ze hebben geen kinderen. Met dit (gezamenlijk) inkomen kunnen ze heel goed sparen én zulke uitgaven doen.

Hij zegt zelf 4k over te houden nadat de vaste lasten aan zijn kan er af zijn. Als hij echt zou willen sparen zou hij in 5/6 maanden die 20k kunnen sparen.
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.
pi_214940362
quote:

[..]

En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.
Dat verongelijkte, huilerige toontje als hij heeft over ZIJN ouders die door HAAR worden genegeerd als ze op bezoek zijn.

Ik beschouw TS als een ordinaire trol die dit soort topics aanmaakt en zich vervolgens kapotlacht om de goedbedoelde adviezen.
pi_214940367
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Echt. Hou op. Dan gaat die spaarrekening dus elke keer weer leeg voor die dure liefhebberijen. Het is of-of. Ik geloof echt niet dat er ook nog een dikke spaarrekening is voor het koophuis.
Voor mij is het heel herkenbaar. Ik vervang vandaag met gemak mijn fiets voor een andere van 3.000 euro, maar ik spaar al jaren voor een nieuwe oprit en doe moeilijk over een spijkerbroek voor de kinderen duurder dan 30 euro. Uiteindelijk gaat het om wat je de moeite waard vindt om je geld aan uit te geven.
pi_214940394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En dat niet alleen. Het meest ergerlijke vind ik toch dat TS continue zijn levenspartner af zit te zeiken, alles wat zij doet of zegt afkeurt en zichzelf als het zielige slachtoffer presenteert.
Dat verongelijkte, huilerige toontje als hij heeft over ZIJN ouders die door HAAR worden genegeerd als ze op bezoek zijn.
Dat is eigen aan R&P. Ik vind dat dat bij TS best wel meevalt en dat de posters daar doorheen prikken en tegenwicht aan bieden. Voor mij is het bijvoorbeeld volstrekt duidelijk dat hij moet stoppen om familie en vrienden bij het oplossen van zijn relatieperikelen te betrekken en dat hij de wens van zijn vrouw moet respecteren dat zij niet zo'n intensieve relatie met zijn ouders wil.

quote:
Ik beschouw TS als een ordinaire trol die dit soort topics aanmaakt en zich vervolgens kapotlacht om de goedbedoelde adviezen.
Ik zie in TS juist een typisch persoon die vast is gelopen in z'n relatie en nog niet de moed bij elkaar heeft geraapt om er definitief een einde aan te maken.
  dinsdag 10 september 2024 @ 11:34:40 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214940445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Voor mij is het heel herkenbaar. Ik vervang vandaag met gemak mijn fiets voor een andere van 3.000 euro, maar ik spaar al jaren voor een nieuwe oprit en doe moeilijk over een spijkerbroek voor de kinderen duurder dan 30 euro. Uiteindelijk gaat het om wat je de moeite waard vindt om je geld aan uit te geven.
Snap mijn punt nou eens, in plaats van het wederom aan te grijpen om je eigen financiële huishouden te etaleren.
pi_214940476
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Snap mijn punt nou eens, in plaats van het wederom aan te grijpen om je eigen financiële huishouden te etaleren.
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.
  dinsdag 10 september 2024 @ 11:39:18 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214940489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Het ergerlijke vind ik vooral de argumenten die hij noemt om nog steeds niet een punt achter deze relatie te zetten. Dat hij verwacht dat het mogelijk nog wel verbetert, dat het mogelijk beter wordt als er kinderen komen. Dat als hij deze relatie beëindigt hij nog maar moet afwachten hoe snel hij een andere vrouw vindt en hij eindelijk vader kan worden. Dat de kans dat een volgende vrouw net zo’n onuitstaanbaar mens is heel groot is en hij daarom net zo goed met deze vrouw verder kan gaan.
  dinsdag 10 september 2024 @ 11:40:57 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214940502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als jij onaardig begint te doen, dan vergaat mij de lust om met je van gedachten te wisselen. Normaal zeg ik dat niet direct, maar je treft me op een moment in mijn leven dat ik genoeg heb van onaardig gedrag. Daar laat ik het bij.
Prima.
  Spellchecker dinsdag 10 september 2024 @ 11:47:58 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214940539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je bent er inmiddels achter om wie het gaat. :+
pi_214941350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Niet zo bozig reageren, ik snap het punt van Lienekien wel.
Jij bent een volwassene die de zorg heeft voor je kinderen. Logisch dat jij bepaalt wat er gekocht moet worden.
In het geval van TS & Co gaat het over twee volwassenen die ieder een baan hebben en dus ook een eigen bron van inkomsten hebben.

TS koopt wat hij wil maar gaat vervolgens bepalen dat zijn vrouw dat niet mag doen. Van haar eigen geld notabene.

TS gaat ook zoeken op internet wat zijn vrouw zou kunnen mankeren en diagnosteert doodleuk dat ze wel eens een of ander borderline syndroom zou kunnen hebben.

Ik heb dan ook maar even gezocht en ik ben er bijna 100% van overtuigd dat TS een eersteklas narcist is met een hele ernstige vorm van hoogmoedswaanzin.
Nee, ik ben net zo min arts als TS.

TS is naar mijn mening een verkapte vrouwenhater cq moederskindje. Geen wonder dat zijn vrouw met spullen gaat gooien. Haar mening, haar argumenten dringen niet door bij hem.
  Moderator dinsdag 10 september 2024 @ 17:00:02 #198
441859 crew  Lenny77
pi_214942936
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nuja hij zegt niet dat die spaarrekening er al effectief is he? Alleen dat ze willen sparen voor een huis.
Als er dan reizen van 20000 euro, tasjes, klokjes en moto's van gekocht worden... Er zal niet veel opstaan.
Het zijn twee kleine kinderen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 10 september 2024 @ 17:05:08 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214942956
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 17:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja hij zegt niet dat die spaarrekening er al effectief is he? Alleen dat ze willen sparen voor een huis.
Als er dan reizen van 20000 euro, tasjes, klokjes en moto's van gekocht worden... Er zal niet veel opstaan.
Het zijn twee kleine kinderen.
Juist.

Even daargelaten dat ik persoonlijk de opties openhoud dat TS de inkomsten en uitgaves aandikt om zijn status op te pompen of dat hij alles sowieso uit de dikke duim zuigt.
pi_214942972
quote:

[..]

De situatie klopt zeker niet, maar het verhaal is wel waarheid.

Uiteindelijk is het vooral belangrijk dat je de relatie kan loslaten. Er is heus kans op een fijner leven en een betere relatie waarin je wensen uit kunnen komen. Je hoeft niet te blijven als het gewoon echt niet meer werkt en je vooral ongelukkig wordt. Er is geen respect tussen jullie meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')