Zong Bosz nie mee?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Bosz zong niet mee, die wordt nooit bc.
Stond ongeïnterresseerd om zich heen te kijken.quote:
NOS premium nemen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Is dat wat nieuws dat die vlaggen in beeld blijven?
Ja, is aan het herstellen.quote:
Bosnië is een geweldig land om te bezoeken makker. Beste wat de Balkan te bieden heeft durf ik te beweren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
‘Het is onrustig in Bosnië’
Stukje Balkanconflict.
Steekt even een mes in de rug van Albanie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosnië is een geweldig land om te bezoeken makker. Beste wat de Balkan te bieden heeft durf ik te beweren.
Ik zit nu nog bij RTL4quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat gaan we nu kijken?
[ afbeelding ]
Dit ben ik: Gordonquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat gaan we nu kijken?
[ afbeelding ]
Albanië is in een korte tijd te toeristisch geworden en pakt dat op veel plekken niet bijster goed aan. In theorie prachtige stranden compleet volbouwen met strandbedden, antigenot. En buiten de toeristische hoogtepunten die de influencers posten is het gewoon een teringzooitje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steekt even een mes in de rug van Albanie.
Mag de schoenen van Griekenland nog niet eens strikken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosnië is een geweldig land om te bezoeken makker. Beste wat de Balkan te bieden heeft durf ik te beweren.
Zijn ARFE stamboom.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor verhaal zou Xavi op z'n kuit hebben staan?
Griekenland is echt een proletenlandquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mag de schoenen van Griekenland nog niet eens strikken.
Bekken houden over mijn Griekenland jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Griekenland is echt een proletenland
RTL4 Premium nemenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even RTL4 opgezet.
Reclame. Gewoon.
Mladic vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Dat Bosnië kan er geen ene reet van
Tijd voor Litouwenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Albanië is in een korte tijd te toeristisch geworden en pakt dat op veel plekken niet bijster goed aan. In theorie prachtige stranden compleet volbouwen met strandbedden, antigenot. En buiten de toeristische hoogtepunten die de influencers posten is het gewoon een teringzooitje.
Ondanks mijn Litouwse roots moet ik daar nog heen maar volgens mij is er niet bijster veel te beleven daar.quote:
Pilsje, straks een likeurtjequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Oh dan klopt mijn Pedersen uiterlijk beeld van jou wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks mijn Litouwse roots moet ik daar nog heen maar volgens mij is er niet bijster veel te beleven daar.
Een ijskoude 7-upquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
De witte keniaan heeft een plat hoofdquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks mijn Litouwse roots moet ik daar nog heen maar volgens mij is er niet bijster veel te beleven daar.
ik zocht er ook al naar, vandaag bijna de hele dagquote:
Ik heb niet zo van die flaporen maar verder wel correct ja. Lekker rennen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan klopt mijn Pedersen uiterlijk beeld van jou wel een beetje.
Jannes zong er al overquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Griekenland is echt een proletenland
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
'Stream Laura H.' Oprotten met die zooi
Blijft een valkuil he van de gemiddelde Nederlander. Tegen een kutland weer de realiteit uit het oog verliezen. Om vervolgens bij een tegenstander met een beetje formaat weer kansloos op de bek te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit Nederland toch vrij veel potentie hebben.
YAMAAASquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Bekken houden over mijn Griekenland ja
St Bernardus Wit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
De bril is onderdeel van de act.quote:
Heinekenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Defensief wel gatenkaas bij vlagen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is niet zo zeer op deze minuten tegen Bosnië en Herzegovina maar meer als ik kijk naar het spelersmateriaal en de leeftijden ervan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blijft een valkuil he van de gemiddelde Nederlander. Tegen een kutland weer de realiteit uit het oog verliezen. Om vervolgens bij een tegenstander met een beetje formaat weer kansloos op de bek te gaan.
9/10quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij was wel verdacht in beeld vlak voor de kool.quote:
Met die bril?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is hij vertegenwoordiger van Dela geworden?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Defensief wel gatenkaas bij vlagen.
this quote did not age wellquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Proost op 150 jaar gezelligheidquote:
De altijd een LEIDER acterende Furgulquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Virgil staat daar ook maar lekker te kijken, en er ontbreekt een middenvelder
Applaus allen
Dat zeker ook ja, maar van de Ligt en Dumfries ben ik geen fan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat kan ook te maken hebben met de tactiek van de trainer.
Het klinkt heel wat als je naar de clubs kijkt. Maar je mist aanvallend gewoon kwaliteit. Alleen Xavi is bij zijn club een bepalende speler.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeer op deze minuten tegen Bosnië en Herzegovina maar meer als ik kijk naar het spelersmateriaal en de leeftijden ervan.
Natuurlijk is het nooit te voorspellen maar een paar jaar geleden zag het er toch minder rooskleurig uit.
Jawel hoor, die gaat wel vaker all the way.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zo strak in het pak. Meestal draagt hij toch andere opvallende, niet zulke gangbare outfits.
Dumfries kan echt niet nee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeker ook ja, maar van de Ligt en Dumfries ben ik geen fan.
Wat moeten we hier precies mee, Paul?quote:
Announce Alex Pastoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Arend Martijn kan Oranje er gewoon bij doen.
Zirkzee kan hopelijk ook doorbreken. Gakpo is wel bepalend voor Nederland ook al doet hij het bij zijn club minder.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het klinkt heel wat als je naar de clubs kijkt. Maar je mist aanvallend gewoon kwaliteit. Alleen Xavi is bij zijn club een bepalende speler.
Kusje op gevenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies mee, Paul?
Ja, hier zit eigenlijk niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze onzin is de Eredivisie nu stilgelegd.
De Eredivisie ligt al weken stil (ik ben voor Ajax)quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Anders doet de politie het wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Newsflash: er zijn meer clubs dan Ajaxquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie ligt al weken stil (ik ben voor Ajax)
De religie laat zich alweer raden lolquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:25 schreef ISVV het volgende:
Leuk om in je eigen stadion bekogeld te worden door uitfans
Nanking 1937quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bekogelen met Legoblokjes. @:coco @:powerloungen
Gewoon altijd hetzelfde kapsel hebben gehad is wel knap.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bekogelen met Legoblokjes. @:coco @:powerloungen
Toen al kalendquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon altijd hetzelfde kapsel hebben gehad is wel knap.
Een poteniele killer hebben we nog rond lopen in Dubai.quote:
quote:07-09-2024 @ 21:33:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland-Bosnië. Eindhoven. 20:45 uur. #1"
Promes vindt dit leuk.quote:
quote:
Goh hij bewijst wel mijn ongelijk tegen de nummer 75 van de FIFA ranking (onder Oezbekistan lol).quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh kenner CR7 zit er weer eens helemaal naast, verwacht je toch ook niet.
Sinds het EK niet meer gespeeldquote:
Moet gewoon in de punt van de aanval.quote:
Prima feedback, doen we niets mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:41 schreef CR7 het volgende:
Mensen die tevreden zijn met de Schouten, Reijnders en Veermans zijn ook blij dat Nederland tegenwoordig met de hakken over de sloot wint van landen als Turkije, Polen, Bosnië, Ierland en Griekenland. En nooit meer een groot voetballand and over de knie kunnen leggen.
Snap ik, Schouten deed ook niets aan de tegengoal. Brabants kwaaltje denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima feedback, doen we niets mee.
Ja ongelooflijk, waarom die Brobbey tegen Duitslsnfquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
zierikzee is 5 klasse beter dan broeby
koeman blundert weer door broeby een basisplaats te beloven tegen de moffen
deze coach is zo onprofessioneel
Heeft ie dat serieus al vastgelegd? Man man man, die prutser zou er niet eens bij mogen zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk, waarom die Brobbey tegen Duitslsnf
Altijd wel bijzonder hoe een linie vol spelers die bij hun club in de wereldtop functioneren, opeens op Braafheid - Heitinga - Mathijsen - Van der Wiel lijkt zodra ze een Oranjeshirt aandoen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuke aanvallen gezien, maar achterin lijkt het alsof ze net van halve veld af komen. Soort eerstejaars D-pupillen.
Vreemd, mensen die er wat meer verstand van hebben dan CR7 op fok zeggen net wat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Snap ik, Schouten deed ook niets aan de tegengoal. Brabants kwaaltje denk ik.
broeby goedquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
zierikzee is 5 klasse beter dan broeby
koeman blundert weer door broeby een basisplaats te beloven tegen de moffen
deze coach is zo onprofessioneel
werd niet zo heel lang geleden afgekraakt door onze vrienden uit 010.quote:
Vreemd, mensen nemen opeens wel een mening aan van personen als het hun uit komt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vreemd, mensen die er wat meer verstand van hebben dan CR7 op fok zeggen net wat anders.
Ja hij zei het in het interview voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie dat serieus al vastgelegd? Man man man, die prutser zou er niet eens bij mogen zijn.
Ik ga me aanmelden bij team KoemanMoetOntslagenWordenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja hij zei het in het interview voor deze wedstrijd
Lijkt jou wel als iemand niet voor een bepaald Rotterdams team speelt of heeft gespeeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vreemd, mensen nemen opeens wel een mening aan van personen als het hun uit komt.
Sorry, eerste helft kwam vriend kijken.quote:
Ik dacht dat wij je vrienden warenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, eerste helft kwam vriend kijken.
Loopt B&B vol liefde uit?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of ik het einde van de wedstrijd ga halen.
Ik zat ter land, ter zee en in de lucht te kijken Hans.quote:
R.I.P. aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo eens naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
Neuh, we komen er weer bovenopquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zo eens naar bed denk ik.
Ja, daar ga ik ook niet al te lang meer mee wachten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zware dag gehad?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mening over de wedstrijd meneer?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op zaterdagavond? Gayquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook niet al te lang meer mee wachten.
Lekker degelijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lange nacht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is zaterdagavond
tenzij je morgen naar de kerk gaat dan begrijp ik het
Of naar de huisarts.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is zaterdagavond
broeby speelt alleen omdat hij bij 020 speeltquote:
Morgen geen kerk maatquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is zaterdagavond
Of een afspraak hebt met je therapeut, zoals Klaas.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of naar de huisarts.
Dat kan ook.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zat ter land, ter zee en in de lucht te kijken Hans.
Ze hebben vaak een therapeut aan huis in dat soort instellingenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of een afspraak hebt met je therapeut, zoals Klaas.
Je weet half niet waar je over praat.quote:
Ik wilde net posten dat Reijnders een slimme speler is.quote:
Klaas ziet veel dingen wel goedquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben vaak een therapeut aan huis in dat soort instellingen
Dan zullen de Russen die bal zo wel bombarderenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:59 schreef CR7 het volgende:
Schouten weer met een ziekenhuisbal op Zirkzee
Ik zie dat je bal eraf gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Gister kankeroperatie gehad. Niet leuk
Beterschap.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Oke nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lange nacht.
Nog steeds. Heb hem in de rust naar huis gestuurd. Dat ik m'n tijd onder echte maten wilde delen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij je vrienden waren
Beterschap vriend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Je bent een echte vriend!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds. Heb hem in de rust naar huis gestuurd. Dat ik m'n tijd onder echte maten wilde delen.
Sterktequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Rowan Atkinson is ook hoogbegaafd idd.quote:
Oke sorryquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je weet half niet waar je over praat.
Sterkte manquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Erg vermakelijk. In tijden niet zo'n "fris" Oranje gezien. Wat ik voor de wedstrijd al dacht en hoopte.quote:
Je zou maar elke keer in de val trappen als er weer eens wordt gewonnen tegen de nummer 60 t/m 75 van de wereld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders met de assist.
En dan is er een user die blijft beweren dat hij er geen pepernoot van kan!
Ik schrijf meequote:Op zaterdag 7 september 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Georgie staat op plek 74
ter info.
Ik begrijp je username steeds beter. Je doet er alles aan om gehaat te worden. En dan janken als je in de hoek wordt gezet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je zou maar elke keer in de val trappen als er weer eens wordt gewonnen tegen de nummer 60 t/m 75 van de wereld.
Exact dit las je na Roemenië, Canada etc. Om vervolgens te janken na Oostenrijk en Engeland.
Ik lees het over een paar dagen na de pot tegen de moffen wel weer.
Ik zag dat Curacao had verloren van St Lucia.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
De Concacaf heeft ook een Nations League.
Turks en Caicos Eilanden tegen Belize. Daar hou ik van
Ik vind het gewoon best debiel dat users komen met 'ach het is maar tegen nummer x van de wereld'quote:
Is hij Blind?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag dat Curacao had verloren van St Lucia.
De carriere van Dick Advocaat ziet niet in de lift.
Eensquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best debiel dat users komen met 'ach het is maar tegen nummer x van de wereld'
moet je eens kijken hoeveel landen in de buurt staan waar Nederland prima van kan verliezen. Georgie is er een van.
Dat vind ik te ver gaan.quote:
CR7 is gewoon een beetje kortzichtig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best debiel dat users komen met 'ach het is maar tegen nummer x van de wereld'
moet je eens kijken hoeveel landen in de buurt staan waar Nederland prima van kan verliezen. Georgie is er een van.
Lekker wedstrijdjes coachen tussen het zwemmen met dolfijnen in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is dan ook het probleem. Omdat dit Nederland zo drama is dat ze kunnen verliezen van een Georgië zijn een Reijnders en Schouten opeens top.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Curacao met de sterkste opstelling speelde. Maar alsnog is verliezen van St Lucia beschamend natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht verbetert het als ie volgend jaar CR8 is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
CR7 is gewoon een beetje kortzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |