Zong Bosz nie mee?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Bosz zong niet mee, die wordt nooit bc.
Stond ongeïnterresseerd om zich heen te kijken.quote:
NOS premium nemen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Is dat wat nieuws dat die vlaggen in beeld blijven?
Ja, is aan het herstellen.quote:
Bosnië is een geweldig land om te bezoeken makker. Beste wat de Balkan te bieden heeft durf ik te beweren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
‘Het is onrustig in Bosnië’
Stukje Balkanconflict.
Steekt even een mes in de rug van Albanie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosnië is een geweldig land om te bezoeken makker. Beste wat de Balkan te bieden heeft durf ik te beweren.
Ik zit nu nog bij RTL4quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat gaan we nu kijken?
[ afbeelding ]
Dit ben ik: Gordonquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat gaan we nu kijken?
[ afbeelding ]
Albanië is in een korte tijd te toeristisch geworden en pakt dat op veel plekken niet bijster goed aan. In theorie prachtige stranden compleet volbouwen met strandbedden, antigenot. En buiten de toeristische hoogtepunten die de influencers posten is het gewoon een teringzooitje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steekt even een mes in de rug van Albanie.
Mag de schoenen van Griekenland nog niet eens strikken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosnië is een geweldig land om te bezoeken makker. Beste wat de Balkan te bieden heeft durf ik te beweren.
Zijn ARFE stamboom.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor verhaal zou Xavi op z'n kuit hebben staan?
Griekenland is echt een proletenlandquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mag de schoenen van Griekenland nog niet eens strikken.
Bekken houden over mijn Griekenland jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Griekenland is echt een proletenland
RTL4 Premium nemenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even RTL4 opgezet.
Reclame. Gewoon.
Mladic vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Dat Bosnië kan er geen ene reet van
Tijd voor Litouwenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Albanië is in een korte tijd te toeristisch geworden en pakt dat op veel plekken niet bijster goed aan. In theorie prachtige stranden compleet volbouwen met strandbedden, antigenot. En buiten de toeristische hoogtepunten die de influencers posten is het gewoon een teringzooitje.
Ondanks mijn Litouwse roots moet ik daar nog heen maar volgens mij is er niet bijster veel te beleven daar.quote:
Pilsje, straks een likeurtjequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Oh dan klopt mijn Pedersen uiterlijk beeld van jou wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks mijn Litouwse roots moet ik daar nog heen maar volgens mij is er niet bijster veel te beleven daar.
Een ijskoude 7-upquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
De witte keniaan heeft een plat hoofdquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks mijn Litouwse roots moet ik daar nog heen maar volgens mij is er niet bijster veel te beleven daar.
ik zocht er ook al naar, vandaag bijna de hele dagquote:
Ik heb niet zo van die flaporen maar verder wel correct ja. Lekker rennen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan klopt mijn Pedersen uiterlijk beeld van jou wel een beetje.
Jannes zong er al overquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Griekenland is echt een proletenland
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
'Stream Laura H.' Oprotten met die zooi
Blijft een valkuil he van de gemiddelde Nederlander. Tegen een kutland weer de realiteit uit het oog verliezen. Om vervolgens bij een tegenstander met een beetje formaat weer kansloos op de bek te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit Nederland toch vrij veel potentie hebben.
YAMAAASquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Bekken houden over mijn Griekenland ja
St Bernardus Wit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
De bril is onderdeel van de act.quote:
Heinekenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Defensief wel gatenkaas bij vlagen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit Nederland toch vrij veel potentie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |