Je zou maar elke keer in de val trappen als er weer eens wordt gewonnen tegen de nummer 60 t/m 75 van de wereld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders met de assist.
En dan is er een user die blijft beweren dat hij er geen pepernoot van kan!
Ik schrijf meequote:Op zaterdag 7 september 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Georgie staat op plek 74
ter info.
Ik begrijp je username steeds beter. Je doet er alles aan om gehaat te worden. En dan janken als je in de hoek wordt gezet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je zou maar elke keer in de val trappen als er weer eens wordt gewonnen tegen de nummer 60 t/m 75 van de wereld.
Exact dit las je na Roemenië, Canada etc. Om vervolgens te janken na Oostenrijk en Engeland.
Ik lees het over een paar dagen na de pot tegen de moffen wel weer.
Ik zag dat Curacao had verloren van St Lucia.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
De Concacaf heeft ook een Nations League.
Turks en Caicos Eilanden tegen Belize. Daar hou ik van
Ik vind het gewoon best debiel dat users komen met 'ach het is maar tegen nummer x van de wereld'quote:
Is hij Blind?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag dat Curacao had verloren van St Lucia.
De carriere van Dick Advocaat ziet niet in de lift.
Eensquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best debiel dat users komen met 'ach het is maar tegen nummer x van de wereld'
moet je eens kijken hoeveel landen in de buurt staan waar Nederland prima van kan verliezen. Georgie is er een van.
Dat vind ik te ver gaan.quote:
CR7 is gewoon een beetje kortzichtig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best debiel dat users komen met 'ach het is maar tegen nummer x van de wereld'
moet je eens kijken hoeveel landen in de buurt staan waar Nederland prima van kan verliezen. Georgie is er een van.
Lekker wedstrijdjes coachen tussen het zwemmen met dolfijnen in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is dan ook het probleem. Omdat dit Nederland zo drama is dat ze kunnen verliezen van een Georgië zijn een Reijnders en Schouten opeens top.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Curacao met de sterkste opstelling speelde. Maar alsnog is verliezen van St Lucia beschamend natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |