het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zo eens naar bed denk ik.
Ja, daar ga ik ook niet al te lang meer mee wachten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, eerste helft kwam vriend kijken.
Zware dag gehad?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mening over de wedstrijd meneer?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, eerste helft kwam vriend kijken.
Op zaterdagavond? Gayquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook niet al te lang meer mee wachten.
Lekker degelijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lange nacht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is zaterdagavond
tenzij je morgen naar de kerk gaat dan begrijp ik het
Of naar de huisarts.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is zaterdagavond
broeby speelt alleen omdat hij bij 020 speeltquote:
Morgen geen kerk maatquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is zaterdagavond
Of een afspraak hebt met je therapeut, zoals Klaas.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of naar de huisarts.
Dat kan ook.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zat ter land, ter zee en in de lucht te kijken Hans.
Ze hebben vaak een therapeut aan huis in dat soort instellingenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of een afspraak hebt met je therapeut, zoals Klaas.
Je weet half niet waar je over praat.quote:
Ik wilde net posten dat Reijnders een slimme speler is.quote:
Klaas ziet veel dingen wel goedquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben vaak een therapeut aan huis in dat soort instellingen
Dan zullen de Russen die bal zo wel bombarderenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:59 schreef CR7 het volgende:
Schouten weer met een ziekenhuisbal op Zirkzee
Ik zie dat je bal eraf gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Gister kankeroperatie gehad. Niet leuk
Beterschap.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen geen kerk maat
Gister kankeroperatie gehad. Niet leuk
Oke nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lange nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |