SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Lijkt me een beetje ongezond.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
18 graden.
Ik doe nooit de verwarming aan, ook niet als het 13 graden is zoals in januari.
Ik heb gewoon een dikke jas aan, en mijn energiecontract staat op 43 euro per maand.
Dat haal ik alleen, als ik alleen douche, de afwas doe en niet stook.
Geld wat ik bespaar gebruik voor de APK als mijn auto in augustus gekeurd moet worden.
Met een wajong moet je simpelweg keuzes maken, of een auto rijden (en onderhouden) of de ruimte verwarmen, terwijl je het ook prima fijn kan hebben met een lekker dikke jas aan
Ik vind het heel bewonderenswaardig! Maar de vraag rijst idd. worden zijn bed en meubels bijvoorbeeld, niet vochtig?quote:
Lekker man, je hele huis onder de schimmel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
18 graden.
Ik heb gewoon een dikke jas aan, en mijn energiecontract staat op 43 euro per maand.
Geld wat ik bespaar gebruik voor de APK als mijn auto in augustus gekeurd moet worden.
Met een wajong moet je simpelweg keuzes maken, of een auto rijden (en onderhouden) of de ruimte verwarmen, terwijl je het ook prima fijn kan hebben met een lekker dikke jas aan
In 13 graden gaan zitten IN huis omdat je ergens in de zomer de APK (waar ik aanneem dat het de keuring is, niet de reparaties die daar uit volgen) van 5 tientjes niet kunt betalen? En de ruil is dan dag in dag uit in de kou zitten met kans op vocht en schimmel in huis en allerlei gezondheidsproblemen die daarbij komen, en dat is dan bewonderenswaardig?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het heel bewonderenswaardig! Maar de vraag rijst idd. worden zijn bed en meubels bijvoorbeeld, niet vochtig?
Idd.: verstandig is iets anders! Maar dat hij het redt in de kou, daar heb ik bewondering voor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In 13 graden gaan zitten IN huis omdat je ergens in de zomer de APK (waar ik aanneem dat het de keuring is, niet de reparaties die daar uit volgen) van 5 tientjes niet kunt betalen? En de ruil is dan dag in dag uit in de kou zitten met kans op vocht en schimmel in huis en allerlei gezondheidsproblemen die daarbij komen, en dat is dan bewonderenswaardig?
Heb je persé een auto nodig? Als ik ooit financieel in de shit geraak gooi ik die er namelijk als eerste uit. Dan rij ik wel op een scooter rond.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
18 graden.
21,3quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:29 schreef dud0r het volgende:
22
Heerlijk die zon op het raam
@:nattekat
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:01 schreef monkyyy het volgende:
18.5 vanochtend. Gruwelijk koud.https://www.dumpert.nl/item/7005313_45141435SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klopt, vooral de kozijnen zijn zwart, maar met zo'n doekje haal ik 1 x per week de schimmel weg, al blijft veel van dat zwarte zitten misschien moet ik eens schoonmaak azijn proberenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker man, je hele huis onder de schimmel.
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:56 schreef raptorix het volgende:
29 graden, op vakantie in Gran Canaria
Wegenbelasting is volgens mij 44 euro per maand, verzekering ook zoiets.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heb je persé een auto nodig? Als ik ooit financieel in de shit geraak gooi ik die er namelijk als eerste uit. Dan rij ik wel op een scooter rond.
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Idd.: verstandig is iets anders! Maar dat hij het redt in de kou, daar heb ik bewondering voor.
We zouden misschien iets kunnen doen in FHF, want dit is wel onverantwoord.
Bleek tegen zwarte schimmelquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral de kozijnen zijn zwart, maar met zo'n doekje haal ik 1 x per week de schimmel weg, al blijft veel van dat zwarte zitten misschien moet ik eens schoonmaak azijn proberen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:23 schreef Qarrad het volgende:
19,5. Ondergrens is hier 19 graden. Anders word ik oprecht levensgevaarlijk en doodongelukkig van de kou. Heb door een vage mutatie een abnormaal lage bloeddruk en hartslag.
Heb mezelf met veel moeite kunnen trainen tot deze temperatuur want eerst was 23 graden de ondergrens en ja dan zat ik dus met handgebreide dikke sokken en Noorse truien alsnog stikchagrijnig te wezen.
Verder ben ik wel gelukkig hoor.quote:
Echt? Dat klinkt als jaloersmakend goede isolatie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
22,5
Ben benieuwd wanneer ik hier de verwarming aan ga doen.
Gewoon een portiekwoning uit de jaren ‘50quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt? Dat klinkt als jaloersmakend goede isolatie.
Hier 19 graadjes inmiddels. Volgende week 20 graden voorspeld buiten en mijn tuin vangt na 11:00 of zo veel zon dus dan hopelijk nog steeds niet hoeven stoken.
maar jij bent ook een warme vrouw van jezelfquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
21
Nog steeds geen kachel aangehad
haha wat zou dat een geld kostenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
15 graden
Vanavond lekker de kachel aan
Ahhhhquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar jij bent ook een warme vrouw van jezelf
Je lacht omdat je denkt dat iemand veel geld kwijt is om een beetje behaaglijk te kunnen wonen.quote:
ach met het warme weer van de komende dagen hoef je weinig te stoken hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je lacht omdat je denkt dat iemand veel geld kwijt is om een beetje behaaglijk te kunnen wonen.
Hoe is dat een aardige of zelfs normale reactie?
Dus dan is het wel normaal om iemand uit te lachen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach met het warme weer van de komende dagen hoef je weinig te stoken hoor
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan is het wel normaal om iemand uit te lachen?
Waarom moet dat per gas?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:59 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang gaan we eigenlijk door met die onzin? Ik stook hier gelukkig hout, maar stel dat ik verhuis, dan moet het ook per gas. Wanneer gaan de prijzen weer normaal zijn? Of blijven we voor altijd in de winter kou lijden?
Hoeft niet per se natuurlijk, maar het is wel bijzonder triest om kou te lijden omdat je op de centen moet letten terwijl dat vijf jaar geleden echt veel minder was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom moet dat per gas?
Wij zijn dit jaar verhuisd, en meteen pelletkachel aangesloten.
We gebruiken alleen gas voor het warme water, en het is behaaglijk warm.
De kachel kan op afstand bediend worden, dus op het moment dat we huiswaarts keren zetten we vast de kachel aan
Heb je geen app via je energieleverancier? Ik nu 43 m³ in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:14 schreef Anton91 het volgende:
Enig idee hoeveel kuub jullie al hebben gestookt deze maand?
Bij mij is het altijd zo'n 21 graden gok ik, display met temperatuur hangt in de garage en daar is het zo'n 19.5.
Voorheen hoefde ik nooit te stoken (appt, ingebouwd tussen andere woningen) maar dit jaar heb ik al zo'n 80kWh gebruikt voor de verwarming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |