SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Lijkt me een beetje ongezond.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
18 graden.
Ik doe nooit de verwarming aan, ook niet als het 13 graden is zoals in januari.
Ik heb gewoon een dikke jas aan, en mijn energiecontract staat op 43 euro per maand.
Dat haal ik alleen, als ik alleen douche, de afwas doe en niet stook.
Geld wat ik bespaar gebruik voor de APK als mijn auto in augustus gekeurd moet worden.
Met een wajong moet je simpelweg keuzes maken, of een auto rijden (en onderhouden) of de ruimte verwarmen, terwijl je het ook prima fijn kan hebben met een lekker dikke jas aan
Ik vind het heel bewonderenswaardig! Maar de vraag rijst idd. worden zijn bed en meubels bijvoorbeeld, niet vochtig?quote:
Lekker man, je hele huis onder de schimmel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
18 graden.
Ik heb gewoon een dikke jas aan, en mijn energiecontract staat op 43 euro per maand.
Geld wat ik bespaar gebruik voor de APK als mijn auto in augustus gekeurd moet worden.
Met een wajong moet je simpelweg keuzes maken, of een auto rijden (en onderhouden) of de ruimte verwarmen, terwijl je het ook prima fijn kan hebben met een lekker dikke jas aan
In 13 graden gaan zitten IN huis omdat je ergens in de zomer de APK (waar ik aanneem dat het de keuring is, niet de reparaties die daar uit volgen) van 5 tientjes niet kunt betalen? En de ruil is dan dag in dag uit in de kou zitten met kans op vocht en schimmel in huis en allerlei gezondheidsproblemen die daarbij komen, en dat is dan bewonderenswaardig?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het heel bewonderenswaardig! Maar de vraag rijst idd. worden zijn bed en meubels bijvoorbeeld, niet vochtig?
Idd.: verstandig is iets anders! Maar dat hij het redt in de kou, daar heb ik bewondering voor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In 13 graden gaan zitten IN huis omdat je ergens in de zomer de APK (waar ik aanneem dat het de keuring is, niet de reparaties die daar uit volgen) van 5 tientjes niet kunt betalen? En de ruil is dan dag in dag uit in de kou zitten met kans op vocht en schimmel in huis en allerlei gezondheidsproblemen die daarbij komen, en dat is dan bewonderenswaardig?
Heb je persé een auto nodig? Als ik ooit financieel in de shit geraak gooi ik die er namelijk als eerste uit. Dan rij ik wel op een scooter rond.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
18 graden.
21,3quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:29 schreef dud0r het volgende:
22
Heerlijk die zon op het raam
@:nattekat
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:01 schreef monkyyy het volgende:
18.5 vanochtend. Gruwelijk koud.https://www.dumpert.nl/item/7005313_45141435SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |