Dat klopt, vooral de kozijnen zijn zwart, maar met zo'n doekje haal ik 1 x per week de schimmel weg, al blijft veel van dat zwarte zitten misschien moet ik eens schoonmaak azijn proberenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker man, je hele huis onder de schimmel.
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:56 schreef raptorix het volgende:
29 graden, op vakantie in Gran Canaria
Wegenbelasting is volgens mij 44 euro per maand, verzekering ook zoiets.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heb je persé een auto nodig? Als ik ooit financieel in de shit geraak gooi ik die er namelijk als eerste uit. Dan rij ik wel op een scooter rond.
Bedankt voor je compliment!quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Idd.: verstandig is iets anders! Maar dat hij het redt in de kou, daar heb ik bewondering voor.
We zouden misschien iets kunnen doen in FHF, want dit is wel onverantwoord.
Bleek tegen zwarte schimmelquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:44 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral de kozijnen zijn zwart, maar met zo'n doekje haal ik 1 x per week de schimmel weg, al blijft veel van dat zwarte zitten misschien moet ik eens schoonmaak azijn proberen
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:23 schreef Qarrad het volgende:
19,5. Ondergrens is hier 19 graden. Anders word ik oprecht levensgevaarlijk en doodongelukkig van de kou. Heb door een vage mutatie een abnormaal lage bloeddruk en hartslag.
Heb mezelf met veel moeite kunnen trainen tot deze temperatuur want eerst was 23 graden de ondergrens en ja dan zat ik dus met handgebreide dikke sokken en Noorse truien alsnog stikchagrijnig te wezen.
Verder ben ik wel gelukkig hoor.quote:
Echt? Dat klinkt als jaloersmakend goede isolatie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
22,5
Ben benieuwd wanneer ik hier de verwarming aan ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |