Gewoon een portiekwoning uit de jaren ‘50quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt? Dat klinkt als jaloersmakend goede isolatie.
Hier 19 graadjes inmiddels. Volgende week 20 graden voorspeld buiten en mijn tuin vangt na 11:00 of zo veel zon dus dan hopelijk nog steeds niet hoeven stoken.
maar jij bent ook een warme vrouw van jezelfquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
21
Nog steeds geen kachel aangehad
haha wat zou dat een geld kostenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
15 graden
Vanavond lekker de kachel aan
Ahhhhquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar jij bent ook een warme vrouw van jezelf
Je lacht omdat je denkt dat iemand veel geld kwijt is om een beetje behaaglijk te kunnen wonen.quote:
ach met het warme weer van de komende dagen hoef je weinig te stoken hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je lacht omdat je denkt dat iemand veel geld kwijt is om een beetje behaaglijk te kunnen wonen.
Hoe is dat een aardige of zelfs normale reactie?
Dus dan is het wel normaal om iemand uit te lachen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach met het warme weer van de komende dagen hoef je weinig te stoken hoor
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan is het wel normaal om iemand uit te lachen?
Waarom moet dat per gas?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:59 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe lang gaan we eigenlijk door met die onzin? Ik stook hier gelukkig hout, maar stel dat ik verhuis, dan moet het ook per gas. Wanneer gaan de prijzen weer normaal zijn? Of blijven we voor altijd in de winter kou lijden?
Hoeft niet per se natuurlijk, maar het is wel bijzonder triest om kou te lijden omdat je op de centen moet letten terwijl dat vijf jaar geleden echt veel minder was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom moet dat per gas?
Wij zijn dit jaar verhuisd, en meteen pelletkachel aangesloten.
We gebruiken alleen gas voor het warme water, en het is behaaglijk warm.
De kachel kan op afstand bediend worden, dus op het moment dat we huiswaarts keren zetten we vast de kachel aan
Heb je geen app via je energieleverancier? Ik nu 43 m³ in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:14 schreef Anton91 het volgende:
Enig idee hoeveel kuub jullie al hebben gestookt deze maand?
Bij mij is het altijd zo'n 21 graden gok ik, display met temperatuur hangt in de garage en daar is het zo'n 19.5.
Voorheen hoefde ik nooit te stoken (appt, ingebouwd tussen andere woningen) maar dit jaar heb ik al zo'n 80kWh gebruikt voor de verwarming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |