En fascisten.quote:
Hij doelt hier op Harris die zou verbergen dat Biden niet meer capabel is. Nou is dat sowieso een hardnekkige fabel die hier ook door sommige personen in stand wordt gehouden, maar daar doet hij dat niet voor. Hij is bezig een mes te slijpen om in het debat te kunnen gebruiken.quote:
Een ID heb je nodig voor de meest basale zaken in de VS. Als je niet een dagje uit kan trekken om een fatsoenlijke ID te regelen dan vind ik persoonlijk niet eens dat je moet stemmen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hier wordt ik dan weer ‘misselijk’ van. Er zijn gewoon voorbeelden van Voter ID laws die het minderheden lastiger maken om te stemmen, af en toe zelfs openlijk zo benoemd, hoe waag je het dan om kritiek daarop als ‘racistisch’ te bestempelen? Is je argument dat die kritiek op een of andere manier impliceert dat die minderheden door hun eigen schuld minder makkelijk aan een ID komen? Want dat is wel een briljant staaltje victim blaming..
Bron erbij: https://www.snopes.com/fact-check/north-carolina-voter-id/
Tim Miller is een held. Oud-republikein, Never Trumper, vlijmscherp en heel veel humor.quote:Op zondag 8 september 2024 02:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ tiktok ]
Ik mag deze Tim Miller wel. Zo te zien een conservatief met een goede kop erop.
Edit: Weird, play knop of clicken op "Watch now" werkt niet voor me, maar op het pijltje naar rechts met een 1 eronder wel.
hahahaquote:Op zondag 8 september 2024 05:07 schreef AnneX het volgende:
Goh, wat sneu: de pot is leeg…hoe kan dat nou?
[ x ]
10 september!quote:Op zondag 8 september 2024 10:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben Trump en Harris nou al een debat gehad of niet met elkaar?
Onder het mom 'woke is geen vrijheid'. Het is enorm ironisch. En veel mensen vinden dat allemaal prima, tot dat een van hun favoriete boeken ineens gebanned wordt. Freedom!quote:Op zondag 8 september 2024 10:46 schreef nostra het volgende:
Manman, DeSantis heeft het dagboek van Anne Frank en A Brave New World ook maar toegevoegd aan z'n censuurlijst, dat had ik nog niet meegekregen. Helemaal maf.
Wat vreemd dan dat al die mensen zonder ID nog niet overleden zijn omdat ze al die “meest basale” zaken blijkbaar niet hebben kunnen regelen de afgelopen decennia.quote:Op zondag 8 september 2024 10:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een ID heb je nodig voor de meest basale zaken in de VS. Als je niet een dagje uit kan trekken om een fatsoenlijke ID te regelen dan vind ik persoonlijk niet eens dat je moet stemmen.
Nogmaals racisme van de lage verwachtingen, er van uitgaande dat een ID vier jaar geldig is, heb je in die 4 jaar echt niet 1 dagje over om ID te regelen? Dit geloof je toch zelf niet zeker komop man.
Een columnist op Joods Onafhankelijk Nieuws kon geen feiten van verbanning vinden. Ook niet van een lijst van de Santis die het boek van Anne Frank noemt als ongewenst, en te verwijderen uit de scholenquote:Op zondag 8 september 2024 10:46 schreef nostra het volgende:
DeSantis heeft het dagboek van Anne Frank
Ligt eraan op welke industrie het word toegepast. Om even de EU als voorbeeld te nemen wij hebben hier importheffingen op bijvoorbeeld elektrische auto’s uit China om de autoindustrie hier te beschermen.quote:Op zondag 8 september 2024 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ben benieuwd of Trump dit echt door gaat zetten. Hij heeft die mogelijkheid, dat zagen we gedurende zijn eerste termijn.
The Trump policy that scares economists the most
En in al z'n speeches heeft hij het over het verhogen van 'tariffs'. What say you, @:Chivaz? Vind jij dat nou verstandig economisch beleid?
Ok, nu hebben wij een verbod op wapenbezit zonder vergunning, telt het dan ook als 'wij doen het, dus de VS ook'?quote:Op zondag 8 september 2024 11:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke industrie het word toegepast. Om even de EU als voorbeeld te nemen wij hebben hier importheffingen op bijvoorbeeld elektrische auto’s uit China om de autoindustrie hier te beschermen.
Het artikel zegt ook dat ze niet zeker weten of dit een onderhandeling tactiek is.
Wat een raar argument, zijn jij en @KoosVogels principieel tegen importheffingen?quote:Op zondag 8 september 2024 11:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ok, nu hebben wij een verbod op wapenbezit zonder vergunning, telt het dan ook als 'wij doen het, dus de VS ook'?
Nee, dat zeg ik niet. Ik vind het raar om alleen als het uitkomt Nederland als voorbeeld te gebruiken zo van 'wij doen het ook', maar dat het in andere gevallen blijkbaar niet telt.quote:Op zondag 8 september 2024 11:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat een raar argument, zijn jij en @:KoosVogels principieel tegen importheffingen?
Vorige keer verhoogde Trump de importheffingen niet alleen voor China, maar ook voor Canada en de EU.quote:Op zondag 8 september 2024 11:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke industrie het word toegepast. Om even de EU als voorbeeld te nemen wij hebben hier importheffingen op bijvoorbeeld elektrische auto’s uit China om de autoindustrie hier te beschermen.
Het artikel zegt ook dat ze niet zeker weten of dit een onderhandeling tactiek is.
Dat is alleen niet wat Trump zegt. Trump zegt dat hij met het opleggen van importheffingen 'biljoenen' en/of 'bedragen waar nog nooit iemand van heeft gehoord' binnen gaat halen, dat andere landen daar wel aan zullen wennen en gewoon op dezelfde manier met de VS handel zullen blijven drijven, zonder dat dat enig negatief bijeffect (zoals prijsverhogingen) zal hebben, als ook - tenminste, dat moet je maar een beetje uit het geratel vissen - dat hij meent dat het zelfs de hoofdmoot van de Amerikaanse overheidsinkomsten kan worden. 'A tarrif nation.'. Dat is volkomen achterlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 11:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben wel voor het zoveel mogelijk afbreken van importbarrires. De hele EU is gebouwd op dat uitgangspunt en dat heeft ons geen windeieren gelegd.quote:Op zondag 8 september 2024 11:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat een raar argument, zijn jij en @:KoosVogels principieel tegen importheffingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |