Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!
quote:Ikke!
Op dinsdag 18 februari 2003 21:54 schreef CloudStrife het volgende:
Wie had gedacht dat Nina de mol was?Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!
quote:Ze gaan in die teasers echt niet verklappen wie de mol. Lijkt me dat er nog wel een leuke plotwending inzit
Wie had gedacht dat Nina de mol was?Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!
in de laatste scene wordt Drazen anders wel door Helena/Nina ingelicht dat Palmer nog leeft en dat het een truc was
quote:Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...
Wie had gedacht dat Nina de mol was?
quote:Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:[..]
Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...
De ondertiteling zei overigens Yelena
quote:Nou vanaf het begin vand e serie werd duidelijk dat Nina en Jack een relatie hebben gehad waarvan nu alleen nog maar een professionele relatie is overgebleven. Dat is voor een vrouw vaak al genoeg
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:[..]
Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...
Maar goed, ze heeft dus een andere naam en spreekt servisch, dus ik denkd at zij wel weer ergens familie of op een andere manier gerelateerd is aan Drazen.
Ze screenen wel slecht bij CTU
quote:Yelena, excuse my memory
Op dinsdag 18 februari 2003 22:13 schreef Jape het volgende:[..]
Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?
De ondertiteling zei overigens Yelena
quote:Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.
Wie had gedacht dat Nina de mol was?
quote:FOEI! Je mag niet spoilen!
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:[..]
Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.
Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.
En ik neem ook aan dat Nina niet samen speelde met Jamey..
1. in de grond levend, zwart, spitssnuitig zoogdier met graafpoten
voorbeeld
+ voegwoord
zo blind als een mol (geheel blind)
2. infiltrant in een organisatie
ik neem aan dat een infiltrant of mol ongemerkt een organisatie moet infiltreren om enig succes te boeken in zijn missie. Hoe doe je dat het best? Juist! Door zich zo goed mogelijk te mengen met de CTU luitjes, eventueel relaties aangaan om zich zo alles behalve verdacht te maken.
Al de opdrachten uitvoeren de je CTU-baas je opgeeft en wanneer de situatie het permiteert de opdrachten van je andere baas uitvoeren.
...
quote:Gaines, een pionnetje van de Drazens, wist niet dat Nina een mol was. Zijn 'contactpersoon' was Jamey. Noem het 'informing-on-a-need-to-know-basis'
Op dinsdag 18 februari 2003 23:15 schreef Smeich het volgende:
Wat ik dan nie snap he..Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.
quote:Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.
Wat ik dan nie snap he..Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.
quote:Allebei mol, van andere mensen he.. Drazen liet Gaines het eerst opknappen maar moest er zelf achteraan toen dat faalde...
Als Gaines niet had gefaald hadden ze trouwens een hoop dingen niet hoeven regelen zeg
quote:Euhm dat was niet spoilen.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
FOEI! Je mag niet spoilen!
quote:Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:37 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.
Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.
Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!
Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!
quote:Pardon? Die zin begrijp ik niet!
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:[..]
Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.
[edit]
Ik begrijp 'm ineens. Er moet een punt na "niet"
Inderdaad, Jack had dat vest "verstopt" ;-)
Maar serieus, Gaines kon dat inderdaad niet zien. En Nina wist zelf ook wel dat ze een vest aan kreeg en ze had nooit zo in paniek gereageerd als ze nu deed. Maar goed, kleine dingetjes die er niet toe doen!
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door dvdstelt op 19-02-2003 08:55]
quote:And I love u 2
Op woensdag 19 februari 2003 08:44 schreef dvdstelt het volgende:
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!![]()
![]()
![]()
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.
Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!
Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!
Sorry hoor maar ik heb de aflevering van vorige week ook nog niet gezien dus het is voor mij enigzins gissen, maar als je er naast zit dan krijg je opmerkingen als "je zit er helemaal naast sukkel" en als je het goed hebt krijg je "flikker op met je spoilers"
Volgens mij gaat die Tony er ook nog wel aan...
quote:Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Op woensdag 19 februari 2003 09:09 schreef DaMart het volgende:
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
quote:maar hij ziet er zo 'glad' uit... weer een bewijs dat je niet op iemands uiterlijk af moet gaan
Op woensdag 19 februari 2003 09:56 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Daarnaast redde hij Teri uit handen van die huurmoordenaar, dat zou hij nooit doen als hij onder een hoedje speelde met Drazen.
De reden waarom ik Tony zo verdacht vond is dat hij altijd zo nieuwsgierig over komt. Houdt alles in de gaten en zo... precies wat een mol ook doet
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 19-02-2003 11:07]
quote:Ja dat viel mij ook al op
Op woensdag 19 februari 2003 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
Het grappige is dat al vanaf het begin in de serie duidelijk werd gemaakt wie de mol was; Bij het intro zegt Jack "People who I work with might be involved" en dan zie je Nina heel vuil/achterdochtig kijken
quote:Als Tony kon zien dat Nina een vest kreeg, waarom kon Gaines dan niet hetzelfde zien?
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:[..]
Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.
quote:Gaines dacht waarschijnlijk dat ze gewoon een jas aan moest doen zodat de andere CTU medewerkers niet zagen dat Jack een geweer onder die jas (in dit geval een kogelvrijvest) had zitten om Nina naar buiten te werken. Check het maar, ik heb de DVD dus ik kan het weten
Op woensdag 19 februari 2003 13:51 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Als Tony kon zien dat Nina een vest kreeg, waarom kon Gaines dan niet hetzelfde zien?
quote:Was jij het die halverwegen het seizoen dat had gepost hier
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:[..]
Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.
quote:Nou ik schijn er anders ook wat van te kunnen, en dat terwijl ikd ie afleveringen zelf nog niet eens heb gezien, alleenw at dingen heb opgevangen...
Op woensdag 19 februari 2003 15:43 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Was jij het die halverwegen het seizoen dat had gepost hier
quote:Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...
Op woensdag 19 februari 2003 15:43 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Was jij het die halverwegen het seizoen dat had gepost hier
quote:Moet je voor de grap eens zeggen dat je dat gehoord heb of dat je dat ergens gelezen hebt...
Op woensdag 19 februari 2003 18:39 schreef Shogo het volgende:[..]
Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...
quote:Dan heb ik binnekort president bush achter me aan volgens mij...
Op woensdag 19 februari 2003 18:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Moet je voor de grap eens zeggen dat je dat gehoord heb of dat je dat ergens gelezen hebt...
quote:Da's nog altijd minder erg dan gedwongen worden om From dusk till dawn 2 te kijken
Op woensdag 19 februari 2003 18:50 schreef Shogo het volgende:[..]
Dan heb ik binnekort president bush achter me aan volgens mij...
Meningen of wat je denkt mag tegenwoordig niet meer...
quote:ROFLMAO Nou nee iig niet.
Op woensdag 19 februari 2003 18:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Da's nog altijd minder erg dan gedwongen worden om From dusk till dawn 2 te kijken
![]()
quote:Laten we het nou maar voor de rest bij besprekingen over 24 houden...
Op woensdag 19 februari 2003 19:05 schreef Robino het volgende:
MikeyMo, je weet heel goed dat jij heel ergens anders mee bezig was. Jij had gewoon de afloop al gehoord in een ander topic, en 'speculeerde' dat vervolgens hier. Shogo had zijn vermoedens, zonder voorkennis. Dus hang niet de gebeten hond uit!
quote:Is goed, als jullie er ook mee kappen (zie deze hele pagina).
Op woensdag 19 februari 2003 19:07 schreef Shogo het volgende:[..]
Laten we het nou maar voor de rest bij besprekingen over 24 houden...
quote:Dan was 't iemand anders
Op woensdag 19 februari 2003 18:39 schreef Shogo het volgende:[..]
Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...
quote:Ik had ooit eens gehoord dat Nina de mol zou zijn that's all, of het waar was heb ik nooit gecontroleerd. Voor hetzelfde geld was het niet waar en zat ik helemaal niet te spoilen.
Op woensdag 19 februari 2003 19:05 schreef Robino het volgende:
MikeyMo, je weet heel goed dat jij heel ergens anders mee bezig was. Jij had gewoon de afloop al gehoord in een ander topic, en 'speculeerde' dat vervolgens hier. Shogo had zijn vermoedens, zonder voorkennis. Dus hang niet de gebeten hond uit!
Tja, noem het spoilen, ik noem het helder nadenken...
Ik de volgende:
1. zomaar in ene die assistente van Palmer introduceren die zoveel werk voor hem doet dat we haar niet eerder dan 8 uur 's avonds in beeld kregen.
2. het spontane geheugenverlies van Teri wat ook binnen een uur of 2/3 weer voorbij was
3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen.
4. het nooit naar de wc gaan van welke acteur dan ook, terwijl ze toch 24 uur non stop bezig zijn.
5. Kim niet eens een uitgebreide douche gunnen
6. Die vent die de vader van Janet Yorks had vermoord en zijn plaats had ingenomen niet Teri gelijk had laten vermoorden. Enkel Kim was genoeg geweest om Jack te dwingen om Palmer te vermoorden.
quote:Ja hoor tuurlijk, genie....
Op donderdag 20 februari 2003 18:39 schreef MikeyMo het volgende:
Tja, noem het spoilen, ik noem het helder nadenken...
quote:Ja dat vond ik echt de stomste. Had daar echt het idee dat ze even niks beters wisten te verzinnen.
Op donderdag 20 februari 2003 20:50 schreef MikeyMo het volgende:
2. het spontane geheugenverlies van Teri wat ook binnen een uur of 2/3 weer voorbij was
quote:Deze, met afstand!!!!!
quote:Dat is niet helemaal waar, weet je nog dat Palmer en Jack nog iemand kende die alles van Drazen wist,
Nu het verhaal bijna op z'n eind is: wat vindt jij de stomste plotwending of gedeelte in het verhaal?
4. het nooit naar de wc gaan van welke acteur dan ook, terwijl ze toch 24 uur non stop bezig zijn.
Maar waar is die computernerd Milo eigenlijk gebleven?
En best cool dat Nina de moll is
quote:Oh ja, Milo had ik ook nog in m'n gedachte maar was ik vergeten.
Op donderdag 20 februari 2003 22:08 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Dat is niet helemaal waar, weet je nog dat Palmer en Jack nog iemand kende die alles van Drazen wist,
Hij werd in een w.c. vermoord, wat denk je dat hij anders aan het doen was? een berichtje versturen op zijn laptopMaar waar is die computernerd Milo eigenlijk gebleven?
En best cool dat Nina de moll is
Waar Milo is gebleven is eigenlijk best simpel: Dennis Hopper vroeg zeoveel dat alle bijiguren niet meer betaald konden worden.
Pffffffff
quote:Mia Kirchner
3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen.
quote:1. Dan heb je waarschijnlijk de eerste vijf minuten van episode één gemist
Nu het verhaal bijna op z'n eind is: wat vindt jij de stomste plotwending of gedeelte in het verhaal?Ik de volgende:
1. zomaar in ene die assistente van Palmer introduceren die zoveel werk voor hem doet dat we haar niet eerder dan 8 uur 's avonds in beeld kregen.
6. Die vent die de vader van Janet Yorks had vermoord en zijn plaats had ingenomen niet Teri gelijk had laten vermoorden. Enkel Kim was genoeg geweest om Jack te dwingen om Palmer te vermoorden.
Schandalig en onvergevelijk!
quote:Dat had ze ook in 5 minuten gedaan in dat safehouse. Ze zei dat ze zich ging opknappen en een paar shots later is ze er weer; gewassen, opgemaakt en met ander haar.
Op vrijdag 21 februari 2003 09:26 schreef DaMart het volgende:
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat Kim haar haar spontaan van krullend naar stijl verandert ? Lijkt me niet dat dat binnen een paar uur zomaar gebeurt, en tijd voor een kapper had ze ook niet volgens mij
Dat is eigenlijk het enige wat niet klopte in de serie, voor de meeste andere 'foutjes' kan je wel een verklaring vinden.
quote:Hm... dat moet ik dan nog zien... ben ergens bij afl. 17 pas gaan kijken, dus heb nu een aantal divxjes om te kijken
Op vrijdag 21 februari 2003 09:33 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dat had ze ook in 5 minuten gedaan in dat safehouse. Ze zei dat ze zich ging opknappen en een paar shots later is ze er weer; gewassen, opgemaakt en met ander haar.
Dat is eigenlijk het enige wat niet klopte in de serie, voor de meeste andere 'foutjes' kan je wel een verklaring vinden.
particuliere bewakers die 1 minuut na afgaan van een alarm ter plekke zijn, autoritjes door half LA heen die 10 minuten duren, het ondergaan van de zon wat binnen 1 minuut gebeurt (tussen 2 afleveringen in) en nog meer van dat soort dingen...
quote:Ja, nou in de eerste 2 afleveringen reden Dan en Rick ook een echt uur voordat ze op plaats van bestemming aankwamen, hetzelfde geldde later ook voor Teri en die "Alan York".
Op vrijdag 21 februari 2003 11:39 schreef arjens het volgende:
Ja.. maar 1 aflevering van een uur duurt 45 minuten.. er zit dus 15 minuten speling. En die speling zit met name tussen de reclame's. Let maar eens op de tijden die je dan ziet.
quote:Jeetje wat ben jij negatief...
Op vrijdag 21 februari 2003 12:44 schreef CloudStrife het volgende:
MikeyMo, eerst in een andere topic de serie verknallen, nu kom je met allemaal commentaar vaarwan de helft niet eens klopt, maar dat is boven al uitgelegd. Zoals die assistent van Palmer, die is gewoon in de eerste aflevering te zien op het balkon en heeft zelfs nog iemand aan de telefoon uit het vliegtuig dat later opgeblazen wordt. Know your info!
Het is natuurlijk makkelijk praten als je de DVD hebt, maar als iemand 2 scenes in het eerste uur meespeelt en vervolgens pas 17 afleveringen/uur later ofzo weer in het verhaal verschijnt dan herken ik zo'n persoon niet. Ik had al moeite Mason te herkennen toen hij na het verdovingsincident 10 afleveringen later de controle bij CTU overnam.
Blijft natuurlijk wel gewoon een feit dat ik de Palmer-Patty verhaallijn erg bedacht vindt als opvulling.
quote:Jullie gaan nog zooo'n mooie tijd te gemoed op BBC of straks op Yorin
With 24 being shown in the same time slot as last year, it's rating increase of over 21% is a very good sign for the series.
Vanavond dus laatste aflevering op Yorin!
Het einde van Jack's verhaallijn vond ik dan weer iets minder. Het was natuurlijk te verwachten dat Teri dood was, toen Nina met dat pistool achter haar stond.
Maar goed, morgen ga ik in ieder geval deel 1 en 2 van seizoen 2 bekijken, het blijft toch wel een top serie
[Dit bericht is gewijzigd door Chevalric op 25-02-2003 21:32]
en ja, ik had ook al wel een gevoel dat Teri het niet zou overleven (en niet in de eerste plaats om MikeyMO).
Ga morgen ook maar de 1e 2 afleveringen van 24 seizoen 2 bekijken. Misschien denk ik toch, dat ze het bij dit ene seizoen hadden moeten houden, had de serie wellicht meer status gegeven.
quote:Wacht maar tot je wat van de 2e serie hebt gezien, nog spectaculairder
Op dinsdag 25 februari 2003 21:34 schreef Smeich het volgende:
Ga morgen ook maar de 1e 2 afleveringen van 24 seizoen 2 bekijken. Misschien denk ik toch, dat ze het bij dit ene seizoen hadden moeten houden, had de serie wellicht meer status gegeven.
En Nina is een bitch!
quote:Op de BBC heb je geen reclames en geen irri logo's en ondertiteling. En bij sommige kabelboeren is het breedbeeld
Op dinsdag 25 februari 2003 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel wat ik ga doen, of ik ga serie 2 op de BBC volgen of ik wacht tot 'ie op Yorin komt...
quote:Dat zijn wel de voordelen van de BBC ja, maar:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:41 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Op de BBC heb je geen reclames en geen irri logo's en ondertiteling. En bij sommige kabelboeren is het breedbeeld
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 25-02-2003 21:48]
Volgende week John Doe, ook een zeer aardige serie.
Maar goed, toch helemaal top (hoewel niet zo verrassend meer voor mij....duh). En nu lekker die twee afleveringen kijken opgenomen van de BBC en dan...Zondag deel 3 van serie 2!
quote:www.fox.com/24 en dan doorklikken naar season 1 archive
Op dinsdag 25 februari 2003 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een site met een duidelijk overzicht van alle gebeurtenissen en personages van seizoen 1. Weet iemand een goede? Graag een site die met geen woord rept over seizoen 2 aub
quote:Uh, ja ik dus! (zie boven
Op dinsdag 25 februari 2003 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een site met een duidelijk overzicht van alle gebeurtenissen en personages van seizoen 1. Weet iemand een goede? Graag een site die met geen woord rept over seizoen 2 aub
en voor de veiligheid de directe link van fox naar season 1
http://www.fox.com/24/season1/home.html
Palmer for President! Bush is echt niks vergeleken met hem
Ik vind eigenlijk dat er veel te veel plotwendngen in zaten, het bleef maar doorgaan, en dat Nina mol was was dus geen verrassing meer maar wel vreemd, want volgens mij heeft ze in de eerste 22 uur meer goed gedaan dan fout... voor CTU dan.
En inderdaad ook die scene met Jack dat die haar moest doodschieten, ik snap daar niks van... gokte de ontvoerder toen dat Jack dat toch niet zou doen ofzo? Of wist die niet dat Nina een mol was? Dat laatste kan ik me niet voorstellen. En dat lege pistool van Drazen wat afgezaagd.
Ik denk dat seizoen 2 dieper zal induiken op Nina en voor welke organisatie die werkt... dat Jack achter die organisatie aanmoet ofzo. De verhaallijn van Palmer met vrouw en verkiezingen lijkt me nu wel overbodig geworden voor het volgende seizoen.
Ik denk dat ik seizoen 2 wel weer ga kijken, al heb ik nu wel het idee dat er teveel gebeurd is en dat er sommige dingen gewoon niet kloppen.
Oja, en natuurlijk ga ik vanaf nu geen enkel topic waarin MickeyMo post en over iets gaat wat interessant voor mij kan zijn bekijken he. Duidelijk
quote:Geeft wel interessante informatie over Nina.
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning: 1) I agree, Gaines could not have known about Nina. She was obviously there to monitor things for the Drazens, while Jamie was there to monitor things for Gaines. Nina killed her. 2) Tony's comment about how good a liar she was, that was most likely a warning signal. 3) When Tony tried to call secret service to stop Jack in the morning from taking out Palmer, Nina tried to stop him (defending Jack). Really, she was buying time for it to succeed. 4) Nina did help Jack escape the police dragnet, but that's because they wanted to keep him in play. 5) When Jack got the banker guy who was funding Gaines in the 10:00 am hour, she tried to convince him he was innocent and to let him go. Since he was the funding link between the Drazens and Gaines, she knew who the banker guy was. 6) Why did she support Jack with intelligence to get into the Gaines camp in the 11:00 hour? The Drazens had written Gaines off at that point. So Nina needed to get Kim and Teri under her control. Jack rescues them, she follows them to the hospital, and then the move to the "safe house" is on her order. As for the guy in the hospital room - maybe she knew him, maybe she didn't. But when she asked the FBI agents if there were any others, and they said no, she knew it was time to make her move. 7) Nina conveniently leaves the safe house before the hit. 8) Nina is constantly trying to get George to tell Jack about his family. Why? Simple, it keeps him off balance, and makes him more likely to be receptive to some kind of deal. Otherwise he is focused and operating in "shoot first" mode. 9) When Nina calls Palmer, she wasn't trying to help Jack. She was trying to get Alexis freed. 10) She knew they were being tracked when Alexis was freed and told them what they would need to look for. Now even with these supporting points, there are some potential holes. (1) Where is the real Nina Meyers? I can not believe that someone at Nina's level could be invented and inserted into the CTU within a three year period. There must have been a real Nina Meyers that was killed and replaced a month ago, a year ago, or something. Maybe she looked different, or maybe this Nina was altered to look like her. I would certainly like to know. (2) Why did Nina challenge Jack about the card swap with Milo? It seems to me, she would have avoided doing anything if Jack started acting suspiciously (meaning he was under Gaines' control). (3) How long ago was it that Nina trained Alberta? Sounded like it was quite awhile. She was her boss at division. If that's the case, did it happen before or after the Kosovo mission (and was it maybe the "real" Nina I mention in point #1). Well, who knows if these questions will really be answered. Personally, I liked Nina and would have preferred it if someone like Walsh was the bad guy...
En ik heb net de eerste aflevering gekeken van seizoen 2, dat belooft ook een goed seizoen te worden.
quote:Nou, interessant stuk, maar het begint niet goed. Alles wat hier gezegd wordt klopt wel, of kan kloppen, maar het is geen bewijs, het is niet zo dat je wanneer je de aflevering van 11-12 uur zit te kijken dat je al kunt bedenken dat dit de redenen van Nina zijn. Het zijn achteraf gemaakte veronderstellingen, niet echt vooraf aanwijzingen en zeker geen bewijs...
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning:
Enige wat een aanwijzing zou kunnen zijn is volgens mij (5), het feit dat Nina volhoudt dat die bankier onschuldig is.
quote:Het is inderdaad geen bewijs. Maar als er wél echt bewijs te zien was geweest, had je dus al kunnen zien aankomen dat Nina de mol was. Nu was het een enorme verassing en blijkt dus ook nog eens door bovenstaand stuk dat zij het ook echt kan zijn.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:57 schreef ranja het volgende:[..]
Nou, interessant stuk, maar het begint niet goed. Alles wat hier gezegd wordt klopt wel, of kan kloppen, maar het is geen bewijs, het is niet zo dat je wanneer je de aflevering van 11-12 uur zit te kijken dat je al kunt bedenken dat dit de redenen van Nina zijn. Het zijn achteraf gemaakte veronderstellingen, niet echt vooraf aanwijzingen en zeker geen bewijs...
Enige wat een aanwijzing zou kunnen zijn is volgens mij (5), het feit dat Nina volhoudt dat die bankier onschuldig is.
Ik heb liever die enorme verassing dan dat ik het al van te voren had kunnen weten.
Ik wist het nu ook al vantevoren, maar dat is een ander verhaal
En MikeyMo, nu kan ik eindelijk je vraag van enkele pagina's terug beantwoorden (je vroeg welke spoilers je gaf).
A> Dat Nina de mol was
B> Dat Nina teri ging vermoorden
Vooral die laatste was onvergeeflijk
quote:dan zou ik dit topic maar niet meer openen als ik jou was
Op woensdag 26 februari 2003 00:57 schreef -TRIP- het volgende:
Tot nu toe alleen maar afl. 1 gezien!Maar ik heb ze allemaal opgenomen en ga ze tijdends de carnaval/krokusvakantie allemaal bekijken!
Ik was druk bezig met volgen van oa. Band Of Brothers, X-files, Six Feet Under etc.
quote:Allen zijn infirieur
Op woensdag 26 februari 2003 00:57 schreef -TRIP- het volgende:
Tot nu toe alleen maar afl. 1 gezien!Maar ik heb ze allemaal opgenomen en ga ze tijdends de carnaval/krokusvakantie allemaal bekijken!
Ik was druk bezig met volgen van oa. Band Of Brothers, X-files, Six Feet Under etc.
Seizoen 2 afl. 1 en 2 heb ik op video staan dus die ga ik voor zondag even kijken, en dan zondag volgen op BBC.. niks wachten!
quote:in het alternative einde blijft ze leven
Op dinsdag 25 februari 2003 23:50 schreef Robino het volgende:
Ok, dat was het dan. Ik vond het einde wel passend voor de serie; gewoon *tjak boem* dit was het, klaar. Geen happy end of zo.
Ik blijf het alleen dom vinden dat Nina opeens zo'n kreng bleek te zijn.En MikeyMo, nu kan ik eindelijk je vraag van enkele pagina's terug beantwoorden (je vroeg welke spoilers je gaf).
A> Dat Nina de mol was
B> Dat Nina teri ging vermoordenVooral die laatste was onvergeeflijk
![]()
Op naar seizoen 2.
DIt is het enige topic waar ik vanaf aflevering 1 in wilde kijken / posten, maar dit is mijn allereerste keer. En zo te lezen was dat de goeie keuze, tjong tjonge wat een spoilers allemaal....
Ik ga dus echt niet de topic van seizoen 2 lezen
En inderdaad, David Palmer zou een goeie president zelf...
Wat dat betreft was Ronald Reagan ook een acteur...
Dennis for president !
quote:Dus een "normale" werkdag voor Jack
Op woensdag 26 februari 2003 15:21 schreef Robino het volgende:
Als de gids klopt, begint seizoen 2 om 8:00 am i.p.v. middernacht.
Namelijk, dat in de 1na laatste aflevering was gebleken dat Mason toegang had verschaft in de beveiliging van die ondergrondse gevangenis.
Nu dacht ik dat Tony hiermee kwam..dus hoe zit dit dan?
Dat boek lijkt me ook wel cool om te lezen zeg..:)
Kben nu ff het alternatieve einde aan het neerladen. Kben benieuwd!!
1. Mason heeft het inderdaad aangepast maar was een onschuldige aanpassing
2. Nina heeft het aangepast en de naam van Mason daarin weten te krijgen (bv door het vanaf zijn pc te doen).
Maar een beetje vreemd wel ja, dat zoiets wel aangevoerd wordt maar daarna niks mee gedaan wordt.
quote:Boek is o.a. te bestellen bij Bol. Ik had het binnen 2 dagen inhuis
Op woensdag 26 februari 2003 17:00 schreef Smeich het volgende:
Toch zit ik ook nog met een andere vraag..Namelijk, dat in de 1na laatste aflevering was gebleken dat Mason toegang had verschaft in de beveiliging van die ondergrondse gevangenis.
Nu dacht ik dat Tony hiermee kwam..dus hoe zit dit dan?Dat boek lijkt me ook wel cool om te lezen zeg..:)
Kben nu ff het alternatieve einde aan het neerladen. Kben benieuwd!!
quote:Optie 1 lijkt me uitgesloten, aangezien Mason tegen Jack zei dat er niks op dat terrein te vinden was.
Op woensdag 26 februari 2003 17:08 schreef ranja het volgende:
2 mogelijkheden:1. Mason heeft het inderdaad aangepast maar was een onschuldige aanpassing
2. Nina heeft het aangepast en de naam van Mason daarin weten te krijgen (bv door het vanaf zijn pc te doen).Maar een beetje vreemd wel ja, dat zoiets wel aangevoerd wordt maar daarna niks mee gedaan wordt.
quote:Is het boek een bewerking van de serie of is de serie gebaseerd op een boek? In het eerste geval hoef ik het boek echt niet... ik had ook bijna het boek van Panic room gekocht maar zag net op tijd dat de film er eerst was... dan heeft het geen zin.
Op woensdag 26 februari 2003 17:19 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Boek is o.a. te bestellen bij Bol. Ik had het binnen 2 dagen inhuis
quote:jeps
Op woensdag 26 februari 2003 15:21 schreef Robino het volgende:
Als de gids klopt, begint seizoen 2 om 8:00 am i.p.v. middernacht.
Wel raar eigenlijk dat elke aflevering gemiddeld 43 minuten (1041:24) en niet precies één uur duurt maar, wat je toch wel zou denken bij deze 'real time' serie. Maar mét reclame duurt zeker wel 60 minuten
quote:Van mijn website: Voor de echte fans is er reeds ook een boek verschenen onder de titel ""24": the House Special Sub-committee's Finding at CTU". Het boek speelt zich enkele dagen / weken af na de gebeurtenissen van het eerste seizoen. Jack moet voor een speciaal comité vertellen wat er die 24 uur precies gebeurt is. Ook wordt het hele verhaal omtrent missie "Nightfall" uit de doeken gedaan. Het boek bevat verder nog interessante foto's en andere artikelen. Dit boek is dus een absolute must als je wilt weten wat er precies met missie "Nightfall" gebeurde en hoe Jack en enkele andere personages zich uiten over die beruchte 24 uur.
Op woensdag 26 februari 2003 17:49 schreef ranja het volgende:[..]
Is het boek een bewerking van de serie of is de serie gebaseerd op een boek? In het eerste geval hoef ik het boek echt niet... ik had ook bijna het boek van Panic room gekocht maar zag net op tijd dat de film er eerst was... dan heeft het geen zin.
Afleveringen duren inderdaad 43 minuten. De rest wordt in Amerika opgevuld met commercials. Alleen de eerste aflevering uit het tweede seizoen bevat geen onderbrekingen. Deze aflevering duurt daarom ook 52 minuten.
quote:Waarom denk jij dat de klok steeds verspringt?
Op woensdag 26 februari 2003 19:59 schreef tim1981 het volgende:
24 is de beste serie die ik ooit heb gezien. (Alias vink ook goed) Nu maar wachten op serie 2.Wel raar eigenlijk dat elke aflevering gemiddeld 43 minuten (1041:24) en niet precies één uur duurt maar, wat je toch wel zou denken bij deze 'real time' serie. Maar mét reclame duurt zeker wel 60 minuten
Yorin heeft alleen de eigenschap om hun vaste reclame tijden aan te houden...
En om deze reden heeft de DVD box een flink aantal minuten meer, toch?
quote:nee, overal kom ik de totale tijdsduur (van 6 dvd's) tegen van 1041 minuten, zo'n 18 uur.
Op woensdag 26 februari 2003 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
En om deze reden heeft de DVD box een flink aantal minuten meer, toch?
edit: uitleg over de tijdsduur:
Deze "real time" TV-serie is in Amerika, maar ook daarbuiten een enorm succes. De serie is, net al vele andere films en series, aangepast i.v.m. de aanslagen op het WTC in 2001. De première van de serie is een maand uitgesteld. Tevens is de explosie van een 747 vliegtuig niet zichtbaar in beeld. Iedere episode duurt in realtime een uur, maar om dit bij een TV uitzending te kunnen realiseren zijn er vijf maal tussen ca. 3 a 4 minuten aan de timer toegevoegd, t.b.v. de reclameonderbrekingen. Tevens is er ca. 1 a 2 minuten aan het eind toegevoegd om o.a. scènes van de volgende episode te laten zien. Hier in Nederland klopte dat uur ook niet op TV. Vreemd was ook dat men op de Nederlandse TV de reclame onderbrekingen op andere plaatsen in laste dan de speciaal daarvoor geplande stukken. Je krijgt namelijk voor en na de commercialbreak de tijd te zien. Maar helaas hield men zich daar hier niet aan. Nu heb je daar, op de DVD, geen last van en kun je gewoon alles achter elkaar kijken. In Engeland hebben ze de zijn "Events occur in realtime" eruit gehaald, omdat bij de BBC geen commercialbreaks zijn en daar de serie dus ca. 40 tot 45 minuten duurde. De serie is spannend en verslavend. Je wilt na het eind van een aflevering meteen weten wat er het volgende uur gebeurd. Er gebeurd veel in één aflevering, dus op de TV kon je er absoluut geen één missen. Nu hoeft dat niet en kun je in 24 uur tijd (eigenlijk in ongeveer 18 uur), Jacks hele dag meebeleven!!
bron: http://www.dvd-home.nl/review/divers/24.htm
hier staat ook bij hoelang elke aflevering duurt.
Maar ik zou als ik jouw was niet in de topics over seizoen 2 gaan kijken. Ik heb btw. gehoord dat BBC2 op zaterdag 8 maart de eerste drie afleveringen van seizoen 2 achterelkaar zal gaan uitzenden. Op zondag 9 maart zenden ze dan aflevering 4 uit. Dat herhalen van afleveringen doen ze dan om de drie weken. Tip voor mensen die de eerste twee afleveringen dus niet hebben opgenomen afgelopen twee weken.
quote:Ik heb het 5 minuten volgehouden na de laatste aflevering en toen móest ik gewoon verder gaan kijken. Geloof me, je zit er na een halfuurtje weer helemaal in.Ik hoop echter wel dat ze in het tweede deel nog iets meer uit het realtime-gegeven weten te halen..
Op dinsdag 25 februari 2003 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
(...) 24 is zo heftig en intens dat ik een soort van 'afkoelperiode' wel gewenst vind. Nu gelijk doorgaan met seizoen 2 zou teveel van goede worden denk ik. Daarom overweeg ik om pas over een paar maanden te gaan kijken, als Yorin met seizoen 2 begint.
* SODA gaat het '24 season 2 Topic' eens opzoeken..
quote:Mijn redding!
Op woensdag 26 februari 2003 21:57 schreef CloudStrife het volgende:
IkMaar ik zou als ik jouw was niet in de topics over seizoen 2 gaan kijken. Ik heb btw. gehoord dat BBC2 op zaterdag 8 maart de eerste drie afleveringen van seizoen 2 achterelkaar zal gaan uitzenden. Op zondag 9 maart zenden ze dan aflevering 4 uit. Dat herhalen van afleveringen doen ze dan om de drie weken. Tip voor mensen die de eerste twee afleveringen dus niet hebben opgenomen afgelopen twee weken.
quote:Als ik de schijven in huis heb dan ga ik dat ook gewoon doen, achterelkaar kijken, en bij de klokjes steeds even plaspauze/drinkpauze houden
Op woensdag 26 februari 2003 21:37 schreef tim1981 het volgende:[..]
nee, overal kom ik de totale tijdsduur (van 6 dvd's) tegen van 1041 minuten, zo'n 18 uur.
edit: uitleg over de tijdsduur:
Deze "real time" TV-serie is in Amerika, maar ook daarbuiten een enorm succes. De serie is, net al vele andere films en series, aangepast i.v.m. de aanslagen op het WTC in 2001. De première van de serie is een maand uitgesteld. Tevens is de explosie van een 747 vliegtuig niet zichtbaar in beeld. Iedere episode duurt in realtime een uur, maar om dit bij een TV uitzending te kunnen realiseren zijn er vijf maal tussen ca. 3 a 4 minuten aan de timer toegevoegd, t.b.v. de reclameonderbrekingen. Tevens is er ca. 1 a 2 minuten aan het eind toegevoegd om o.a. scènes van de volgende episode te laten zien. Hier in Nederland klopte dat uur ook niet op TV. Vreemd was ook dat men op de Nederlandse TV de reclame onderbrekingen op andere plaatsen in laste dan de speciaal daarvoor geplande stukken. Je krijgt namelijk voor en na de commercialbreak de tijd te zien. Maar helaas hield men zich daar hier niet aan. Nu heb je daar, op de DVD, geen last van en kun je gewoon alles achter elkaar kijken. In Engeland hebben ze de zijn "Events occur in realtime" eruit gehaald, omdat bij de BBC geen commercialbreaks zijn en daar de serie dus ca. 40 tot 45 minuten duurde. De serie is spannend en verslavend. Je wilt na het eind van een aflevering meteen weten wat er het volgende uur gebeurd. Er gebeurd veel in één aflevering, dus op de TV kon je er absoluut geen één missen. Nu hoeft dat niet en kun je in 24 uur tijd (eigenlijk in ongeveer 18 uur), Jacks hele dag meebeleven!!
bron: http://www.dvd-home.nl/review/divers/24.htm
hier staat ook bij hoelang elke aflevering duurt.
Elke keer dacht ik, nu is het echt de laatste aflevering, morgen verder... Maar het ging niet :-) Toen ben ik toch maar na 12 afleveringen gaan pitten.
Morgen ga ik aan serie 2 beginnen.... Die schijnt nog beter te zijn.
quote:ohw beter!
Op woensdag 26 februari 2003 21:57 schreef CloudStrife het volgende:
IkMaar ik zou als ik jouw was niet in de topics over seizoen 2 gaan kijken. Ik heb btw. gehoord dat BBC2 op zaterdag 8 maart de eerste drie afleveringen van seizoen 2 achterelkaar zal gaan uitzenden. Op zondag 9 maart zenden ze dan aflevering 4 uit. Dat herhalen van afleveringen doen ze dan om de drie weken. Tip voor mensen die de eerste twee afleveringen dus niet hebben opgenomen afgelopen twee weken.
8 maart staat al op mijn handpalm getatoeerd Weet je het zeker, Cloudstrife?
En JAWEL, BBC zendt zaterdag 8 maart de eerste 3 afleveringen uit:
26-02-2003 - Herkansing: BBC2 zendt "24" afleveringen opnieuw uit
Kijkers die net klaar zijn met het volgen van de serie op Yorin en dus te laat waren voor de eerste twee afleveringen van seizoen 2 op BBC2 is er goed nieuws. BBC2 zal om de drie weken op zaterdag drie afleveringen achterelkaar uitzenden. Op zaterdag 8 maart worden de eerste drie afleveringen zonder onderbreking achterelkaar uitgezonden. Op zondag 9 maart kun je dan kijken naar aflevering 4. BBC2 herhaalt dit proces elke 3 weken.
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 27-02-2003 13:33]
quote:
Kim wordt ontvoerd en bij haar pappie gevoegd die nog steeds in leven is, maar wel gevangen is. Nina ontvoert op haar beurt Teri en voegt zich bij Victor Drazen. Net op het moment dat ze geeexecuteerd dreigen te worden stormen Tony en mason binnen. Bauer, Tony en Mason nemen het op tegen de Drazen's terwijl Teri een 1 on 1 heeft met Nina. Nina vermoordt Teri en wordt vervolgens weer afgemaakt door een van haar collega's die op dat moment de Drazen bende heeft overwonnen. Terwijl dit alles speelt is Palmer lekker aan het rotzooien met zijn medewerkster en wordt een scheiding van Sheri aangekondigd. De serie eindigt met de begrafenis van Teri waar Jack z'n dochter stevig omarmt.
quote:Maar snap je nu ook dat ik niet geloofde dat jij zomaar kon gokken dat Nina Teri vermoordt? Dat had je waarschijnlijk via via ergens in een topic gelezen toch?
Op zaterdag 1 maart 2003 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
ehm, ik ben nu terug van vakantie maar heb wel de laatste aflevering gezien van 24 afgelopen dinsdag en ik moet zeggen dat mijn prognoses er behoorlijk naast zaten. Ik dacht dat die Nina Teri wel gelijk zou afmaken en dan achter Jack aan, niet dus... Ook zei ik dat Nina het over Teri had toen ze zei "she's dead Jack" en toen zei iemand hier dat het over Kim ging. Kennelijk zat ik ernaast en heeft iemand anders gespoiled
Nou ja, dit had ik dus gespeculeerd 3 afleveringen voor het einde:
quote:Dat kon bij voorbaat al niet, omdat de serie realtime is
De serie eindigt met de begrafenis van Teri waar Jack z'n dochter stevig omarmt.
Morgen aflevering 3!
En volgende week zaterdag aflevering 1+2+3
Verder dat bootje bij de haven, dat eerst aan komt varen en daarna wegvassrt als Drazen dood is. Wat, wie en waarom is dat?
Duitsland?mmmmmmmm.........
Wel gruwelijk hoor die videotape van die verhoorruimte met jamey.
Weet iemand hier trouwens of we hier nog meer over krijgen te horen in een nieuw seizoen ofzo.....?
quote:Ja vooral toen Nina in de camera keek.
Op zondag 2 maart 2003 23:21 schreef dr.Tesla het volgende:
oh mijn god, nu wil dus wel wanhopig weten welke grotere organisatie er NU weer achter zit.Duitsland?mmmmmmmm.........
quote:Over Nina?
Op zondag 2 maart 2003 23:21 schreef dr.Tesla het volgende:
oh mijn god, nu wil dus wel wanhopig weten welke grotere organisatie er NU weer achter zit.Duitsland?mmmmmmmm.........
Weet iemand hier trouwens of we hier nog meer over krijgen te horen in een nieuw seizoen ofzo.....?
quote:Maw: ja dus...
Op maandag 3 maart 2003 07:55 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Over Nina?
Ga natuurlijk niets verklappen :/
komt ze terzijde ter sprake of heeft ze ook nog enigzins een rol in seizoen 2?
quote:Wat is er zaterdag dan?
Op maandag 3 maart 2003 12:26 schreef Robino het volgende:
Liever niet, ik wacht wel 5 daagjes tot zaterdag
quote:officieel is dat zondagnacht/ochtend vroeg, maar dan wordt er nog niets duidelijk over Nina.
Op maandag 3 maart 2003 14:44 schreef CloudStrife het volgende:
Dan zendt de BBC de eerste drie afleveringen achtelkaar uit
24
Sun 9 Mar, 12:40 am - 2:50 am 130mins
8.00am-9.00am: Another chance to see the first episode of the new series. Jack Bauer and his daughter are trying to overcome their loss, and Jack is called upon to stop another terrorist plot. W/S
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan wordt het zondag 9 maart om 1.40u - 3.50u uitgezonden in Nederlandse tijd?
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 04-03-2003 18:12]
quote:Ja dat weet ik, en er zijn genoeg mensen daar die jou praktisch hetzelfde toewensen als mij in de Yorin topix. Jij zit daar ook allerlei dingen te vertellen, verklappen e.d. waar mensen niet op zitten te wachten. Mensen die die serie volgen vanuit Amerika vinden het niet zo fijn als zij net aflevering 2 gekeken hebben en jij je download van aflevering 3 al binnen hebt en je even vertelt dat het CTU gebouw wordt opgeblazen e.d.
Op dinsdag 4 maart 2003 17:54 schreef CloudStrife het volgende:
Knurft, dat gaat over mensen die de serie via Amerika volgen (downloads). Ik verklap daar niet eindes van afleveringen zoals jij dat eerder wel deed.
Bovendien heb ik niet echt een einde kunnen verklappen omdat ik niet wist wat het einde zou zijn van seizoen 1. Dacht dat Teri al redelijk vroeg zou sterven en niet pas om 23:58... Dat Nina de mol was werd al duidelijk in aflevering 23
quote:Nou Mikey, dan zou jij NU dus wel moeten weten wat sommige luitjes, onder andere ik, van jou dachten, terwijl jij niet snapte wat jij nou fout deed.
Op dinsdag 4 maart 2003 18:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ja dat weet ik, en er zijn genoeg mensen daar die jou praktisch hetzelfde toewensen als mij in de Yorin topix. Jij zit daar ook allerlei dingen te vertellen, verklappen e.d. waar mensen niet op zitten te wachten.
quote:Ik snap heus wel dat mensen niets willen weten van wat er komen gaat, wat die mensen dan doen in discussietopics waarin men vrij is te discusieren over hetgeen wat geweest is en wat komen gaat is mij een raadsel...
Op dinsdag 4 maart 2003 18:21 schreef Smeich het volgende:[..]
Nou Mikey, dan zou jij NU dus wel moeten weten wat sommige luitjes, onder andere ik, van jou dachten, terwijl jij niet snapte wat jij nou fout deed.
Dag jonguh
Zelfs Cloudstrife kreeg na het zetten van SPOILER en vervolgens enkele witregels opmerkingen naar z'n hoofd geslingerd. Vind ik persoonlijk een beetje zielig, want je hoeft het niet te lezen. Datzelfde geldt ook voor mijn opmerkingen. Je hieft ze niet te lezen en je hoeft ze niet te geloven. Doe je dat wel, mij best, maar loop dan niet te zeiken dat je iets gelezen hebt wat je niet wilde lezen. het is niet dat ik je dwing ofzo.
Van mij mag Sunny/Cloudstrife posten wat ie wil, mij hoor je daar niet over. Maar als hij dat doet moet hij natuurlijk niet mij gaan aanvallen als ik eens keer iets vertel wat mensen kunnen opvatten als een spoiler.
quote:Peace Cloudstrife
Op dinsdag 4 maart 2003 19:02 schreef CloudStrife het volgende:
Peace MikeyMo
quote:Godver
Op dinsdag 4 maart 2003 18:14 schreef MikeyMo het volgende:
(...)en je even vertelt dat in aflevering 3 het CTU gebouw wordt opgeblazen e.d.
Wilde verder alleen even melden dat ik vorige week zaterdag vergeten ben de video te programmeren en daardoor maar afzie van seizoen 2. Dat wordt een half jaartje wachten
quote:Leuk dat je het dan ook nog effe quote zodat het nog een keer in het topic te lezen is
Op zaterdag 15 maart 2003 17:41 schreef Robino het volgende:Godver
, dit is echt de laatste keer dat ik een 24 topic open!
quote:Wel alleen tijdens het prijzencircus! Dus je moet er wel snel bij zijn!
Op zaterdag 15 maart 2003 16:14 schreef CloudStrife het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar bij V&D kun je voor maar 65 euro de DVD boxset van 24 kopen met NL ondertiteling. Dat is een koopje!
quote:Idd en bedankt hee
Op zaterdag 15 maart 2003 17:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Leuk dat je het dan ook nog effe quote zodat het nog een keer in het topic te lezen is
quote:Hee ik heb die spoiler niet neergezet hoor
Op zondag 16 maart 2003 23:14 schreef Machiel het volgende:
Idd en bedankt hee![]()
Doet Palmer eigenlijk nog mee?
quote:Yep in de volgende serie is ie president
Op maandag 17 maart 2003 11:44 schreef Robino het volgende:[..]
Doet Palmer eigenlijk nog mee?
quote:spoiler alert
Op maandag 17 maart 2003 11:52 schreef Miracle_Man het volgende:[..]
Yep in de volgende serie is ie president
quote:Niet echt het was iig allang duidelijk in seizoen 1...
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
spoiler alert
quote:nee, hij had de voorverkiezingen gewonnen... niet de presidentsverkiezingen
Op maandag 17 maart 2003 12:42 schreef Shogo het volgende:[..]
Niet echt het was iig allang duidelijk in seizoen 1...
Op veler verzoek wordt de realtime-actieserie 24 herhaald. Vanaf 15 juni krijg je elke zondag dubbele afleveringen te zien. Voor als je het gemist hebt, of als je Jacks race tegen de klok nog eens wilt meemaken.
Aansluitend komt Yorin vanaf zondag 7 september met het tweede seizoen van '24', met glansrollen van Kiefer Sutherland en Dennis Haysbert.
bron: yorin.nl
1. wat lees je in de titel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zondagavond om kwart voor 11 schijnt het te komen, wat een rottijd![]()
Ik had trouwens een leuke openings gemaakt, maar we gaan hier verder neem ik aan, in een topic over seizoen 1![]()
Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, dat duurt niet lang meer! Ik kan niet wachten, weer 24 weken lang spanning!
Vorig jaar begonnen ze in november pas en om maart klaar te zijn deden ze dit. Ik neem aan dat dit jaar gewoon 24 weken lang 1 aflevering te zien isquote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef Chepke het volgende:
Doet Kim Bauer nog mee?
lang:quote:STARRING: Kiefer Sutherland CO-STARRING: Alberta Watson, William Devane, Kim Raver
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.quote:Kiefer Sutherland, Kim Raver, William Devane, Nestor Serrano, Shohreh Aghdashloo, Alberta Watson, Mary Lynn Rajskub, Louis Lombardi, Geoffrey Pierson, Carlos Bernard, Reiko Aylesworth, Roger R Cross
maarquote:someone offer Elisha Cuthbert a movie so Kim Bauer's gone!
quote:Reiko Aylesworth as Michelle Dessler is one of the main reasons I keep watching 24!
Ik ga meteen twijfelen of ik nog wel ga kijken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.
(dit zijn allemaal real life namen)
kort:
[..]
lang:
[..]
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.
[..]
maarMichelle
wel.
[..]
Ik hoop op een goede opener iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Iedereen kijken zondag!! Beste season premiere ooit!
ik heb er nou al zin inquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Iedereen kijken zondag!! Beste season premiere ooit!
verwarrend, klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als ik een topic over seizoen 4 zie staan met 4 pagina's denk ik dat er 4 pagina's over seizoen 4 gaan (over de RTL 5 uitzending). Maar wacht wel tot de volgende danmaar kan verwarrend zijn voor mensen
Ik denk dat 'ie season 4 al op een minder legale manier heeft bekekenquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Zombine het volgende:
Waarom pas bij seizoen 5? Waarom niet met seizoen 4 dan?
het is seizoen 4 en vanavond (om 22:00 uur) begint het pas.quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef sannuh het volgende:
nou dit is lekker... de 4e aflvering van 24 en ik wist niet dat het alweer begonnen was... Klotezooi.. ik wil graag gewoon een serie van t begin af aan kijken![]()
quote:Deze uitzending wordt herhaald op woensdag 07-09, 0:05 uur (RTL5)
issie al uit? de PAL versie?quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
24 s4 is deze week al binnengekomen op dvd, dus geen reclames meer voor mij
op dvd is 2xquote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Opnemen en reclames doorspoelen isvoor alle commerciële series
even uitleggen:quote:Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef sannuh het volgende:
Huh dit is de eerste aflevering? In de gids staat dag 4
Iedere dag heeft 24 afleveringen..quote:Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef sannuh het volgende:
Huh dit is de eerste aflevering? In de gids staat dag 4
Hahah zo had ik er idd nog niet over nagedacht.. lekker domquote:Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
even uitleggen:
24 staat voor 24 uur.
er zijn al 3 seizoenen geweest. (oftewel 3 dagen)
Inderdaad ja, ik zou gewoon lekker een dutje gaan doen als er een terroristische dreiging isquote:Op zondag 4 september 2005 19:06 schreef MakaveliTheDon het volgende:
wel grappig dat ze nooit slapen in die serie
Nee hoor, eerste aflevering van s4 vanavond om 22:00 uur dus je hebt nog niets gemist.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat het weer is begonnen.
Ik heb verkeerd gelezen, je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, eerste aflevering van s4 vanavond om 22:00 uur dus je hebt nog niets gemist.
Ik zag anders regelmatig een spotje voor "het nieuwe RTL" voorbij komen, waarin nieuwe seizoen van CSI Miami en 24 werden gepresenteerd.quote:Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gelezen, je hebt gelijk.
Ik heb er niks van op tv gezien trouwens.
Zag het net op http://tvgids.nl
zeker!quote:
hey toppie. ga 'm nu kijken.quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef koudair het volgende:
voor de liefhebbers...de prequel voor seizoen (dus tussen seizoen 3 en 4 in)
http://www.24la.net/descargas.html dan klikken op video, dan het bestandje Prologo aanklikken
duurt 6 min...kan nog net voordat de 1e aflevering komt
Chloe weet het altijd beter en loopt daar altijd over te mokken. Leuke rol.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef TC03 het volgende:
Chloe is altijd wel grappig bot tegenover Edgar.
Zoals elk seizoen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef Bananenman het volgende:
Heb dit seizoen al gezien. Erg goed
Boeie, je spreekt toch wel Engels?quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Mittnick het volgende:
alleen weet dus niet of die nederlands-ondertiteld zijn.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
Tof trouwens dat ie ook gewoon weer kei hard is.
Geen genade.
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien postquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jack is echt stoer.Dit seizoen is minstens net zo leuk als je hem voor de 2e keer kijkt.
Niet verkapt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post![]()
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met het zelfde verhaal zitten
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.quote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jack schiet gewoon die gast in z'n knien, lekkere binnenkomer zeg!![]()
Achja, 24 is geen serie van subtiliteit.quote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.
ik wist al dat die andere gast er niks van zou bakken. <- voorspelbaar.
wennen idd. en ik had het gevoel dat die blanke... president zou zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:00 ]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:SPOILER TAGS! Niet iedereen wil dat weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:53 (quote 'm dan niehiet) ]Ten percent faster with a sturdier frame
Wayne is een mongool, gelukkig is 'ie weg. Bovendien was hij er sowieso maar 1 seizoen, dus snap niet hoe je hem kunt missenquote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post![]()
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
Herhaling is woensdag, geloof ik.quote:
Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennenquote:
Ik begreep van mensen van de Free Record Shop dat de Nederlandse dvd eigenlijk in oktober/november zou komen, maar dat dit is verlaat tot februari.. Dan is t op tv al wel weer afgelopenquote:Op maandag 5 september 2005 07:41 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennen
Er is wel een verschil tussen Engels spreken en een Engels gesproken serie zonder ondertitels kijken. Ik spreek ook perfect Engels (al zeg ik het zelfquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:Erg stoer dat je het allemaal al weet enzo, maar wat heeft dit nou voor nut te vermelden in het S4 topic? Je brengt mensen alleen maar onnodig in de verleiding want als je dit weet gaat er een hoop spanning verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.// Last.fm
Vind ik ook. Vooral het gemompel van Jack is soms lastig te volgen. Ik heb ook gewoon alle seizoenen met subbies gekeken.quote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen Engels spreken en een Engels gesproken serie zonder ondertitels kijken. Ik spreek ook perfect Engels (al zeg ik het zelf) en ik vind het gewoon kut om zo gespannen te luisteren. Als iemand opstaat en de bank kraakt dan mis je een stuk
Seizoen 1 niet toch?quote:Op maandag 5 september 2005 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vooral het gemompel van Jack is soms lastig te volgen. Ik heb ook gewoon alle seizoenen met subbies gekeken.
Oh nee, inderdaad. Nouja, seizoen 2, 3 en 4 wel dus.quote:
Jack heeft eindelijk de dood van zijn vrouw verwerkt en is een mooie vrouw tegengekomen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef sannuh het volgende:
hoe komt jack aan die vrouw? En hoe komt die driscoll aan de baan van tony? En waar is tony met vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tony heeft na de gebeurtenissen is season 3 een lange gevangenis straf kunnen ontlopen maar is niet meer werkzaam bij CTU, dat is volgens mij de info die er aan het begin van het seizoen gegeven is.quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat er met Tony is gebeurd is (mij) niet bekend.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Jack heeft eindelijk de dood van zijn vrouw verwerkt en is een mooie vrouw tegengekomen.
Zoals je ziet in deze aflevering is hij ook verliefd op haar.
Zij is de dochter van de SoD (Secretary of Defense, minister van Defensie).
Wat er met Tony is gebeurd is (mij) niet bekend.
en over Tony & Michelle...Oooh wat ben ik stom.. ik dacht ff: ik lees alleen t beginnetje van de spoiler.. nou nu weet ik t dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond ze net zo leuk!
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
Ja.quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef ScudRaket het volgende:
1e half uur gemist
Woensdag een herhaling?
Hoe laat? Welke zender?quote:
Je moet ook he-le-maal niks over 24 lezen als je 't nog niet gezien hebt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen we dit nou helemaal spoilervrij houden, zelfs geen spoilertags! Mensen reageren op spoilertags zonder het in een spoiler te zetten et voila, verhaal verpest voor veel mensen. Dat is al zo vaak eerder gebeurd in 24-topics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |