abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2003 @ 21:53:14 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570200
... en hier weer verder
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_8570231
Wie had gedacht dat Nina de mol was?

Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!

dinsdag 18 februari 2003 @ 21:54:50 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570256
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 21:54 schreef CloudStrife het volgende:

Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!

Ikke!
[..]
pi_8570300
quote:

Ze gaan in die teasers echt niet verklappen wie de mol. Lijkt me dat er nog wel een leuke plotwending inzit
  dinsdag 18 februari 2003 @ 21:57:56 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570343
ehm hallo... heb je die aflevering wel gezien?

in de laatste scene wordt Drazen anders wel door Helena/Nina ingelicht dat Palmer nog leeft en dat het een truc was

[..]
pi_8570376
Hij doelt meer op het feit dat Yorin geen echte spoilers laat zien in de commercials/trailers.
pi_8570528
quote:
Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...
:{
pi_8570715
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:

[..]

Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...

Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?

De ondertiteling zei overigens Yelena

dinsdag 18 februari 2003 @ 22:14:02 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570729
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:

[..]

Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...

Nou vanaf het begin vand e serie werd duidelijk dat Nina en Jack een relatie hebben gehad waarvan nu alleen nog maar een professionele relatie is overgebleven. Dat is voor een vrouw vaak al genoeg

Maar goed, ze heeft dus een andere naam en spreekt servisch, dus ik denkd at zij wel weer ergens familie of op een andere manier gerelateerd is aan Drazen.
Ze screenen wel slecht bij CTU

[..]
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:15:05 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570758
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:13 schreef Jape het volgende:

[..]

Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?

De ondertiteling zei overigens Yelena

Yelena, excuse my memory
[..]
pi_8571127
quote:
Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:35:29 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8571406
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.

FOEI! Je mag niet spoilen!
[..]
pi_8572469
Ik wist al wel dat Nina de Mol was maar ik vond het altijd vollop vaag omdat ze iedereen zo helpt enzo.. zo is ze lief en nu is ze ineens de bitch die Jack wil vermoorden..... de logica is niet toch wel beetje uit de serie...
pi_8572755
Wat ik dan nie snap he..

Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.

En ik neem ook aan dat Nina niet samen speelde met Jamey..

pi_8572975

1. in de grond levend, zwart, spitssnuitig zoogdier met graafpoten
voorbeeld
+ voegwoord
zo blind als een mol (geheel blind)
2. infiltrant in een organisatie

ik neem aan dat een infiltrant of mol ongemerkt een organisatie moet infiltreren om enig succes te boeken in zijn missie. Hoe doe je dat het best? Juist! Door zich zo goed mogelijk te mengen met de CTU luitjes, eventueel relaties aangaan om zich zo alles behalve verdacht te maken.
Al de opdrachten uitvoeren de je CTU-baas je opgeeft en wanneer de situatie het permiteert de opdrachten van je andere baas uitvoeren.
...

pi_8573185
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:15 schreef Smeich het volgende:
Wat ik dan nie snap he..

Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.

Gaines, een pionnetje van de Drazens, wist niet dat Nina een mol was. Zijn 'contactpersoon' was Jamey. Noem het 'informing-on-a-need-to-know-basis'
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:37:07 #17
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8573331
quote:
Wat ik dan nie snap he..

Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_8573452
quote:
Allebei mol, van andere mensen he.. Drazen liet Gaines het eerst opknappen maar moest er zelf achteraan toen dat faalde...

Als Gaines niet had gefaald hadden ze trouwens een hoop dingen niet hoeven regelen zeg

pi_8573539
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

FOEI! Je mag niet spoilen!

Euhm dat was niet spoilen. Ik dacht (dus wist niet) al 2/3 weken terug dat nina de mol was...
pi_8573592
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:37 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.

Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.
pi_8576401
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!

Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.

Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!

Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!

pi_8576413
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:

[..]

Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.

Pardon? Die zin begrijp ik niet!
Wat had Jack niet/wel verstopt?

[edit]
Ik begrijp 'm ineens. Er moet een punt na "niet"
Inderdaad, Jack had dat vest "verstopt" ;-)
Maar serieus, Gaines kon dat inderdaad niet zien. En Nina wist zelf ook wel dat ze een vest aan kreeg en ze had nooit zo in paniek gereageerd als ze nu deed. Maar goed, kleine dingetjes die er niet toe doen!
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door dvdstelt op 19-02-2003 08:55]

woensdag 19 februari 2003 @ 08:59:48 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8576492
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 08:44 schreef dvdstelt het volgende:
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!

Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.

Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!

Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!

And I love u 2

Sorry hoor maar ik heb de aflevering van vorige week ook nog niet gezien dus het is voor mij enigzins gissen, maar als je er naast zit dan krijg je opmerkingen als "je zit er helemaal naast sukkel" en als je het goed hebt krijg je "flikker op met je spoilers"

Volgens mij gaat die Tony er ook nog wel aan...

[..]
  Moderator woensdag 19 februari 2003 @ 09:09:35 #24
42184 crew  DaMart
pi_8576557
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
  woensdag 19 februari 2003 @ 09:56:27 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8576926
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 09:09 schreef DaMart het volgende:
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Daarnaast redde hij Teri uit handen van die huurmoordenaar, dat zou hij nooit doen als hij onder een hoedje speelde met Drazen.
[..]
  Moderator woensdag 19 februari 2003 @ 10:01:53 #26
42184 crew  DaMart
pi_8576991
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 09:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Daarnaast redde hij Teri uit handen van die huurmoordenaar, dat zou hij nooit doen als hij onder een hoedje speelde met Drazen.

maar hij ziet er zo 'glad' uit... weer een bewijs dat je niet op iemands uiterlijk af moet gaan

De reden waarom ik Tony zo verdacht vond is dat hij altijd zo nieuwsgierig over komt. Houdt alles in de gaten en zo... precies wat een mol ook doet

woensdag 19 februari 2003 @ 10:13:29 #27
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8577129
Het grappige is dat al vanaf het begin in de serie duidelijk werd gemaakt wie de mol was; Bij het intro zegt Jack "People who I work with might be involved" en dan zie je Nina heel vuil/achterdochtig kijken

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 19-02-2003 11:07]

[..]
  woensdag 19 februari 2003 @ 13:30:47 #28
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_8581487
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
Het grappige is dat al vanaf het begin in de serie duidelijk werd gemaakt wie de mol was; Bij het intro zegt Jack "People who I work with might be involved" en dan zie je Nina heel vuil/achterdochtig kijken
Ja dat viel mij ook al op
En in een van de eerste afleveringen zie je haar duidelijk een telefoongesprek van Jack storen met een soort apparaatje, dat weet ik zeker. Helaas weet ik de aflevering niet meer, maar heb ergens in de vorige topics daar commentaar op geleverd, waar helaas niemand op in ging.
  woensdag 19 februari 2003 @ 13:51:21 #29
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8582028
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:

[..]

Als Tony kon zien dat Nina een vest kreeg, waarom kon Gaines dan niet hetzelfde zien?
pi_8582854
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:51 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Als Tony kon zien dat Nina een vest kreeg, waarom kon Gaines dan niet hetzelfde zien?

Gaines dacht waarschijnlijk dat ze gewoon een jas aan moest doen zodat de andere CTU medewerkers niet zagen dat Jack een geweer onder die jas (in dit geval een kogelvrijvest) had zitten om Nina naar buiten te werken. Check het maar, ik heb de DVD dus ik kan het weten
pi_8584870
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:

[..]

Was jij het die halverwegen het seizoen dat had gepost hier
// Last.fm
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:12:46 #32
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8588645
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:43 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Nou ik schijn er anders ook wat van te kunnen, en dat terwijl ikd ie afleveringen zelf nog niet eens heb gezien, alleenw at dingen heb opgevangen...
[..]
pi_8589144
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:43 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:46:01 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8589285
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:39 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...

Moet je voor de grap eens zeggen dat je dat gehoord heb of dat je dat ergens gelezen hebt...
[..]
pi_8589377
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:46 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens zeggen dat je dat gehoord heb of dat je dat ergens gelezen hebt...

Dan heb ik binnekort president bush achter me aan volgens mij... Meningen of wat je denkt mag tegenwoordig niet meer...
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:52:13 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8589427
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:50 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dan heb ik binnekort president bush achter me aan volgens mij... Meningen of wat je denkt mag tegenwoordig niet meer...

Da's nog altijd minder erg dan gedwongen worden om From dusk till dawn 2 te kijken
[..]
pi_8589459
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Da's nog altijd minder erg dan gedwongen worden om From dusk till dawn 2 te kijken

ROFLMAO Nou nee iig niet.
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:05:00 #38
5590 Robino
pi_8589710
MikeyMo, je weet heel goed dat jij heel ergens anders mee bezig was. Jij had gewoon de afloop al gehoord in een ander topic, en 'speculeerde' dat vervolgens hier. Shogo had zijn vermoedens, zonder voorkennis. Dus hang niet de gebeten hond uit!
pi_8589788
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:05 schreef Robino het volgende:
MikeyMo, je weet heel goed dat jij heel ergens anders mee bezig was. Jij had gewoon de afloop al gehoord in een ander topic, en 'speculeerde' dat vervolgens hier. Shogo had zijn vermoedens, zonder voorkennis. Dus hang niet de gebeten hond uit!
Laten we het nou maar voor de rest bij besprekingen over 24 houden...
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:10:07 #40
5590 Robino
pi_8589865
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:07 schreef Shogo het volgende:

[..]

Laten we het nou maar voor de rest bij besprekingen over 24 houden...

Is goed, als jullie er ook mee kappen (zie deze hele pagina).
Seizoen 2 komt dus pas in september?
pi_8611776
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:39 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dan was 't iemand anders
// Last.fm
  donderdag 20 februari 2003 @ 18:39:04 #42
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8613321
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:05 schreef Robino het volgende:
Ik had ooit eens gehoord dat Nina de mol zou zijn that's all, of het waar was heb ik nooit gecontroleerd. Voor hetzelfde geld was het niet waar en zat ik helemaal niet te spoilen.
Net als met die trailer van afgelopen dinsdag voor de laatste aflevering; Nina zegt "I'm sorry Jack, she's dead" terwijl ze door het gebouw van CTU loopt. Nou we weten nu dat Nina de mol en dat ze nu in actie voor Drazen gaat komen. Wie moeten er dood in opdracht van Drazen? Teri, Kim, Jack en Palmer. Nou van Drazen moet Jack in de waan blijven dat Kim nog leeft zo zei hij zelf afgelopen aflevering. Dan blijft er nog een vrouw over en die bevindt zich binnen het bereik van de mol/Nina. Wie zou er dan dood zijn volgens Nina?

Tja, noem het spoilen, ik noem het helder nadenken...

[..]
pi_8615097
Niets is wat het lijkt in 24. Nina is goed in liegen, ze heeft 23 uur lang gelogen. Dus gewoon aankomende dinsdag kijken.
  donderdag 20 februari 2003 @ 20:50:28 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8615810
Nu het verhaal bijna op z'n eind is: wat vindt jij de stomste plotwending of gedeelte in het verhaal?

Ik de volgende:

1. zomaar in ene die assistente van Palmer introduceren die zoveel werk voor hem doet dat we haar niet eerder dan 8 uur 's avonds in beeld kregen.

2. het spontane geheugenverlies van Teri wat ook binnen een uur of 2/3 weer voorbij was

3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen.

4. het nooit naar de wc gaan van welke acteur dan ook, terwijl ze toch 24 uur non stop bezig zijn.

5. Kim niet eens een uitgebreide douche gunnen

6. Die vent die de vader van Janet Yorks had vermoord en zijn plaats had ingenomen niet Teri gelijk had laten vermoorden. Enkel Kim was genoeg geweest om Jack te dwingen om Palmer te vermoorden.

[..]
  donderdag 20 februari 2003 @ 21:45:35 #45
5590 Robino
pi_8616887
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:39 schreef MikeyMo het volgende:
Tja, noem het spoilen, ik noem het helder nadenken...
Ja hoor tuurlijk, genie....
Knap dat je dat 5 afleveringen geleden ook al wist (toen zei je het al).
  donderdag 20 februari 2003 @ 21:48:19 #46
5590 Robino
pi_8616948
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:50 schreef MikeyMo het volgende:
2. het spontane geheugenverlies van Teri wat ook binnen een uur of 2/3 weer voorbij was
Ja dat vond ik echt de stomste. Had daar echt het idee dat ze even niks beters wisten te verzinnen.
quote:
Deze, met afstand!!!!!
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:08:26 #47
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_8617431
quote:
Nu het verhaal bijna op z'n eind is: wat vindt jij de stomste plotwending of gedeelte in het verhaal?

4. het nooit naar de wc gaan van welke acteur dan ook, terwijl ze toch 24 uur non stop bezig zijn.

Dat is niet helemaal waar, weet je nog dat Palmer en Jack nog iemand kende die alles van Drazen wist,
Hij werd in een w.c. vermoord, wat denk je dat hij anders aan het doen was? een berichtje versturen op zijn laptop

Maar waar is die computernerd Milo eigenlijk gebleven?

En best cool dat Nina de moll is

donderdag 20 februari 2003 @ 22:13:25 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8617549
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:08 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, weet je nog dat Palmer en Jack nog iemand kende die alles van Drazen wist,
Hij werd in een w.c. vermoord, wat denk je dat hij anders aan het doen was? een berichtje versturen op zijn laptop

Maar waar is die computernerd Milo eigenlijk gebleven?

En best cool dat Nina de moll is

Oh ja, Milo had ik ook nog in m'n gedachte maar was ik vergeten.

Waar Milo is gebleven is eigenlijk best simpel: Dennis Hopper vroeg zeoveel dat alle bijiguren niet meer betaald konden worden.

[..]
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:17:24 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8617676
Wat ooik een beetje irri is/was: dan zit je 12 afleveringen lang te kijken naar een gevangen Kim en Teri, na diverse ontsnappingspogingen die elke keer weer de nodige frustratie opleverden als ze mislukten werden ze eindelijk bevrijd alleen maar om weer achterna gezeten te worden of zelfs gevangen genomen te worden (Kim) En nou zitten we weer te kijken naar een gevangen Kim die weer probeert te ontsnappen

Pffffffff

[..]
  vrijdag 21 februari 2003 @ 00:08:59 #50
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8620474
quote:
3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen.
Mia Kirchner (oid)
pi_8622442
quote:

Ik de volgende:

1. zomaar in ene die assistente van Palmer introduceren die zoveel werk voor hem doet dat we haar niet eerder dan 8 uur 's avonds in beeld kregen.

6. Die vent die de vader van Janet Yorks had vermoord en zijn plaats had ingenomen niet Teri gelijk had laten vermoorden. Enkel Kim was genoeg geweest om Jack te dwingen om Palmer te vermoorden.

1. Dan heb je waarschijnlijk de eerste vijf minuten van episode één gemist
2. Misschien wat vergezocht, maar wetenschappelijk plausibel. Had ergens gelezen dat de writer van de serie iets gelijkaardigs had meegemaakt waarbij hij gedurende een aantal uren amnesie had opgelopen na een traumatische ervaring.
3. Rrrrrrrrr
4. Alleen bij de splitscreens zie je wat meerdere personages in verschillende subplots op het zelfde moment aan het doen zijn.
Eénmaal ze op een bepaalde subplot focussen blijft het alleen maar gissen wat er in de andere subplots gaande is...misschien drinken ze een kopje thee, gaan ze naar de wc of pikken ze een filmpje mee op yorin? en waarom wil je nou per sé iemand zien schijten?
5. lol i agree, maar geef de hoop niet op...er is altijd seizoen 2
6. Voor maximale psychologische druk natuurlijk. Wanneer alles wat je dierbaar is op het spel staat, ga je er alles aan doen om die persoon te beschermen. Als dat twee personen zijn ga je minder geneigd zijn om ze heldhaftig proberen te bevrijden uit een gijzelings situatie, omdat het risico dan inhoudt dat als er iets foutgaat je ze allebei gaat verliezen.
Logischerwijze ga je dan 'makkelijker' in op de eisen van de terroristen, maar dat was natuurlijk buiten Jaak Bouwer gerekend
pi_8622613
"3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen."

Schandalig en onvergevelijk!

Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  Moderator vrijdag 21 februari 2003 @ 09:26:34 #53
42184 crew  DaMart
pi_8623160
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat Kim haar haar spontaan van krullend naar stijl verandert ? Lijkt me niet dat dat binnen een paar uur zomaar gebeurt, en tijd voor een kapper had ze ook niet volgens mij
pi_8623253
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:26 schreef DaMart het volgende:
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat Kim haar haar spontaan van krullend naar stijl verandert ? Lijkt me niet dat dat binnen een paar uur zomaar gebeurt, en tijd voor een kapper had ze ook niet volgens mij
Dat had ze ook in 5 minuten gedaan in dat safehouse. Ze zei dat ze zich ging opknappen en een paar shots later is ze er weer; gewassen, opgemaakt en met ander haar.

Dat is eigenlijk het enige wat niet klopte in de serie, voor de meeste andere 'foutjes' kan je wel een verklaring vinden.

And there was much rejoicing.
  Moderator vrijdag 21 februari 2003 @ 09:50:09 #55
42184 crew  DaMart
pi_8623583
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:33 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Dat had ze ook in 5 minuten gedaan in dat safehouse. Ze zei dat ze zich ging opknappen en een paar shots later is ze er weer; gewassen, opgemaakt en met ander haar.

Dat is eigenlijk het enige wat niet klopte in de serie, voor de meeste andere 'foutjes' kan je wel een verklaring vinden.

Hm... dat moet ik dan nog zien... ben ergens bij afl. 17 pas gaan kijken, dus heb nu een aantal divxjes om te kijken
  vrijdag 21 februari 2003 @ 10:53:26 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8624945
ja dat real time gegeven moet je ook maar met een korreltje zout nemen;

particuliere bewakers die 1 minuut na afgaan van een alarm ter plekke zijn, autoritjes door half LA heen die 10 minuten duren, het ondergaan van de zon wat binnen 1 minuut gebeurt (tussen 2 afleveringen in) en nog meer van dat soort dingen...

[..]
pi_8626104
Ja.. maar 1 aflevering van een uur duurt 45 minuten.. er zit dus 15 minuten speling. En die speling zit met name tussen de reclame's. Let maar eens op de tijden die je dan ziet.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:33:53 #58
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8627355
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:39 schreef arjens het volgende:
Ja.. maar 1 aflevering van een uur duurt 45 minuten.. er zit dus 15 minuten speling. En die speling zit met name tussen de reclame's. Let maar eens op de tijden die je dan ziet.
Ja, nou in de eerste 2 afleveringen reden Dan en Rick ook een echt uur voordat ze op plaats van bestemming aankwamen, hetzelfde geldde later ook voor Teri en die "Alan York".
De laatste paar aflevering scheurt men van A naar B in 2 scenes
[..]
pi_8627539
MikeyMo, eerst in een andere topic de serie verknallen, nu kom je met allemaal commentaar vaarwan de helft niet eens klopt, maar dat is boven al uitgelegd. Zoals die assistent van Palmer, die is gewoon in de eerste aflevering te zien op het balkon en heeft zelfs nog iemand aan de telefoon uit het vliegtuig dat later opgeblazen wordt. Know your info!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:06:34 #60
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8629645
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:44 schreef CloudStrife het volgende:
MikeyMo, eerst in een andere topic de serie verknallen, nu kom je met allemaal commentaar vaarwan de helft niet eens klopt, maar dat is boven al uitgelegd. Zoals die assistent van Palmer, die is gewoon in de eerste aflevering te zien op het balkon en heeft zelfs nog iemand aan de telefoon uit het vliegtuig dat later opgeblazen wordt. Know your info!
Jeetje wat ben jij negatief...

Het is natuurlijk makkelijk praten als je de DVD hebt, maar als iemand 2 scenes in het eerste uur meespeelt en vervolgens pas 17 afleveringen/uur later ofzo weer in het verhaal verschijnt dan herken ik zo'n persoon niet. Ik had al moeite Mason te herkennen toen hij na het verdovingsincident 10 afleveringen later de controle bij CTU overnam.

Blijft natuurlijk wel gewoon een feit dat ik de Palmer-Patty verhaallijn erg bedacht vindt als opvulling.

[..]
pi_8658101
quote:
With 24 being shown in the same time slot as last year, it's rating increase of over 21% is a very good sign for the series.
Jullie gaan nog zooo'n mooie tijd te gemoed op BBC of straks op Yorin Season2 kick's ass
pi_8659615
Wat mij opvalt, is dat nadat Janet York was vermoord in het ziekenhuis, niemand nog over haar gesproken heeft. Je zou denken dat Kim toch nog wel een keer naar Janet zou vragen, of dat in ieder geval het ziekenhuis wel zou bellen naar Kim of naar Teri.
pi_8662541
Dat kun je lezen in het 24 boek.
Ik ben nu bezig met een HTML website, daar komt het allemaal op te staan.
pi_8710852
tjongejonge.. Gaan ze bij Yorin John Doe uitzenden ipv door te gaan met season 2!!!!!!!!!!! Dat wordt dus de eerste 2 afleveringen downen en verdergaan op de BBC
Yo, Willie. Burn the cat
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:22:27 #65
5590 Robino
pi_8710900
Weet iemand wanneer 24 series 2 op BBC wordt uitgezonden? Ik heb even geen gids bij de hand. En hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
pi_8710923
BBC 2... zondag 23.00 uur, 2 afleveringen geweest.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_8711741
Inderdaad
Mijn websiteje is bijna af en daar kun je alle informatie vinden over "24".

Vanavond dus laatste aflevering op Yorin!

dinsdag 25 februari 2003 @ 21:18:12 #68
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_8716700
Wat een finale zeg!!! Palmer mag van mij direct president van de US worden. Prachtig zoals hij Sherry aan de kant zet na alles wat ze gedaan heeft . Jammer genoeg zijn politici in het echt niet zo gewetensvol

Het einde van Jack's verhaallijn vond ik dan weer iets minder. Het was natuurlijk te verwachten dat Teri dood was, toen Nina met dat pistool achter haar stond.

Maar goed, morgen ga ik in ieder geval deel 1 en 2 van seizoen 2 bekijken, het blijft toch wel een top serie

[Dit bericht is gewijzigd door Chevalric op 25-02-2003 21:32]

pi_8716975
Dat was het dan.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8717023
Fantastisch...*sprakeloos*

en ja, ik had ook al wel een gevoel dat Teri het niet zou overleven (en niet in de eerste plaats om MikeyMO).

Ga morgen ook maar de 1e 2 afleveringen van 24 seizoen 2 bekijken. Misschien denk ik toch, dat ze het bij dit ene seizoen hadden moeten houden, had de serie wellicht meer status gegeven.

Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:34:53 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_8717046
Wat een fantastisch einde voor een fantastische serie!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_8717091
Echt een fantastisch einde! Geen woorden voor... Alleen dat ik deze serie toch zo snel mogelijk op DVD moet hebben.
pi_8717119
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:34 schreef Smeich het volgende:
Ga morgen ook maar de 1e 2 afleveringen van 24 seizoen 2 bekijken. Misschien denk ik toch, dat ze het bij dit ene seizoen hadden moeten houden, had de serie wellicht meer status gegeven.
Wacht maar tot je wat van de 2e serie hebt gezien, nog spectaculairder
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:38:48 #74
46149 __Saviour__
pi_8717140
Ik twijfel wat ik ga doen, of ik ga serie 2 op de BBC volgen of ik wacht tot 'ie op Yorin komt...
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717168
Jawel, seizoen 1 afgelopen.
Hoop dat de echte fans de afgelopen twee afleveringen van seizoen 2 van de BBC hebben opgenomen. Seizoen 2 is namelijk in mijn ogen een stuk spannender en beter.

En Nina is een bitch!

pi_8717220
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel wat ik ga doen, of ik ga serie 2 op de BBC volgen of ik wacht tot 'ie op Yorin komt...
Op de BBC heb je geen reclames en geen irri logo's en ondertiteling. En bij sommige kabelboeren is het breedbeeld
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:48:03 #77
46149 __Saviour__
pi_8717334
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:41 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Op de BBC heb je geen reclames en geen irri logo's en ondertiteling. En bij sommige kabelboeren is het breedbeeld

Dat zijn wel de voordelen van de BBC ja, maar:
24 is zo heftig en intens dat ik een soort van 'afkoelperiode' wel gewenst vind. Nu gelijk doorgaan met seizoen 2 zou teveel van goede worden denk ik. Daarom overweeg ik om pas over een paar maanden te gaan kijken, als Yorin met seizoen 2 begint.

[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 25-02-2003 21:48]

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717339
Weet iemand al wanneer Yorin het tweede seizoen gaat uitzenden ?
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:48:56 #79
46149 __Saviour__
pi_8717355
Volgens mij in september
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717445
In september ja, zou een te grote opgave voor de kijkers zijn om weer 24 weken elke dinsdag op half 9 TV te kijken

Volgende week John Doe, ook een zeer aardige serie.

dinsdag 25 februari 2003 @ 21:54:56 #81
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_8717486
Ik was twee weken geleden heel nieuwsgierig aan het neuzen op internet en kwam daarbij op de serie 1 site. Helaas was die al als "case closed" aangemerkt, oftewel: bij de "personal files" zag ik bij Nina een grote overheidstempel "under investigation" erdoor staan...aaargh dacht ik nog, niet verder kijken! En vervolgens toch wel verder kijken natuurlijk...ik daarna kijken in het dossier Terry Bauer (domdomdom), staat daar een stempel "Deceased"doorheen!!!! AAAAAAARGH "ik ben een beetje dom ja"....en dat twee weken voor het einde op yorin....

Maar goed, toch helemaal top (hoewel niet zo verrassend meer voor mij....duh). En nu lekker die twee afleveringen kijken opgenomen van de BBC en dan...Zondag deel 3 van serie 2!

Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 22:01:42 #82
46149 __Saviour__
pi_8717623
Ik zoek een site met een duidelijk overzicht van alle gebeurtenissen en personages van seizoen 1. Weet iemand een goede? Graag een site die met geen woord rept over seizoen 2 aub
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:03:05 #83
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_8717648
Ik heb ze op vakantie alle 24 gekeken (verspreid over 5 dagen ofzo), vond het een erg sterke serie, maar ik heb niet de tijd om 24 weken de dinsdag vrij te houden, laat staan te wachten, dan zakt het allemaal weer weg, en ik vond dat er redelijk wat vaart in de serie zat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_8717668
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een site met een duidelijk overzicht van alle gebeurtenissen en personages van seizoen 1. Weet iemand een goede? Graag een site die met geen woord rept over seizoen 2 aub
www.fox.com/24 en dan doorklikken naar season 1 archive
pi_8717669
Wel, ik ben nu met een website bezig. Niet een ubergrote, maar ik heb verschillende secties. Een sectie over seizoen 1, die dan weer opgedeeld is in een sectie over de afleveringen en personages. Zelfde geldt voor seizoen 2. Verder nog nieuws, dvd en boek informatie. Morgen post ik de link hier.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:05:04 #86
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_8717688
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Uh, ja ik dus! (zie boven )
Dit is er eentje met uur-tot-uur van de BBC (niet te gretig klikken, want ook serie twee, tm deel 2 staat daarop!) http://www.bbc.co.uk/24/episodeupdate/series1.shtml

en voor de veiligheid de directe link van fox naar season 1
http://www.fox.com/24/season1/home.html

Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 22:07:38 #87
46149 __Saviour__
pi_8717744
Thanx voor die links mensen!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717848
Wat is die Tony een bikkel zeg. Hij komt toch wel weer terug in het tweede seizoen?
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 22:14:52 #89
46149 __Saviour__
pi_8717921

Palmer for President! Bush is echt niks vergeleken met hem

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:43:39 #90
13973 ranja
image means nothing
pi_8718665
Zo, eindelijk weer veilig om in dit topic te kijken...
Jammer dat het niet echt meer spannend was door MickeyMo die het meeste al verteld had....

Ik vind eigenlijk dat er veel te veel plotwendngen in zaten, het bleef maar doorgaan, en dat Nina mol was was dus geen verrassing meer maar wel vreemd, want volgens mij heeft ze in de eerste 22 uur meer goed gedaan dan fout... voor CTU dan.
En inderdaad ook die scene met Jack dat die haar moest doodschieten, ik snap daar niks van... gokte de ontvoerder toen dat Jack dat toch niet zou doen ofzo? Of wist die niet dat Nina een mol was? Dat laatste kan ik me niet voorstellen. En dat lege pistool van Drazen wat afgezaagd.

Ik denk dat seizoen 2 dieper zal induiken op Nina en voor welke organisatie die werkt... dat Jack achter die organisatie aanmoet ofzo. De verhaallijn van Palmer met vrouw en verkiezingen lijkt me nu wel overbodig geworden voor het volgende seizoen.

Ik denk dat ik seizoen 2 wel weer ga kijken, al heb ik nu wel het idee dat er teveel gebeurd is en dat er sommige dingen gewoon niet kloppen.

Oja, en natuurlijk ga ik vanaf nu geen enkel topic waarin MickeyMo post en over iets gaat wat interessant voor mij kan zijn bekijken he. Duidelijk

pi_8718826
In 24: Baanbrekende serie, realtime gefilmd (2nd ) werd dit bericht gepost:
quote:
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning: 1) I agree, Gaines could not have known about Nina. She was obviously there to monitor things for the Drazens, while Jamie was there to monitor things for Gaines. Nina killed her. 2) Tony's comment about how good a liar she was, that was most likely a warning signal. 3) When Tony tried to call secret service to stop Jack in the morning from taking out Palmer, Nina tried to stop him (defending Jack). Really, she was buying time for it to succeed. 4) Nina did help Jack escape the police dragnet, but that's because they wanted to keep him in play. 5) When Jack got the banker guy who was funding Gaines in the 10:00 am hour, she tried to convince him he was innocent and to let him go. Since he was the funding link between the Drazens and Gaines, she knew who the banker guy was. 6) Why did she support Jack with intelligence to get into the Gaines camp in the 11:00 hour? The Drazens had written Gaines off at that point. So Nina needed to get Kim and Teri under her control. Jack rescues them, she follows them to the hospital, and then the move to the "safe house" is on her order. As for the guy in the hospital room - maybe she knew him, maybe she didn't. But when she asked the FBI agents if there were any others, and they said no, she knew it was time to make her move. 7) Nina conveniently leaves the safe house before the hit. 8) Nina is constantly trying to get George to tell Jack about his family. Why? Simple, it keeps him off balance, and makes him more likely to be receptive to some kind of deal. Otherwise he is focused and operating in "shoot first" mode. 9) When Nina calls Palmer, she wasn't trying to help Jack. She was trying to get Alexis freed. 10) She knew they were being tracked when Alexis was freed and told them what they would need to look for. Now even with these supporting points, there are some potential holes. (1) Where is the real Nina Meyers? I can not believe that someone at Nina's level could be invented and inserted into the CTU within a three year period. There must have been a real Nina Meyers that was killed and replaced a month ago, a year ago, or something. Maybe she looked different, or maybe this Nina was altered to look like her. I would certainly like to know. (2) Why did Nina challenge Jack about the card swap with Milo? It seems to me, she would have avoided doing anything if Jack started acting suspiciously (meaning he was under Gaines' control). (3) How long ago was it that Nina trained Alberta? Sounded like it was quite awhile. She was her boss at division. If that's the case, did it happen before or after the Kosovo mission (and was it maybe the "real" Nina I mention in point #1). Well, who knows if these questions will really be answered. Personally, I liked Nina and would have preferred it if someone like Walsh was the bad guy...
Geeft wel interessante informatie over Nina.

En ik heb net de eerste aflevering gekeken van seizoen 2, dat belooft ook een goed seizoen te worden.

dinsdag 25 februari 2003 @ 22:57:35 #92
13973 ranja
image means nothing
pi_8718957
quote:
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning:
Nou, interessant stuk, maar het begint niet goed. Alles wat hier gezegd wordt klopt wel, of kan kloppen, maar het is geen bewijs, het is niet zo dat je wanneer je de aflevering van 11-12 uur zit te kijken dat je al kunt bedenken dat dit de redenen van Nina zijn. Het zijn achteraf gemaakte veronderstellingen, niet echt vooraf aanwijzingen en zeker geen bewijs...

Enige wat een aanwijzing zou kunnen zijn is volgens mij (5), het feit dat Nina volhoudt dat die bankier onschuldig is.

pi_8719365
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:57 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou, interessant stuk, maar het begint niet goed. Alles wat hier gezegd wordt klopt wel, of kan kloppen, maar het is geen bewijs, het is niet zo dat je wanneer je de aflevering van 11-12 uur zit te kijken dat je al kunt bedenken dat dit de redenen van Nina zijn. Het zijn achteraf gemaakte veronderstellingen, niet echt vooraf aanwijzingen en zeker geen bewijs...

Enige wat een aanwijzing zou kunnen zijn is volgens mij (5), het feit dat Nina volhoudt dat die bankier onschuldig is.

Het is inderdaad geen bewijs. Maar als er wél echt bewijs te zien was geweest, had je dus al kunnen zien aankomen dat Nina de mol was. Nu was het een enorme verassing en blijkt dus ook nog eens door bovenstaand stuk dat zij het ook echt kan zijn.

Ik heb liever die enorme verassing dan dat ik het al van te voren had kunnen weten.
Ik wist het nu ook al vantevoren, maar dat is een ander verhaal

dinsdag 25 februari 2003 @ 23:50:55 #94
5590 Robino
pi_8720373
Ok, dat was het dan. Ik vond het einde wel passend voor de serie; gewoon *tjak boem* dit was het, klaar. Geen happy end of zo.
Ik blijf het alleen dom vinden dat Nina opeens zo'n kreng bleek te zijn.

En MikeyMo, nu kan ik eindelijk je vraag van enkele pagina's terug beantwoorden (je vroeg welke spoilers je gaf).
A> Dat Nina de mol was
B> Dat Nina teri ging vermoorden

Vooral die laatste was onvergeeflijk

woensdag 26 februari 2003 @ 00:57:45 #95
39852 -TRIP-
Slaap zacht...
pi_8721702
Tot nu toe alleen maar afl. 1 gezien! Maar ik heb ze allemaal opgenomen en ga ze tijdends de carnaval/krokusvakantie allemaal bekijken! Ik was druk bezig met volgen van oa. Band Of Brothers, X-files, Six Feet Under etc.
[b]I Just Love To Trip[/b] | [url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Trip%20Tucker%20III&acceptadult=true][b]Mijn DVD Collectie[/b][/url] | [b]Let's All Trip Together![/b]
pi_8723832
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 00:57 schreef -TRIP- het volgende:
Tot nu toe alleen maar afl. 1 gezien! Maar ik heb ze allemaal opgenomen en ga ze tijdends de carnaval/krokusvakantie allemaal bekijken! Ik was druk bezig met volgen van oa. Band Of Brothers, X-files, Six Feet Under etc.
dan zou ik dit topic maar niet meer openen als ik jou was
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  woensdag 26 februari 2003 @ 09:34:16 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8724248
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 00:57 schreef -TRIP- het volgende:
Allen zijn infirieur
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_8725332
Dat was het dan!
Vond het wel fijn dat er nog wat evidence tegen Nina langskwam anders had ik het allemaal wat mager gevonden... zo was het een goed einde... en tja, jammer voor Teri maar nog een keer 24 uur een angstige/nerveuze/zeurende Teri had ik niet volgehouden...

Seizoen 2 afl. 1 en 2 heb ik op video staan dus die ga ik voor zondag even kijken, en dan zondag volgen op BBC.. niks wachten!

pi_8726474
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:50 schreef Robino het volgende:
Ok, dat was het dan. Ik vond het einde wel passend voor de serie; gewoon *tjak boem* dit was het, klaar. Geen happy end of zo.
Ik blijf het alleen dom vinden dat Nina opeens zo'n kreng bleek te zijn.

En MikeyMo, nu kan ik eindelijk je vraag van enkele pagina's terug beantwoorden (je vroeg welke spoilers je gaf).
A> Dat Nina de mol was
B> Dat Nina teri ging vermoorden

Vooral die laatste was onvergeeflijk

in het alternative einde blijft ze leven
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:24:38 #100
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_8728982
That's All Folks !

Op naar seizoen 2.

DIt is het enige topic waar ik vanaf aflevering 1 in wilde kijken / posten, maar dit is mijn allereerste keer. En zo te lezen was dat de goeie keuze, tjong tjonge wat een spoilers allemaal....

Ik ga dus echt niet de topic van seizoen 2 lezen

En inderdaad, David Palmer zou een goeie president zelf...
Wat dat betreft was Ronald Reagan ook een acteur...

Dennis for president !

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_8729193
Pfff... Nou ik heb maar even gauw ook de "alternative ending" gekeken... Nu kan ik eindelijk weer slapen... Zouden in serie twee niet voortborduren op die ending?
pi_8730381
Seizoen 2 gaat natuurlijk door op het originele einde.
Helaas voor mevrouw Hope.
  woensdag 26 februari 2003 @ 15:21:39 #103
5590 Robino
pi_8730590
Als de gids klopt, begint seizoen 2 om 8:00 am i.p.v. middernacht.
  woensdag 26 februari 2003 @ 15:54:45 #104
12888 Skull-splitter
pi_8731616
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 15:21 schreef Robino het volgende:
Dus een "normale" werkdag voor Jack
  woensdag 26 februari 2003 @ 15:58:48 #105
5590 Robino
pi_8731751
Het is eigenlijk best wel lomp dat Nina kennelijk Alexis niet heeft geinformeerd over het feit dat CTU op de hoogte was van zijn date. Dat kost hem uiteindelijk zijn leven.
pi_8731923
Nina mocht koste wat het kost niets los laten. Vandaar.

Check mijn site (nog niet helemaal af):

www.24-nl.tk

pi_8733167
Toch zit ik ook nog met een andere vraag..

Namelijk, dat in de 1na laatste aflevering was gebleken dat Mason toegang had verschaft in de beveiliging van die ondergrondse gevangenis.
Nu dacht ik dat Tony hiermee kwam..dus hoe zit dit dan?

Dat boek lijkt me ook wel cool om te lezen zeg..:)

Kben nu ff het alternatieve einde aan het neerladen. Kben benieuwd!!

woensdag 26 februari 2003 @ 17:08:37 #108
13973 ranja
image means nothing
pi_8733360
2 mogelijkheden:

1. Mason heeft het inderdaad aangepast maar was een onschuldige aanpassing
2. Nina heeft het aangepast en de naam van Mason daarin weten te krijgen (bv door het vanaf zijn pc te doen).

Maar een beetje vreemd wel ja, dat zoiets wel aangevoerd wordt maar daarna niks mee gedaan wordt.

pi_8733585
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:00 schreef Smeich het volgende:
Toch zit ik ook nog met een andere vraag..

Namelijk, dat in de 1na laatste aflevering was gebleken dat Mason toegang had verschaft in de beveiliging van die ondergrondse gevangenis.
Nu dacht ik dat Tony hiermee kwam..dus hoe zit dit dan?

Dat boek lijkt me ook wel cool om te lezen zeg..:)

Kben nu ff het alternatieve einde aan het neerladen. Kben benieuwd!!

Boek is o.a. te bestellen bij Bol. Ik had het binnen 2 dagen inhuis
  woensdag 26 februari 2003 @ 17:46:18 #110
5590 Robino
pi_8734059
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:08 schreef ranja het volgende:
2 mogelijkheden:

1. Mason heeft het inderdaad aangepast maar was een onschuldige aanpassing
2. Nina heeft het aangepast en de naam van Mason daarin weten te krijgen (bv door het vanaf zijn pc te doen).

Maar een beetje vreemd wel ja, dat zoiets wel aangevoerd wordt maar daarna niks mee gedaan wordt.

Optie 1 lijkt me uitgesloten, aangezien Mason tegen Jack zei dat er niks op dat terrein te vinden was.
  woensdag 26 februari 2003 @ 17:49:21 #111
13973 ranja
image means nothing
pi_8734114
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:19 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Boek is o.a. te bestellen bij Bol. Ik had het binnen 2 dagen inhuis

Is het boek een bewerking van de serie of is de serie gebaseerd op een boek? In het eerste geval hoef ik het boek echt niet... ik had ook bijna het boek van Panic room gekocht maar zag net op tijd dat de film er eerst was... dan heeft het geen zin.
pi_8734985
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 15:21 schreef Robino het volgende:
jeps
pi_8736369
24 is de beste serie die ik ooit heb gezien. (Alias vink ook goed) Nu maar wachten op serie 2.

Wel raar eigenlijk dat elke aflevering gemiddeld 43 minuten (1041:24) en niet precies één uur duurt maar, wat je toch wel zou denken bij deze 'real time' serie. Maar mét reclame duurt zeker wel 60 minuten

pi_8736880
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:49 schreef ranja het volgende:

[..]

Is het boek een bewerking van de serie of is de serie gebaseerd op een boek? In het eerste geval hoef ik het boek echt niet... ik had ook bijna het boek van Panic room gekocht maar zag net op tijd dat de film er eerst was... dan heeft het geen zin.

Van mijn website: Voor de echte fans is er reeds ook een boek verschenen onder de titel ""24": the House Special Sub-committee's Finding at CTU". Het boek speelt zich enkele dagen / weken af na de gebeurtenissen van het eerste seizoen. Jack moet voor een speciaal comité vertellen wat er die 24 uur precies gebeurt is. Ook wordt het hele verhaal omtrent missie "Nightfall" uit de doeken gedaan. Het boek bevat verder nog interessante foto's en andere artikelen. Dit boek is dus een absolute must als je wilt weten wat er precies met missie "Nightfall" gebeurde en hoe Jack en enkele andere personages zich uiten over die beruchte 24 uur.

Afleveringen duren inderdaad 43 minuten. De rest wordt in Amerika opgevuld met commercials. Alleen de eerste aflevering uit het tweede seizoen bevat geen onderbrekingen. Deze aflevering duurt daarom ook 52 minuten.

woensdag 26 februari 2003 @ 21:02:35 #115
12888 Skull-splitter
pi_8737521
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:59 schreef tim1981 het volgende:
24 is de beste serie die ik ooit heb gezien. (Alias vink ook goed) Nu maar wachten op serie 2.

Wel raar eigenlijk dat elke aflevering gemiddeld 43 minuten (1041:24) en niet precies één uur duurt maar, wat je toch wel zou denken bij deze 'real time' serie. Maar mét reclame duurt zeker wel 60 minuten

Waarom denk jij dat de klok steeds verspringt?

Yorin heeft alleen de eigenschap om hun vaste reclame tijden aan te houden...

En om deze reden heeft de DVD box een flink aantal minuten meer, toch?

pi_8738183
Nee, de DVD duurt totaal 18 uur.
pi_8738367
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En om deze reden heeft de DVD box een flink aantal minuten meer, toch?

nee, overal kom ik de totale tijdsduur (van 6 dvd's) tegen van 1041 minuten, zo'n 18 uur.

edit: uitleg over de tijdsduur:

Deze "real time" TV-serie is in Amerika, maar ook daarbuiten een enorm succes. De serie is, net al vele andere films en series, aangepast i.v.m. de aanslagen op het WTC in 2001. De première van de serie is een maand uitgesteld. Tevens is de explosie van een 747 vliegtuig niet zichtbaar in beeld. Iedere episode duurt in realtime een uur, maar om dit bij een TV uitzending te kunnen realiseren zijn er vijf maal tussen ca. 3 a 4 minuten aan de timer toegevoegd, t.b.v. de reclameonderbrekingen. Tevens is er ca. 1 a 2 minuten aan het eind toegevoegd om o.a. scènes van de volgende episode te laten zien. Hier in Nederland klopte dat uur ook niet op TV. Vreemd was ook dat men op de Nederlandse TV de reclame onderbrekingen op andere plaatsen in laste dan de speciaal daarvoor geplande stukken. Je krijgt namelijk voor en na de commercialbreak de tijd te zien. Maar helaas hield men zich daar hier niet aan. Nu heb je daar, op de DVD, geen last van en kun je gewoon alles achter elkaar kijken. In Engeland hebben ze de zijn "Events occur in realtime" eruit gehaald, omdat bij de BBC geen commercialbreaks zijn en daar de serie dus ca. 40 tot 45 minuten duurde. De serie is spannend en verslavend. Je wilt na het eind van een aflevering meteen weten wat er het volgende uur gebeurd. Er gebeurd veel in één aflevering, dus op de TV kon je er absoluut geen één missen. Nu hoeft dat niet en kun je in 24 uur tijd (eigenlijk in ongeveer 18 uur), Jacks hele dag meebeleven!!

bron: http://www.dvd-home.nl/review/divers/24.htm
hier staat ook bij hoelang elke aflevering duurt.

woensdag 26 februari 2003 @ 21:50:57 #118
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_8738742
Iemand al aan de 2de serie begonnen?
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_8738916
Ik

Maar ik zou als ik jouw was niet in de topics over seizoen 2 gaan kijken. Ik heb btw. gehoord dat BBC2 op zaterdag 8 maart de eerste drie afleveringen van seizoen 2 achterelkaar zal gaan uitzenden. Op zondag 9 maart zenden ze dan aflevering 4 uit. Dat herhalen van afleveringen doen ze dan om de drie weken. Tip voor mensen die de eerste twee afleveringen dus niet hebben opgenomen afgelopen twee weken.

Donald Duck held woensdag 26 februari 2003 @ 21:57:00 #120
46149 __Saviour__
pi_8738917
Heb net het alternatieve einde gezien. Ook wel mooi, maar het echte einde past beter bij de serie vind ik.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8739215
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
(...) 24 is zo heftig en intens dat ik een soort van 'afkoelperiode' wel gewenst vind. Nu gelijk doorgaan met seizoen 2 zou teveel van goede worden denk ik. Daarom overweeg ik om pas over een paar maanden te gaan kijken, als Yorin met seizoen 2 begint.
Ik heb het 5 minuten volgehouden na de laatste aflevering en toen móest ik gewoon verder gaan kijken. Geloof me, je zit er na een halfuurtje weer helemaal in.Ik hoop echter wel dat ze in het tweede deel nog iets meer uit het realtime-gegeven weten te halen..

* SODA gaat het '24 season 2 Topic' eens opzoeken..

:{
pi_8739630
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:57 schreef CloudStrife het volgende:
Ik

Maar ik zou als ik jouw was niet in de topics over seizoen 2 gaan kijken. Ik heb btw. gehoord dat BBC2 op zaterdag 8 maart de eerste drie afleveringen van seizoen 2 achterelkaar zal gaan uitzenden. Op zondag 9 maart zenden ze dan aflevering 4 uit. Dat herhalen van afleveringen doen ze dan om de drie weken. Tip voor mensen die de eerste twee afleveringen dus niet hebben opgenomen afgelopen twee weken.

Mijn redding! Daar moet ik een avond voor vrij maken! Dan kan ik het mooi gaan volgen op BBC!!
  woensdag 26 februari 2003 @ 22:35:56 #123
12888 Skull-splitter
pi_8740126
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:37 schreef tim1981 het volgende:

[..]

nee, overal kom ik de totale tijdsduur (van 6 dvd's) tegen van 1041 minuten, zo'n 18 uur.

edit: uitleg over de tijdsduur:

Deze "real time" TV-serie is in Amerika, maar ook daarbuiten een enorm succes. De serie is, net al vele andere films en series, aangepast i.v.m. de aanslagen op het WTC in 2001. De première van de serie is een maand uitgesteld. Tevens is de explosie van een 747 vliegtuig niet zichtbaar in beeld. Iedere episode duurt in realtime een uur, maar om dit bij een TV uitzending te kunnen realiseren zijn er vijf maal tussen ca. 3 a 4 minuten aan de timer toegevoegd, t.b.v. de reclameonderbrekingen. Tevens is er ca. 1 a 2 minuten aan het eind toegevoegd om o.a. scènes van de volgende episode te laten zien. Hier in Nederland klopte dat uur ook niet op TV. Vreemd was ook dat men op de Nederlandse TV de reclame onderbrekingen op andere plaatsen in laste dan de speciaal daarvoor geplande stukken. Je krijgt namelijk voor en na de commercialbreak de tijd te zien. Maar helaas hield men zich daar hier niet aan. Nu heb je daar, op de DVD, geen last van en kun je gewoon alles achter elkaar kijken. In Engeland hebben ze de zijn "Events occur in realtime" eruit gehaald, omdat bij de BBC geen commercialbreaks zijn en daar de serie dus ca. 40 tot 45 minuten duurde. De serie is spannend en verslavend. Je wilt na het eind van een aflevering meteen weten wat er het volgende uur gebeurd. Er gebeurd veel in één aflevering, dus op de TV kon je er absoluut geen één missen. Nu hoeft dat niet en kun je in 24 uur tijd (eigenlijk in ongeveer 18 uur), Jacks hele dag meebeleven!!

bron: http://www.dvd-home.nl/review/divers/24.htm
hier staat ook bij hoelang elke aflevering duurt.

Als ik de schijven in huis heb dan ga ik dat ook gewoon doen, achterelkaar kijken, en bij de klokjes steeds even plaspauze/drinkpauze houden
  donderdag 27 februari 2003 @ 01:03:49 #124
13973 ranja
image means nothing
pi_8743889
RTL5 had wel normale reclametijden, anders dan Yorin volgens mij. Nou probeer ik sowieso zo weinig mogelijk yorin te kijken maar gister kon ik me niet bedwingen
Het viel me meteen op dat de reclames veel langer duurden en ook niet goed geplaatst zaten...
pi_8744585
Ik heb net serie 1 gekeken. Ik dacht... Iedereen heeft et er over. Laat ik em ook eens gaan kijken. Gisteren tegen 16:00 begonnen en ik had em vandaag om 22:00 "uit" - moest toch ook nog wat slapen tussendoor. Wat een geniale serie. Nog nooit zo door een tv-serie 'gegrepen'. Ik had gewoon echt het idee dat ik in een speelfilm van +/- 16 uur zat.

Elke keer dacht ik, nu is het echt de laatste aflevering, morgen verder... Maar het ging niet :-) Toen ben ik toch maar na 12 afleveringen gaan pitten.

Morgen ga ik aan serie 2 beginnen.... Die schijnt nog beter te zijn.

donderdag 27 februari 2003 @ 02:42:25 #126
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8744642
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:57 schreef CloudStrife het volgende:
Ik

ohw beter!
Want ik heb de eerste gemist!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:32:28 #127
5590 Robino
pi_8748650
Dat die vliegtuigexplosie uit de pilot van serie 1 eruit is gehaald geloof ik meteen. Ik vond het al zo raar eruit zien, net alsof ze het beeld hadden ingezoomd om die explosie buiten beeld te krijgen.
Maar 24 werd in Amerika toch nog vóór de aanslagen uitgezonden, of niet?

8 maart staat al op mijn handpalm getatoeerd Weet je het zeker, Cloudstrife?

pi_8749194
"24" zou op 30 oktober 2001 voor het eerst worden uitgezonden, maar men moest de scene met het vliegtuig opnieuw maken wegens 9/11. Uiteindelijk werd de eerste aflevering op 6 november uitgezonden.

En JAWEL, BBC zendt zaterdag 8 maart de eerste 3 afleveringen uit:

26-02-2003 - Herkansing: BBC2 zendt "24" afleveringen opnieuw uit
Kijkers die net klaar zijn met het volgen van de serie op Yorin en dus te laat waren voor de eerste twee afleveringen van seizoen 2 op BBC2 is er goed nieuws. BBC2 zal om de drie weken op zaterdag drie afleveringen achterelkaar uitzenden. Op zaterdag 8 maart worden de eerste drie afleveringen zonder onderbreking achterelkaar uitgezonden. Op zondag 9 maart kun je dan kijken naar aflevering 4. BBC2 herhaalt dit proces elke 3 weken.

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 27-02-2003 13:33]

zaterdag 1 maart 2003 @ 08:10:47 #129
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8789583
ehm, ik ben nu terug van vakantie maar heb wel de laatste aflevering gezien van 24 afgelopen dinsdag en ik moet zeggen dat mijn prognoses er behoorlijk naast zaten. Ik dacht dat die Nina Teri wel gelijk zou afmaken en dan achter Jack aan, niet dus... Ook zei ik dat Nina het over Teri had toen ze zei "she's dead Jack" en toen zei iemand hier dat het over Kim ging. Kennelijk zat ik ernaast en heeft iemand anders gespoiled
Nou ja, dit had ik dus gespeculeerd 3 afleveringen voor het einde:
quote:
Kim wordt ontvoerd en bij haar pappie gevoegd die nog steeds in leven is, maar wel gevangen is. Nina ontvoert op haar beurt Teri en voegt zich bij Victor Drazen. Net op het moment dat ze geeexecuteerd dreigen te worden stormen Tony en mason binnen. Bauer, Tony en Mason nemen het op tegen de Drazen's terwijl Teri een 1 on 1 heeft met Nina. Nina vermoordt Teri en wordt vervolgens weer afgemaakt door een van haar collega's die op dat moment de Drazen bende heeft overwonnen. Terwijl dit alles speelt is Palmer lekker aan het rotzooien met zijn medewerkster en wordt een scheiding van Sheri aangekondigd. De serie eindigt met de begrafenis van Teri waar Jack z'n dochter stevig omarmt.
[..]
  zaterdag 1 maart 2003 @ 17:58:50 #130
5590 Robino
pi_8796089
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
ehm, ik ben nu terug van vakantie maar heb wel de laatste aflevering gezien van 24 afgelopen dinsdag en ik moet zeggen dat mijn prognoses er behoorlijk naast zaten. Ik dacht dat die Nina Teri wel gelijk zou afmaken en dan achter Jack aan, niet dus... Ook zei ik dat Nina het over Teri had toen ze zei "she's dead Jack" en toen zei iemand hier dat het over Kim ging. Kennelijk zat ik ernaast en heeft iemand anders gespoiled
Nou ja, dit had ik dus gespeculeerd 3 afleveringen voor het einde:
Maar snap je nu ook dat ik niet geloofde dat jij zomaar kon gokken dat Nina Teri vermoordt? Dat had je waarschijnlijk via via ergens in een topic gelezen toch?
Maar goed, degenen die (net als ik) naar BBC2 gaan kijken kunnen gelukkig nog niet spoilen, want vrijwel niemand hier heeft serie 2 al gezien
quote:
De serie eindigt met de begrafenis van Teri waar Jack z'n dochter stevig omarmt.
Dat kon bij voorbaat al niet, omdat de serie realtime is
pi_8797012
MkeyMo had gewoon in een andere topic al gelezen wat er in seizoen 1 zou gebeuren en plaatste dat in deze topic en deed net of hij dacht dat het volgens hem zo zou gebeuren. Kortom, hij verknalde de serie, en gelukkig werden zijn posts ge-edit.

Morgen aflevering 3!
En volgende week zaterdag aflevering 1+2+3

zondag 2 maart 2003 @ 23:15:52 #132
13973 ranja
image means nothing
pi_8823973
Hm net de herhaling van 24 gezien, ik vraag me nog steeds af waarom Teri nou Nina achternaliep. Daar was geen enkele reden voor...

Verder dat bootje bij de haven, dat eerst aan komt varen en daarna wegvassrt als Drazen dood is. Wat, wie en waarom is dat?

zondag 2 maart 2003 @ 23:21:46 #133
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_8824196
oh mijn god, nu wil dus wel wanhopig weten welke grotere organisatie er NU weer achter zit.

Duitsland?mmmmmmmm.........

Wel gruwelijk hoor die videotape van die verhoorruimte met jamey.

Weet iemand hier trouwens of we hier nog meer over krijgen te horen in een nieuw seizoen ofzo.....?

Alles is één
  zondag 2 maart 2003 @ 23:36:24 #134
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_8824688
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:21 schreef dr.Tesla het volgende:
oh mijn god, nu wil dus wel wanhopig weten welke grotere organisatie er NU weer achter zit.

Ja vooral toen Nina in de camera keek.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_8828058
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:21 schreef dr.Tesla het volgende:

Weet iemand hier trouwens of we hier nog meer over krijgen te horen in een nieuw seizoen ofzo.....?

Over Nina?
Ga natuurlijk niets verklappen :/
  maandag 3 maart 2003 @ 08:19:18 #136
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8828110
quote:
Op maandag 3 maart 2003 07:55 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Over Nina?
Ga natuurlijk niets verklappen :/

Maw: ja dus...

komt ze terzijde ter sprake of heeft ze ook nog enigzins een rol in seizoen 2?

[..]
  maandag 3 maart 2003 @ 10:00:57 #137
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_8828813
Ik huil niet bij de minst geringste spoiler, zoals sommige hier, dus kom maar op
Alles is één
  maandag 3 maart 2003 @ 12:26:03 #138
5590 Robino
pi_8831352
Liever niet, ik wacht wel 5 daagjes tot zaterdag
  maandag 3 maart 2003 @ 13:15:22 #139
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8832490
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:26 schreef Robino het volgende:
Liever niet, ik wacht wel 5 daagjes tot zaterdag
Wat is er zaterdag dan?
[..]
pi_8834693
Dan zendt de BBC de eerste drie afleveringen achtelkaar uit
  maandag 3 maart 2003 @ 15:14:23 #141
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8835303
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:44 schreef CloudStrife het volgende:
Dan zendt de BBC de eerste drie afleveringen achtelkaar uit
officieel is dat zondagnacht/ochtend vroeg, maar dan wordt er nog niets duidelijk over Nina.
[..]
pi_8836199
Nee, dus?
  maandag 3 maart 2003 @ 17:08:42 #143
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8837818
Ik kijk net op de site van BBC en ik zie dit staan:

24
Sun 9 Mar, 12:40 am - 2:50 am 130mins

8.00am-9.00am: Another chance to see the first episode of the new series. Jack Bauer and his daughter are trying to overcome their loss, and Jack is called upon to stop another terrorist plot. W/S

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan wordt het zondag 9 maart om 1.40u - 3.50u uitgezonden in Nederlandse tijd?

pi_8838305
Yep, dat is correct.
pi_8839604
verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 03-03-2003 20:09]

dinsdag 4 maart 2003 @ 15:17:50 #146
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8859932
Zeg Cloudstrife, nou loop je mij van alles en nog wat uit te maken, maar als ik op de eertse paar pagina's van dit topic kijk: "24" seizoen 2 [Pas op: spoilers!] blijkt dat je geen haar beter bent dan ik, ik weet niet hoeveel mensen vervloeken je daar omdat je dingen verklapt voordat ze hun download binnen hebben...
[..]
pi_8864298
Dag Fred, dat gaat over mensen die de serie via Amerika volgen (downloads). Ik verklap daar niet eindes van afleveringen zoals jij dat eerder wel deed.

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 04-03-2003 18:12]

dinsdag 4 maart 2003 @ 18:14:08 #148
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8864698
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:54 schreef CloudStrife het volgende:
Knurft, dat gaat over mensen die de serie via Amerika volgen (downloads). Ik verklap daar niet eindes van afleveringen zoals jij dat eerder wel deed.
Ja dat weet ik, en er zijn genoeg mensen daar die jou praktisch hetzelfde toewensen als mij in de Yorin topix. Jij zit daar ook allerlei dingen te vertellen, verklappen e.d. waar mensen niet op zitten te wachten. Mensen die die serie volgen vanuit Amerika vinden het niet zo fijn als zij net aflevering 2 gekeken hebben en jij je download van aflevering 3 al binnen hebt en je even vertelt dat het CTU gebouw wordt opgeblazen e.d.
Mij zal het niet boeien, maar ga dan aljeblieft niet de hele trijd een beetje schijnheilig mij voor alles en nog wat uitmaken.

Bovendien heb ik niet echt een einde kunnen verklappen omdat ik niet wist wat het einde zou zijn van seizoen 1. Dacht dat Teri al redelijk vroeg zou sterven en niet pas om 23:58... Dat Nina de mol was werd al duidelijk in aflevering 23

[..]
pi_8864851
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:14 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, en er zijn genoeg mensen daar die jou praktisch hetzelfde toewensen als mij in de Yorin topix. Jij zit daar ook allerlei dingen te vertellen, verklappen e.d. waar mensen niet op zitten te wachten.

Nou Mikey, dan zou jij NU dus wel moeten weten wat sommige luitjes, onder andere ik, van jou dachten, terwijl jij niet snapte wat jij nou fout deed.
Dag jonguh
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:47:45 #150
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8865308
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:21 schreef Smeich het volgende:

[..]

Nou Mikey, dan zou jij NU dus wel moeten weten wat sommige luitjes, onder andere ik, van jou dachten, terwijl jij niet snapte wat jij nou fout deed.
Dag jonguh

Ik snap heus wel dat mensen niets willen weten van wat er komen gaat, wat die mensen dan doen in discussietopics waarin men vrij is te discusieren over hetgeen wat geweest is en wat komen gaat is mij een raadsel...

Zelfs Cloudstrife kreeg na het zetten van SPOILER en vervolgens enkele witregels opmerkingen naar z'n hoofd geslingerd. Vind ik persoonlijk een beetje zielig, want je hoeft het niet te lezen. Datzelfde geldt ook voor mijn opmerkingen. Je hieft ze niet te lezen en je hoeft ze niet te geloven. Doe je dat wel, mij best, maar loop dan niet te zeiken dat je iets gelezen hebt wat je niet wilde lezen. het is niet dat ik je dwing ofzo.

Van mij mag Sunny/Cloudstrife posten wat ie wil, mij hoor je daar niet over. Maar als hij dat doet moet hij natuurlijk niet mij gaan aanvallen als ik eens keer iets vertel wat mensen kunnen opvatten als een spoiler.

[..]
pi_8865635
Peace MikeyMo
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:04:31 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8865668
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:02 schreef CloudStrife het volgende:
Peace MikeyMo
Peace Cloudstrife
[..]
pi_9138729
Weet niet of het al gezegd is, maar bij V&D kun je voor maar 65 euro de DVD boxset van 24 kopen met NL ondertiteling. Dat is een koopje!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 17:41:44 #154
5590 Robino
pi_9140582
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 18:14 schreef MikeyMo het volgende:
(...)en je even vertelt dat in aflevering 3 het CTU gebouw wordt opgeblazen e.d.
Godver , dit is echt de laatste keer dat ik een 24 topic open!

Wilde verder alleen even melden dat ik vorige week zaterdag vergeten ben de video te programmeren en daardoor maar afzie van seizoen 2. Dat wordt een half jaartje wachten

pi_9140638
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 17:41 schreef Robino het volgende:

Godver , dit is echt de laatste keer dat ik een 24 topic open!

Leuk dat je het dan ook nog effe quote zodat het nog een keer in het topic te lezen is
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 16:14 schreef CloudStrife het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar bij V&D kun je voor maar 65 euro de DVD boxset van 24 kopen met NL ondertiteling. Dat is een koopje!
Wel alleen tijdens het prijzencircus! Dus je moet er wel snel bij zijn!
pi_9142779
Kan vandaag en morgen volgens mij nog
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:44:12 #157
5590 Robino
pi_9145756
Er zitten helemaal geen extra's bij die DVD, op alternatieve eindes na. Nogal magertjes
  zondag 16 maart 2003 @ 23:14:28 #158
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_9167764
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 17:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Leuk dat je het dan ook nog effe quote zodat het nog een keer in het topic te lezen is

Idd en bedankt hee Achja heb dus al aardig wat gemist ga wel even keertje bijlezen op de BBCsite
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 17 maart 2003 @ 11:44:24 #159
5590 Robino
pi_9175220
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:14 schreef Machiel het volgende:
Idd en bedankt hee
Hee ik heb die spoiler niet neergezet hoor

Doet Palmer eigenlijk nog mee?

pi_9175458
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:44 schreef Robino het volgende:

[..]

Doet Palmer eigenlijk nog mee?

Yep in de volgende serie is ie president
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
  maandag 17 maart 2003 @ 11:54:09 #161
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9175522
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:52 schreef Miracle_Man het volgende:

[..]

Yep in de volgende serie is ie president

spoiler alert
[..]
  maandag 17 maart 2003 @ 12:42:18 #162
13148 Shogo
Psycho...
pi_9176807
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

spoiler alert

Niet echt het was iig allang duidelijk in seizoen 1...
  maandag 17 maart 2003 @ 12:53:15 #163
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9177076
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:42 schreef Shogo het volgende:

[..]

Niet echt het was iig allang duidelijk in seizoen 1...

nee, hij had de voorverkiezingen gewonnen... niet de presidentsverkiezingen
[..]
pi_10983708
kick

Op veler verzoek wordt de realtime-actieserie 24 herhaald. Vanaf 15 juni krijg je elke zondag dubbele afleveringen te zien. Voor als je het gemist hebt, of als je Jacks race tegen de klok nog eens wilt meemaken.

Aansluitend komt Yorin vanaf zondag 7 september met het tweede seizoen van '24', met glansrollen van Kiefer Sutherland en Dennis Haysbert.

bron: yorin.nl

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_29584878
ej hoe zit dat nu precies? Ik zit gisteren om 0:20 voor de tv komt er alleen reclame...
Voor volgende week staat er niet eens meer 24 in de gids bij rtl 7.
Komt het nu niet meer? Het virus is net ontsnapt in dat hotel...
pi_29722991
Weet iemand wanneer seizoen 4 begint?
op www.rtl5.nl kan ik alleen info vinden over seizoen 2.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:40:13 #167
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_29723113
Ik heb ergens gezien dat ze zondag 7 september weer met nieuwe 24 beginnen, kan me niet voorstellen dat ze dan herhalingen gaan uitzenden.
pi_29723212
kijk. daar hebben we wat aan.
dank je wel.
pi_29740668
OMG>>.... de'r is ff geen topic waar ik dit nu ken posten.... maar zit nu naar seizoen 3 te kijken op RTL5 en wtf... Jack schoot gewoon chappele neer.... uiteraard op de laatste seconden van de aflevering....

*zwaar klote want ik ga morgen naar curacao voor 13 dagen.... opnemen maar de laaste afleveringen van seizoen 3, kom ik thuis en dan begint seizoen 4 als het goed is

[ Bericht 23% gewijzigd door 7eVeNL op 18-08-2005 01:18:52 ]
pi_29761142
Zondagavond om kwart voor 11 schijnt het te komen, wat een rottijd

Ik had trouwens een leuke openings gemaakt, maar we gaan hier verder neem ik aan, in een topic over seizoen 1

[ Bericht 2% gewijzigd door CrazyDaisy85 op 18-08-2005 20:14:44 ]
pi_29763135
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zondagavond om kwart voor 11 schijnt het te komen, wat een rottijd

Ik had trouwens een leuke openings gemaakt, maar we gaan hier verder neem ik aan, in een topic over seizoen 1
1. wat lees je in de titel?
2. wat maakt het uit? na deze maken we toch gewoon weer een nieuwe.
pi_29767167
Als ik een topic over seizoen 4 zie staan met 4 pagina's denk ik dat er 4 pagina's over seizoen 4 gaan (over de RTL 5 uitzending). Maar wacht wel tot de volgende dan maar kan verwarrend zijn voor mensen
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:15:27 #173
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29767722
Wanneer begint het eigenlijk weer?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_29769465
Zondag 4 september
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:24:40 #175
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29770045
Oeh, dat duurt niet lang meer! Ik kan niet wachten, weer 24 weken lang spanning!
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30166771
Schopje omhoog, 24 komt zondag vanaf 10 uur, ipv kwart voor 11, dat vind ik tenminste een lekkere tijd
  donderdag 1 september 2005 @ 15:27:18 #177
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30167885
10 uur vind ik nog steeds een beetje aan de late kant, 9 uur vond ik eigenlijk wel de perfecte tijd.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30167991
ah, tvp'tje hier....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 1 september 2005 @ 15:54:45 #179
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30168849
Heb het seizoen alweer op DVD maar ga wel kijken denk ik
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30169108
Mooie tijd, om 10 uur is er verder toch niks op TV...
  donderdag 1 september 2005 @ 16:03:23 #181
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_30169135
10 uur is PRIMA!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30170227
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, dat duurt niet lang meer! Ik kan niet wachten, weer 24 weken lang spanning!
Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?
pi_30172567
Zondagavond 10 uur is niet verkeerd, dat Italiaanse voetbal is toch niet om aan te zien....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30175205
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Aryan_S het volgende:

[..]

Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?
Vorig jaar begonnen ze in november pas en om maart klaar te zijn deden ze dit. Ik neem aan dat dit jaar gewoon 24 weken lang 1 aflevering te zien is
  donderdag 1 september 2005 @ 22:43:18 #185
128741 Toni_Ameyda
Un Chico Español
pi_30182921
welk seizoen gaan ze nou uitzenden, 4 toch?
El neng, que pas nang, me lo flipo
Flipping fun
  donderdag 1 september 2005 @ 23:23:06 #186
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30184434
Ja, ze gaan de vierde serie uitzenden.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30207816
Doet Kim Bauer nog mee?
pi_30208263
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef Chepke het volgende:
Doet Kim Bauer nog mee?
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.
(dit zijn allemaal real life namen)
kort:
quote:
STARRING: Kiefer Sutherland CO-STARRING: Alberta Watson, William Devane, Kim Raver
lang:
quote:
Kiefer Sutherland, Kim Raver, William Devane, Nestor Serrano, Shohreh Aghdashloo, Alberta Watson, Mary Lynn Rajskub, Louis Lombardi, Geoffrey Pierson, Carlos Bernard, Reiko Aylesworth, Roger R Cross
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.
quote:
someone offer Elisha Cuthbert a movie so Kim Bauer's gone!
maar Michelle wel.
quote:
Reiko Aylesworth as Michelle Dessler is one of the main reasons I keep watching 24!
pi_30210546
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.
(dit zijn allemaal real life namen)
kort:
[..]

lang:
[..]

helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.
[..]

maar Michelle wel.
[..]
Ik ga meteen twijfelen of ik nog wel ga kijken...
pi_30211789
Iedereen kijken zondag !! Beste season premiere ooit!

Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_30215610
Is dit de eerste keer dat seizoen 4 wordt uitgezonden?? ik ben pas namelijk begonnen met 24 kijken in het midden van seizoen 2, heb seizoen 1 compleet gemist met drazen enzo, op BBC wel is een aflevering gekeken die herhalen seizoen 1 namelijk
pi_30218288
op Nederland wel.

Less than 48 hours
pi_30228620
Het gaat bijna beginnen!
Geweldig seizoen!
pi_30228640
wanneer is het? wanneer, wanneer????
pi_30228651
ah ik zie zondag staan

geweldig, één van de beste series ooit
pi_30232604
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Ik hoop op een goede opener idd , vorig jaar duurde het een aflevering of 8/9 voordat ik er eindelijk inzat, was een goede serie hoor, maar ik heb liever dat ik er direct in zit.
pi_30233223
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:

ik heb er nou al zin in !
pi_30241185
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als ik een topic over seizoen 4 zie staan met 4 pagina's denk ik dat er 4 pagina's over seizoen 4 gaan (over de RTL 5 uitzending). Maar wacht wel tot de volgende dan maar kan verwarrend zijn voor mensen
verwarrend, klopt.
maar ik dacht dat deze topics dienen om de uitgezonden afleveringen te bespreken en te speculeren.
en soms over de DVD releases te praten. en eventueel over de karakters individueel.
en dan ga je toch niet teruglezen neem ik aan. zo denk ik erover.

wat ik me afvroeg he.... wat is het dat je zo boeit aan deze serie?
het verhaal? sommige karakters? of de serie als geheel (verhaal, karakters en opzet)?
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:56:33 #199
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_30241963
Nog 24 uur

Wat me boeit aan de serie? Het verhaal, het acteerwerk ( Kiefer Sutherland is denk ik de beste acteur die ik gezien heb tot nu toe. Vooral het einde van deel 3 was super goed geacteerd ), en de spanning die zich hele tijd opbouwt.

En natuurlijk dat het zich realtime afspeelt.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_30242420
Het was in season 1 vernieuwend en de fans van toen zijn blijven hangen. De andere mensen hebben het gevoel gehad dat ze iets misten en begonnen het later te kijken en zijn door de plottwists, het vele geweld en de actie en het acteerwerk blijven kijken.

Kiefer is idd erg goed en dan te bedenken dat ie voor 24 als B-acteur werd gezien..
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_30245802
Wat mij boeit: de super spannende verhalen (vooral seizoen 2 vond ik niet normaal spannend), het real-time effect, kiefer sutherland als de ultra-coole jack bauer, plottwists, het realisme, de actie etc.

Ik vind 24 leuker en spannender dan welke serie of film dan ook. Toch vind ik dat je wat mist als je het op de nederlandse TV volgt, de irritante reclames en 4:3 pan&scan beeld erger ik me aan. En bij 24 is het erg vervelend als je steeds een week moet wachten voor 1 aflevering, daarom ga ik denk ik bij seizoen 5 eerst wachten tot ik een hoop afleveringen heb voordat ik ga kijken.
  zondag 4 september 2005 @ 11:39:53 #202
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_30253489
Waarom pas bij seizoen 5? Waarom niet met seizoen 4 dan?
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  zondag 4 september 2005 @ 12:13:51 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30254283
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Zombine het volgende:
Waarom pas bij seizoen 5? Waarom niet met seizoen 4 dan?
Ik denk dat 'ie season 4 al op een minder legale manier heeft bekeken .
2000 light years from home
  zondag 4 september 2005 @ 13:42:45 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30256669
Ik zag het toevallig in de tvgids staan! Gelukkig maar.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30258894
nou dit is lekker... de 4e aflvering van 24 en ik wist niet dat het alweer begonnen was... Klotezooi.. ik wil graag gewoon een serie van t begin af aan kijken
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_30258970
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef sannuh het volgende:
nou dit is lekker... de 4e aflvering van 24 en ik wist niet dat het alweer begonnen was... Klotezooi.. ik wil graag gewoon een serie van t begin af aan kijken
het is seizoen 4 en vanavond (om 22:00 uur) begint het pas.
en anders...
quote:
Deze uitzending wordt herhaald op woensdag 07-09, 0:05 uur (RTL5)
  zondag 4 september 2005 @ 16:02:00 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30260106
Dat wordt overtime draaien voor de video, want gelijktijdig met Expeditie Robinson en Terra Incognita.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30262234
24 s4 is deze week al binnengekomen op dvd, dus geen reclames meer voor mij
pi_30263499
* Ambrosius gaat vanavond ook kijken of opnemen..

Er is een hoop op tv vanavond en dan is er nog niet eens voetbal.
sig verwijderd door FA
pi_30263948
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
24 s4 is deze week al binnengekomen op dvd, dus geen reclames meer voor mij
issie al uit? de PAL versie?
pi_30264484
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef Repeat het volgende:

[..]

issie al uit? de PAL versie?
jazeker, R2UK versie
pi_30264552
Opnemen en reclames doorspoelen is voor alle commerciële series
pi_30264786
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Opnemen en reclames doorspoelen is voor alle commerciële series
op dvd is 2x
pi_30265437
Dus vanavond begint het nieuwe seizoen weer?
pi_30265651
quote:
pi_30265889
wel grappig dat ze nooit slapen in die serie
-AJAX AMSTERDAM-
pi_30266151
Huh dit is de eerste aflevering? In de gids staat dag 4
pi_30266232
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef sannuh het volgende:
even uitleggen:
24 staat voor 24 uur.
er zijn al 3 seizoenen geweest. (oftewel 3 dagen)
pi_30266265
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef sannuh het volgende:
Iedere dag heeft 24 afleveringen..
sig verwijderd door FA
pi_30266752
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef SlimShady het volgende:

[..]

even uitleggen:
24 staat voor 24 uur.
er zijn al 3 seizoenen geweest. (oftewel 3 dagen)
Hahah zo had ik er idd nog niet over nagedacht.. lekker dom
  zondag 4 september 2005 @ 19:54:37 #222
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30267409
Ik ga denk ik niet kijken.

Op DVD is het zoveel beter en mooier qua beeld en geluid.

Hopelijk hou ik het vol.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30267854
Kut, ik zie nu pas dat het weer is begonnen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_30268084
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:06 schreef MakaveliTheDon het volgende:
wel grappig dat ze nooit slapen in die serie
Inderdaad ja, ik zou gewoon lekker een dutje gaan doen als er een terroristische dreiging is
  zondag 4 september 2005 @ 20:18:13 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30268233
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat het weer is begonnen.
Nee hoor, eerste aflevering van s4 vanavond om 22:00 uur dus je hebt nog niets gemist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30268370
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee hoor, eerste aflevering van s4 vanavond om 22:00 uur dus je hebt nog niets gemist.
Ik heb verkeerd gelezen, je hebt gelijk.
Ik heb er niks van op tv gezien trouwens.

Zag het net op http://tvgids.nl
  zondag 4 september 2005 @ 20:28:49 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30268566
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ik heb verkeerd gelezen, je hebt gelijk.
Ik heb er niks van op tv gezien trouwens.

Zag het net op http://tvgids.nl
Ik zag anders regelmatig een spotje voor "het nieuwe RTL" voorbij komen, waarin nieuwe seizoen van CSI Miami en 24 werden gepresenteerd.
pi_30269537
Ik kijk te weinig tv dus.
pi_30269713
Heel raar, de afgelopen jaren stond het in veel kranten en tv-gidsen aangekondigd wanneer aflevering 1 van een nieuwe serie begon; nu helemaal niet.. Je zou zo kunnen denken dat het nog gewoon herhalingen zijn, of er overheen lezen...

Wel weer zin in, nog 55 minuten...
don't it always seem to go that you don't know what you've got till it's gone?!
pi_30269747
Nog iets minder als een uur . Ben benieuwd, ik heb de vorige serie's nog niet gezien. Ik denk dat ik maar eens een dvd boxje ervan ga bestellen. Als het teminste wat is .
  Admin zondag 4 september 2005 @ 21:31:46 #231
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_30270472
* Breuls zit bij wijze van spreken al klaar
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_30270746
Nog 20 minuten
pi_30270747
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:07 schreef grunge-metal het volgende:
Als het teminste wat is .
zeker!
toen ik de aller- allereerste aflevering (volgens mij een pilot) keek, was ik echt onder de indruk.
van het verhaal, de ontwikkelingen en de meerdere cameraviews.
het voelde echt als een film.
toen ze op het eind zeiden 'volgende week in 24' dacht ik 'oh my god, dit is een serie nog wel!'.
echt een topserie. sindsdien heb ik alle afleveringen gezien.
  zondag 4 september 2005 @ 21:48:17 #234
58507 koudair
Only god can judge me
pi_30270956
voor de liefhebbers...de prequel voor seizoen (dus tussen seizoen 3 en 4 in)
http://www.24la.net/descargas.html dan klikken op video, dan het bestandje Prologo aanklikken
duurt 6 min...kan nog net voordat de 1e aflevering komt
pi_30271016
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef koudair het volgende:
voor de liefhebbers...de prequel voor seizoen (dus tussen seizoen 3 en 4 in)
http://www.24la.net/descargas.html dan klikken op video, dan het bestandje Prologo aanklikken
duurt 6 min...kan nog net voordat de 1e aflevering komt
hey toppie. ga 'm nu kijken.
  zondag 4 september 2005 @ 21:56:55 #236
58507 koudair
Only god can judge me
pi_30271264
have fun mensen...
  zondag 4 september 2005 @ 22:09:17 #237
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30271680
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  zondag 4 september 2005 @ 22:11:01 #238
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30271733
leuke chick heeft jack gescoord
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_30271777
Ik heb seizoen 4 uit. Hij ownt.
pi_30271810
Na 7 mins al reclame..
  zondag 4 september 2005 @ 22:14:27 #241
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30271859
Chloe is altijd wel grappig bot tegenover Edgar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 4 september 2005 @ 22:27:59 #242
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30272354
FUCK MAN!
Als het ze echt lukt om het internet plat te leggen, kunnen we hier er niet meer over praten...

Hebben we een alternatief?
pi_30272618
Shit, kom ik er net pas achter dat er een nieuw seizoen is, ik dacht dat het nog wat oude seizoenen waren. Ik kijk woensdag wel naar de herhaling.
pi_30272874
Heb dit seizoen al gezien. Erg goed
  Admin zondag 4 september 2005 @ 22:43:17 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_30272875
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef TC03 het volgende:
Chloe is altijd wel grappig bot tegenover Edgar.
Chloe weet het altijd beter en loopt daar altijd over te mokken. Leuke rol.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_30272923
Begint al weer lekker. Leuke scene dat Driscoll iets van Jack moet hebben zodat Jack zich ff lekker kan revancheren voor zn ontslag.
If mother nature had to choose a name, i'm sure that she would choose the same...
pi_30272933
Tot nu toe top.
  zondag 4 september 2005 @ 22:47:02 #248
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30273029
Hoe laat is die herhaling op woensdag?
  zondag 4 september 2005 @ 22:48:09 #249
53267 TC03
pi_30273065
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef Bananenman het volgende:
Heb dit seizoen al gezien. Erg goed
Zoals elk seizoen.
pi_30273307
Ja verdomme, hadden ze dat niet even wat meer luid en duidelijk kunnen aankondigen?! Gemist dus.

Iemand die weet waar de DVD van dit seizoen het goedkoopst te krijgen is? (Ik weet nooit zo goed waar ik moet zoeken en hoe ik de goedkoopste kan vinden)
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_30273441
Oeeeee gelijk alweer lekker heavy
moet alleen nog wennen aan al die nieuwe koppen van CTU, maar het ziet er naar uit dat jack terug komt!

zucht.... een hele week wachten
pi_30273460
Heerlijke aflevering.

Ook mooi filmpje op het einde van "a new day has come"
pi_30273549
Aflevering 1 was geweldig; spanning bouwt zich weer lekker op; en ook jack is weer rebels als vanouds . Volgende week pas om 22.35; hopen dat dat dan ook de vaste tijd blijft.

Voor de DVD-Freaks onder ons: ik wil hem ook kopen; heb hem op CD!Wow voor 51 Euro gezien; alleen weet dus niet of die nederlands-ondertiteld zijn.
  zondag 4 september 2005 @ 23:02:32 #254
53267 TC03
pi_30273562
Jack is echt stoer. Dit seizoen is minstens net zo leuk als je hem voor de 2e keer kijkt.
pi_30273675
Tof trouwens dat ie ook gewoon weer kei hard is.
Geen genade.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 23:05:45 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_30273701
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Mittnick het volgende:
alleen weet dus niet of die nederlands-ondertiteld zijn.
Boeie, je spreekt toch wel Engels?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 4 september 2005 @ 23:06:00 #257
53267 TC03
pi_30273715
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
Tof trouwens dat ie ook gewoon weer kei hard is.
Geen genade.
Inderdaad.
pi_30273716
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jack is echt stoer. Dit seizoen is minstens net zo leuk als je hem voor de 2e keer kijkt.
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post

ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
  zondag 4 september 2005 @ 23:06:22 #259
53267 TC03
pi_30273731
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met het zelfde verhaal zitten
Niet verkapt.
pi_30274169
Hoerige (*^*&#$*)&$)!!!

Gemist.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_30274196
Lekker begin Toen het over een 'moving target' ging had ik al een vermoeden dat het wellicht om Heller zou gaan, maar dan dat dat net op het laatste moment uitkomt. Jack schiet gewoon die gast in z'n knien, lekkere binnenkomer zeg!
pi_30274286
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jack schiet gewoon die gast in z'n knien, lekkere binnenkomer zeg!
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.
ik wist al dat die andere gast er niks van zou bakken. <- voorspelbaar.
  zondag 4 september 2005 @ 23:22:44 #263
53267 TC03
pi_30274306
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.
ik wist al dat die andere gast er niks van zou bakken. <- voorspelbaar.
Achja, 24 is geen serie van subtiliteit.
pi_30274319
gelijk alweer een lekkere cliffhanger hoor!

24 afleveringen, oftewel 24 weken, ik zit gewoon verdomme een half jaar naar die serie te kijken!
pi_30274348
quote:

[..]

ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
wennen idd. en ik had het gevoel dat die blanke... president zou zijn.
na dat gedoe met Palmer heeft hij alleen maar meer moeite gedaan.
pi_30274495
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:00 ]
  zondag 4 september 2005 @ 23:41:24 #267
53267 TC03
pi_30274872
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER TAGS! Niet iedereen wil dat weten!

[ Bericht 18% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:53 (quote 'm dan niehiet) ]
  zondag 4 september 2005 @ 23:45:02 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30274984
precies juniorL kun je dat even aanpassen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 september 2005 @ 23:48:59 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30275102
quote:

[..]

Wayne is een mongool, gelukkig is 'ie weg. Bovendien was hij er sowieso maar 1 seizoen, dus snap niet hoe je hem kunt missen .
  maandag 5 september 2005 @ 00:43:36 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30276564
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:19 schreef shmoopy het volgende:
Hoerige (*^*&#$*)&$)!!!

Gemist.
Herhaling is woensdag, geloof ik.

En wij hebben net de video van afl. 1 bekeken en zitten er meteen weer helemaal in.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30279853
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennen
pi_30279944
Heb de DVD gekeken, heel goed seizoen. Veel plezier allemaal.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30280616
quote:
Op maandag 5 september 2005 07:41 schreef Mittnick het volgende:

[..]

Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennen
Ik begreep van mensen van de Free Record Shop dat de Nederlandse dvd eigenlijk in oktober/november zou komen, maar dat dit is verlaat tot februari.. Dan is t op tv al wel weer afgelopen

Nou..het was echt weer top hoor! Op naar volgende week..
don't it always seem to go that you don't know what you've got till it's gone?!
pi_30281689
coool! na gisteren heb ik weer helemaal zin in, halverwege de afl. kwam ik er weer helemaal in en that feels damn good!!! alleen die nieuwe koppen even wennen idd...
Carpe diem
pi_30281817
Heel erg vet, baal nu al dat ik de tweede aflevering ga missen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 5 september 2005 @ 10:44:29 #276
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30282235
De seizoens opener begint alweer erg voorspelbaar. Maarja, de serie is zowiezo niet meer zo fris als bij seizoen 1.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30284719
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen Engels spreken en een Engels gesproken serie zonder ondertitels kijken. Ik spreek ook perfect Engels (al zeg ik het zelf ) en ik vind het gewoon kut om zo gespannen te luisteren. Als iemand opstaat en de bank kraakt dan mis je een stuk
pi_30285165
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:
SPOILER
Erg stoer dat je het allemaal al weet enzo, maar wat heeft dit nou voor nut te vermelden in het S4 topic? Je brengt mensen alleen maar onnodig in de verleiding want als je dit weet gaat er een hoop spanning verloren.
// Last.fm
  maandag 5 september 2005 @ 13:45:04 #279
53267 TC03
pi_30286705
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen Engels spreken en een Engels gesproken serie zonder ondertitels kijken. Ik spreek ook perfect Engels (al zeg ik het zelf ) en ik vind het gewoon kut om zo gespannen te luisteren. Als iemand opstaat en de bank kraakt dan mis je een stuk
Vind ik ook. Vooral het gemompel van Jack is soms lastig te volgen. Ik heb ook gewoon alle seizoenen met subbies gekeken.
pi_30286786
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vind ik ook. Vooral het gemompel van Jack is soms lastig te volgen. Ik heb ook gewoon alle seizoenen met subbies gekeken.
Seizoen 1 niet toch?
  maandag 5 september 2005 @ 13:54:45 #281
53267 TC03
pi_30286930
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:48 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Seizoen 1 niet toch?
Oh nee, inderdaad. Nouja, seizoen 2, 3 en 4 wel dus.
  maandag 5 september 2005 @ 13:55:00 #282
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30286939
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:48 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Seizoen 1 niet toch?
Klopt, gaat lastig als die niet te vinden zijn.

Hoi trouwens .
  maandag 5 september 2005 @ 15:51:06 #283
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30290138
Helemaal vergeten dat het gisteren kwam!

Naja, woensdag de herhaling kijken dan maar!
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_30293476
hoe was de vorige keer ook alweer afgelopen? Ik kom er nl moeilijk in (ben nu video aan t kijken)
pi_30293568
hoe komt jack aan die vrouw? En hoe komt die driscoll aan de baan van tony? En waar is tony met vrouw?
pi_30293745
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef sannuh het volgende:
hoe komt jack aan die vrouw? En hoe komt die driscoll aan de baan van tony? En waar is tony met vrouw?
Jack heeft eindelijk de dood van zijn vrouw verwerkt en is een mooie vrouw tegengekomen.
Zoals je ziet in deze aflevering is hij ook verliefd op haar.
Zij is de dochter van de SoD (Secretary of Defense, minister van Defensie).
Wat er met Tony is gebeurd is (mij) niet bekend.
en over Tony & Michelle...
SPOILER
  maandag 5 september 2005 @ 18:01:37 #287
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30293917
1e half uur gemist

Woensdag een herhaling?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 5 september 2005 @ 18:53:45 #288
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_30295370
Heb het ook gemist, wist er eigenlijk niks van
Is er een herhaling?
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_30295833
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Tony heeft na de gebeurtenissen is season 3 een lange gevangenis straf kunnen ontlopen maar is niet meer werkzaam bij CTU, dat is volgens mij de info die er aan het begin van het seizoen gegeven is.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_30298607
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Jack heeft eindelijk de dood van zijn vrouw verwerkt en is een mooie vrouw tegengekomen.
Zoals je ziet in deze aflevering is hij ook verliefd op haar.
Zij is de dochter van de SoD (Secretary of Defense, minister van Defensie).
en over Tony & Michelle...
SPOILER
Oooh wat ben ik stom.. ik dacht ff: ik lees alleen t beginnetje van de spoiler.. nou nu weet ik t dus Ik vond ze net zo leuk!
  maandag 5 september 2005 @ 20:57:28 #291
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_30299511
Dat wordt nog wat, met dat Internet. Ik vond het maar vaag dat die Driscoll het zomaar aan de kant schoof, het lijkt toch niet iets onbelangrijks...
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 5 september 2005 @ 21:36:04 #292
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30300807
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef ScudRaket het volgende:
1e half uur gemist

Woensdag een herhaling?
Ja.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 5 september 2005 @ 21:40:27 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_30300949
Chotfer, maken ze geen reclame meer ofzo?! Ik wist helemaal niet dat 24 weer begonnen was .
Dan maar de herhaling kijken...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 september 2005 @ 21:41:01 #294
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30300981
Ik kwam er om 22.05 achter... de schade viel mee...
  maandag 5 september 2005 @ 21:41:25 #295
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30300999
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja.
Hoe laat? Welke zender?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 5 september 2005 @ 21:52:56 #296
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_30301465
rtl5 woensdag om 0.00 uur geloof ik
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 22:44:19 #297
862 Arcee
Look closer
pi_30303393
Wat een oud topic.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 23:07:15 #299
46149 __Saviour__
pi_30304282
Kunnen we dit nou helemaal spoilervrij houden, zelfs geen spoilertags! Mensen reageren op spoilertags zonder het in een spoiler te zetten et voila, verhaal verpest voor veel mensen. Dat is al zo vaak eerder gebeurd in 24-topics!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30304353
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Arcee het volgende:
Wat een oud topic.
ach. hij is zo vol.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 september 2005 @ 23:30:08 #301
862 Arcee
Look closer
pi_30305236
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen we dit nou helemaal spoilervrij houden, zelfs geen spoilertags! Mensen reageren op spoilertags zonder het in een spoiler te zetten et voila, verhaal verpest voor veel mensen. Dat is al zo vaak eerder gebeurd in 24-topics!
Je moet ook he-le-maal niks over 24 lezen als je 't nog niet gezien hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30305791
Idd, in dit topic moet er alleen gediscussieerd worden over dingen die al op RTL5 zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')