Ik denk dat 'ie season 4 al op een minder legale manier heeft bekekenquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Zombine het volgende:
Waarom pas bij seizoen 5? Waarom niet met seizoen 4 dan?
het is seizoen 4 en vanavond (om 22:00 uur) begint het pas.quote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef sannuh het volgende:
nou dit is lekker... de 4e aflvering van 24 en ik wist niet dat het alweer begonnen was... Klotezooi.. ik wil graag gewoon een serie van t begin af aan kijken![]()
quote:Deze uitzending wordt herhaald op woensdag 07-09, 0:05 uur (RTL5)
issie al uit? de PAL versie?quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
24 s4 is deze week al binnengekomen op dvd, dus geen reclames meer voor mij
op dvd is 2xquote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Opnemen en reclames doorspoelen isvoor alle commerciële series
even uitleggen:quote:Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef sannuh het volgende:
Huh dit is de eerste aflevering? In de gids staat dag 4
Iedere dag heeft 24 afleveringen..quote:Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef sannuh het volgende:
Huh dit is de eerste aflevering? In de gids staat dag 4
Hahah zo had ik er idd nog niet over nagedacht.. lekker domquote:Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
even uitleggen:
24 staat voor 24 uur.
er zijn al 3 seizoenen geweest. (oftewel 3 dagen)
Inderdaad ja, ik zou gewoon lekker een dutje gaan doen als er een terroristische dreiging isquote:Op zondag 4 september 2005 19:06 schreef MakaveliTheDon het volgende:
wel grappig dat ze nooit slapen in die serie
Nee hoor, eerste aflevering van s4 vanavond om 22:00 uur dus je hebt nog niets gemist.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef SHERMAN het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat het weer is begonnen.
Ik heb verkeerd gelezen, je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, eerste aflevering van s4 vanavond om 22:00 uur dus je hebt nog niets gemist.
Ik zag anders regelmatig een spotje voor "het nieuwe RTL" voorbij komen, waarin nieuwe seizoen van CSI Miami en 24 werden gepresenteerd.quote:Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb verkeerd gelezen, je hebt gelijk.
Ik heb er niks van op tv gezien trouwens.
Zag het net op http://tvgids.nl
zeker!quote:
hey toppie. ga 'm nu kijken.quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef koudair het volgende:
voor de liefhebbers...de prequel voor seizoen (dus tussen seizoen 3 en 4 in)
http://www.24la.net/descargas.html dan klikken op video, dan het bestandje Prologo aanklikken
duurt 6 min...kan nog net voordat de 1e aflevering komt
Chloe weet het altijd beter en loopt daar altijd over te mokken. Leuke rol.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef TC03 het volgende:
Chloe is altijd wel grappig bot tegenover Edgar.
Zoals elk seizoen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef Bananenman het volgende:
Heb dit seizoen al gezien. Erg goed
Boeie, je spreekt toch wel Engels?quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Mittnick het volgende:
alleen weet dus niet of die nederlands-ondertiteld zijn.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
Tof trouwens dat ie ook gewoon weer kei hard is.
Geen genade.
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien postquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jack is echt stoer.Dit seizoen is minstens net zo leuk als je hem voor de 2e keer kijkt.
Niet verkapt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post![]()
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met het zelfde verhaal zitten
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.quote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jack schiet gewoon die gast in z'n knien, lekkere binnenkomer zeg!![]()
Achja, 24 is geen serie van subtiliteit.quote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.
ik wist al dat die andere gast er niks van zou bakken. <- voorspelbaar.
wennen idd. en ik had het gevoel dat die blanke... president zou zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:00 ]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:SPOILER TAGS! Niet iedereen wil dat weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:53 (quote 'm dan niehiet) ]Ten percent faster with a sturdier frame
Wayne is een mongool, gelukkig is 'ie weg. Bovendien was hij er sowieso maar 1 seizoen, dus snap niet hoe je hem kunt missenquote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post![]()
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
Herhaling is woensdag, geloof ik.quote:
Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennenquote:
Ik begreep van mensen van de Free Record Shop dat de Nederlandse dvd eigenlijk in oktober/november zou komen, maar dat dit is verlaat tot februari.. Dan is t op tv al wel weer afgelopenquote:Op maandag 5 september 2005 07:41 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennen
Er is wel een verschil tussen Engels spreken en een Engels gesproken serie zonder ondertitels kijken. Ik spreek ook perfect Engels (al zeg ik het zelfquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:Erg stoer dat je het allemaal al weet enzo, maar wat heeft dit nou voor nut te vermelden in het S4 topic? Je brengt mensen alleen maar onnodig in de verleiding want als je dit weet gaat er een hoop spanning verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.// Last.fm
Vind ik ook. Vooral het gemompel van Jack is soms lastig te volgen. Ik heb ook gewoon alle seizoenen met subbies gekeken.quote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen Engels spreken en een Engels gesproken serie zonder ondertitels kijken. Ik spreek ook perfect Engels (al zeg ik het zelf) en ik vind het gewoon kut om zo gespannen te luisteren. Als iemand opstaat en de bank kraakt dan mis je een stuk
Seizoen 1 niet toch?quote:Op maandag 5 september 2005 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vooral het gemompel van Jack is soms lastig te volgen. Ik heb ook gewoon alle seizoenen met subbies gekeken.
Oh nee, inderdaad. Nouja, seizoen 2, 3 en 4 wel dus.quote:
Jack heeft eindelijk de dood van zijn vrouw verwerkt en is een mooie vrouw tegengekomen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:49 schreef sannuh het volgende:
hoe komt jack aan die vrouw? En hoe komt die driscoll aan de baan van tony? En waar is tony met vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tony heeft na de gebeurtenissen is season 3 een lange gevangenis straf kunnen ontlopen maar is niet meer werkzaam bij CTU, dat is volgens mij de info die er aan het begin van het seizoen gegeven is.quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat er met Tony is gebeurd is (mij) niet bekend.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Jack heeft eindelijk de dood van zijn vrouw verwerkt en is een mooie vrouw tegengekomen.
Zoals je ziet in deze aflevering is hij ook verliefd op haar.
Zij is de dochter van de SoD (Secretary of Defense, minister van Defensie).
Wat er met Tony is gebeurd is (mij) niet bekend.
en over Tony & Michelle...Oooh wat ben ik stom.. ik dacht ff: ik lees alleen t beginnetje van de spoiler.. nou nu weet ik t dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond ze net zo leuk!
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
Ja.quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef ScudRaket het volgende:
1e half uur gemist
Woensdag een herhaling?
Hoe laat? Welke zender?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |