Boeie, je spreekt toch wel Engels?quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Mittnick het volgende:
alleen weet dus niet of die nederlands-ondertiteld zijn.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
Tof trouwens dat ie ook gewoon weer kei hard is.
Geen genade.
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien postquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jack is echt stoer.Dit seizoen is minstens net zo leuk als je hem voor de 2e keer kijkt.
Niet verkapt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post![]()
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met het zelfde verhaal zitten
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.quote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Jack schiet gewoon die gast in z'n knien, lekkere binnenkomer zeg!![]()
Achja, 24 is geen serie van subtiliteit.quote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja. Jack is wel zo'n extreme gast.
ik wist al dat die andere gast er niks van zou bakken. <- voorspelbaar.
wennen idd. en ik had het gevoel dat die blanke... president zou zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:00 ]
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef juniorL het volgende:SPOILER TAGS! Niet iedereen wil dat weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door shmoopy op 04-09-2005 23:45:53 (quote 'm dan niehiet) ]Ten percent faster with a sturdier frame
Wayne is een mongool, gelukkig is 'ie weg. Bovendien was hij er sowieso maar 1 seizoen, dus snap niet hoe je hem kunt missenquote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-seizoen4-al-helemaal-gezien post![]()
ik mis alleen nu al tony & michelle, palmer & wayne etc etc... maarja zal wel kwestie van wennen worden, maar logisch dat ze er niet meer zijn anders blijf je met de zelfde verhaal zitten
Herhaling is woensdag, geloof ik.quote:
Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennenquote:
Ik begreep van mensen van de Free Record Shop dat de Nederlandse dvd eigenlijk in oktober/november zou komen, maar dat dit is verlaat tot februari.. Dan is t op tv al wel weer afgelopenquote:Op maandag 5 september 2005 07:41 schreef Mittnick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; maar ik wil hem gewoon met nl-ondertiteling; heb ik ook bij de andere seizoennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |