quote:Peace Cloudstrife
Op dinsdag 4 maart 2003 19:02 schreef CloudStrife het volgende:
Peace MikeyMo
quote:Godver
Op dinsdag 4 maart 2003 18:14 schreef MikeyMo het volgende:
(...)en je even vertelt dat in aflevering 3 het CTU gebouw wordt opgeblazen e.d.
Wilde verder alleen even melden dat ik vorige week zaterdag vergeten ben de video te programmeren en daardoor maar afzie van seizoen 2. Dat wordt een half jaartje wachten
quote:Leuk dat je het dan ook nog effe quote zodat het nog een keer in het topic te lezen is
Op zaterdag 15 maart 2003 17:41 schreef Robino het volgende:Godver
, dit is echt de laatste keer dat ik een 24 topic open!
quote:Wel alleen tijdens het prijzencircus! Dus je moet er wel snel bij zijn!
Op zaterdag 15 maart 2003 16:14 schreef CloudStrife het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar bij V&D kun je voor maar 65 euro de DVD boxset van 24 kopen met NL ondertiteling. Dat is een koopje!
quote:Idd en bedankt hee
Op zaterdag 15 maart 2003 17:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Leuk dat je het dan ook nog effe quote zodat het nog een keer in het topic te lezen is
quote:Hee ik heb die spoiler niet neergezet hoor
Op zondag 16 maart 2003 23:14 schreef Machiel het volgende:
Idd en bedankt hee![]()
Doet Palmer eigenlijk nog mee?
quote:Yep in de volgende serie is ie president
Op maandag 17 maart 2003 11:44 schreef Robino het volgende:[..]
Doet Palmer eigenlijk nog mee?
quote:spoiler alert
Op maandag 17 maart 2003 11:52 schreef Miracle_Man het volgende:[..]
Yep in de volgende serie is ie president
quote:Niet echt het was iig allang duidelijk in seizoen 1...
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
spoiler alert
quote:nee, hij had de voorverkiezingen gewonnen... niet de presidentsverkiezingen
Op maandag 17 maart 2003 12:42 schreef Shogo het volgende:[..]
Niet echt het was iig allang duidelijk in seizoen 1...
Op veler verzoek wordt de realtime-actieserie 24 herhaald. Vanaf 15 juni krijg je elke zondag dubbele afleveringen te zien. Voor als je het gemist hebt, of als je Jacks race tegen de klok nog eens wilt meemaken.
Aansluitend komt Yorin vanaf zondag 7 september met het tweede seizoen van '24', met glansrollen van Kiefer Sutherland en Dennis Haysbert.
bron: yorin.nl
1. wat lees je in de titel?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zondagavond om kwart voor 11 schijnt het te komen, wat een rottijd![]()
Ik had trouwens een leuke openings gemaakt, maar we gaan hier verder neem ik aan, in een topic over seizoen 1![]()
Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, dat duurt niet lang meer! Ik kan niet wachten, weer 24 weken lang spanning!
Vorig jaar begonnen ze in november pas en om maart klaar te zijn deden ze dit. Ik neem aan dat dit jaar gewoon 24 weken lang 1 aflevering te zien isquote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef Chepke het volgende:
Doet Kim Bauer nog mee?
lang:quote:STARRING: Kiefer Sutherland CO-STARRING: Alberta Watson, William Devane, Kim Raver
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.quote:Kiefer Sutherland, Kim Raver, William Devane, Nestor Serrano, Shohreh Aghdashloo, Alberta Watson, Mary Lynn Rajskub, Louis Lombardi, Geoffrey Pierson, Carlos Bernard, Reiko Aylesworth, Roger R Cross
maarquote:someone offer Elisha Cuthbert a movie so Kim Bauer's gone!
quote:Reiko Aylesworth as Michelle Dessler is one of the main reasons I keep watching 24!
Ik ga meteen twijfelen of ik nog wel ga kijken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.
(dit zijn allemaal real life namen)
kort:
[..]
lang:
[..]
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.
[..]
maarMichelle
wel.
[..]
Ik hoop op een goede opener iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Iedereen kijken zondag!! Beste season premiere ooit!
ik heb er nou al zin inquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Iedereen kijken zondag!! Beste season premiere ooit!
verwarrend, klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als ik een topic over seizoen 4 zie staan met 4 pagina's denk ik dat er 4 pagina's over seizoen 4 gaan (over de RTL 5 uitzending). Maar wacht wel tot de volgende danmaar kan verwarrend zijn voor mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |