Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, dat duurt niet lang meer! Ik kan niet wachten, weer 24 weken lang spanning!
Vorig jaar begonnen ze in november pas en om maart klaar te zijn deden ze dit. Ik neem aan dat dit jaar gewoon 24 weken lang 1 aflevering te zien isquote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Gaan ze elke week 1 aflevering uitzenden? Of doen ze weer zoals vorig seizoen, dat ze van de laatste uren dubbele afleveringen maken?
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:29 schreef Chepke het volgende:
Doet Kim Bauer nog mee?
lang:quote:STARRING: Kiefer Sutherland CO-STARRING: Alberta Watson, William Devane, Kim Raver
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.quote:Kiefer Sutherland, Kim Raver, William Devane, Nestor Serrano, Shohreh Aghdashloo, Alberta Watson, Mary Lynn Rajskub, Louis Lombardi, Geoffrey Pierson, Carlos Bernard, Reiko Aylesworth, Roger R Cross
maarquote:someone offer Elisha Cuthbert a movie so Kim Bauer's gone!
quote:Reiko Aylesworth as Michelle Dessler is one of the main reasons I keep watching 24!
Ik ga meteen twijfelen of ik nog wel ga kijken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zal eens de cast van dit seizoen posten.
(dit zijn allemaal real life namen)
kort:
[..]
lang:
[..]
helaas, (zoals je ziet) doet Kim Bauer (Elisha Cuthbert) niet mee.
[..]
maarMichelle
wel.
[..]
Ik hoop op een goede opener iddquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Iedereen kijken zondag!! Beste season premiere ooit!
ik heb er nou al zin inquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Myers het volgende:
Iedereen kijken zondag!! Beste season premiere ooit!
verwarrend, klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als ik een topic over seizoen 4 zie staan met 4 pagina's denk ik dat er 4 pagina's over seizoen 4 gaan (over de RTL 5 uitzending). Maar wacht wel tot de volgende danmaar kan verwarrend zijn voor mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |