December tot maart 4 graden met zon, maart tot Juni 15/25 graden met zon, Juni tot Oktober 25-35 graden met zon, Oktober tot december 10-20 graden met zon.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:18 schreef aloa het volgende:
[..]
En daarna de vrieskou in![]()
Van december t/m maart volop winter en dan weer dit weer
Wat gek. Hier gewoon strakblauw en 30 graden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Het lijkt wel november, alles zo grijs. Alleen iets warmer.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou! Ik heb uit solidariteit met de hitteslachtoffers in Nederland vannacht geslapen zonder de airco aan.
weer trollen? je woont vier landen verder naar het zuiden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat gek. Hier gewoon strakblauw en 30 graden.
Ik zie ook wel op tegen dat het straks zo lang donker is buitenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie nu alweer op tegen de herfst en winter
bloodymary1 mag ik trollen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weer trollen? je woont vier landen verder naar het zuiden.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:58 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik zie ook wel op tegen dat het straks zo lang donker is buiten
Elke kamer vd woning? Ben je Geschiedkundige ofzo?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef VKV het volgende:
Na deze zomer toch eens serieus nadenken over een airco in elke kamer van de woning. Ben het nou wel zat aan het worden, overal 25+ graden in huis. Alleen de zolderkamer heeft airco en ben bijna van plan mezelf als een echte FOK!ker daar permanent op te sluiten.
Hier ook strakblauwquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat gek. Hier gewoon strakblauw en 30 graden.
Hebben jullie elkaar gedate? Vertel ons ALLES.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
bloodymary1 mag ik trollen.Wij hebben een lange geschiedenis hierin en this is payback, bemoei je er niet mee.
Een airco op zolder zou al genoeg moeten zijn om minimaal de verdieping eronder op z'n minst leefbaar te maken. Tenzij je een mobiele of hele goedkope hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef VKV het volgende:
Na deze zomer toch eens serieus nadenken over een airco in elke kamer van de woning. Ben het nou wel zat aan het worden, overal 25+ graden in huis. Alleen de zolderkamer heeft airco en ben bijna van plan mezelf als een echte FOK!ker daar permanent op te sluiten.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar gedate? Vertel ons ALLES.
Heerlijk! Stukken beter dan dat plakweer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie nu alweer op tegen de herfst en winter
Vertel ons nog steeds alles.quote:
whut, geen spanking?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
bloodymary1 mag ik trollen.Wij hebben een lange geschiedenis hierin en this is payback, bemoei je er niet mee.
over hoeveel split units hebben we het dan? normaal toch maar een per verdieping.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef VKV het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Elke kamer vd woning? Ben je Geschiedkundige ofzo?
In de slaapkamer in Nederland zou ik nog wel begrijpen, voor de zomermaanden om relaxt te kunnen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |