volgende week is herfstquote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
1 dag ofzo..ff beetje wennen aan de herfst
Ik kijk gewoon niet de jouwe, mijne geeft fijnere temperaturen voor het midden des landsquote:Op donderdag 5 september 2024 23:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
volgende week is herfst
[ afbeelding ]
Ja bizar he? Ik zit net in een warmte bubbel volgens het knmi kaartje..elders veel frisser.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:03 schreef DutchBlend het volgende:
Nu nog 23,5c buiten. Aardig tropennachtje
Hier (Bussum) ook nog steeds 23,3quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bizar he? Ik zit net in een warmte bubbel volgens het knmi kaartje..elders veel frisser.
Sommigen mensen zeggen: "de kachel kan weer aan"quote:
Poh ja, die hitte de woning uit mag wel eens.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sommigen mensen zeggen: "de kachel kan weer aan"
Ik zeg: "kan eindelijk die hitte mijn woning uit"
Wat zal ik dan weer beter slapen.En nog beter als het 's avonds laat of 's nachts buiten hard regent en waait.
![]()
![]()
Ging goed tekeer daar, geflits was vanuit Rotterdam heel mooie zien, van die oranje weerlichten inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef MissHobje het volgende:
Lekker buien lijntje bij Antwerpen
[ link | afbeelding ]
Nou! Ik heb uit solidariteit met de hitteslachtoffers in Nederland vannacht geslapen zonder de airco aan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 06:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat hebben jullie het toch zwaar.
Woensdag wordt wel een sneu dagje, ja! 14/15 graden.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
1 dag ofzo..ff beetje wennen aan de herfst
Echt hè.quote:
YESS!!!!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
volgende week is herfst
[ afbeelding ]
21/22 graden met zon, zoals nu?! Ik stem voorquote:
Ja! Maar dan wel graag december t/m maart zonnige ijsdagen en af en toe een dagje sneeuwvalquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:18 schreef aloa het volgende:
[..]
En daarna de vrieskou in![]()
Van december t/m maart volop winter en dan weer dit weer
3 maanden harde winter is wel HARD JONGEN.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:18 schreef aloa het volgende:
[..]
En daarna de vrieskou in![]()
Van december t/m maart volop winter en dan weer dit weer
Ja, krakend van de kou, met dat zonnetje en sneeuw.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Maar dan wel graag december t/m maart zonnige ijsdagen en af en toe een dagje sneeuwval
Je hebt ook 24 graden, droge lucht en een briesje, hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:44 schreef Xenorium het volgende:
Hier in Brabant een luchtvochtigheid boven de 90, je ziet ook de damp / mist voorbij dwarrelen als je naar een object verder weg kijkt. En het is natuurlijk grijs en grauw.
Wat ik niet doe voor een droge lucht, 18c en een zonnetje met een briesje.
Kan iemand me vertellen waar het bijna altijd 18c is met zon, blauwe lucht? *pakt koffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |