quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh da's waar ja! Ik was al weer vergeten dat je ook nog in NL hebt gewoond. En toen waren het ook andere tijden. Toen was het hier altijd mooi weer (echt met blauwe lucht en zo) en in de rest van NL ruk. Dat is nu helaas niet meer, vaak andersom zelfs....
zo lang is die nou ook nog niet weg, hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh da's waar ja! Ik was al weer vergeten dat je ook nog in NL hebt gewoond. En toen waren het ook andere tijden. Toen was het hier altijd mooi weer (echt met blauwe lucht en zo) en in de rest van NL ruk. Dat is nu helaas niet meer, vaak andersom zelfs....
Nee ik weet het. Maar het lijkt al eeuwen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zo lang is die nou ook nog niet weg, hoor
Ik ben vanavond in het zuidoosten, dus het zal wel echt los gaan hier.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Als ik de berichten mag geloven krijgen we hier vanavond regen en onweer.
Hahaha kijk mij eens in het oosten des lands wonen @:nattekat
Dat kan eigenlijk in de zomer ook hoor. Maken 's avonds vaak genoeg nog een vuurtje in het weekend, Irish Coffee lust ik altijd wel, kaarsjes kunnen ook altijd aan. Alleen jammer dat de kat niet opgetild wil worden, dus ook niet op schoot komt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik niet!
Knetterend houtvuurtje, Irish coffee, knus kaarsjes aan in huis met spinnende kat op schoot..
Maar dat alles voelt lekkerder als het buiten guur is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk in de zomer ook hoor. Maken 's avonds vaak genoeg nog een vuurtje in het weekend, Irish Coffee lust ik altijd wel, kaarsjes kunnen ook altijd aan. Alleen jammer dat de kat niet opgetild wil worden, dus ook niet op schoot komt.
@Salina wil je ons hier alles over vertellen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In de coronatijd waren we heel intiem... Met nog een paar mensen die ik hier wel mis @:mammietje @:Salina
Je was er ook in die tijd al gewoon bij, dus houd je nou niet van de dommequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Salina wil je ons hier alles over vertellen?
CC @:oriente
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwja, die gedachte kan ik nog niet handelen![]()
Ik probeer mezelf te troosten met de gedachte dat ik hopelijk met de kerst in het vliegtuig kan zitten (en misschien de herfst). Ik mijd momenteel elke gedachte over de zomer.
Ah wonen we redelijk in de buurt enzo.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier (Bussum) ook nog steeds 23,3![]()
Gaat nergens overWel stevige woei er bij ...
As we speak zit ik al dagen te zoeken naar een kerstvakantie reis.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je was er ook in die tijd al gewoon bij, dus houd je nou niet van de domme
[..]
Niet dat één-tweetje tussen @Salina en @bloodymary1quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je was er ook in die tijd al gewoon bij, dus houd je nou niet van de domme
[..]
we weten nu nog niks, tijd om ze dronken te voerenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet dat één-tweetje tussen @:salina en @:bloodymary1
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Strakblauw, zomerse temperaturen en kutweer in Limburg. Wat wil je nog meer?
Aan die tijd heb ik mijn hondje (avatar) nog overgehouden. Een coronahond noemen ze dat dan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zin aan godverdomme. Pepernoten lagen ook al in de winkel zag ikquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Herfst![]()
Lekker mosseltje eten, bok biertje erbij..
Ik heb niks met pepernoten en niks met winter. Zijn er nog meer zomerliefhebbers die er ook niks mee hebben of is er geen verband?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zin aan godverdomme. Pepernoten lagen ook al in de winkel zag ik
Oh daar heb ik me twee weken geleden al misselijk aan gegeten. Wel lekker, allemaal nieuwe smaakjes en zo.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zin aan godverdomme. Pepernoten lagen ook al in de winkel zag ik
Je kan in de herfst winter ook heerlijk naar het strand hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met pepernoten en niks met winter. Zijn er nog meer zomerliefhebbers die er ook niks mee hebben of is er geen verband?
Is bijna de hele dag zonnig geweest, pas rond 16 uur echt dichtgetrokken? 26 graden hier geweest.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Strakblauw, zomerse temperaturen en kutweer in Limburg. Wat wil je nog meer?
Bij jou ja? Hier 30 km verderop (of zo) geen zon gezien vandaag. De hele dag grauw.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is bijna de hele dag zonnig geweest, pas rond 16 uur echt dichtgetrokken?
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bij jou ja? Hier 30 km verderop (of zo) geen zon gezien vandaag. De hele dag grauw.
Hier tot 16:30 een prachtige dag.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bij jou ja? Hier 30 km verderop (of zo) geen zon gezien vandaag. De hele dag grauw.
Lekker uitwaaien op het strand van Terschelling en dan een dikke Irish coffee. Of twee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan in de herfst winter ook heerlijk naar het strand hoor
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier tot 16:30 een prachtige dag.Morgen weer.
Dit, zelfs nog een paar uur in het zwembad gelegen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier tot 16:30 een prachtige dag.Morgen weer.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee,geen regen. Niks. Gewoon hele dag droog.
Héél intiem!quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In de coronatijd waren we heel intiem... Met nog een paar mensen die ik hier wel mis @:mammietje @:Salina
Niets in het zuidoosten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
De driehoek heeft wat miezer @:nattekat
Ja, wij hadden de grootste lol met elkaar, ons viertjes. Dingen uitgespookt die het daglicht niet kunnen verdragen. Dubbeldates, gangbangs, de hele mikmak alles.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, wij hadden de grootste lol met elkaar, ons viertjes. Dingen uitgespookt die het daglicht niet kunnen verdragen. Dubbeldates, gangbangs, de hele mikmak alles.
Mooie tijd.
Gevuld speculaas vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met pepernoten en niks met winter. Zijn er nog meer zomerliefhebbers die er ook niks mee hebben of is er geen verband?
Op naar de 5 graden dan maarquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
Dinsdag was het hier 26 graden met een LV van ongeveer 50 en dat was best ok. Nu is het 20/21 en LV boven de 80. Ronduit vochtig. Niet zo prettig.
Echt, het mag best warm zijn, maar doe die luchtvochtigheid dan eens omlaag. Zelfs 15/16 graden is onprettig met een LV boven de 80
Nee, doe maar niet. Buiten dingen doen/ondernemen is met 5 graden een stuk onprettiger dan met 20-24 graden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op naar de 5 graden dan maar![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Buiten dingen doen/ondernemen is met 5 graden een stuk onprettiger dan met 20-24 graden.
Na volgend weekend ziet het er (nu) alweer een stuk rooskleuriger/beter uit met temperaturen van 20-23 graden. Uiteraard is dat nog ver weg, maar hoop doet leven.
En vergeet dat dingetje met die alpaca's niet. @Mammietjequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, wij hadden de grootste lol met elkaar, ons viertjes. Dingen uitgespookt die het daglicht niet kunnen verdragen. Dubbeldates, gangbangs, de hele mikmak alles.
Mooie tijd.
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op naar de 5 graden dan maar![]()
Ff weekje volhouden en dan weer zalig doorzomerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Buiten dingen doen/ondernemen is met 5 graden een stuk onprettiger dan met 20-24 graden.
Na volgend weekend ziet het er (nu) alweer een stuk rooskleuriger/beter uit met temperaturen van 20-23 graden. Uiteraard is dat nog ver weg, maar hoop doet leven.
Hier zelfs 29°Cquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jaff die pleurishitte (bij mij binnen 27°C) de tent uit. Daarna mag het weer lekker weer worden met temperaturen van 20°C tot hooguit 25°C en dauwpunten die niet hoger komen dan 12°C.
Ik probeer het hier juist nog iets omhoog te krijgen nu, met oog op de komende koude week. Dat je wat reservewarmte hebt. Nu 23,5. Hoe krijg je 29 voor elkaar?quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
Keer niet in het oosten of zuiden en misschien wel feest voor @:haags of @:nattekat
[ x ]
Never forget!quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En vergeet dat dingetje met die alpaca's niet. @:mammietje
Dan bel ik de krant !!quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
Keer niet in het oosten of zuiden en misschien wel feest voor @:haags of @:nattekat
[ x ]
Misschien had ik toch daarheen moeten gaanquote:
Bakkie gehuurd en safari/camperen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Misschien had ik toch daarheen moeten gaan. Over 2 weken gaan 6 vrienden die kant op
Deo volente.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Laatste benauwde avondje van dit jaar?
liever geen regen, al genoeg gehad dit jaar.quote:Op zondag 8 september 2024 05:24 schreef quirina het volgende:
Volgende week is het weer koud.
De zwammen komen weer uit de grond, herfststormthee van pickwick drinken, gele bossen elke dag regen heb er sin in in.
Windhoek ligt heel hoog (ik geloof 1600 meter). Ik heb in 2022 een rondreis door Namibië gemaakt en hoewel het overdag enorm warm (ik heb 48 graden gehad) kan zijn, koelt het 's nachts behoorlijk af.quote:
Eerst 3 dagen bruiloft feest en daarna inderdaad 10 dagen op safari met een jeep.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bakkie gehuurd en safari/camperen?
Klopt, geen pretje. Na een nacht regen (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |