quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, wij hadden de grootste lol met elkaar, ons viertjes. Dingen uitgespookt die het daglicht niet kunnen verdragen. Dubbeldates, gangbangs, de hele mikmak alles.
Mooie tijd.
Gevuld speculaas vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met pepernoten en niks met winter. Zijn er nog meer zomerliefhebbers die er ook niks mee hebben of is er geen verband?
Op naar de 5 graden dan maarquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
Dinsdag was het hier 26 graden met een LV van ongeveer 50 en dat was best ok. Nu is het 20/21 en LV boven de 80. Ronduit vochtig. Niet zo prettig.
Echt, het mag best warm zijn, maar doe die luchtvochtigheid dan eens omlaag. Zelfs 15/16 graden is onprettig met een LV boven de 80
Nee, doe maar niet. Buiten dingen doen/ondernemen is met 5 graden een stuk onprettiger dan met 20-24 graden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op naar de 5 graden dan maar![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Buiten dingen doen/ondernemen is met 5 graden een stuk onprettiger dan met 20-24 graden.
Na volgend weekend ziet het er (nu) alweer een stuk rooskleuriger/beter uit met temperaturen van 20-23 graden. Uiteraard is dat nog ver weg, maar hoop doet leven.
En vergeet dat dingetje met die alpaca's niet. @Mammietjequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, wij hadden de grootste lol met elkaar, ons viertjes. Dingen uitgespookt die het daglicht niet kunnen verdragen. Dubbeldates, gangbangs, de hele mikmak alles.
Mooie tijd.
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op naar de 5 graden dan maar![]()
Ff weekje volhouden en dan weer zalig doorzomerenquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Buiten dingen doen/ondernemen is met 5 graden een stuk onprettiger dan met 20-24 graden.
Na volgend weekend ziet het er (nu) alweer een stuk rooskleuriger/beter uit met temperaturen van 20-23 graden. Uiteraard is dat nog ver weg, maar hoop doet leven.
Hier zelfs 29°Cquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jaff die pleurishitte (bij mij binnen 27°C) de tent uit. Daarna mag het weer lekker weer worden met temperaturen van 20°C tot hooguit 25°C en dauwpunten die niet hoger komen dan 12°C.
Ik probeer het hier juist nog iets omhoog te krijgen nu, met oog op de komende koude week. Dat je wat reservewarmte hebt. Nu 23,5. Hoe krijg je 29 voor elkaar?quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
Keer niet in het oosten of zuiden en misschien wel feest voor @:haags of @:nattekat
[ x ]
Never forget!quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En vergeet dat dingetje met die alpaca's niet. @:mammietje
Dan bel ik de krant !!quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
Keer niet in het oosten of zuiden en misschien wel feest voor @:haags of @:nattekat
[ x ]
Misschien had ik toch daarheen moeten gaanquote:
Bakkie gehuurd en safari/camperen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Misschien had ik toch daarheen moeten gaan. Over 2 weken gaan 6 vrienden die kant op
Deo volente.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Laatste benauwde avondje van dit jaar?
liever geen regen, al genoeg gehad dit jaar.quote:Op zondag 8 september 2024 05:24 schreef quirina het volgende:
Volgende week is het weer koud.
De zwammen komen weer uit de grond, herfststormthee van pickwick drinken, gele bossen elke dag regen heb er sin in in.
Windhoek ligt heel hoog (ik geloof 1600 meter). Ik heb in 2022 een rondreis door Namibië gemaakt en hoewel het overdag enorm warm (ik heb 48 graden gehad) kan zijn, koelt het 's nachts behoorlijk af.quote:
Eerst 3 dagen bruiloft feest en daarna inderdaad 10 dagen op safari met een jeep.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bakkie gehuurd en safari/camperen?
Klopt, geen pretje. Na een nacht regen (quote:
Het is duidelijk koeler alquote:Op zondag 8 september 2024 12:40 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Klopt, geen pretje. Na een nacht regen () is er in feite weinig veranderd. Waar blijft de herfst?
Was net buiten, maar in de zon is warm. Wel mooie schapenwolken, dat nou weer wel, mijn favoriet na de cirrus en altocumulus.quote:
Heel veel zon te bekennen aan de kust.quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 11:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dan was gisteren denk ik de laatste echt warme dag. Komende 9 maanden geen klamme hitte meer.
We zomeren tot half oktober.quote:Op zondag 8 september 2024 15:28 schreef MissHobje het volgende:
Prima afkick dagje vandaag, ik verwacht overigens na komende week wel ff weer wat nazomer acties
Gewoon tot half oktober dit. Zo is het prima.quote:Op zondag 8 september 2024 15:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou zalig zijn.. mag wel t0t de 21ste..dan vakantie 3 weken
Ja gewoon ff wennen.. heb nog wat binnen klusjes ook wel fijn om te doen.quote:Op zondag 8 september 2024 16:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon tot half oktober dit. Zo is het prima.
Maar helaas komen er een paar sneue dagen aan qua temperatuur.
Lennyquote:
Ik vind het wel lekker als het iets koeler wordt om veel in de tuin te doen. Dus kom maar door met verkoeling.quote:Op zondag 8 september 2024 17:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja gewoon ff wennen.. heb nog wat binnen klusjes ook wel fijn om te doen.
quote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:
wat zijn de voorspellingen voor komende week?
We beginnen buiig en met afnemende tot ruim te lage temperaturen voor de tijd van het jaar (~15 graden). Dinsdag lijkt wel een redelijke dagvte worden met best wat zon, wrl later in de middag regen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:
Ik moet nog ruim een halve hectare aan planten gaan opruimen en grond bewerken komende week. Kan er binnenkort weer wat nieuws op die plek. Dan is 15 graden wel prima qua temperatuur jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als het iets koeler wordt om veel in de tuin te doen. Dus kom maar door met verkoeling.
Herfstachtig/fris/wisselvallig/k*tweer/grijze treurnis/weinig zonquote:Op zondag 8 september 2024 20:18 schreef THEFXR het volgende:
Staat nog best wat zon ingetekend toch? Wel helaas afgewisseld met regen.quote:Op maandag 9 september 2024 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfstachtig/fris/wisselvallig/k*tweer/grijze treurnis/weinig zon
Zoiets. Vanaf het weekend gelukkig weer wat warmer. 14 graden is namelijk wel triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |